quote:Berg... waar je nog maar 30km/pu magOp maandag 25 oktober 2010 00:14 schreef RockLimbo het volgende:
Haha leuk topic!
Woon zelf dan niet in Maastricht, maar berg en terblijt
Mestreech is natuurlijk wel niet weg te denken, zit er op school, heb er stage gelopen, ga er uit en haal er alles wat ik nodig hebt![]()
Maastricht
quote:Das mijn kant op toch?Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie vanuit Randwyck rook in ten noorden van Maastricht. Brand(je)?
quote:Brandweer is er in elk geval niet heen, zo te zien op P2000Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:In jouw richting idd, maar dan veel verder naar het noorden. Kan Sittard wel zijn als 't daar behoorlijk fikt.
quote:Da's niet eens een brand, maar een automatische melding. Er is wel een binnenbrand in Schinnen.Op maandag 25 oktober 2010 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
P2000 meldt brand in OP DE GEER 1 6135KN SITT SITTARD-GELEEN Zou behoorlijke brand moeten zijn dan als ik hier in Maastricht de rook zie.
quote:Serieus????Op maandag 25 oktober 2010 10:52 schreef Sjeen het volgende:
Het is trouwens in de Geerhorst (de gevangenis), dus dat zou je wel kunnen zien als het er echt fikt. Hoogbouw...
quote:Ik kan ook rook zien vanaf mijn werkplek, maar ik denk niet dat jij dat kunt zien vanuit Randwyck... Deze rookwolk bevindt zich achter het vliegveldOp maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Oh bummerOp maandag 25 oktober 2010 10:54 schreef Sjeen het volgende:
Jup, maar ik vermoed dat het een aantal oefeningen zijn, als ik P2000 bekijk... Korpsalarm voor een automatische melding is lichtelijk vreemd.
quote:Yup, bedacht ik me ook net iddOp maandag 25 oktober 2010 10:58 schreef Sjeen het volgende:
Het kan ook natuurlijk DSM zijn, die aan het affakkelen is
quote:Idd. Heb 22 jaar daar in de wijk bij de gevangenis gewoond. Net m'n ouders gebeld die daar nog wonen en die zien geen rook, dus zal niet in Sittard zijn.Op maandag 25 oktober 2010 10:52 schreef Sjeen het volgende:
Het is trouwens in de Geerhorst (de gevangenis), dus dat zou je wel kunnen zien als het er echt fikt. Hoogbouw...
quote:Limbrichterveld?Op maandag 25 oktober 2010 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Heb 22 jaar daar in de wijk bij de gevangenis gewoond. Net m'n ouders gebeld die daar nog wonen en die zien geen rook, dus zal niet in Sittard zijn.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Limbrichterveld?
Daar ben ik geboren, bovenin de flat
quote:Ik heb mn hele jeugd in het centrum gewoond, op de Rijksweg, naast Appelmans, dat waren tijdenOp maandag 25 oktober 2010 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, L'veld, maar dan wel de goede kant natuurlijk
(woonde in twee straten tegenover heao).
quote:KleesjOp maandag 25 oktober 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Roel, hoe oud ben jij?
Wij zouden elkaar best wel es kunnen kennen eigenlijk hea![]()
Zat jij op t College of op Serviam?
quote:Ah nee, ik ben ouder
quote:Serviam is natuurlijk kutOp maandag 25 oktober 2010 11:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah nee, ik ben ouder![]()
En ik heb 1 jaar op t kleesj gezeten ( oude kleesj nog , dat zag ik vanuit mijn slaapkamerraam) en ben daarna naar Serviam gevlucht
quote:NiceOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie luchten hier
quote:Nee shit, ik had best graag willen gaan, maar dr komen allemaal Foksters op visite, dus ik kan niet...Op donderdag 28 oktober 2010 15:31 schreef numero_uno het volgende:
Morgen of overmorgen nog iemand naar MECC Jazz?
quote:Hmm, misschien dat we dan elkaar tegenkomen.. Ik heb 'kwaliteitsdienst'Op donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef Sjeen het volgende:
Nee, wel naar Woon Mooi waarschijnlijk
quote:Je hebt niet toevallig vrijkaartjesOp donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat we dan elkaar tegenkomen.. Ik heb 'kwaliteitsdienst'![]()
oftewel in mijn pak over de vloer stiefelen en kijken of iedereen er netjes bij staat
voel me echt zo'n Nazi...
quote:Heb de aankondiging gezien ja. Maar goed, moet morgenvroeg werken. Een uurtje naar het muziekcafé bij het landbouwbelang gaan vanavond lukt nog net wel.Op donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Vanavond Red Snapper in de muziekgieterij!
quote:ik heb een personeelsingangOp donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig vrijkaartjes
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gewapende overval op juwelier aan Platielstraat in Maastricht - http://goo.gl/cmfT
quote:Lijkt me welOp vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef oh-oh het volgende:
Is de brug ook echt weer open nu?
Ik ga zo iemand van Fok! een rondleiding geven door het centrum, das wel een leuker rondje als ie weer open is!
quote:Noorderbrug? Wil je de Sappi dan zo graag laten zien of wat?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef oh-oh het volgende:
Is de brug ook echt weer open nu?
Ik ga zo iemand van Fok! een rondleiding geven door het centrum, das wel een leuker rondje als ie weer open is!
Wat heb je te besteden? En wil je in het centrum zitten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:47 schreef JL... het volgende:
Hmm
mochten er mensen zijn die een goed appartement/studio weten in onze stad hier, dan hoor ik het graag.
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar een woonruimte.
Groeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |