quote:Zorg dat ze haar contacten en agenda synct met Gmail. Neem je die altijd mee en kun je ze ook op de pc bewerken. SMSjes kun je daar ook in opslaan met een programma ( vraag me even niet hoe die heet ).Op zaterdag 23 oktober 2010 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ow... oke
ik was in de veronderstelling dat de officiele 2.2. update al uit was(en dacht dus gelijk: nu is het toestel nog leeg en is het niet heel erg als er spullen worden gewist
)
quote:ik wilde eigenlijk contacten e.d. via outlook laten lopen aangezien ze daar d'r mail in ontvangt, maar aangezien ik toch allerlei google accounts moest aanmaken zal ik die zeker gaan gebruiken voor backup..Op zondag 24 oktober 2010 10:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Precies. Zet alles op internetgebaseerde diensten. Contactpersonen, documenten, etc. Dat scheelt zoveel stress bij het upgraden (en bij diefstal en/of verlies, natuurlijk).
quote:outlook is handigOp zondag 24 oktober 2010 10:28 schreef mvdlubbe het volgende:
Outlook? Bah!. Maargoed, doe wat je niet laten kunt
.
quote:Dude outlook heeft wel wat maar tegen Gmail naar verloop van tijd ga je zien dat Gmail zoveel logischer isOp zondag 24 oktober 2010 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
outlook is handig(niet express he!)
gmail is mooi, maar t.b.h. gebruik ik die zelf ook alleen puur voor de mail en voor de rest gaat alles in outlook
google hoeft niet -alles- van mij te weten
quote:nee sorry, gebruik gmail al een jaar of 5? (sinds het uit is ongeveer) en vind outlook echt nog handiger...Op zondag 24 oktober 2010 14:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude outlook heeft wel wat maar tegen Gmail naar verloop van tijd ga je zien dat Gmail zoveel logischer is
quote:Huuuu. (insert sig).
quote:tja.. helaas is het harde realiteit dat G3 internet nog lang niet zo stabiel is als een normale vaste lijn... (zeker bij tmobile niet)
quote:Ik begreep dat die weer was ingetrokken. Kies deed bij mij in ieder geval alleen een melding 'niets te doen', zeg maar.Op maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Catch22- het volgende:
er zijn al mensen die zonder hackerij de 2.2 update hebben in NL hoor
quote:Onzin, Outlook kan alles wat gmail kan en beter. Sync Outlook en gmail met de daarvoor bestemde Google Calendar Sync, werkt super. Heb mijn telefoon nu nooit meer aan de computer hangen.Op zondag 24 oktober 2010 14:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude outlook heeft wel wat maar tegen Gmail naar verloop van tijd ga je zien dat Gmail zoveel logischer is
quote:Je kan het aanpassen in de sms-app zelf, instellingen. Eigen toon moet ook wel kunnen, bijv met Ringdroid kan je een deel uit een mp3 knippen, en dat dan instellen als beltoon, en ik denk ook wel als smstoon.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef hierissieweer het volgende:
is de nieuwe update er al?
en weet iemand hoe je je sms toon kunt veranderen met een eigen file?
Labels, ik ben verslaafd aan labels en filters (het laatste kan outlook volgens mij ook).quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Alxander het volgende:
[..]
Onzin, Outlook kan alles wat gmail kan en beter. Sync Outlook en gmail met de daarvoor bestemde Google Calendar Sync, werkt super. Heb mijn telefoon nu nooit meer aan de computer hangen.
labelen kan in outlook ook.. (dit heet alleen categorise)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Labels, ik ben verslaafd aan labels en filters (het laatste kan outlook volgens mij ook).
quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:28 schreef jampot het volgende:
Mijn sgs is zooo slim.
Ik zette vannacht om een uurtje of 1 de wekker op 9 uur. En toen zei de telefoon: de wekker gaat af over 9 uur. Wauw :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |