Het leukste was als je die code invoerde bij Hexen en/of Heretic... dan was je in één keer dood.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de melding die je krijgt als je IDDQD intikt
ROTT was echt super in MP, maar het is wel post-doom. En alles post-doom is tja...post-doom.quote:
Aggus. Jochiequote:
Jouw username was mijn mohaa nickquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
MoH is wel aardig
Maar MoH:AA blijft voor mij de ultieme FPS![]()
Destroyed Villagequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Goede oude tijd...
Nee dat kan het haast niet zijn. Ik zit altijd op lagvrije servers en zit meestal met een ping rond de 10 ms. Daarnaast heb ik een aardige upload verbinding waardoor het tijdsverschil tussen mij en mijn tegenstanders steeds kleiner wordt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh dat is eerder lag denk ik.
iemand schiet op jou maar het kost tijd voordat het bericht dat je geraakt wordt bij jou is.. dan ben je net de hoek om en ga je dood.
Wat is je probleem precies?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Laat ik eens even alles wat onder de TT staat negeren en zelf een mening geven over het gamersvolk van tegenwoordig..
Jammere van bovengenoemde bevolkingsgroep is dat ze allemaal blijkbaar iets moeten compenseren en hierdoor maar gaan doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben..
Zo krijg je eindeloos gemekker over wat nou dan toch wel precies de nummer 1 game is (de rest is natuurlijk gewoon kut en het spelen niet waard)
Hierdoor vergeet men het geen waar het, wil je als gamer waar krijgen voor je geld, om gaat.. En volgens mij is dat gewoon vind je de game leuk om te spelen de ja of de nee..
En mocht jij jezelf te goed vinden voor een game (je hoort nooit mensen zeggen dat ze een game niet wat vinden omdat ze telkens verliezen. Dit lijkt me eigenlijk een veel meer voorkomende reden). Ga dan niet lopen blaten op gamers die het wel een goed spel vinden..
Denk zonder het topic door te spitten dat er geen games zijn bejubelt die eigenlijk gewoon kut zijn... Ze voldoen alleen wel of niet aan de eisen van de verschillende gamers...
Afijn let niet op mij en huil dit topic nog maar ff vol.. Een 2e variant lijkt me verder niet nodig..
* mschol heeft volgens hem nooit de uitbreidingen van moh:AA gespeeld...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:41 schreef Zero17 het volgende:
* Zero17installeert MoH:AA / Spearhead / Breakthrough
zei al topic genegeerd :pquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat is je probleem precies?
Het is een leuk topic en dan kom jij met zo'n e-drama post.
Die discussie is ook totaal niet aan de orde in dit topic, dus misschien zit je op het verkeerde tabblad te kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
zei al topic genegeerd :p
Vind alleen geen klap aan de discussie welk spel beter is bijv tussen mw2 en bc2
Als je even de moeite had genomen om meer postings te lezen, dan had je gezien dat ik Fallout niet dit topic ingesleept heb, en tevens dat ik het ook geen echte shooter vind.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat heeft Fallout nou met shooters te maken?
Je zegt toch ook niet niet elk lekker is omdat je niet van rosé houdt?
Zoals gezegd, hij was te buggy om goed te kunnen spelen, en er was toen nog geen patch.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Jammer dat je Fallout 3 amper een kans hebt gegeven. Echt een fantastisch spel.
Mja Fallout 3 was wel geniaal, maar werd wel een beetje langdradig.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:29 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Als je even de moeite had genomen om meer postings te lezen, dan had je gezien dat ik Fallout niet dit topic ingesleept heb, en tevens dat ik het ook geen echte shooter vind.
[..]
Zoals gezegd, hij was te buggy om goed te kunnen spelen, en er was toen nog geen patch.
Eens. Fallout 1 is een klassieker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:00 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Goed spel inderdaad, maar kan toch niet tippen aan Fallout 1&2, ik hoopte dat Fallout 3 de zelfde vrijheid zou hebben, maar dat viel heel vies tegen. Nog steeds een heel vermakelijk spel, maar niet trouw genoeg aan z'n voorgangers.
Sprinten kon altijd al, en one hit knife kills zijn niet direct nieuw. En matchmaking is echt het kutste ooit, ik ben blij dat BC2 gewoon normaal werkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:51 schreef seto het volgende:
Van mij mogen mensen best een FPS op een console spelen, het is alleen dat bijna de hele markt zich daarop aanpast. Tegenwoordig heeft bijna elke FPS regenerating health, one hit melee kills, een knop om te sprinten en het lijkt er nu zelfs op dat matchmaking de norm gaat worden in plaats van dedicated servers.
IDSPISPOPD op je hoofd jonguhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Loodje het volgende:
[..]
HaHaHa, het is echt heel erg dat we dat nog weten IDKFA en IDDQD , al gebruikte ik het niet veel LOL
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |