contacten kan je voor de zekerheid door Kies naar je PC laten backuppenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:04 schreef mschol het volgende:
ik denk dat ik die van mijn ma laat updaten zodra haar laptop weer op orde is..
kan iemand aangeven of geinstaleerde apps opnieuw geinstalleerd moeten worden (en hoe het zit met contacten enzo na de update)
Bij mij bleef alles bewaard, alleen de homescreens moet je opnieuw instellen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
contacten kan je voor de zekerheid door Kies naar je PC laten backuppen
apps blijven gewoon geinstalleerd voorzover ik kan overzien
Heb je de nieuwste versie van Kies (.100)?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef exile79 het volgende:
Ik had nog de vraag waarom mijn pc via Kies geen contact krijgt met m'n toestel (staat ingesteld op kies), hellluuuup! Nu kan ik 2.2 er niet op zetten.
Bedoel je Program monitor? Die geeft aan hoeveel programma's er nog actief zijn, na een tikje zie je welke dat zijn. Deze staat nog gewoon bij de widgets in 2.2quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:21 schreef tomegel het volgende:
In 2.1 had je een widget waarbij je kon zien welke programma's nog open stonden. Weet iemand of die er nog wel is in 2.2? Kan die niet vinden.
Bij mij zag ik op dat moment volgens mij op de telefoon al een downloadscherm met een blauw voortgangsbalkje.. Kan ook zijn dat het iets later kwam, maar de upgrade duurde vanaf dit punt bij mij niet langer dan 15 minuten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:56 schreef exile79 het volgende:
Dat het scherm van je Galaxy zwart wordt is niet vreemd, maar hij hangt nog steeds op hetzelfde punt?
Ben ook benieuwd..quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef exile79 het volgende:
Ah, daar heb je een punt, eerst werd er gedownload, daarna geupgrade. (stupid me). Ik had ook zo'n blauw balkje op m'n telefoon. Hm, ben benieuwd of het hem al gelukt is ondertussen.
Ik heb tot nu toe de indruk dat ik veel minder last heb van lagquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:46 schreef Justinn het volgende:
Voor mensen die de offficiele Froyo update hebben geinstalleerd: kampt het apparaat nog steeds met lag?
Ik heb de update inmiddels ook gezien in Kies, maar heb zo mijn twijfels of het wel nuttig is. De GPS heeft bij mij namelijk altijd prima gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |