Ik hou van teringherrie in vele smakenquote:
quote:
moet serieus groot wordenquote:
Stoerrrr.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ik ook... en ook nog een cavello trainingspak
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
van mn ex mocht ik geen kleding voor haar uitzoeken, ging ze elke dag in een mantelpak naar dr werk
Dat is één ding dat voor iedereen opgaat natuurlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is echt zoik word ook een dagje ouder
Mijn kids zaten laatst op de achterbank mee te bounchen met DJ promo - King of Painquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou van teringherrie in vele smaken
Af en toe luisterde ze naar me, dan kwam ik altijd eerder thuisquote:
Dat klinkt bijna dwangneurotischquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
van mn ex mocht ik geen kleding voor haar uitzoeken, ging ze elke dag in een mantelpak naar dr werk
Heel goed, zoveel mogelijk indoctrineren die boel, doe ik ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn kids zaten laatst op de achterbank mee te bounchen met DJ promo - King of Pain
Ik mocht niet van mijn papaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Stoerrrr.![]()
Mijn haar was opgeschoren in mijn nek.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe luisterde ze naar me, dan kwam ik altijd eerder thuis
Idem dito!quote:
tsssskquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe luisterde ze naar me, dan kwam ik altijd eerder thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Downloaden *is* 2005.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:07 schreef L-E het volgende:
Waar kan ik het beste muziekjes downloaden?
(Ja, een nerdy vraag maar ik heb dat sinds 2005 niet meer gedaan, sorry hoor)
Als ik vlakbij het huis van mijn ex kom, zet ik hem weer terug op Piet Piraatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, zoveel mogelijk indoctrineren die boel, doe ik ook.
gelukkig kan ik goed overdrijvenquote:
je kunt ook niet van elk genre houden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:06 schreef Techno het volgende:
Overigens heb ik helemaal niets met gabber, hardcore, eurodance, trance, et cetera.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik vlakbij het huis van mijn ex kom, zet ik hem weer terug op Piet Piraat
True.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is één ding dat voor iedereen opgaat natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |