quote:Je kan lullen wat je wil maar als je net zoals ik versnellingen hebt die vastzitten dan is het een ellende om elke dag die brug over te komenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je heel die Maas over moet steken als je wil gaan sporten
quote:Echt wel!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
In Wyck kon ik gratis wonen maar ik wilde niet![]()
Ik ben heel blij met mijn appartement in de Heeg, mooier wandelen dan daar kun je nergens
quote:Dat is zo ver weg van alles.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
In Wyck kon ik gratis wonen maar ik wilde niet![]()
Ik ben heel blij met mijn appartement in de Heeg, mooier wandelen dan daar kun je nergens
quote:Erg warm
quote:Dat is wel fijn; het punt is dat ik in het Centrum studeer en dat ik werk in Randwyck (bijna in de Heeg). Ik woon nu eigenlijk precies in het midden van beide dus dat is lekker handig.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben met de bus in 8 minuten op mn werk, das echt de moeite niet. Boodschappen rij ik met kar en al tot in mn keuken.
En als ik uren wil wandelen hoef ik maar 5 minuutjes te lopen voor ik in het open veld sta en de honden los kunnen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:50 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Erg warm, meer zeg ik niet
![]()
Ben gesteld op mijn Fok! privacy
quote:Jij werkt op de Akkersteenweg als ik mij niet vergis?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan zit ik echt op een steenworp afstand van je nu!
quote:Je vergist jeOp vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Jij werkt op de Akkersteenweg als ik mij niet vergis?
quote:Boven die broodjeszaak?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:54 schreef numero_uno het volgende:
* numero_uno woont heerlijk vlakbij alles!
[ afbeelding ]
quote:Boven de Cuyp
quote:Op welke faculteit ga je studeren? In het centrum of op de medische faculteit. Dat zorgt namelijk voor andere antwoordenOp zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
En me ingeschreven bij kamerburo, wat zijn nu do's en don;ts qua buurten?
quote:Do's:Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
En me ingeschreven bij kamerburo, wat zijn nu do's en don;ts qua buurten?
quote:binnenstad (rechten) en ik begin per februari al maar staan ook wel kamer met 1 of 0 reacties dusja probeer t toch maarOp zondag 24 oktober 2010 17:06 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Op welke faculteit ga je studeren? In het centrum of op de medische faculteit. Dat zorgt namelijk voor andere antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |