Lilly met een nieuwe account?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief Snuitje, je weet dat die PM heus wel komt. Ellendig verwend rotjong.
oogjes toe doen?quote:
Ik vrees dat ik heul veul platen heb die jij niet kent.quote:
Pet Duo ben ik dan weer niet zo weg van. Rush is zo'n beetje de enige uitzondering qua schranz/hardtechno.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:40 schreef missbehavin het volgende:
Good boy!
En ik kan een Pet Duo'tje op zijn tijd wel waarderen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:42 schreef littledrummergirl het volgende:
bomenniks geen gedreun op de late avond
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik heul veul platen heb die jij niet kent.
[..]
Pet Duo ben ik dan weer niet zo weg van. Rush is zo'n beetje de enige uitzondering qua schranz/hardtechno.
Jou kennis over (techno)muziek is inderdaad niet normaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Pet Duo ben ik dan weer niet zo weg van. Rush is zo'n beetje de enige uitzondering qua schranz/hardtechno.
Bullshit dame...quote:
Hm Doe Maar wat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
quote:
Rush!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:44 schreef missbehavin het volgende:Ja Rush
Oh ik weet wel zeker dat jij heel veel platen hebt die ik niet ken. Ik ben vreselijk slecht op de hoogte
Ik kom wel even langs hoorquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij Lotusss in bed.
Maar kan niet slapen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:44 schreef Natalie78 het volgende:
Boom boom boom boom, I want you in my room?
Fijn. Zit nu in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:44 schreef Natalie78 het volgende:
Dat dus jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bullshit dame...![]()
Je was langer dan een week vrij..... ticket and such had je al geboekt kunnen hebben
OMG wat lekkerquote:
Ja, heb na het stoppen van m'n studie ook niks te regelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bullshit dame...![]()
Je was langer dan een week vrij..... ticket and such had je al geboekt kunnen hebben
Het is besmettelijkquote:
quote:
En hier nu dus ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:44 schreef Natalie78 het volgende:
quote:
Ei wanne steeeheeeeeeej kloos toe joeeeeeeeeeeeee.quote:
Vengaboysquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Up...and down...
Oh! We're going to Ibiza!
Jamaardanbenjehierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, heb na het stoppen van m'n studie ook niks te regelen natuurlijk.
En daarnaast is er een delicate kwestie van geld...
quote:
Kom op nouquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom op nou![]()
Toch 100x beter dan het hedendaagse meuk?
damn, dat nummer ooit nog gecoverdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Up...and down...
Oh! We're going to Ibiza!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ei wanne steeeheeeeeeej kloos toe joeeeeeeeeeeeee.
quote:
Vind Doe Maar best wel chill eigenlijkquote:
Wat voor muziek luisterde jij in de jaren '90 in godsnaam!?!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind Doe Maar best wel chill eigenlijk
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:46 schreef Yuki het volgende:
Ja, heb na het stoppen van m'n studie ook niks te regelen natuurlijk.
En daarnaast is er een delicate kwestie van geld...
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat voor muziek luisterde jij in de jaren '90 in godsnaam!?!
Jij in een stoeipakje, en dat ie je mag uitpakken, mooi cadeautje met een strikje eromquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:51 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand een idee voor een superkado voor verjaardag van Vriendje volgende maand? Het moet sexy en verrassend zijn, zonder dat ik me ervoor in de schulden moet steken.
héhé, eindelijkquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:51 schreef Spezza19 het volgende:
Foute meuk zeg lol
Even een zwaaien welgelegen vanuit mijn heerlijke bedje
teringherriequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat lief.quote:
"ze is, ze is, van mij"quote:
Dat doen we elke weekend, dat is niet verrassend genoeg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij in een stoeipakje, en dat ie je mag uitpakken, mooi cadeautje met een strikje erom
Wat zijn we het vaak eens vanavondquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan toe te voegen.![]()
Of seks te hebben, en dat doettie ook al nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in bed hoor je te slapen, hup!
Hij heeft zoveel meer moois gemaakt...quote:
Ook, maar meer andere teringherrie.quote:
een mantelpakje is voor mij ook al een cadeautjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij in een stoeipakje, en dat ie je mag uitpakken, mooi cadeautje met een strikje erom
quote:
Hmm... jij in een snoopy pyjama, en dat ie je uit mag pakken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doen we elke weekend, dat is niet verrassend genoeg.
Dank uquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
barbabus!! vind dat nouvelle vague eigenlijk wel heel relaxte avond muziek
Nee joh.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat lief.
Want dat ga ik zo maar eens doen. Slapen dus.![]()
*hakkuh*quote:
Onze Woltertje ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel meer moois gemaakt...
Avondje rustquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of seks te hebben, en dat doettie ook al niet
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een mantelpakje is voor mij ook al een cadeautje
*Noteert.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm... jij in een snoopy pyjama, en dat ie je uit mag pakken?
Pioniersquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook, maar meer andere teringherrie.
En als je in die hoek gaat zitten
Nee, laat ik dat maar wel doen....quote:
Mn huisgenootje "hele toffe muziek, maar moet over 5u weer opstaan":Xquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*hakkuh*![]()
![]()
* PeuRac gaat morgen avond weer los op jaren 90 muziek![]()
Hehe, eindelijk dan, hoef ik me niet meer voor je te schamen.quote:
Hakkuuuuuhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn huisgenootje "hele toffe muziek, maar moet over 5u weer opstaan":X
o.a.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:51 schreef FireFox1 het volgende:
In de jaren '90 had ik ook een aussiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk dan, hoef ik me niet meer voor je te schamen.
Die laatste hoort deze echt bij.quote:
Geloof me, het is maar goed dat ik voornamelijk in sectoren kom waar vrouwen niet in mantelpak hoeven rond te lopenquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In de jaren '90 had ik ook een aussie
Dan snap je dus ook dat ik nu tig dingen te regelen hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, laat ik dat maar wel doen....
je bent alleen niet de enige die gestopt is met een studie...... elk jaar stoppen er tig mensen.....
Zo erg?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, het is maar goed dat ik voornamelijk in sectoren kom waar vrouwen niet in mantelpak hoeven rond te lopen
Ik! Ook! En had je ook van die stoere Nike Air Max.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In de jaren '90 had ik ook een aussie
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:00 schreef L-E het volgende:
I can go where no-one else can go, I know what no-one else knows..
mooooooie coverquote:
Ja, lach maar. Heb stiekem nog steeds een old school hardcore mapje in mijn autoradioquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Heb stiekem nog steeds een old school hardcore mapje in mijn autoradio
Had ik ook... en ook nog een cavello trainingspakquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik! Ook! En had je ook van die stoere Nike Air Max.
quote:
Oh, ben je zo'n type....quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:02 schreef PeuRac het volgende:
GVD, ik sta te stuiteren van deze goede muziek hier![]()
ik weet t nu zeker, ga wat ik met een maat bedacht had zeker doen. Jaren 90 (happy) hardcore feest organiseren
Lekkere muziek toch?quote:
nu nog. air max dan. lopen relaxquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik! Ook! En had je ook van die stoere Nike Air Max.
Zo lekker!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:02 schreef Natalie78 het volgende:
Erg 90's ook. Vond ik destijds zo'n enge clip.
Ik hou van teringherrie in vele smakenquote:
quote:
moet serieus groot wordenquote:
Stoerrrr.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ik ook... en ook nog een cavello trainingspak
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
van mn ex mocht ik geen kleding voor haar uitzoeken, ging ze elke dag in een mantelpak naar dr werk
Dat is één ding dat voor iedereen opgaat natuurlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is echt zoik word ook een dagje ouder
Mijn kids zaten laatst op de achterbank mee te bounchen met DJ promo - King of Painquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou van teringherrie in vele smaken
Af en toe luisterde ze naar me, dan kwam ik altijd eerder thuisquote:
Dat klinkt bijna dwangneurotischquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
van mn ex mocht ik geen kleding voor haar uitzoeken, ging ze elke dag in een mantelpak naar dr werk
Heel goed, zoveel mogelijk indoctrineren die boel, doe ik ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn kids zaten laatst op de achterbank mee te bounchen met DJ promo - King of Pain
Ik mocht niet van mijn papaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Stoerrrr.![]()
Mijn haar was opgeschoren in mijn nek.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe luisterde ze naar me, dan kwam ik altijd eerder thuis
Idem dito!quote:
tsssskquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe luisterde ze naar me, dan kwam ik altijd eerder thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Downloaden *is* 2005.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:07 schreef L-E het volgende:
Waar kan ik het beste muziekjes downloaden?
(Ja, een nerdy vraag maar ik heb dat sinds 2005 niet meer gedaan, sorry hoor)
Als ik vlakbij het huis van mijn ex kom, zet ik hem weer terug op Piet Piraatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, zoveel mogelijk indoctrineren die boel, doe ik ook.
gelukkig kan ik goed overdrijvenquote:
je kunt ook niet van elk genre houden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:06 schreef Techno het volgende:
Overigens heb ik helemaal niets met gabber, hardcore, eurodance, trance, et cetera.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik vlakbij het huis van mijn ex kom, zet ik hem weer terug op Piet Piraat
True.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is één ding dat voor iedereen opgaat natuurlijk
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:07 schreef Natalie78 het volgende:
Idem dito!![]()
Lekker nummer. Wat zong zij nou nog meer, zat ze niet in een band?
Ik welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:08 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt ook niet van elk genre houden.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:07 schreef Evie het volgende:
[..]
tsssskDan was mn ex héél slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Jij heb je kind iedere dag, ik met moeite 1x in de 2 weken.quote:
Back to the eighties! Jaa..deze ken ik wel. Nice.quote:
Why?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
True.![]()
Maar goed, sex is leuk maar wil ook avondjes rust tussendoor
ja? ook andre hazes of bzn of r&b ofzoiets dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik heb van klassiek tot kneiterharde punk in mijn MP3 lijst
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij heb je kind iedere dag, ik met moeite 1x in de 2 weken.
Andre - checkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ja? ook andre hazes of bzn of r&b ofzoiets dan?
Dat niet, maar als ik dat feest ga geven, kan je er zeker vna zijn dat ik daarvoor een Aussie ga zoekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Strak strak in je trainings pak pak?
quote:
Daarom moet ik voorzichtig zijn met álles wat ik doequote:
* Spezza19 ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik heb van klassiek tot kneiterharde punk in mijn MP3 lijst
dan ben jij de uitzondering gok ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Andre - check
BZN - check
R&B - check
succesquote:
Ik heb het omgekeerde probleemquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom moet ik voorzichtig zijn met álles wat ik doe
Kan je niet weten
Welterusten, lieve Yukiquote:
Denk het wel. Mijn smaak is zéér breed.quote:
juist niet voorzichtig zijn?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde probleem
Welk feest?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat niet, maar als ik dat feest ga geven, kan je er zeker vna zijn dat ik daarvoor een Aussie ga zoeken
mijne ook wel, maar niet allesomvattendquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk het wel. Mijn smaak is zéér breed.
hoe doe je dat idd als je wilt daten oid? Neem aan dat je minipuber niet meteen bij de 1e date wilt hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde probleem
neeheequote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:10 schreef Natalie78 het volgende:
Back to the eighties! Jaa..deze ken ik wel. Nice.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat niet, maar als ik dat feest ga geven, kan je er zeker vna zijn dat ik daarvoor een Aussie ga zoeken
Oppas, duhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe doe je dat idd als je wilt daten oid? Neem aan dat je minipuber niet meteen bij de 1e date wilt hebben
wil met een vriend een jaren 90 hardcore feest geven, ala thunderdome, voor veel mensenquote:
Homesick is ook mooiquote:
Ex is niet meer in beeldquote:
maakt niet uit, op die avond zal ik t heet genoeg hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:15 schreef Evie het volgende:
[..]
een pak waar ik niet nooit en nimmer warm van zal worden
Woah trip down memory lane dan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wil met een vriend een jaren 90 hardcore feest geven, ala thunderdome, voor veel mensenwordt (letterlijk) een underground locatie, alleen nog financiering en line-ip regelen
Oh jawel, in beeld is ie wel.quote:
Doe me denken aan een nummer wat ik van de week hoorde op de radio...kan even niet opkomen. Werd er helemaalquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maakt niet uit, op die avond zal ik t heet genoeg hebben
Daar heb je genoeg feesten van hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wil met een vriend een jaren 90 hardcore feest geven, ala thunderdome, voor veel mensenwordt (letterlijk) een underground locatie, alleen nog financiering en line-ip regelen
Weet er werkelijk álles vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jawel, in beeld is ie wel.Maar het gaat stroef en moeilijk allemaal.
Zo duh is dat niet voor mijquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo duh is dat niet voor mijde enige milf die ik date ging vreemd met mij, dus haar vriend paste altijd braaf op de kleine.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo duh is dat niet voor mijde enige milf die ik date ging vreemd met mij, dus haar vriend paste altijd braaf op de kleine.
Goede muziek is tijdloos.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:
Doe me denken aan een nummer wat ik van de week hoorde op de radio...kan even niet opkomen. Werd er helemaalvan. Mooi. Dit ook, tijdloos mooi.
quote:
Deze moet wel redelijk ultiem en exclusief worden, met echt grote dj'squote:
wees maar niet bang, genoeg dingen daar aanwezig om geil van te wordenquote:
Zolang hij uit eigen beweging is vertrokken is het niet ergquote:
quote:
Genoeg mannen die zich wèl weten te kleden hoorquote:
Wees er maar trots opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt wat ingewikkeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang hij uit eigen beweging is vertrokken is het niet erg
op een hakkuhfeestje valt dat wel meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Genoeg mannen die zich wèl weten te kleden hoor
Alleen gabber? Of ook techno? Anders weet ik misschien nog wel een vriend die gratis wil draaien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:als t zo ver is, laat ik het wel weten
![]()
Welterusten, -Engel-quote:
Een echte man weet zich overal goed te kledenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
op een hakkuhfeestje valt dat wel mee
Als er kinderen in het spel is, is het altijd ingewikkeldquote:
Achja, als ik t niet was, zou ze iemand anders doen, kan ik er beter zelf van genieten en op dat moment was het precies wat ik zochtquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, als ik t niet was, zou ze iemand anders doen, kan ik er beter zelf van genieten en op dat moment was het precies wat ik zocht
Raad eens waar je mij niet zult vindenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
op een hakkuhfeestje valt dat wel mee
driedelige pakquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een echte man weet zich overal goed te kleden
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
op een hakkuhfeestje valt dat wel mee tegen
Kan mooi zijn idd, maar op een zo'n feestje lijkt het me wat warmquote:
echte mannen geven geen fuck om hoe ze eruit zien, daar zijn het echte mannen voor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een echte man weet zich overal goed te kleden
Truste, klein drum meisjequote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
echte mannen geven geen fuck om hoe ze eruit zien, daar zijn het echte mannen voor.
Gisteren gedaanquote:
op een echt oerhollands hakkuhfeestje vol met kale koppen, trainingspakken en sportschoenen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raad eens waar je mij niet zult vinden
Hopelijk doet de moeder van jouw kind het later ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, als ik t niet was, zou ze iemand anders doen, kan ik er beter zelf van genieten en op dat moment was het precies wat ik zocht
International suit up day natuurlijk!quote:
echte mannen kleden zich juist altijd goed en in hun eigen stijl. Zo ging en ga ik normaal altijd naar zulke feesten in mn eigen kleding stijl.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
echte mannen geven geen fuck om hoe ze eruit zien, daar zijn het echte mannen voor.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ow, er is er 1-tje wakker hier
ze hoorde gebonk uit mijn koptelefoon![]()
Truste
Als ik een magnetron weg te geven had, had jij hem nu gewonnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef dawg het volgende:
[..]
op een echt oerhollands hakkuhfeestje vol met kale koppen, trainingspakken en sportschoenen?
ik laat de moeder van mijn kind geen anderhalf jaar droog staan zonder redenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hopelijk doet de moeder van jouw kind het later ook
And it was awesome!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
International suit up day natuurlijk!![]()
Nu echt weg, anders krijg ik slaag![]()
natuurlijk let de gemiddelde man wel op zijn presentatie, maar ik denk dat er niet zoveel mannen zijn die in totaal langer dan 15 a 20 minuten voor de spiegel staan enzo. misschien toen de metroman nog 'in' was dat wat onzekerdere types veel aandacht daaraan besteedden, maar nu niet meer denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wees maar niet bang, genoeg dingen daar aanwezig om geil van te worden
Niemand. Dus dat zal niet zonder reden zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik laat de moeder van mijn kind geen anderhalf jaar droog staan zonder reden
It was Legend... wait for it... dairy!!quote:
Set the fire to the third bar - Snow Patrolquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:27 schreef L-E het volgende:
Ik ben een playlist aan het maken vol bloedmooie zoetsappige liedjes, maar weinig inspiratie. Help me eens, ah toe.(Denk aan Radiohead, Jason Mraz, etc)
ik heb liever een softijsje met discodipquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik een magnetron weg te geven had, had jij hem nu gewonnen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:27 schreef Technoboy2010 het volgende:
Pet Duo hoorde iemand daar straks roepen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:27 schreef L-E het volgende:
Ik ben een playlist aan het maken vol bloedmooie zoetsappige liedjes, maar weinig inspiratie. Help me eens, ah toe.(Denk aan Radiohead, Jason Mraz, etc)
Die indruk heb ik idd ook. Nog nooit een man meegemaakt die langer voor de spiegel staat dan ik tenminste.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:27 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk let de gemiddelde man wel op zijn presentatie, maar ik denk dat er niet zoveel mannen zijn die in totaal langer dan 15 a 20 minuten voor de spiegel staan enzo. misschien toen de metroman nog 'in' was dat wat onzekerdere types veel aandacht daaraan besteedden, maar nu niet meer denk ik.
quote:
Nee, dat gaat 'm inderdaad niet worden danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb liever een softijsje met discodipmaar die smelt onderweg helaas
Toevallig, vanavond nog de cd beluisterd, dank je!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Set the fire to the third bar - Snow Patrol
ze werden niet meer opgewonden van elkaar, hij iig niet meer van haar na de zwangerschap. Best jammer voor hem, ik snap t niet helemaal. Ondertussen zijn ze ook uit elkaar volgens mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Niemand. Dus dat zal niet zonder reden zijn.
Hadden ze dan beter eerder kunnen doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze werden niet meer opgewonden van elkaar, hij iig niet meer van haar na de zwangerschap. Best jammer voor hem, ik snap t niet helemaal. Ondertussen zijn ze ook uit elkaar volgens mij.
Dan nog hoop ik dat ze het doet. Heb eerste rang gezeten en zit ik nog steeds. En ik kan je zeggen, voor het kind is het echt niet goed. In mijn ogen ben je bij deze echt een lowlife. Als jij eens afwist van alle ellende die er bij komt kijken, dan bedenk je je wel een volgende keer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik laat de moeder van mijn kind geen anderhalf jaar droog staan zonder reden
die is goed ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Set the fire to the third bar - Snow Patrol
Ja doe dan fijn eerst uit elkaar gaan denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog hoop ik dat ze het doet. Heb eerste rang gezeten en zit ik nog steeds. En ik kan je zeggen, voor het kind is het echt niet goed. In mijn ogen ben je bij deze echt een lowlife. Als jij eens afwist van alle ellende die er bij komt kijken, dan bedenk je je wel een volgende keer.
nouja, nu had ik het voordeel met haar te kunnen gaan zonder "last" te hebben van de kleine. En het risico te hebben dat ze met mij ging hokken (daarvoor was ze nl niet leuk genoeg).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hadden ze dan beter eerder kunnen doen
Geile muziek zeg ik je!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef dawg het volgende:
[..]
die is goed ja.
marvin gaye - sexual healing
fun lovin' criminals - love unlimited
ofzo
Barfquote:
(Are you) The one that I've been waiting for - Nick Cave, maar weet niet of je daarvan houdtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef dawg het volgende:
[..]
die is goed ja.
marvin gaye - sexual healing
ofzo
Did Barry White save your life? If he did well then it's alright.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef dawg het volgende:
[..]
die is goed ja.
ofzo
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, nu had ik het voordeel met haar te kunnen gaan zonder "last" te hebben van de kleine. En het risico te hebben dat ze met mij ging hokken (daarvoor was ze nl niet leuk genoeg).
Wel een beetje niet bepaald netjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, nu had ik het voordeel met haar te kunnen gaan zonder "last" te hebben van de kleine. En het risico te hebben dat ze met mij ging hokken (daarvoor was ze nl niet leuk genoeg).
hij wist en weet nog steeds van niks en t jochie was toen net een jaar oud... maar om erger te voorkomen heb ik het wel afgekapt. Had inderdaad geen zin om de oorzaak van ellende te zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog hoop ik dat ze het doet. Heb eerste rang gezeten en zit ik nog steeds. En ik kan je zeggen, voor het kind is het echt niet goed. In mijn ogen ben je bij deze echt een lowlife. Als jij eens afwist van alle ellende die er bij komt kijken, dan bedenk je je wel een volgende keer.
Ja godverdomme, nu ben ik hornyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Did Barry White save your life? If he did well then it's alright.
quote:
jij hebt toch sowieso niet zoveel werk nodig, schoonheid van jezelf enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Die indruk heb ik idd ook. Nog nooit een man meegemaakt die langer voor de spiegel staat dan ik tenminste.
Lach er maar om...quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Did Barry White save your life? If he did well then it's alright.
Ik mag datquote:
Ik heb nog genoegquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:36 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt toch sowieso niet zoveel werk nodig, schoonheid van jezelf enzo.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Techno het volgende:
Zo, de afsluiter voor vanavond, want ik ga ook maar eens maffen. Have fun yall!
Wrom?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog genoegKarma, bay. It's a bitch
Je had ook gewoon nee kunnen zeggen. En onderschat het besef van een 1 jarig kind niet. Zoek dan een vrijgezelle milf als je zo graag een milf wilt batsen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij wist en weet nog steeds van niks en t jochie was toen net een jaar oud... maar om erger te voorkomen heb ik het wel afgekapt. Had inderdaad geen zin om de oorzaak van ellende te zijn.
I feel your painquote:
zó blij dat ik gestopt ben met rokenquote:
Truste Techno!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Techno het volgende:
Helaasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, ik ben geen make-up meisje, maar besteed wel veel aandacht aan mijn huid. Ook geen 18 meer.
Slaap lekker DJ!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:37 schreef Techno het volgende:
zoeen met kort fel gekleurd haarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon nee kunnen zeggen. En onderschat het besef van een 1 jarig kind niet. Zoek dan een vrijgezelle milf als je zo graag een milf wilt batsen.
Kap es effe?quote:
jawel dit ligt me welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
(Are you) The one that I've been waiting for - Nick Cave, maar weet niet of je daarvan houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |