UO was leuk om met je jeep+partner in een mijnenveld te rijden en er zelf op tijd uit te springenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:14 schreef MouzurX het volgende:
cod1 was de beste idd.
Misschien cod1:UO maar dat was maar een expansion dus..
Met jou kan ik praten.quote:
Rhine_Valleyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Met jou kunnen praten.
Toujane SD rifles only
Carentanquote:
Ik ook, al die realistische oorlogsgames, flikker op manquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:16 schreef porsche1 het volgende:
Ik vind alle FPS kut die op MoH en BF lijken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:22 schreef Skazminko het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Lekker genuanceerde meningquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kun je uberhaupt zo serieus praten over iets nietszeggends als een computerspel, schei uit man. Ga iets doen.
BC2 heb ik ook gespeeld maar is te groots waardoor je al heel snel al die kolere campers/snipers hebt. Het voordeel aan MoH is wanneer er sprake is van een grote map, dat er één frontlinie is waar gevochten wordt. Dat is juist ideaal tegen dit soort type spelers (lees 12 jarige kut kleuters).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:35 schreef Spouwerranger het volgende:
BF:BC2 vind ik een stuk beter dan COD5/6 of Medal of Honor. MoH wordt wel gehyped als een motherfucker, maar beter is het zeker niet te noemen
Karabiner 98K Onlyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Toujane SD rifles only
CoD was een leuke serie van WW2 shooters.. totdat MW2 verscheen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Terechte klacht. Ookal lijkt de ai in MoH wel erg slecht, de multiplayer is zeker beter dan CoDMaarja welke Fps is er nou niet beter dan CoD?
CoD
Die .30 cal was gewoon baas.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:34 schreef TheGaffer het volgende:
Call of Duty 1 United Offensive, De rest is allemaal waardeloos.
Nee, daar in Canada zijn het echte voetbal expertsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:10 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Ik ken iemand die koopt FIFA 11 ipv de nieuwe Pro Evo "want dat wordt gemaakt door Japanners en die weten niks van voetbal". Telt dat ook?
Ah EA Sports zit dus toch in Amerika/Canada. Kut, ik had em sick kunnen burnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, daar in Canada zijn het echte voetbal experts![]()
Maar Fifa is inderdaad het enige spel dat het waard is om te spelen. Fifa 11
Ik wou deze posten:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ http://img521.imageshack.us/img521/1108/wolf1yz9.jpg&t=1]afbeelding ]
Mensen die geen Fifa spelen zijn juist de nerds.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:13 schreef zomgmoz het volgende:
officieel het grootste nerd topic van vandaag.
Dit.quote:
Want er is geen tussenweg natuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:32 schreef Ritmo het volgende:
Gamers.![]()
![]()
Een potje FIFA met vrienden voor het uitgaan is mooi, maar wekelijks uren alleen op je kamertje gamen... hoe kk triest ben je dan.
Bij elk tegen doelpunt een shotjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:32 schreef Ritmo het volgende:
Gamers.![]()
![]()
Een potje FIFA met vrienden voor het uitgaan is mooi, maar wekelijks uren alleen op je kamertje gamen... hoe kk triest ben je dan.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want er is geen tussenweg natuurlijk.
Oja, bijna vergeten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:50 schreef kristyle het volgende:
Gamers die nooit mohaa of cod 1/2 gespeeld hebben
Er op los sprayen ja.quote:
Goed punt, is dat waarom ze MW hebben gekopieerd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Medal of Honor heeft zijn eigen unieke stijl,
Nigga please, niet haten op MoH. Dan kun je ook zeggen dat CoD 1 in de eerste plaats MoH: AA aan het imiteren was. En dat CoD: WaW MoH: Rising sun heeft gekopieerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Goed punt, is dat waarom ze MW hebben gekopieerd?
Mohaaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:50 schreef kristyle het volgende:
QFT.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
MoH:AA was gewoon de beste. Daarna is het bergafwaarts gegaan met het genre.
Ja Promod is prima idd.quote:
Ja klopt was het ook. Maar je moet dan ook een debiel zijn als je ten tijde van CoD 1 een topic ging openen om te klagen dat mensen het met MoHAA vergelijken. (en laten we wel wezen, de beach scene van MoHAA hadden we al in RTCW gezien)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nigga please, niet haten op MoH. Dan kun je ook zeggen dat CoD 1 in de eerste plaats MoH: AA aan het imiteren was. En dat CoD: WaW MoH: Rising sun heeft gekopieerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Call of Duty: United Offensivequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:50 schreef kristyle het volgende:
AMEN TO THAT.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Call of Duty: United Offensive![]()
Beste shooter ooit!
Zeker, speel je 1.4 of 1.5?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik speel het soms nog steeds, officiële servers zitten gewoon vol.
1.51 gewoon toch? De laatste is dat volgens mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zeker, speel je 1.4 of 1.5?
Speel zelf alleen nog maar wartjes, maar er zijn nog maar weinig sd servers over helaas.
Ja klopt. Maar op 1.4 wordt ook nog veel gespeeld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1.51 gewoon toch? De laatste is dat volgens mij
QUOTED FOR 100000 TRUTHSSZZSSAAS!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Call of Duty: United Offensive![]()
Beste shooter ooit!
Die zooi had ik allemaal, nu niet meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar op 1.4 wordt ook nog veel gespeeld.
Heb je xfire of niet?
En een tussenweg tussen een lekkere gameplay en enigszins realistische omgevingen bestaat niet he?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef Inktfles het volgende:
Mensen die CoD of MoH spelen. Echte shooters zijn games als Unreal Tournament, Serious Sam, Duke Nukem. Als je realisme wilt moet je gewoon het leger ingaan.
Hoe speel je dan nog af en toe uo als je de key niet hebt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zooi had ik allemaal, nu niet meerMoet toch eerst weer key zoeken, staat niet meer op hdd
Laptop staat ie wel opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hoe speel je dan nog af en toe uo als je de key niet hebt?
omdat fok en nu stil zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:
Waarom kan iedereen hier in KLB meepraten als het over games gaat...
Maar als het over voetbal/sport, uitgaan of feesten gaat kent bijna niemand het.
Voor al die andere dingen moet je naar buiten gaan. Dat doen we niet graagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:
Maar als het over voetbal/sport, uitgaan of feesten gaat kent bijna niemand het.
Ik kan/ken het allemaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:
Maak anders weer een klassiekertje aan Ritmoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:
RTCW is de enige game waarbij ik de demo meerdere weken heb gespeeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
De beste FPS's zijn nog altijd Hidden & Dangerous 1 en Delta Force 1
En RTCW![]()
Ik had dit bij cod.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef speknek het volgende:
[..]
RTCW is de enige game waarbij ik de demo meerdere weken heb gespeeld.
Ik heb heel lang delta force 2 gespeeld; was toch wel beter dan df1.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
De beste FPS's zijn nog altijd Hidden & Dangerous 1 en Delta Force 1
En RTCW![]()
Buitenlucht is gezond, daar ben ik het mee eens. Zeker als er vrouwelijke knappe mensen in je omgeving staan. Hier in Antwerpen daar geen reden tot klagen over.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:32 schreef Ritmo het volgende:
Gamers.![]()
![]()
Klopt, maar DF1 was zó slecht dat het weer goed was. Als je iemand in z'n kleine teen schoot, viel hij dood neer. Maar toch was het een bazenspel om te spelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had dit bij cod.
Bij cod serieus de singleplayer demo tot in de perfectie zitten uitspelen.
[..]
Ik heb heel lang delta force 2 gespeeld; was toch wel beter dan df1.
Idemquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had dit bij cod.
Bij cod serieus de singleplayer demo tot in de perfectie zitten uitspelen.
[..]
UT99quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:22 schreef Skazminko het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef DaggerOne het volgende:
Sowieso hoort een FPS op een PC gespeeld te worden.
Beide eens, echter is de sprint knop er al sinds CoD: UO en vind ik ook wel wat toevoegen aan het spel. Meer behendigheid en minder clipping.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:51 schreef seto het volgende:
Van mij mogen mensen best een FPS op een console spelen, het is alleen dat bijna de hele markt zich daarop aanpast. Tegenwoordig heeft bijna elke FPS regenerating health, one hit melee kills, een knop om te sprinten en het lijkt er nu zelfs op dat matchmaking de norm gaat worden in plaats van dedicated servers.
Oeh, die film was goed! (Hij ligt bij de Action trouwensquote:
Allen de matchmaking heeft met consoles te maken, sprint buttons en one hit melee kills bestonden al voor de shift, en regenerating health is een natuurlijke evolutie, het enige verschil is dat console gamers minder snel in een autistische hissy fit raken als dingen niet in hun veilige patronen blijven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:51 schreef seto het volgende:
Van mij mogen mensen best een FPS op een console spelen, het is alleen dat bijna de hele markt zich daarop aanpast. Tegenwoordig heeft bijna elke FPS regenerating health, one hit melee kills, een knop om te sprinten en het lijkt er nu zelfs op dat matchmaking de norm gaat worden in plaats van dedicated servers.
en dan de multiplayer enemy territory patch 1.02.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ http://img521.imageshack.us/img521/1108/wolf1yz9.jpg&t=1]afbeelding ]
Dat het alles behalve realistisch is oke, maar met goed geluk kom je nog nergens hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ik speel lekker MW2 op mijn PS3
Jammer alleen dat skills niks te maken heet met die game, maar meer luck en timing.
Na CoD 2 ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef HalloweenJack het volgende:
Mee eens. Call of Duty is de kanker van de gameindustrie.
Zelf speel ik liever RTS, maar ik lul maar wat mee hier.quote:
Inderdaad.quote:
Ik heb toch wel potjes dat ik per toeval soms zo 5 man achter elkaar in de rug tegen kom en zijn niks doorhebben en zo neersteek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat het alles behalve realistisch is oke, maar met goed geluk kom je nog nergens hoor.
ja. en?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Oorbeer het volgende:
MW2 is juist geen kanker ruk aan. CoD1 was de beste.
Voor die tijd was het een mooi stukje werk. En de mogelijk heid om vijanden op 26 plaatsen te raken was best coolquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef dekilo het volgende:
oef die graphics zijn zwaar bagger.
Edit: Ah ok een oud spel
Heerlijke game is dat nog steeds!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:20 schreef bijdehand het volgende:
SoF1 heb ik helemaal kapotgespeeld
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijke game is dat nog steeds!
Ja het zag er vet realistisch uit. Kan je je nu niet meer voorstellenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor die tijd was het een mooi stukje werk. En de mogelijk heid om vijanden op 26 plaatsen te raken was best coolIn SoF2 werden het er zelfs 36
Nogal, alhoewel SoF2 er toch nog redelijk uitziet. Jammer alleen dat SoF:Payback slecht isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens.![]()
[..]
Ja het zag er vet realistisch uit. Kan je je nu niet meer voorstellen
Payback heb ik nooit gedaan. Deel 2 is nog redelijk ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogal, alhoewel SoF2 er toch nog redelijk uitziet. Jammer alleen dat SoF:Payback slecht is
quote:
Springende deagle headshots.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:42 schreef max_payne4 het volgende:
wat is er beter aan cs 1.3 dan aan 1.5 of 1.6?
Jeepathon2k in een matrix(low grav ) serverquote:
Man als je dat kut spel nog speelt met een 1 voor de graphics ben je echt een loser. Koop dan een normale pc/ps3/xboxquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef seto het volgende:
[..]
Om het nog even wat kracht bij te zetten:
Let niet op de muziek.
ctrl+7quote:
Waarom de fuck zou hier nou weer een slotje op moeten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Pipo1234 het volgende:
Eindeloze discussie. Er bestaat geen ultieme FPS... slotje?
Dude what the hell, lees eens een paar reacties naar boven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef Frag_adder het volgende:
Iederen weet dat Unreal tournament de beste shooter ooit is, met de kill geluiden als je goed bezig was![]()
Dat quake 2 nog niet voorbij gekomen is
"A commando's backpack contains a pump-action shotgun, few cases of bullets, mines, grenades, a rocket launcher, a minigun, a submachine-gun and a few pistols, there is no room for fear."quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:28 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
ctrl+7
beste spel ooit
[ afbeelding ]
Als je graphics als graadmeter gebruikt om de kwaliteit van een spel aan te duiden ben je pas een fucking loser. Quake 2 en CS blazen spellen als Modern Warfairy 2 omver alsof het niets is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Man als je dat kut spel nog speelt met een 1 voor de graphics ben je echt een loser. Koop dan een normale pc/ps3/xbox
RA2 is ook zo'n tijdloze game.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:05 schreef Relko het volgende:
[..]
Als je graphics als graadmeter gebruikt om de kwaliteit van een spel aan te duiden ben je pas een fucking loser. Quake 2 en CS blazen spellen als Modern Warfairy 2 omver alsof het niets is.
True that.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
RA2 is ook zo'n tijdloze game.
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef mschol het volgende:
MOH:AA en Cod1:UO waren imho de beste fps voorzowel multi als singleplayer
sniper townquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:01 schreef Dropdown het volgende:
Met elke game is het gewoon wennen. MOH was in mijn ogen gewoon te moeilijk. Na één schot van de sniper ben je ook echt weg, en ik zag niemand verschijnen.
ik merkte aan de moh open beta dat fps multiplayer eigenlijk niet leuk meer is...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef MrSoreto het volgende:
Ik werk part-time in een gamestore, en ik moet zeggen, FPS volk is veelal onder de 18 of tokkie. (geldt vooral voor CoD en MoH) Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Niet erg onverwacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef MrSoreto het volgende:
Ik werk part-time in een gamestore, en ik moet zeggen, FPS volk is veelal onder de 18 of tokkie. (geldt vooral voor CoD en MoH) Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Zit wel wat in. Op RTS games zijn de mensen over het algemeen wat rationeler.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef MrSoreto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
Half Life.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:35 schreef grindfreakje het volgende:
Had iemand Half-life al genoemd?
Damn wat is die goed, en zelfs nu nog zeer goed te spelen. Absolute topper.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Oorbeer het volgende:
MW2 is juist geen kanker aan. CoD1 was de beste.
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Tacobell het volgende:
Terechte klacht.
Persoonlijk vind ik Medal of Honor vermakelijk maar prefereer ik toch Bad Company 2.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:58 schreef HalloweenJack het volgende:
[ afbeelding ]
Jeweet.Ironisch dat als je het op z'n hondjes doet je die kut hond steeds ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammer dat je Fallout 3 amper een kans hebt gegeven. Echt een fantastisch spel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:53 schreef grindfreakje het volgende:
Tevens Prey & F.E.A.R. vond ik ook geweldig.
Fallout 3 is mij iets teveel van het "goede" dat was toch dat je lipjes van blikjes en bierdoppen moest verzamelen, daar zat bij mij een bug in zodat ik in een schoolgebouw een tegenstander die aan de andere kant van ene kapotgebroken raam stond geen headshot kon geven. Ook Metro 2033 vond ik erg geweldig maar kwam op een gegeven moment op een punt waar de hitdetectie niet meer werkte, en dan kom je er echt niet meer door.
Beide spelen dus ondanks een goede start gelijk gestopt en nooit meer willen spelen.
Wat heeft Fallout nou met shooters te maken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:53 schreef grindfreakje het volgende:
Tevens Prey & F.E.A.R. vond ik ook geweldig.
Fallout 3 is mij iets teveel van het "goede" dat was toch dat je lipjes van blikjes en bierdoppen moest verzamelen, daar zat bij mij een bug in zodat ik in een schoolgebouw een tegenstander die aan de andere kant van ene kapotgebroken raam stond geen headshot kon geven. Ook Metro 2033 vond ik erg geweldig maar kwam op een gegeven moment op een punt waar de hitdetectie niet meer werkte, en dan kom je er echt niet meer door.
Beide spelen dus ondanks een goede start gelijk gestopt en nooit meer willen spelen.
Goed spel inderdaad, maar kan toch niet tippen aan Fallout 1&2, ik hoopte dat Fallout 3 de zelfde vrijheid zou hebben, maar dat viel heel vies tegen. Nog steeds een heel vermakelijk spel, maar niet trouw genoeg aan z'n voorgangers.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Jammer dat je Fallout 3 amper een kans hebt gegeven. Echt een fantastisch spel.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef kristyle het volgende:
"Shooters" die zich niet in de 2e wereldoorlog afspelen
N00bquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Turok 2!
[ afbeelding ]
Eh dat is eerder lag denk ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef AlligatorNL het volgende:
Wat ik wel zwaar tegen vindt vallen bij elke shooter van tegenwoordig, is de hitbox. Vooral in MW2 is dat gigantisch hinderlijk: dat je net om de hoek loopt, maar toch geraakt wordt door een kogel van het veld dat je net achter je liet.
In Medal of Honor is dat gelukkig iets minder, maar kom het nog wel is tegen.
Wat nog een gigantische faal is in ALLE games tot nu toe: de sound die silenced weapons makenHet enige wat je hoort te horen, is het metaal geluid dat de slede maakt die bij elke klap naar achter en weer naar voren schiet. Als ze dat nou is echt realistisch konden maken...... dat lijkt me echt geniaal.
Met 'Degreelessness Mode' jaquote:
Yup. Als jij 100ms latency hebt, ben je wat de server betreft waar je volgens jou een tiende seconde geleden was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:24 schreef MouzurX het volgende:
Eh dat is eerder lag denk ik.
iemand schiet op jou maar het kost tijd voordat het bericht dat je geraakt wordt bij jou is.. dan ben je net de hoek om en ga je dood.
Wat is degreelessness mode? :Squote:
Dat is de melding die je krijgt als je IDDQD intiktquote:
IDDQDquote:
Daarom heeft de XBLA versie van Doom 2 een achievement als je een Cyberdemon verslaat met je vuistenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:35 schreef Casos het volgende:
[..]
IDDQD
En idd, je bent pas baas als die die baas zonder IDDQD of IDKFA verslaat. Die andere twee waren peanuts vergeleken met deze baas.
HaHaHa, het is echt heel erg dat we dat nog weten IDKFA en IDDQD , al gebruikte ik het niet veel LOLquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:35 schreef Casos het volgende:
[..]
IDDQD
En idd, je bent pas baas als die die baas zonder IDDQD of IDKFA verslaat. Die andere twee waren peanuts vergeleken met deze baas.
Kan me geen melding daarover herinneren eigenlijk, maar het is ook erg lang geleden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
Dat is de melding die je krijgt als je IDDQD intikt
Iedere gamer hoort dat te weten, of je nu van de Doom generatie bent of nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Loodje het volgende:
HaHaHa, het is echt heel erg dat we dat nog weten IDKFA en IDDQD , al gebruikte ik het niet veel LOL
Het leukste was als je die code invoerde bij Hexen en/of Heretic... dan was je in één keer dood.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de melding die je krijgt als je IDDQD intikt
ROTT was echt super in MP, maar het is wel post-doom. En alles post-doom is tja...post-doom.quote:
Aggus. Jochiequote:
Jouw username was mijn mohaa nickquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
MoH is wel aardig
Maar MoH:AA blijft voor mij de ultieme FPS![]()
Destroyed Villagequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Goede oude tijd...
Nee dat kan het haast niet zijn. Ik zit altijd op lagvrije servers en zit meestal met een ping rond de 10 ms. Daarnaast heb ik een aardige upload verbinding waardoor het tijdsverschil tussen mij en mijn tegenstanders steeds kleiner wordt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh dat is eerder lag denk ik.
iemand schiet op jou maar het kost tijd voordat het bericht dat je geraakt wordt bij jou is.. dan ben je net de hoek om en ga je dood.
Wat is je probleem precies?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Laat ik eens even alles wat onder de TT staat negeren en zelf een mening geven over het gamersvolk van tegenwoordig..
Jammere van bovengenoemde bevolkingsgroep is dat ze allemaal blijkbaar iets moeten compenseren en hierdoor maar gaan doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben..
Zo krijg je eindeloos gemekker over wat nou dan toch wel precies de nummer 1 game is (de rest is natuurlijk gewoon kut en het spelen niet waard)
Hierdoor vergeet men het geen waar het, wil je als gamer waar krijgen voor je geld, om gaat.. En volgens mij is dat gewoon vind je de game leuk om te spelen de ja of de nee..
En mocht jij jezelf te goed vinden voor een game (je hoort nooit mensen zeggen dat ze een game niet wat vinden omdat ze telkens verliezen. Dit lijkt me eigenlijk een veel meer voorkomende reden). Ga dan niet lopen blaten op gamers die het wel een goed spel vinden..
Denk zonder het topic door te spitten dat er geen games zijn bejubelt die eigenlijk gewoon kut zijn... Ze voldoen alleen wel of niet aan de eisen van de verschillende gamers...
Afijn let niet op mij en huil dit topic nog maar ff vol.. Een 2e variant lijkt me verder niet nodig..
* mschol heeft volgens hem nooit de uitbreidingen van moh:AA gespeeld...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:41 schreef Zero17 het volgende:
* Zero17installeert MoH:AA / Spearhead / Breakthrough
zei al topic genegeerd :pquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat is je probleem precies?
Het is een leuk topic en dan kom jij met zo'n e-drama post.
Die discussie is ook totaal niet aan de orde in dit topic, dus misschien zit je op het verkeerde tabblad te kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
zei al topic genegeerd :p
Vind alleen geen klap aan de discussie welk spel beter is bijv tussen mw2 en bc2
Als je even de moeite had genomen om meer postings te lezen, dan had je gezien dat ik Fallout niet dit topic ingesleept heb, en tevens dat ik het ook geen echte shooter vind.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat heeft Fallout nou met shooters te maken?
Je zegt toch ook niet niet elk lekker is omdat je niet van rosé houdt?
Zoals gezegd, hij was te buggy om goed te kunnen spelen, en er was toen nog geen patch.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Jammer dat je Fallout 3 amper een kans hebt gegeven. Echt een fantastisch spel.
Mja Fallout 3 was wel geniaal, maar werd wel een beetje langdradig.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:29 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Als je even de moeite had genomen om meer postings te lezen, dan had je gezien dat ik Fallout niet dit topic ingesleept heb, en tevens dat ik het ook geen echte shooter vind.
[..]
Zoals gezegd, hij was te buggy om goed te kunnen spelen, en er was toen nog geen patch.
Eens. Fallout 1 is een klassieker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:00 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Goed spel inderdaad, maar kan toch niet tippen aan Fallout 1&2, ik hoopte dat Fallout 3 de zelfde vrijheid zou hebben, maar dat viel heel vies tegen. Nog steeds een heel vermakelijk spel, maar niet trouw genoeg aan z'n voorgangers.
Sprinten kon altijd al, en one hit knife kills zijn niet direct nieuw. En matchmaking is echt het kutste ooit, ik ben blij dat BC2 gewoon normaal werkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:51 schreef seto het volgende:
IDSPISPOPD op je hoofd jonguhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Loodje het volgende:
[..]
HaHaHa, het is echt heel erg dat we dat nog weten IDKFA en IDDQD , al gebruikte ik het niet veel LOL
Jah die is echt vet, hopelijk gaat dat ene online game nog wat wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:41 schreef RickoKun het volgende:
Naast een nieuwe Elder Scrolls, of een nieuwe Hitman is dit het spel wat ik graag ein vervolg op wil zien
[ afbeelding ]
Originaliteit kan best een killer zijn soms, zie Trespasserquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Niets tegen gamers maar wel tegen spellen die niet origineel zijn
Ik heb toch echt wat uurtjes op |GITS|RHINEVALLEY 24/7 doorgebracht zeg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |