Geen idee, het was het enige wat nog in de drankkast stond hehe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Cognac, nog nooit gedronken. Is dat niet iets wat alleen oudere mannen bestellen?
Zo toe maar.... Cognac.... dat is een groot probleem die je verzuipen moet of niet dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef knapser het volgende:
Zo, cognac op tafel.
Get messed up today, be okay tomorrow.
Moet lukken. Niet te messed trouwens haha.
Lekker na een goed 6 gangen dinerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Cognac, nog nooit gedronken. Is dat niet iets wat alleen oudere mannen bestellen?
Nu ben je me gewoon aan het jennenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
Krijg ik nu een foto in mn PM? Eentje die niet in je FoBo staat?quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze ziet er alleen 6 jaar jonger dan jou uit
SLIJMBALquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Krijg ik nu een foto in mn PM? Eentje die niet in je FoBo staat?
Beide stemmen bezorgen mij kippenvel. And not in a good way.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
Haha nee zo veel gaat er ook weer niet doorheen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo toe maar.... Cognac.... dat is een groot probleem die je verzuipen moet of niet dan?
oja en HOI
Dat spul is best goed te drinken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Krijg ik nu een foto in mn PM? Eentje die niet in je FoBo staat?
Net als Portquote:
En het gaat eindigen opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ... want kleinere glazen.... of we moet gewoon pullen bestellen
Wat is er toch met die 30+ dames hierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:34 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Beide stemmen bezorgen mij kippenvel. And not in a good way.![]()
Die hebben smaakquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is er toch met die 30+ dames hier
nee, ik heb een doel en probeer er heen te werken, totaal vruchteloos trouwensquote:
quote:
Smaak heeft werkelijk niets met leeftijd te maken, jongeman.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hebben smaak?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter, maar nog niet helemaal tevreden.quote:
quote:
Jamaar...wanneerkomjelangsdan?quote:
Tsjaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:34 schreef knapser het volgende:
[..]
Haha nee zo veel gaat er ook weer niet doorheen.
Ach, dacht dat het eindelijk eens goed ging, blijkt dat ze niet verder wil dan vrienden. Ik had er eerlijk gezegd vooraf al een beetje op gerekend gezien haar reputatie, maar het is toch jammer.
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
Ik ging na het douchen even knuffelen op bed met Peuter. Word net wakker, beide nog in de kleren, bed nat want Peuter is snachts nog niet zindelijk, en zere ogen omdat ik mijn lenzen nog in had (en heb). Dat zal me leren.!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik bedoelde t lief, niks raars ofso.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, ik heb een doel en probeer er heen te werken, totaal vruchteloos trouwens
Ja, volgende keer wel op mn pm reageren.. Je wordt onmiddellijk gestraft!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
Ik ging na het douchen even knuffelen op bed met Peuter. Word net wakker, beide nog in de kleren, bed nat want Peuter is snachts nog niet zindelijk, en zere ogen omdat ik mijn lenzen nog in had (en heb). Dat zal me leren.!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef missbehavin het volgende:
Beter, maar nog niet helemaal tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He get!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
Deze is beter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Smaak heeft werkelijk niets met leeftijd te maken, jongeman.
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]Ik kon die ene van net niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief Snuitje, je weet dat die PM heus wel komt. Ellendig verwend rotjong.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, volgende keer wel op mn pm reageren.. Je wordt onmiddellijk gestraft!
Weet ik niet.... vertel jij het eens????quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
jamaar, stuur dan een sms dat het wat langer duurtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief Snuitje, je weet dat die PM heus wel komt. Ellendig verwend rotjong.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
Oh oohquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef missbehavin het volgende:Gay gangs: they were homies, they were homiesexuals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |