Er zijn al versies (niet de beta) die rondgaan op XDA. Maar ik wacht nog wel even moet sowieso telefoon terug gaan brengen zo, alleen het bonnentje opzoekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:05 schreef Antony1989 het volgende:
De source code is inderdaad uit maar de officiële firmware wacht nog even op zich denk ik zo. Anders hadden ze het wel aangekondigd denk ik zo.
Welke?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik gooi die Froyo build er wel ff op nu,
JP6 net ff gedaan, maar ze hebben nu op nog meer plekken kauwgombal kleuren doorgevoerd. Maar kan het niet echt testen omdat delen van touchscreen het niet meer doenquote:
Dat het wel officieel is maar dat hij nog niet uit is, al lees ik nu op tweakers dat een reperateur hem geupload heeft en gerepareerde toestellen al die nieuwe firmware hebben.quote:
Las het ook ja, maar zolang ze niks aan KIES doen heeft de normale consument er geen reet aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat het wel officieel is maar dat hij nog niet uit is, al lees ik nu op tweakers dat een reperateur hem geupload heeft en gerepareerde toestellen al die nieuwe firmware hebben.
Jij hebt toch Voodoo gedaan? Kies herkent je telefoon niet als je Voodoo hebt gedaan namelijk dus ff disable lagfix. Als die daarna nog steeds niet dood harde reset (dat was mijn uiteindelijke oplossing).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Las het ook ja, maar zolang ze niks aan KIES doen heeft de normale consument er geen reet aan.
In het begin deed KIES het wel, nu niet meer.............
Jezelf laten bellen om hem zo van screenlock te halen, daarna kan je naar instellingen om hem weer goed te zetten. Als dat niet werkt 3 button combination geluid omhoog knop+home knop+powerknop tegelijk een tijdje inhouden tot het moment dat je Galaxy S in beeld ziet verschijnen dan loslaten. Dan komt hij in recovery menu daar kan je fabrieksreset doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef mirrie1986 het volgende:
Ik ben erg blond geweest, vandaag deze telefoon gekregen.. Wat aan het uitproberen geweest en dus ook het patroon ingevoerd.. Maar deze niet opslagen.. Erg dom, weet het. Maar wat kan ik doen om het op te lossen. Heb er nog niks geen gegevens in staan. Moet ik hem resetten en is dat mogelijk? Of moet ik naar de winkel? :$
Ik heb ff geen Galaxy S bij de hand (bij reperatie). typ ff wat er allemaal staat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:19 schreef mirrie1986 het volgende:
Ok.. Dan heb ik 4 dingen staan: moet ik reboot system.now doen?
Trouwens een te gekke telefoon
Heb je het nu voor elkaar danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:26 schreef mirrie1986 het volgende:
Heb ik nog niet.. Abonnement is nog niet ingegaan. Vanaf 31 oktober. Doe het nu nog via mijn andere simkaart, zonder internet..
Hij komt binnenkort ook uit via de officiele weg en wanneer je een fout maakt is er eens kans om je telefoon te bricken. Ook verspeel je eventueel je garantie.quote:
Hij is al af vanmiddag even op telefoon gehad, maar kon weinig testen om touchscreen deels defect was. Ik vermoed in een week 2 weken via KIESquote:
Je Galaxy S is gelockt :S? Waarom haal je uberhaupte een simlock telefoon bij een abbo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef hierissieweer het volgende:
Ik krijg morgen avond mijn galaxy s, maar ik kan er dan nog niets mee. De sim werkt pas vanaf 11 november en hij is door vodafone gesimlocked... Erg kutjes bef eigenlijk
Bij vodafone had je 16 ipv 8gb aan geheugen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je Galaxy S is gelockt :S? Waarom haal je uberhaupte een simlock telefoon bij een abbo?
Die mysteryland edition?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij vodafone had je 16 ipv 8gb aan geheugen...
dan haal je even een prepaid kaartje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef hierissieweer het volgende:
Ik krijg morgen avond mijn galaxy s, maar ik kan er dan nog niets mee. De sim werkt pas vanaf 11 november en hij is door vodafone gesimlocked... Erg kutjes bef eigenlijk
2 weken is wel heel lang voor iets wat al af isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij is al af vanmiddag even op telefoon gehad, maar kon weinig testen om touchscreen deels defect was. Ik vermoed in een week 2 weken via KIES
ik ook niet want kies werkt niet meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-voor-galaxy-s.html
hij is er al dus.
Kan thuis niet updaten want Mac OSX
Jij woont in Emmenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:00 schreef Catch22- het volgende:
Neem wel even een kabel mee naar mijn werkIs makkelijker.
Klopt. Om de week in het weekend in Groningen ongeveerquote:
zo schlecht ies mijn nederlands niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Klopt. Om de week in het weekend in Groningen ongeveer
Fufr, editten mag hoor
Emmen heerstquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Klopt. Om de week in het weekend in Groningen ongeveer
Fufr, editten mag hoor
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:08 schreef Catch22- het volgende:
Klopt, maar je hoeft niet 6x te posten met 1 onderbreking.
IK GA HET ZEGGEN HOOR!!!!
Eh nee, Emmen heerst niet. Over Drenthe misschien, maar dat zegt ook lekker weinig.quote:
hij snapt het allemaal niet meer. Maar hij blijft erbij het niet te upgraden naar de door Kies aangeboden versie tot jm3 of 4 uit komt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Vandaar die blije smiley erbij Catch22, heb je hem al wat bij kunnen leren Fufr
Je denkt inmiddels niet van ik ga maar voor update.zip methode of via Odin? Ik mis mijn Galaxy zwaar nu, noodgedwongen mijn G1 erbij moeten pakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij snapt het allemaal niet meer. Maar hij blijft erbij het niet te upgraden naar de door Kies aangeboden versie tot jm3 of 4 uit komt.
de nieuwe Kies loopt ondertussen nóg beter in de soep dan de voorganger
Zal ik je even opleiden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:05 schreef FUFR het volgende:
ok, de JM1 update niet installeren zeggen ze, er komt een nieuwe, deze schijnt niet goed te zijn..
De laatste wordt JM3 of JM4.
hij snapt niet waarom de JM1 gepushed wordt door Kies.
De Scandinavische landen zijn dus het eerst aan de beurt.quote:The Android 2.2 upgrade will be available from the mid of October 2010
in the Nordic region and gradually rolled out to other European
markets, Southeast Asia, the Middle East Asia, North America, Africa
and rest of the world.
Had je eerst lagfix?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hmm de eerste indruk is dat mijn telefoon trager is geworden ipv sneller.
Ik vraag me af wat er aan de hand is.
nee ik had hem al een keer geupdate maar dat was een van de eerste versies van augustus daarna werkte hij als een zonnetjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Had je eerst lagfix?
Het kan ook zijn dat je back-up hebt aangezet Android 2.2 doet veel meer back-uppen al je apps, gegevens e.d. misschien is die daarmee bezig op de achtergrond?
Dunnow volgens mij niet, hoelang draait Froyo daar al na maximaal 2 uur zou die ''normaal'' moeten draaien. Anders ff naar XDA kijken als er al een goede froyo lagfix is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee ik had hem al een keer geupdate maar dat was een van de eerste versies van augustus daarna werkte hij als een zonnetje
En dat heb ik idd aangezet, kan ik niet ergens vinken dat hij dat alleen doet wanneer de wifi aan staat.
ik weet niet waar je het over hebt. Daarnaast ben ik ondernemer en heb ik gewoon de tijd niet en kan ik het risico niet nemen dat ding onklaar te maken. Uiteraard heb ik al sinds mijn iphone een reserve gsm bij me maar toch.. Tijd en kunde. Ontbreken doen zequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je denkt inmiddels niet van ik ga maar voor update.zip methode of via Odin? Ik mis mijn Galaxy zwaar nu, noodgedwongen mijn G1 erbij moeten pakken
fotosoep je weet zelfquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
De Scandinavische landen zijn dus het eerst aan de beurt.
KIES is echter voor de gek te houden, waardoor ie denkt dat je daar ergens zit.
• Laatste versie van KIES installeren: 1.5.3.10093.82
• Als je probeert firmware te updaten vanuit KIES krijg je eerst een melding dat er geen nieuwere update was dan JM2.
• Daarna KIES open laten staan en de volgende registerwaarden op de PC veranderd via regedit:
• Ga naar HKEY_CURRENT_USER/Software/Samsung/Kies/DeviceDB/
• Daar vind je een aantal mappen, zoek in de submappen “HIDSWVER” en “ProductCode”, “SoftwareRevision” en “DEVCONINFO”.
• HIDSWVER en SoftwareRevision moet zijn: “I9000XWJM2/I9000NEEJM1/I9000XXJM1/I9000XWJM2″
• Productcode moet zijn: “GT-I9000HKDNEE”
• DEVCONINFO moet leeg zijn.
• Regedit afsluiten, teruggegaan naar Kies en weer op de firmware update button klikken en als je alles goed gedaan hebt krijg je een melding dat JP6 (=Froyo) beschikbaar is.
Nee. Enige wat ik kwijtraakte waren de instellingen van m'n homescreens. Smsjes en alle andere data bleven gewoon bewaard.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:47 schreef Justinn het volgende:
Als ik Froyo installeer, verlies ik dan al mijn smsjes en andere zooi die in mijn telefoongeheugen staan?
Edit: Bij mij in Kies staat dat ik al de nieuwste heb. JM2.
Ligt er wel aan of je je telefoon terugzet naar de standaardinstellingen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]
[..]
Nee. Enige wat ik kwijtraakte waren de instellingen van m'n homescreens. Smsjes en alle andere data bleven gewoon bewaard.
Argument voor Samsungquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:33 schreef Eurynox het volgende:
Wat vinden jullie, deze halen of nog 3 weken wachten op HTC Desire HD?
Het koste mij 15 minuten maar oké, definitief onklaar maken lijkt mij heel moeilijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt. Daarnaast ben ik ondernemer en heb ik gewoon de tijd niet en kan ik het risico niet nemen dat ding onklaar te maken. Uiteraard heb ik al sinds mijn iphone een reserve gsm bij me maar toch.. Tijd en kunde. Ontbreken doen ze
Is dit het enige wat je aan updaten hoeft te doen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
• Als je probeert firmware te updaten vanuit KIES krijg je eerst een melding dat er geen nieuwere update was dan JM2.
• Daarna KIES open laten staan en de volgende registerwaarden op de PC veranderd via regedit:
• Daar vind je een aantal mappen, zoek in de submappen “HIDSWVER” en “ProductCode”, “SoftwareRevision” en “DEVCONINFO”.
• HIDSWVER en SoftwareRevision moet zijn: “I9000XWJM2/I9000NEEJM1/I9000XXJM1/I9000XWJM2″
• Regedit afsluiten, teruggegaan naar Kies en weer op de firmware update button klikken en als je alles goed gedaan hebt krijg je een melding dat JP6 (=Froyo) beschikbaar is.
Waarom nemen mensen altijd telefoons die ze zelfs niet begrijpenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb hem ook binnen, leuk dingetje! alleen een vraag. Ik heb nog geen internet abbo. Maar kan hij ook gewoon contact maken met internet zonder dat ik daar toestemming toe geef. (dat het dus via de dure online verbinding gaat...)
Zit je niet per ongeluk op je eigen wifi of die van de buren? Dan kost het je ook niets.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb hem ook binnen, leuk dingetje! alleen een vraag. Ik heb nog geen internet abbo. Maar kan hij ook gewoon contact maken met internet zonder dat ik daar toestemming toe geef. (dat het dus via de dure online verbinding gaat...)
Vergeet niet de waardeloze ondersteuning van Samsung. Ik heb nog steeds mijn telefoon niet via Kies met mijn computer kunnen verbinden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Argument voor Samsung
-Dunste en lichtste smartphone
-Snelste 3D verwerking voor spelletjes (3/4 keer sneller dan huidige Desire)
-Amoled scherm supergevoelig
Argumenten tegen
-Kleine lag (kan makkelijk zelf verholpen worden).
-Sommige mensen hebben moeite om GPS-fix te krijgen persoonlijk geen last van en het zou grotendeels verholpen zijn met nieuwe firmware.
-Geen flitser
Vergelijk dat met HTC Desire HD en maak je keuze
Ik heb eigenlijk nog nooit gezeik gehad met Kies. Ik start Kies op, sluit de telefoon aan en kan daarna meteen in Kies dingen doen zoals contactpersonen, smsjes en foto's importeren/exporteren. De USB instelling in de telefoon staat op 'Samsung Kies'. Daarnaast kan ik tegelijk ook bestanden naar het apparaat kopieren via Windows verkenner. Dus ik kan de telefoon ook gebruiken als gewone massaopslag zonder Kies te gebruiken. Ook playlists van Windows Media Player synchroniseren naar het apparaat werkt prima naar zowel de interne als de externe geheugenkaart. Ik heb alleen de update naar Froyo nog niet gezien (hij zegt dat ik al de nieuwste heb).quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:43 schreef Pieter-Bas het volgende:
[..]
Vergeet niet de waardeloze ondersteuning van Samsung. Ik heb nog steeds mijn telefoon niet via Kies met mijn computer kunnen verbinden.
wanneer ik mijn galaxy aansluit aan de pc voor kies staat in kiesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:34 schreef Pieter-Bas het volgende:
Bij mij lag het waarschijnlijk aan te lange bestandsnamen van files die door (app) Soundhound gecreëerd waren, na het verwijderen daarvan werkte de verbinding. Maar zo zijn er nog 1000 dingen die een goede verbinding van KIES en je telefoon in de weg kunnen staan. En dat is gewoon het karige, je moet zelf naar mijn mening teveel handelingen (KIES/lagfix/GPS enz.) verrichten om het uiterste uit die telefoon te krijgen. Als ze een OTA update aanboden zou je me niet horen klagen maar je hebt dat boutprogramma nodig om naar Froyo te gaan.
Maar goed, het werkt nu en doet wat het moet doen. Ben net via KIES van JF3 (kreeg ik em mee geleverd) naar JM2 gegaan. Updaten gaat dus naar behoren. Nu nog wachten tot Froyo hier officieel losgelaten wordt.
Even wachten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:42 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
wanneer ik mijn galaxy aansluit aan de pc voor kies staat in kies
"apparaat aansluiten.. even wachten" wtf wat moet ik doen?
ja.. voodoo ben ik nu aan het deinstalerenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
hehehe
Voor de zekerheid vraag ik het toch, lagfix?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:00 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
ja.. voodoo ben ik nu aan het deinstaleren
Het is heel bekend dat Voodoo+Kies vloekt met elkaarquote:
hoe weet ik of voodoo nu uit staat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is heel bekend dat Voodoo+Kies vloekt met elkaar![]()
Doet die het nu? Die van mij licht bij de reperatie dus hoop hem gewoon terug te krijgen met Froyo
Dat vertelde die je bij opstarten maar een andere truck is Quadrant downloaden met lagfix scoor je ongeveer 1700-1800 zonder lagfix 900 ofzo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:23 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
hoe weet ik of voodoo nu uit staat?
gelukt, alleen 2.2 staat nog niet bij de updates.. :Squote:Op zondag 17 oktober 2010 00:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat vertelde die je bij opstarten maar een andere truck is Quadrant downloaden met lagfix scoor je ongeveer 1700-1800 zonder lagfix 900 ofzo.
Odin-tijdquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:47 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
gelukt, alleen 2.2 staat nog niet bij de updates.. :S
Nope, nog niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:31 schreef Eurynox het volgende:
ik ga deze morgen toch maar halen, maar nogmaals de vraag bestaat KIES ook voor MAC?
dus dan kan ik mijn mob niet op me laptop aansluitenquote:
Bootcamp?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:46 schreef Eurynox het volgende:
[..]
dus dan kan ik mijn mob niet op me laptop aansluiten?
na reboot is hij er ook niet, als ik restore naar fabrieks instellingen dan is al mijn info toch weg?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:16 schreef GalaxyS het volgende:
ik heb er nu froyo opstaan (officiele) maar nu is de market opeens weg,
bovendien moest ik voodoo uninstallen en vind ik hem nu erg traag
Heb je dit profiel aangemaakt om alleen maar noobvragen te stellenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:07 schreef GalaxyS het volgende:
nog even een vraag, bij mijn contacten staan nu ook al mijn gmail contacten, hoe haal ik dat weg?
ik wil alleen mijn telefooncontacten
Hij is al uit, in Nederland verwachten hem elk moment (lees dagen).quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:13 schreef tomegel het volgende:
Als ik het goed begrijp is 2.2 binnen mu en enkele weken uit?
Precies gedaan zoals hierboven in Kies steeds de melding bij Firmware upgrade:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik laat hem openstaan eerst doe ik update dan zegt hij dat er niets is (moet dit scherm ook op blijven?)quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:53 schreef Catch22- het volgende:
Je moet KIES wel open laten staan terwijl je die meuk aanpast.
Zo heb ik het ook gedaan. Het draait als een trein, gaat echt soepel!
Kan iemand bevestigen als ik bovenstaande keys ik ook daadwerkelijk hetzelfde krijg als jullie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:41 schreef Razor21 het volgende:
Ok kan hem nu updaten alleen halverwege nu de melding dat mijn accu niet voldoende is (is bijna leeg).
Dus probeer het zo.
Heb onderstaande keys gebruikt wijkt wat af van wat hier boven wordt vermeld:
Once connected via Kies, open up RegEdit (Windows > Start > Run > RegEdit) and browse to:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\
There will then be a few folders numbered from 1. Some people have different number of folders, but the rule of thumb is to browse to the largest (in terms of its numeric value). In here you should see a bunch of registry entries that do not exist in the other folders, such as “SoftwareRevision”. Now change the following entries to these values:
“SoftwareRevision”=”I9000XXJF3/I9000SWC/I9000XXJF3/I9000XXJF3″
“ProductCode”=”GT-I9000HKDXEE”
“HIDSWVER”=”I9000XXJF3/I9000SWC/I9000XXJF3/I9000XXJF3″
“DEVCONINFO”=”"
The trick here is to make sure you make these changes while Kies is on and running. If you make them while Kies is not loaded, then next time you do and you connect your I9000 you will find that it over-writes your settings and that the time you spent is wasted. So, to reiterate, load Kies first. Once you have made these changes via the registry, they are automatically saved. You should then switch back to Kies and click the update icon in the bottom right hand corner of the application (second in from the right); it is an icon of a phone with an arrow next to it. Click this and you should see that there is an update waiting for you. It will take a long time to download… but good luck!
Please let me know if I could make anything within here more clear and/or if the information is not correct from your viewpoint. It goes without saying that you do this at your own risk and you must take all responsibility for your actions.
Ik zit de hele ochtend al op Google en sites te kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Catch22- het volgende:
Een goed begin is Google, als je dan ook nog gaat editten krijg je misschien ook nog echt hulp.
Ik ben er achter, het heet nu alleen anders in het menu. Maar ik wist ook niet dat wcdma een andere benaming voor 3g/umts is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat mij opvalt na die Froyo update.Ik kan in de instellingen niet meer tussen 2g en 3g switchen.Nu heb ik alleen nog de optie pakketgegevens aan/uit.Nog meer mensen hier met dit probleem.
verder kun je het ook instellen doord e uitknop langer ingedrukt te houden, je hebt daar nu een extra optie bij gekregen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:14 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik ben er achter, het heet nu alleen anders in het menu. Maar ik wist ook niet dat wcdma een andere benaming voor 3g/umts is.
Ik heb echt helemaal nergens last van met m'n 2.2. Harde reset kan je proberen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef RiKe het volgende:
Goed ik ben die telefoon nu helemaal zat!
Weet iemand de firmware code van een STABIELE en GOED WERKENDE 2.1 firmware?
2.2 is nog 1 groot drama, market die niet werkt, twitter die niet werkt, andere programma's die direct bij het opstarten vast lopen...
Of is een harde reset nog te proberen?
Hoe kan je die het makkelijkst doen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal nergens last van met m'n 2.2. Harde reset kan je proberen...
Met odin en firmware van samfirmwarequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:17 schreef Luco het volgende:
Geen flauw idee. Hoe heb je je Froyo erop gezet?
Probeer het anders eens via KIES met de regedit. Anders weet ik het ook niet.quote:
Dat is een btje een grote gok dus nog. Wel erg jammer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Catch22- het volgende:
bij mij wel. Alhoewel veel mensen eerst een hard reset moeten doen.
en loop van deze week komt de officiele firmware uit?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef Catch22- het volgende:
Niet in NL zonder reg-aanpassing, maar dat had je zelf kunnen lezen én proberen
lol whutquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef FUFR het volgende:
de mijne deed gisteren gewoon updaten. Waar het aan lag? Je mag geen andere usb spullen aangesloten hebben zoals daar waren: het keyboard, de muis, de usbrouter
tja, toen ik al die toelie verwijderde kon ik wel updaten.quote:
Hoe kwam je op het idee? STond ergens op internet of dacht je werkelijk ''misschien als ik mijn muis+toetsenbord+modem loskoppel doet die het wel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
tja, toen ik al die toelie verwijderde kon ik wel updaten.
weliswaar naar 2.1.1 maar het begin is er
Hey, zou je voor het overzicht, je posts willen editen, als je zo snel na elkaar posts maakt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:44 schreef Razor21 het volgende:
Heb nu : 2.1 update1
Dus geen Froyo misschien dat het nu lukt met eerder genoemde tip in het topic.
inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoe kwam je op het idee? STond ergens op internet of dacht je werkelijk ''misschien als ik mijn muis+toetsenbord+modem loskoppel doet die het wel?
Fring, en je kan gewoon bij de dailer kiezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:50 schreef GalaxyS het volgende:
met welk programma kan ik videobellen van galaxy s naar pc?
Ja zal erop lettenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey, zou je voor het overzicht, je posts willen editen, als je zo snel na elkaar posts maakt?
Het is geen slowchat of 'post zo snel mogelijk vol' hier, dus graag je edit knop gebruiken.
Is wel vaker gezegd, maar Angry birds, Logmein, Tweetdeck, Goggles, Layar, Buienalarm.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:38 schreef Eurynox het volgende:
Ik heb me SSG net nieuw, wat zijn echt must have apps?
niet naar de pc toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Fring, en je kan gewoon bij de dailer kiezen.
quote:Lag-fix zou ik wel verwijderen, kan voor complicaties zorgen. Root maakt niet uit.Op woensdag 20 oktober 2010 09:32 schreef Eurynox het volgende:
Oke. Ik heb hrm ondertussen ook geroot en een lag fix gebruikt. Moet ik deze er af halen als ik ga updaten?
quote:als ik GPS aandoe duurt het echt een paar minuten voordat hij signaal heeft, terwijl ik gewoon op straat sta, is hier een oplossinkje voor
quote:is je normale tomtom sneller dan? hij zal toch eerst de sats moeten zien hangen..Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
als ik GPS aandoe duurt het echt een paar minuten voordat hij signaal heeft, terwijl ik gewoon op straat sta, is hier een oplossinkje voor
quote:nou het duurde echt meer dan 5 minuten, dat is toch niet normaal? voor de update was het wel binnen een minuutOp donderdag 21 oktober 2010 15:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
is je normale tomtom sneller dan? hij zal toch eerst de sats moeten zien hangen..
Ik heb m toevallig vanmorgen even gebruikt als routeding, maar niet op gelet hoe lang het duurde voordat ie de sats zag. (ik kende het eerste deel van de route)
quote:nee das wel heul langOp donderdag 21 oktober 2010 17:08 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
nou het duurde echt meer dan 5 minuten, dat is toch niet normaal? voor de update was het wel binnen een minuut
quote:Mwa, ik denk dat je moeder er niet zo heel veel zal van gaan merken. En omdat de officiele update nog niet uit is moet je het via een omweg doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:46 schreef mschol het volgende:
mijn moeder heeft sinds 1 dag de galaxy S (android 2.1) is het echt aan te raden om de 2.2. update te installeren?
ik vraag dit nu al omdat er nu nog geen contactpersonen en andere belangrijkere gegevens opstaan
quote:ow... okeOp zaterdag 23 oktober 2010 18:13 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat je moeder er niet zo heel veel zal van gaan merken. En omdat de officiele update nog niet uit is moet je het via een omweg doen.
Ik zou zeggen laat 2.1 lekker staan. Enigste wat ze echt mist is flash misschien, als ze dat al mist.
quote:Zorg dat ze haar contacten en agenda synct met Gmail. Neem je die altijd mee en kun je ze ook op de pc bewerken. SMSjes kun je daar ook in opslaan met een programma ( vraag me even niet hoe die heet ).Op zaterdag 23 oktober 2010 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ow... oke
ik was in de veronderstelling dat de officiele 2.2. update al uit was(en dacht dus gelijk: nu is het toestel nog leeg en is het niet heel erg als er spullen worden gewist
)
quote:ik wilde eigenlijk contacten e.d. via outlook laten lopen aangezien ze daar d'r mail in ontvangt, maar aangezien ik toch allerlei google accounts moest aanmaken zal ik die zeker gaan gebruiken voor backup..Op zondag 24 oktober 2010 10:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Precies. Zet alles op internetgebaseerde diensten. Contactpersonen, documenten, etc. Dat scheelt zoveel stress bij het upgraden (en bij diefstal en/of verlies, natuurlijk).
quote:outlook is handigOp zondag 24 oktober 2010 10:28 schreef mvdlubbe het volgende:
Outlook? Bah!. Maargoed, doe wat je niet laten kunt
.
quote:Dude outlook heeft wel wat maar tegen Gmail naar verloop van tijd ga je zien dat Gmail zoveel logischer isOp zondag 24 oktober 2010 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
outlook is handig(niet express he!)
gmail is mooi, maar t.b.h. gebruik ik die zelf ook alleen puur voor de mail en voor de rest gaat alles in outlook
google hoeft niet -alles- van mij te weten
quote:nee sorry, gebruik gmail al een jaar of 5? (sinds het uit is ongeveer) en vind outlook echt nog handiger...Op zondag 24 oktober 2010 14:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude outlook heeft wel wat maar tegen Gmail naar verloop van tijd ga je zien dat Gmail zoveel logischer is
quote:Huuuu. (insert sig).
quote:tja.. helaas is het harde realiteit dat G3 internet nog lang niet zo stabiel is als een normale vaste lijn... (zeker bij tmobile niet)
quote:Ik begreep dat die weer was ingetrokken. Kies deed bij mij in ieder geval alleen een melding 'niets te doen', zeg maar.Op maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Catch22- het volgende:
er zijn al mensen die zonder hackerij de 2.2 update hebben in NL hoor
quote:Onzin, Outlook kan alles wat gmail kan en beter. Sync Outlook en gmail met de daarvoor bestemde Google Calendar Sync, werkt super. Heb mijn telefoon nu nooit meer aan de computer hangen.Op zondag 24 oktober 2010 14:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude outlook heeft wel wat maar tegen Gmail naar verloop van tijd ga je zien dat Gmail zoveel logischer is
quote:Je kan het aanpassen in de sms-app zelf, instellingen. Eigen toon moet ook wel kunnen, bijv met Ringdroid kan je een deel uit een mp3 knippen, en dat dan instellen als beltoon, en ik denk ook wel als smstoon.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef hierissieweer het volgende:
is de nieuwe update er al?
en weet iemand hoe je je sms toon kunt veranderen met een eigen file?
Labels, ik ben verslaafd aan labels en filters (het laatste kan outlook volgens mij ook).quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Alxander het volgende:
[..]
Onzin, Outlook kan alles wat gmail kan en beter. Sync Outlook en gmail met de daarvoor bestemde Google Calendar Sync, werkt super. Heb mijn telefoon nu nooit meer aan de computer hangen.
labelen kan in outlook ook.. (dit heet alleen categorise)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Labels, ik ben verslaafd aan labels en filters (het laatste kan outlook volgens mij ook).
quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:28 schreef jampot het volgende:
Mijn sgs is zooo slim.
Ik zette vannacht om een uurtje of 1 de wekker op 9 uur. En toen zei de telefoon: de wekker gaat af over 9 uur. Wauw :p
de stock staat er nog op, volgens mij is dat 2.1quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:02 schreef Catch22- het volgende:
welke versie draai je? sinds 2.2 is mijn gps aanmerkelijk beter
Ben benieuwd of dit nu echt gaat gebeurenquote:As you probably know last Month that Samsung pulled-out the froyo Update files of the Samsung Galaxy S from its servers due to Many System Bugs that Made the Android froyo unstable and laggy. And Samsung UK confirmed on its twitter Status that the Froyo Update is Coming on November on its Final Version and to All Network operators and No More Delays…No More pulling-out!!
We Got Some Information that the Release Date of the Galaxy S Froyo update for USA Carriers and UK Carriers is somewhere around 11th November,2010 as a FINAL Release Date. Worldwide release will follow in few days after the Official Release of the Froyo ROM for Samsung Galaxy S, which Means that All Galaxy S users Worldwide (Include Middle-East and Arab gulf users) will get the update on November along with UK,USA Carriers too.
So The Update is Coming Finally and NO More Delays AT ALL… More Stable… More Smoother, its a matter of time right Now. As I always say “Waiting for the froyo to come-out, better than waiting for it to load!”.
Menu knop geeft je vaak extra mogelijkheden als je op een website bent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb 'm ook en zie dit topic net pas, maar tijdens het lezen van de eerste pagina waren jullie me al kwijt met al die termen en kreten![]()
* ff inlezen gaat
trouwens een vraagje, op de site van mijn werk moet ik af en toe een storing/melding aanpassen. Normaliter moet dat met de rechtermuisknop maar op mijn foon gaat dat dus niet. Is die functie er niet?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:45 schreef Catch22- het volgende:
lol. Fuck dat. Gewoon de Android Market gebruiken. Dat is gewoon een verzameling van shitty apps zodat het lijkt alsof Samsung er wat aan doet om een speciale samsung ervaring te creeren. Wat niet werkt.
jamaar,jamaar.....ik heb de 4 al in mijn leeftijd zittenquote:
Dan ga je er toch niet echt op vooruit, van de Galaxy S naar de Iphone 3G, maar goed, dat is aan jezelf natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:34 schreef Razor21 het volgende:
Heb die van mij op marktplaats gezet : http://link.marktplaats.nl/391699426
Als ik zie wat ze er voor biedenben benieuwd wat ik er uiteindelijk voor zal krijgen.
Wil hem weg doen omdat ik de Iphone 3GS gratis van mijn zus krijg die heeft de Iphone 4 nu.
Dan kan ik net zo goed die van mij verkopen...al twijfel ik wel een beetje.
Maar nu kan ik er nog dik 300 voor krijgen.
Dat probleem heb ik nu ook, echt verschrikkelijk irritant!quote:Op maandag 1 november 2010 07:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ja gloeiende gloeiende! Heb ik die update gedaan, kan ik de taal van Swype niet meer instellen. Als ik NL selecteer krijg ik een foutmelding.Nu staat ie op engels, end date is irri....
Zeer waarschijnlijk kan je via de instellingen de NEderlandse taal gewoon downloaden en anders zijn er wel andere wegen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:15 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ook, echt verschrikkelijk irritant!
Toevallig iemand die hier een oplossing voor heeft, of is het gewoon wachten op een volgende update?
Enlighten mequote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk kan je via de instellingen de NEderlandse taal gewoon downloaden en anders zijn er wel andere wegen.
Heb hier geen Samsung bij de hand (ligt bij e-repair). Maar kon het gewoon vinden bij toetsenbordinstellingen toen. Gewoon ff doorzoeken en echt goed kijken is in 90% van de tijd je antwoord anders staat het ergens wel op internet.quote:Op maandag 1 november 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Enlighten me
Ik heb net gezocht en nog wat andere dingen uitgeprobeerd maar hij blijft in het engels. Ik krijg de foutmelding echter niet meer....
Zoek en gij zult vinden de basis van computerkennisquote:Op maandag 1 november 2010 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
Eens kijken of die het nu weer snapt...jahoor! Hij spreekt weer NL!
Je moet ff 1 berichtje in een andere taal maken en daarna weer NL instellen
Bij mij werkt hij nu ook weer goedquote:Op maandag 1 november 2010 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
Eens kijken of die het nu weer snapt...jahoor! Hij spreekt weer NL!
Je moet ff 1 berichtje in een andere taal maken en daarna weer NL instellen
quote:Op maandag 1 november 2010 12:45 schreef FUFR het volgende:
hahaha failphone:
IPhone-bezitters in Europa die afhankelijk zijn van de telefoon voor hun ochtendalarm, hebben zich vanochtend massaal verslapen. Het alarm-programma van het apparaat snapt namelijk wintertijd niet en ging een uur later dan gepland af.
Dat is te wijten aan een fout in besturingssysteem iOS. De telefoon zelf verzet keurig de tijd, maar het alarm wordt niet mee verzet. Mensen die dus al een vast alarm hadden ingesteld die bijvoorbeeld elke werkdag afgaat, hadden vanmorgen een probleem.
telegraaf.quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
![]()
Heb je een bron? Dit móet ik even naar een paar mensen doorsturen.
Als die de wintertijd niet snapt zou die toch juist een uur vroeger afgaan -_-quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
![]()
Heb je een bron? Dit móet ik even naar een paar mensen doorsturen.
Zeg dat maar niet op Tweakers, daar flipt iedereen volgens mij zowat als mensen over de zoveelste 'misschien komt ie....' van Froyo beginnenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef rthls het volgende:
Er is inmiddels ook weer een nieuwe Kies versie! Teken dat Froyo er aan komt?
Klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef kos5000 het volgende:
[..]
Als die de wintertijd niet snapt zou die toch juist een uur vroeger afgaan -_-
Ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef mash_ het volgende:
ik mag over 3 dagen een nieuwe telefoon kiezen. is deze telefoon een aanrader?
contacten kan je voor de zekerheid door Kies naar je PC laten backuppenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:04 schreef mschol het volgende:
ik denk dat ik die van mijn ma laat updaten zodra haar laptop weer op orde is..
kan iemand aangeven of geinstaleerde apps opnieuw geinstalleerd moeten worden (en hoe het zit met contacten enzo na de update)
Bij mij bleef alles bewaard, alleen de homescreens moet je opnieuw instellen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
contacten kan je voor de zekerheid door Kies naar je PC laten backuppen
apps blijven gewoon geinstalleerd voorzover ik kan overzien
Heb je de nieuwste versie van Kies (.100)?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef exile79 het volgende:
Ik had nog de vraag waarom mijn pc via Kies geen contact krijgt met m'n toestel (staat ingesteld op kies), hellluuuup! Nu kan ik 2.2 er niet op zetten.
Bedoel je Program monitor? Die geeft aan hoeveel programma's er nog actief zijn, na een tikje zie je welke dat zijn. Deze staat nog gewoon bij de widgets in 2.2quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:21 schreef tomegel het volgende:
In 2.1 had je een widget waarbij je kon zien welke programma's nog open stonden. Weet iemand of die er nog wel is in 2.2? Kan die niet vinden.
Bij mij zag ik op dat moment volgens mij op de telefoon al een downloadscherm met een blauw voortgangsbalkje.. Kan ook zijn dat het iets later kwam, maar de upgrade duurde vanaf dit punt bij mij niet langer dan 15 minuten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:56 schreef exile79 het volgende:
Dat het scherm van je Galaxy zwart wordt is niet vreemd, maar hij hangt nog steeds op hetzelfde punt?
Ben ook benieuwd..quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef exile79 het volgende:
Ah, daar heb je een punt, eerst werd er gedownload, daarna geupgrade. (stupid me). Ik had ook zo'n blauw balkje op m'n telefoon. Hm, ben benieuwd of het hem al gelukt is ondertussen.
Ik heb tot nu toe de indruk dat ik veel minder last heb van lagquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:46 schreef Justinn het volgende:
Voor mensen die de offficiele Froyo update hebben geinstalleerd: kampt het apparaat nog steeds met lag?
Ik heb de update inmiddels ook gezien in Kies, maar heb zo mijn twijfels of het wel nuttig is. De GPS heeft bij mij namelijk altijd prima gewerkt.
Regedit doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:34 schreef Wessiej het volgende:
Ik had laatst die reg key wat verandert voor die ene update, nu staat er dus kan apparaat niet updaten.
Is er een manier om dit goed te laten komen of terug te zetten?
http://gathering.tweakers(...)ge/34975099#34975099quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Si, heeft u toevallig de codes of een plek waar ik die vind
ok senks, ik ga ff zoekenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:50 schreef Kandijfijn het volgende:
FUFR, lagfix is er inmiddels ook al voor Froyo
quote:
Ikzelf heb deze:quote:Op zondag 7 november 2010 15:57 schreef GalaxyS het volgende:
voodoo gedaan, werkt prima snel nu
wat is trouwens een mooie rustige achtergrond? ik heb nu die standaard zwarte.. maar kan niks beter vinden
Het is trouwens niet mijn screenshot, het ging me alleen om de achtergrond.quote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Welke Widget is dat daar in het midden?
quote:Op zondag 7 november 2010 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is trouwens niet mijn screenshot, het ging me alleen om de achtergrond.
Dat is Typoclock.
Al? JPA is nieuwer hoor..quote:Op zondag 7 november 2010 18:52 schreef Luco het volgende:
Om er nu achter te komen dat ik niet kan updaten omdat ik JPM al heb. Godsamme, al dat gepruts voor niks. Top.
Volg dit even dan: Guidequote:Op zondag 7 november 2010 19:13 schreef Luco het volgende:
en JPA wilt ie er dus niet opgooien in KIES. Wat een schurftprogramma is dat toch zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |