quote:Dude outlook heeft wel wat maar tegen Gmail naar verloop van tijd ga je zien dat Gmail zoveel logischer isOp zondag 24 oktober 2010 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
outlook is handig(niet express he!)
gmail is mooi, maar t.b.h. gebruik ik die zelf ook alleen puur voor de mail en voor de rest gaat alles in outlook
google hoeft niet -alles- van mij te weten
quote:nee sorry, gebruik gmail al een jaar of 5? (sinds het uit is ongeveer) en vind outlook echt nog handiger...Op zondag 24 oktober 2010 14:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude outlook heeft wel wat maar tegen Gmail naar verloop van tijd ga je zien dat Gmail zoveel logischer is
quote:Huuuu. (insert sig).
quote:tja.. helaas is het harde realiteit dat G3 internet nog lang niet zo stabiel is als een normale vaste lijn... (zeker bij tmobile niet)
quote:Ik begreep dat die weer was ingetrokken. Kies deed bij mij in ieder geval alleen een melding 'niets te doen', zeg maar.Op maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Catch22- het volgende:
er zijn al mensen die zonder hackerij de 2.2 update hebben in NL hoor
quote:Onzin, Outlook kan alles wat gmail kan en beter. Sync Outlook en gmail met de daarvoor bestemde Google Calendar Sync, werkt super. Heb mijn telefoon nu nooit meer aan de computer hangen.Op zondag 24 oktober 2010 14:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude outlook heeft wel wat maar tegen Gmail naar verloop van tijd ga je zien dat Gmail zoveel logischer is
quote:Je kan het aanpassen in de sms-app zelf, instellingen. Eigen toon moet ook wel kunnen, bijv met Ringdroid kan je een deel uit een mp3 knippen, en dat dan instellen als beltoon, en ik denk ook wel als smstoon.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef hierissieweer het volgende:
is de nieuwe update er al?
en weet iemand hoe je je sms toon kunt veranderen met een eigen file?
Labels, ik ben verslaafd aan labels en filters (het laatste kan outlook volgens mij ook).quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Alxander het volgende:
[..]
Onzin, Outlook kan alles wat gmail kan en beter. Sync Outlook en gmail met de daarvoor bestemde Google Calendar Sync, werkt super. Heb mijn telefoon nu nooit meer aan de computer hangen.
labelen kan in outlook ook.. (dit heet alleen categorise)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Labels, ik ben verslaafd aan labels en filters (het laatste kan outlook volgens mij ook).
quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:28 schreef jampot het volgende:
Mijn sgs is zooo slim.
Ik zette vannacht om een uurtje of 1 de wekker op 9 uur. En toen zei de telefoon: de wekker gaat af over 9 uur. Wauw :p
de stock staat er nog op, volgens mij is dat 2.1quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:02 schreef Catch22- het volgende:
welke versie draai je? sinds 2.2 is mijn gps aanmerkelijk beter
Ben benieuwd of dit nu echt gaat gebeurenquote:As you probably know last Month that Samsung pulled-out the froyo Update files of the Samsung Galaxy S from its servers due to Many System Bugs that Made the Android froyo unstable and laggy. And Samsung UK confirmed on its twitter Status that the Froyo Update is Coming on November on its Final Version and to All Network operators and No More Delays…No More pulling-out!!
We Got Some Information that the Release Date of the Galaxy S Froyo update for USA Carriers and UK Carriers is somewhere around 11th November,2010 as a FINAL Release Date. Worldwide release will follow in few days after the Official Release of the Froyo ROM for Samsung Galaxy S, which Means that All Galaxy S users Worldwide (Include Middle-East and Arab gulf users) will get the update on November along with UK,USA Carriers too.
So The Update is Coming Finally and NO More Delays AT ALL… More Stable… More Smoother, its a matter of time right Now. As I always say “Waiting for the froyo to come-out, better than waiting for it to load!”.
Menu knop geeft je vaak extra mogelijkheden als je op een website bent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb 'm ook en zie dit topic net pas, maar tijdens het lezen van de eerste pagina waren jullie me al kwijt met al die termen en kreten![]()
* ff inlezen gaat
trouwens een vraagje, op de site van mijn werk moet ik af en toe een storing/melding aanpassen. Normaliter moet dat met de rechtermuisknop maar op mijn foon gaat dat dus niet. Is die functie er niet?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:45 schreef Catch22- het volgende:
lol. Fuck dat. Gewoon de Android Market gebruiken. Dat is gewoon een verzameling van shitty apps zodat het lijkt alsof Samsung er wat aan doet om een speciale samsung ervaring te creeren. Wat niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |