Man als je dat kut spel nog speelt met een 1 voor de graphics ben je echt een loser. Koop dan een normale pc/ps3/xboxquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef seto het volgende:
[..]
Om het nog even wat kracht bij te zetten:
Let niet op de muziek.
ctrl+7quote:
Waarom de fuck zou hier nou weer een slotje op moeten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Pipo1234 het volgende:
Eindeloze discussie. Er bestaat geen ultieme FPS... slotje?
Dude what the hell, lees eens een paar reacties naar boven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef Frag_adder het volgende:
Iederen weet dat Unreal tournament de beste shooter ooit is, met de kill geluiden als je goed bezig was![]()
Dat quake 2 nog niet voorbij gekomen is
"A commando's backpack contains a pump-action shotgun, few cases of bullets, mines, grenades, a rocket launcher, a minigun, a submachine-gun and a few pistols, there is no room for fear."quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:28 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
ctrl+7
beste spel ooit
[ afbeelding ]
Als je graphics als graadmeter gebruikt om de kwaliteit van een spel aan te duiden ben je pas een fucking loser. Quake 2 en CS blazen spellen als Modern Warfairy 2 omver alsof het niets is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Man als je dat kut spel nog speelt met een 1 voor de graphics ben je echt een loser. Koop dan een normale pc/ps3/xbox
RA2 is ook zo'n tijdloze game.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:05 schreef Relko het volgende:
[..]
Als je graphics als graadmeter gebruikt om de kwaliteit van een spel aan te duiden ben je pas een fucking loser. Quake 2 en CS blazen spellen als Modern Warfairy 2 omver alsof het niets is.
True that.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
RA2 is ook zo'n tijdloze game.
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef mschol het volgende:
MOH:AA en Cod1:UO waren imho de beste fps voorzowel multi als singleplayer
sniper townquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:01 schreef Dropdown het volgende:
Met elke game is het gewoon wennen. MOH was in mijn ogen gewoon te moeilijk. Na één schot van de sniper ben je ook echt weg, en ik zag niemand verschijnen.
ik merkte aan de moh open beta dat fps multiplayer eigenlijk niet leuk meer is...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef MrSoreto het volgende:
Ik werk part-time in een gamestore, en ik moet zeggen, FPS volk is veelal onder de 18 of tokkie. (geldt vooral voor CoD en MoH) Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Niet erg onverwacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef MrSoreto het volgende:
Ik werk part-time in een gamestore, en ik moet zeggen, FPS volk is veelal onder de 18 of tokkie. (geldt vooral voor CoD en MoH) Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Zit wel wat in. Op RTS games zijn de mensen over het algemeen wat rationeler.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef MrSoreto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |