Dat het alles behalve realistisch is oke, maar met goed geluk kom je nog nergens hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ik speel lekker MW2 op mijn PS3
Jammer alleen dat skills niks te maken heet met die game, maar meer luck en timing.
Na CoD 2 ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef HalloweenJack het volgende:
Mee eens. Call of Duty is de kanker van de gameindustrie.
Zelf speel ik liever RTS, maar ik lul maar wat mee hier.quote:
Inderdaad.quote:
Ik heb toch wel potjes dat ik per toeval soms zo 5 man achter elkaar in de rug tegen kom en zijn niks doorhebben en zo neersteek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat het alles behalve realistisch is oke, maar met goed geluk kom je nog nergens hoor.
ja. en?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Oorbeer het volgende:
MW2 is juist geen kanker ruk aan. CoD1 was de beste.
Voor die tijd was het een mooi stukje werk. En de mogelijk heid om vijanden op 26 plaatsen te raken was best coolquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef dekilo het volgende:
oef die graphics zijn zwaar bagger.
Edit: Ah ok een oud spel
Heerlijke game is dat nog steeds!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:20 schreef bijdehand het volgende:
SoF1 heb ik helemaal kapotgespeeld
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijke game is dat nog steeds!
Ja het zag er vet realistisch uit. Kan je je nu niet meer voorstellenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor die tijd was het een mooi stukje werk. En de mogelijk heid om vijanden op 26 plaatsen te raken was best coolIn SoF2 werden het er zelfs 36
Nogal, alhoewel SoF2 er toch nog redelijk uitziet. Jammer alleen dat SoF:Payback slecht isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens.![]()
[..]
Ja het zag er vet realistisch uit. Kan je je nu niet meer voorstellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |