Ik ben er achter, het heet nu alleen anders in het menu. Maar ik wist ook niet dat wcdma een andere benaming voor 3g/umts is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat mij opvalt na die Froyo update.Ik kan in de instellingen niet meer tussen 2g en 3g switchen.Nu heb ik alleen nog de optie pakketgegevens aan/uit.Nog meer mensen hier met dit probleem.
verder kun je het ook instellen doord e uitknop langer ingedrukt te houden, je hebt daar nu een extra optie bij gekregen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:14 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik ben er achter, het heet nu alleen anders in het menu. Maar ik wist ook niet dat wcdma een andere benaming voor 3g/umts is.
Ik heb echt helemaal nergens last van met m'n 2.2. Harde reset kan je proberen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef RiKe het volgende:
Goed ik ben die telefoon nu helemaal zat!
Weet iemand de firmware code van een STABIELE en GOED WERKENDE 2.1 firmware?
2.2 is nog 1 groot drama, market die niet werkt, twitter die niet werkt, andere programma's die direct bij het opstarten vast lopen...
Of is een harde reset nog te proberen?
Hoe kan je die het makkelijkst doen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal nergens last van met m'n 2.2. Harde reset kan je proberen...
Met odin en firmware van samfirmwarequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:17 schreef Luco het volgende:
Geen flauw idee. Hoe heb je je Froyo erop gezet?
Probeer het anders eens via KIES met de regedit. Anders weet ik het ook niet.quote:
Dat is een btje een grote gok dus nog. Wel erg jammer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Catch22- het volgende:
bij mij wel. Alhoewel veel mensen eerst een hard reset moeten doen.
en loop van deze week komt de officiele firmware uit?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef Catch22- het volgende:
Niet in NL zonder reg-aanpassing, maar dat had je zelf kunnen lezen én proberen
lol whutquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef FUFR het volgende:
de mijne deed gisteren gewoon updaten. Waar het aan lag? Je mag geen andere usb spullen aangesloten hebben zoals daar waren: het keyboard, de muis, de usbrouter
tja, toen ik al die toelie verwijderde kon ik wel updaten.quote:
Hoe kwam je op het idee? STond ergens op internet of dacht je werkelijk ''misschien als ik mijn muis+toetsenbord+modem loskoppel doet die het wel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
tja, toen ik al die toelie verwijderde kon ik wel updaten.
weliswaar naar 2.1.1 maar het begin is er
Hey, zou je voor het overzicht, je posts willen editen, als je zo snel na elkaar posts maakt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:44 schreef Razor21 het volgende:
Heb nu : 2.1 update1
Dus geen Froyo misschien dat het nu lukt met eerder genoemde tip in het topic.
inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoe kwam je op het idee? STond ergens op internet of dacht je werkelijk ''misschien als ik mijn muis+toetsenbord+modem loskoppel doet die het wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |