de stock staat er nog op, volgens mij is dat 2.1quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:02 schreef Catch22- het volgende:
welke versie draai je? sinds 2.2 is mijn gps aanmerkelijk beter
Ben benieuwd of dit nu echt gaat gebeurenquote:As you probably know last Month that Samsung pulled-out the froyo Update files of the Samsung Galaxy S from its servers due to Many System Bugs that Made the Android froyo unstable and laggy. And Samsung UK confirmed on its twitter Status that the Froyo Update is Coming on November on its Final Version and to All Network operators and No More Delays…No More pulling-out!!
We Got Some Information that the Release Date of the Galaxy S Froyo update for USA Carriers and UK Carriers is somewhere around 11th November,2010 as a FINAL Release Date. Worldwide release will follow in few days after the Official Release of the Froyo ROM for Samsung Galaxy S, which Means that All Galaxy S users Worldwide (Include Middle-East and Arab gulf users) will get the update on November along with UK,USA Carriers too.
So The Update is Coming Finally and NO More Delays AT ALL… More Stable… More Smoother, its a matter of time right Now. As I always say “Waiting for the froyo to come-out, better than waiting for it to load!”.
Menu knop geeft je vaak extra mogelijkheden als je op een website bent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb 'm ook en zie dit topic net pas, maar tijdens het lezen van de eerste pagina waren jullie me al kwijt met al die termen en kreten![]()
* ff inlezen gaat
trouwens een vraagje, op de site van mijn werk moet ik af en toe een storing/melding aanpassen. Normaliter moet dat met de rechtermuisknop maar op mijn foon gaat dat dus niet. Is die functie er niet?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:45 schreef Catch22- het volgende:
lol. Fuck dat. Gewoon de Android Market gebruiken. Dat is gewoon een verzameling van shitty apps zodat het lijkt alsof Samsung er wat aan doet om een speciale samsung ervaring te creeren. Wat niet werkt.
jamaar,jamaar.....ik heb de 4 al in mijn leeftijd zittenquote:
Dan ga je er toch niet echt op vooruit, van de Galaxy S naar de Iphone 3G, maar goed, dat is aan jezelf natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:34 schreef Razor21 het volgende:
Heb die van mij op marktplaats gezet : http://link.marktplaats.nl/391699426
Als ik zie wat ze er voor biedenben benieuwd wat ik er uiteindelijk voor zal krijgen.
Wil hem weg doen omdat ik de Iphone 3GS gratis van mijn zus krijg die heeft de Iphone 4 nu.
Dan kan ik net zo goed die van mij verkopen...al twijfel ik wel een beetje.
Maar nu kan ik er nog dik 300 voor krijgen.
Dat probleem heb ik nu ook, echt verschrikkelijk irritant!quote:Op maandag 1 november 2010 07:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ja gloeiende gloeiende! Heb ik die update gedaan, kan ik de taal van Swype niet meer instellen. Als ik NL selecteer krijg ik een foutmelding.Nu staat ie op engels, end date is irri....
Zeer waarschijnlijk kan je via de instellingen de NEderlandse taal gewoon downloaden en anders zijn er wel andere wegen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:15 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ook, echt verschrikkelijk irritant!
Toevallig iemand die hier een oplossing voor heeft, of is het gewoon wachten op een volgende update?
Enlighten mequote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk kan je via de instellingen de NEderlandse taal gewoon downloaden en anders zijn er wel andere wegen.
Heb hier geen Samsung bij de hand (ligt bij e-repair). Maar kon het gewoon vinden bij toetsenbordinstellingen toen. Gewoon ff doorzoeken en echt goed kijken is in 90% van de tijd je antwoord anders staat het ergens wel op internet.quote:Op maandag 1 november 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Enlighten me
Ik heb net gezocht en nog wat andere dingen uitgeprobeerd maar hij blijft in het engels. Ik krijg de foutmelding echter niet meer....
Zoek en gij zult vinden de basis van computerkennisquote:Op maandag 1 november 2010 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
Eens kijken of die het nu weer snapt...jahoor! Hij spreekt weer NL!
Je moet ff 1 berichtje in een andere taal maken en daarna weer NL instellen
Bij mij werkt hij nu ook weer goedquote:Op maandag 1 november 2010 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
Eens kijken of die het nu weer snapt...jahoor! Hij spreekt weer NL!
Je moet ff 1 berichtje in een andere taal maken en daarna weer NL instellen
quote:Op maandag 1 november 2010 12:45 schreef FUFR het volgende:
hahaha failphone:
IPhone-bezitters in Europa die afhankelijk zijn van de telefoon voor hun ochtendalarm, hebben zich vanochtend massaal verslapen. Het alarm-programma van het apparaat snapt namelijk wintertijd niet en ging een uur later dan gepland af.
Dat is te wijten aan een fout in besturingssysteem iOS. De telefoon zelf verzet keurig de tijd, maar het alarm wordt niet mee verzet. Mensen die dus al een vast alarm hadden ingesteld die bijvoorbeeld elke werkdag afgaat, hadden vanmorgen een probleem.
telegraaf.quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
![]()
Heb je een bron? Dit móet ik even naar een paar mensen doorsturen.
Als die de wintertijd niet snapt zou die toch juist een uur vroeger afgaan -_-quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
![]()
Heb je een bron? Dit móet ik even naar een paar mensen doorsturen.
Zeg dat maar niet op Tweakers, daar flipt iedereen volgens mij zowat als mensen over de zoveelste 'misschien komt ie....' van Froyo beginnenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef rthls het volgende:
Er is inmiddels ook weer een nieuwe Kies versie! Teken dat Froyo er aan komt?
Klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef kos5000 het volgende:
[..]
Als die de wintertijd niet snapt zou die toch juist een uur vroeger afgaan -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |