Door de andere gasten ben ik snel afgehaakt... Straks ff het gedeelte met Onno terugkijkenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:43 schreef numero_uno het volgende:
Hendig sjoene foto
Iemand gister P&W gezien? Onze nieuwe burgemeester was erbij!
geen idee, zapte er ook langs toen hij net aan het woord was. T ging trouwens ook veel over Antonie Kamerling omdat hij volgens mij de broer is van Isa Hoesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, niet gezien, wie waren dr nog meer?
Otto was er dus, buiten hem was Agnes Jongerius (FNV), de hoofdredactrice van Opzij was er en nog iemand.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef numero_uno het volgende:
[..]
geen idee, zapte er ook langs toen hij net aan het woord was. T ging trouwens ook veel over Antonie Kamerling omdat hij volgens mij de broer is van Isa Hoes
het is kutweer! en voor de verandering weer eens een ambulance door de straat...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:17 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Otto was er dus, buiten hem was Agnes Jongerius (FNV), de hoofdredactrice van Opzij was er en nog iemand.
Wat een weer vandaag overigens
haha, dan bij mij ook netquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef numero_uno het volgende:
[..]
het is kutweer! en voor de verandering weer eens een ambulance door de straat...
Ik werk op de Akerstraatquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:20 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
haha, dan bij mij ook net, woon jij ook in Wijck?
en weer 1quote:
quote:Bij Charly?
quote:
quote:Ik zag je al niet bij Daan Smits werken of bij het inbouwcentre van SoetersOp donderdag 21 oktober 2010 10:05 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Niet direct bij hem maar is idd Algemeen Directeur
Daarnaast iedereen een goedemorgen! Het is weer topweer!
quote:Waar wil je zitten ?Op donderdag 21 oktober 2010 10:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan echt niet wachten om te verhuizennu nog woonruimte alleen
quote:tja ik zit ook binnenOp donderdag 21 oktober 2010 10:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zag je al niet bij Daan Smits werken of bij het inbouwcentre van Soeters
Het is echt superweer, strak blauw... En ik zit binnen
quote:Of bij CarpetlandOp donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef numero_uno het volgende:
[..]
tja ik zit ook binnenwel een glazen pui zodat ik naar het mooie weer kan kijken
Daarnaast had ik ook nog bij de Zorgwinkel kunnen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |