quote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Als deze nou vandaag vol gaat dan kan dr een 11e van de 11e topic komen
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Roellllllllll![]()
Ik gooi ze dr nog maar es in dan he![]()
[ afbeelding ]
De kleinste was dooooooodsbang, stumperd, die wilde ook echt niet meer op schoot bij dat meisje, en dat meisje liet m telkens weglopen ook nogquote:Op donderdag 11 november 2010 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
De hondjes staan er wel mooi op.
Thnxquote:
Ja het gaat flink te keer nu hequote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef Sjeen het volgende:
Ik sta met mijn collega uit het raam te kijken en een beetje lacherig te bespreken of de auto veilig staat, dondert er een tak naar beneden
Mooi dat de ambulancebroeders het dan ook rustig aandoen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren in de Platielstraat een meisje van rond de 16 op de buik face down in haar eigen kots zien liggen terwijl ambulancebroeders aan kwamen sjokken. Je bent jong en je wilt wat he.
Ik hoop dat ze veel stoere foto's ervan binnen krijgt voor op dr hyvesquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren in de Platielstraat een meisje van rond de 16 op de buik face down in haar eigen kots zien liggen terwijl ambulancebroeders aan kwamen sjokken. Je bent jong en je wilt wat he.
Ik moest naar Heerlen, heb letterlijk gevaren ipv gereden. En aquaplanning op de autoweg, niet normaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze veel stoere foto's ervan binnen krijgt voor op dr hyves![]()
Oh damn, wat een regen vandaag zeg, ik ging net ff een blokje met de honden, en kon me daarna helemaal omkleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |