RTCW is de enige game waarbij ik de demo meerdere weken heb gespeeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
De beste FPS's zijn nog altijd Hidden & Dangerous 1 en Delta Force 1
En RTCW![]()
Ik had dit bij cod.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef speknek het volgende:
[..]
RTCW is de enige game waarbij ik de demo meerdere weken heb gespeeld.
Ik heb heel lang delta force 2 gespeeld; was toch wel beter dan df1.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
De beste FPS's zijn nog altijd Hidden & Dangerous 1 en Delta Force 1
En RTCW![]()
Buitenlucht is gezond, daar ben ik het mee eens. Zeker als er vrouwelijke knappe mensen in je omgeving staan. Hier in Antwerpen daar geen reden tot klagen over.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:32 schreef Ritmo het volgende:
Gamers.![]()
![]()
Een potje FIFA met vrienden voor het uitgaan is mooi, maar wekelijks uren alleen op je kamertje gamen... hoe kk triest ben je dan.
Klopt, maar DF1 was zó slecht dat het weer goed was. Als je iemand in z'n kleine teen schoot, viel hij dood neer. Maar toch was het een bazenspel om te spelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had dit bij cod.
Bij cod serieus de singleplayer demo tot in de perfectie zitten uitspelen.
[..]
Ik heb heel lang delta force 2 gespeeld; was toch wel beter dan df1.
Idemquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had dit bij cod.
Bij cod serieus de singleplayer demo tot in de perfectie zitten uitspelen.
[..]
UT99quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:22 schreef Skazminko het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef DaggerOne het volgende:
Sowieso hoort een FPS op een PC gespeeld te worden.
Beide eens, echter is de sprint knop er al sinds CoD: UO en vind ik ook wel wat toevoegen aan het spel. Meer behendigheid en minder clipping.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:51 schreef seto het volgende:
Van mij mogen mensen best een FPS op een console spelen, het is alleen dat bijna de hele markt zich daarop aanpast. Tegenwoordig heeft bijna elke FPS regenerating health, one hit melee kills, een knop om te sprinten en het lijkt er nu zelfs op dat matchmaking de norm gaat worden in plaats van dedicated servers.
Oeh, die film was goed! (Hij ligt bij de Action trouwensquote:
Allen de matchmaking heeft met consoles te maken, sprint buttons en one hit melee kills bestonden al voor de shift, en regenerating health is een natuurlijke evolutie, het enige verschil is dat console gamers minder snel in een autistische hissy fit raken als dingen niet in hun veilige patronen blijven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:51 schreef seto het volgende:
Van mij mogen mensen best een FPS op een console spelen, het is alleen dat bijna de hele markt zich daarop aanpast. Tegenwoordig heeft bijna elke FPS regenerating health, one hit melee kills, een knop om te sprinten en het lijkt er nu zelfs op dat matchmaking de norm gaat worden in plaats van dedicated servers.
en dan de multiplayer enemy territory patch 1.02.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ http://img521.imageshack.us/img521/1108/wolf1yz9.jpg&t=1]afbeelding ]
Dat het alles behalve realistisch is oke, maar met goed geluk kom je nog nergens hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ik speel lekker MW2 op mijn PS3
Jammer alleen dat skills niks te maken heet met die game, maar meer luck en timing.
Na CoD 2 ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef HalloweenJack het volgende:
Mee eens. Call of Duty is de kanker van de gameindustrie.
Zelf speel ik liever RTS, maar ik lul maar wat mee hier.quote:
Inderdaad.quote:
Ik heb toch wel potjes dat ik per toeval soms zo 5 man achter elkaar in de rug tegen kom en zijn niks doorhebben en zo neersteek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat het alles behalve realistisch is oke, maar met goed geluk kom je nog nergens hoor.
ja. en?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Oorbeer het volgende:
MW2 is juist geen kanker ruk aan. CoD1 was de beste.
Voor die tijd was het een mooi stukje werk. En de mogelijk heid om vijanden op 26 plaatsen te raken was best coolquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef dekilo het volgende:
oef die graphics zijn zwaar bagger.
Edit: Ah ok een oud spel
Heerlijke game is dat nog steeds!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:20 schreef bijdehand het volgende:
SoF1 heb ik helemaal kapotgespeeld
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijke game is dat nog steeds!
Ja het zag er vet realistisch uit. Kan je je nu niet meer voorstellenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor die tijd was het een mooi stukje werk. En de mogelijk heid om vijanden op 26 plaatsen te raken was best coolIn SoF2 werden het er zelfs 36
Nogal, alhoewel SoF2 er toch nog redelijk uitziet. Jammer alleen dat SoF:Payback slecht isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens.![]()
[..]
Ja het zag er vet realistisch uit. Kan je je nu niet meer voorstellen
Payback heb ik nooit gedaan. Deel 2 is nog redelijk ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogal, alhoewel SoF2 er toch nog redelijk uitziet. Jammer alleen dat SoF:Payback slecht is
quote:
Springende deagle headshots.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:42 schreef max_payne4 het volgende:
wat is er beter aan cs 1.3 dan aan 1.5 of 1.6?
Jeepathon2k in een matrix(low grav ) serverquote:
Man als je dat kut spel nog speelt met een 1 voor de graphics ben je echt een loser. Koop dan een normale pc/ps3/xboxquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef seto het volgende:
[..]
Om het nog even wat kracht bij te zetten:
Let niet op de muziek.
ctrl+7quote:
Waarom de fuck zou hier nou weer een slotje op moeten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef Pipo1234 het volgende:
Eindeloze discussie. Er bestaat geen ultieme FPS... slotje?
Dude what the hell, lees eens een paar reacties naar boven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef Frag_adder het volgende:
Iederen weet dat Unreal tournament de beste shooter ooit is, met de kill geluiden als je goed bezig was![]()
Dat quake 2 nog niet voorbij gekomen is
"A commando's backpack contains a pump-action shotgun, few cases of bullets, mines, grenades, a rocket launcher, a minigun, a submachine-gun and a few pistols, there is no room for fear."quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:28 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
ctrl+7
beste spel ooit
[ afbeelding ]
Als je graphics als graadmeter gebruikt om de kwaliteit van een spel aan te duiden ben je pas een fucking loser. Quake 2 en CS blazen spellen als Modern Warfairy 2 omver alsof het niets is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Man als je dat kut spel nog speelt met een 1 voor de graphics ben je echt een loser. Koop dan een normale pc/ps3/xbox
RA2 is ook zo'n tijdloze game.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:05 schreef Relko het volgende:
[..]
Als je graphics als graadmeter gebruikt om de kwaliteit van een spel aan te duiden ben je pas een fucking loser. Quake 2 en CS blazen spellen als Modern Warfairy 2 omver alsof het niets is.
True that.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
RA2 is ook zo'n tijdloze game.
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef mschol het volgende:
MOH:AA en Cod1:UO waren imho de beste fps voorzowel multi als singleplayer
sniper townquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:01 schreef Dropdown het volgende:
Met elke game is het gewoon wennen. MOH was in mijn ogen gewoon te moeilijk. Na één schot van de sniper ben je ook echt weg, en ik zag niemand verschijnen.
ik merkte aan de moh open beta dat fps multiplayer eigenlijk niet leuk meer is...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef MrSoreto het volgende:
Ik werk part-time in een gamestore, en ik moet zeggen, FPS volk is veelal onder de 18 of tokkie. (geldt vooral voor CoD en MoH) Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Niet erg onverwacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef MrSoreto het volgende:
Ik werk part-time in een gamestore, en ik moet zeggen, FPS volk is veelal onder de 18 of tokkie. (geldt vooral voor CoD en MoH) Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Zit wel wat in. Op RTS games zijn de mensen over het algemeen wat rationeler.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef MrSoreto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
Half Life.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:35 schreef grindfreakje het volgende:
Had iemand Half-life al genoemd?
Damn wat is die goed, en zelfs nu nog zeer goed te spelen. Absolute topper.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Oorbeer het volgende:
MW2 is juist geen kanker aan. CoD1 was de beste.
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Tacobell het volgende:
Terechte klacht.
Persoonlijk vind ik Medal of Honor vermakelijk maar prefereer ik toch Bad Company 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |