quote:Je wist meteen welk pand je moest hebben van achteren?Op donderdag 21 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Moest ff de stad in en kwam daar langs, dus kon 't niet laten om ff een fotootje te maken.
quote:Na je foto van vanmorgen wist ik 't wel redelijk zekerOp donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wist meteen welk pand je moest hebben van achteren?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na je foto van vanmorgen wist ik 't wel redelijk zeker.
quote:Halfuurtje geleden.Op donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Hoe laat was je er dan, net echt he, want zo lang heb ik de gordijnen nog niet dicht, ik zat echt te smelten in de zon
quote:Whehehe.
quote:Tja het was een vroegertje maar met alle rust op kantoor zitten alle achterstallige admi wegwerken is ook echt een aanraderOp vrijdag 22 oktober 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
OMG wat voor een tijdstip is dat zeg?
Ik vond het ook best lekker, niet gek dat het vandaag minder koud is met dat wolkendek though, gisteren hadden we open lucht![]()
Ik zal zo weer es een foto maken
quote:Oh dat is wel relaxed ja, heb je altijd flexibele werktijden?Op vrijdag 22 oktober 2010 08:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Tja het was een vroegertje maar met alle rust op kantoor zitten alle achterstallige admi wegwerken is ook echt een aanraderDaarnaast als ik eenmaal wakker ben kan ik domweg niet meer slapen...
Nog een voordeel is dat mijn collegae om 12:00 komen en ik dus lekker weg kan
quote:We ruilen altijd, 1x in de 3 weken heb je vroege shift. Dan wordt de tijd bepaald dat de eerste jobpers de hort op moeten. Zoals vanochtend 06:00 maar 'normaal' is 09:00. Late shift begint om 12:00 tot minimaal 19:00Op vrijdag 22 oktober 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is wel relaxed ja, heb je altijd flexibele werktijden?
quote:Ja stel je voor dat je heel die Maas over moet steken als je wil gaan sportenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:32 schreef JL... het volgende:
Ik zou direct contact met de eigenaar willen, om de bemiddelingskosten uit te schakelen.
Verder ben ik best bereid om iemand hier een beloning te geven, wanneer hij of zij mij een goede ruimte weet te bezorgen.
Ik verkies de westkant omdat al mijn familie/vrienden aan deze kant wonen, mijn sportschool er ligt, en ik altijd aan deze kant van de Maas heb gewoond.
quote:Ik ben net zo erg hoor... Het idee dat ik elke morgen eerst de Maas over moet om te gaan werkenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je heel die Maas over moet steken als je wil gaan sporten
quote:Ik zou graag in Sint Pieter wonen, lekker aan de maas (bij de jachthaven naast de Kenedybrug). Vooralsnog ben ik erg blij met mijn stekkie in Wijck.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef oh-oh het volgende:Ik heb aan beide kanten van de Maas gewerkt en hoef m nu net niet over.
Maar ik zou niet aan de westkant willen wonen hoor.
Eastside
quote:Je kan lullen wat je wil maar als je net zoals ik versnellingen hebt die vastzitten dan is het een ellende om elke dag die brug over te komenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je heel die Maas over moet steken als je wil gaan sporten
quote:Echt wel!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
In Wyck kon ik gratis wonen maar ik wilde niet![]()
Ik ben heel blij met mijn appartement in de Heeg, mooier wandelen dan daar kun je nergens
quote:Dat is zo ver weg van alles.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
In Wyck kon ik gratis wonen maar ik wilde niet![]()
Ik ben heel blij met mijn appartement in de Heeg, mooier wandelen dan daar kun je nergens
quote:Erg warm
quote:Dat is wel fijn; het punt is dat ik in het Centrum studeer en dat ik werk in Randwyck (bijna in de Heeg). Ik woon nu eigenlijk precies in het midden van beide dus dat is lekker handig.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben met de bus in 8 minuten op mn werk, das echt de moeite niet. Boodschappen rij ik met kar en al tot in mn keuken.
En als ik uren wil wandelen hoef ik maar 5 minuutjes te lopen voor ik in het open veld sta en de honden los kunnen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:50 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Erg warm, meer zeg ik niet
![]()
Ben gesteld op mijn Fok! privacy
quote:Jij werkt op de Akkersteenweg als ik mij niet vergis?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan zit ik echt op een steenworp afstand van je nu!
quote:Je vergist jeOp vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Jij werkt op de Akkersteenweg als ik mij niet vergis?
quote:Boven die broodjeszaak?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:54 schreef numero_uno het volgende:
* numero_uno woont heerlijk vlakbij alles!
[ afbeelding ]
quote:Boven de Cuyp
quote:Op welke faculteit ga je studeren? In het centrum of op de medische faculteit. Dat zorgt namelijk voor andere antwoordenOp zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
En me ingeschreven bij kamerburo, wat zijn nu do's en don;ts qua buurten?
quote:Do's:Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
En me ingeschreven bij kamerburo, wat zijn nu do's en don;ts qua buurten?
quote:binnenstad (rechten) en ik begin per februari al maar staan ook wel kamer met 1 of 0 reacties dusja probeer t toch maarOp zondag 24 oktober 2010 17:06 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Op welke faculteit ga je studeren? In het centrum of op de medische faculteit. Dat zorgt namelijk voor andere antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |