Hij komt binnenkort ook uit via de officiele weg en wanneer je een fout maakt is er eens kans om je telefoon te bricken. Ook verspeel je eventueel je garantie.quote:
Hij is al af vanmiddag even op telefoon gehad, maar kon weinig testen om touchscreen deels defect was. Ik vermoed in een week 2 weken via KIESquote:
Je Galaxy S is gelockt :S? Waarom haal je uberhaupte een simlock telefoon bij een abbo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef hierissieweer het volgende:
Ik krijg morgen avond mijn galaxy s, maar ik kan er dan nog niets mee. De sim werkt pas vanaf 11 november en hij is door vodafone gesimlocked... Erg kutjes bef eigenlijk
Bij vodafone had je 16 ipv 8gb aan geheugen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je Galaxy S is gelockt :S? Waarom haal je uberhaupte een simlock telefoon bij een abbo?
Die mysteryland edition?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij vodafone had je 16 ipv 8gb aan geheugen...
dan haal je even een prepaid kaartje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef hierissieweer het volgende:
Ik krijg morgen avond mijn galaxy s, maar ik kan er dan nog niets mee. De sim werkt pas vanaf 11 november en hij is door vodafone gesimlocked... Erg kutjes bef eigenlijk
2 weken is wel heel lang voor iets wat al af isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij is al af vanmiddag even op telefoon gehad, maar kon weinig testen om touchscreen deels defect was. Ik vermoed in een week 2 weken via KIES
ik ook niet want kies werkt niet meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-voor-galaxy-s.html
hij is er al dus.
Kan thuis niet updaten want Mac OSX
Jij woont in Emmenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:00 schreef Catch22- het volgende:
Neem wel even een kabel mee naar mijn werkIs makkelijker.
Klopt. Om de week in het weekend in Groningen ongeveerquote:
zo schlecht ies mijn nederlands niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Klopt. Om de week in het weekend in Groningen ongeveer
Fufr, editten mag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |