quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:07 schreef Vanyel het volgende:
Wat houdt ze er toch van om TS te zijn...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:15 schreef lezzer het volgende:
Ik hou er helemaal niet speciaal van. Maar jullie zijn zo traag atm, ik moet wel.
En ik heb met mijn abo een superhandige reeksknop.
Speciaal knopje in de nieuwe layout. Als je daarop klikt opent hij een nieuw topic met dezefde titel (die kun je dan aanpassen), en de openingspost van het vorige deel.quote:
Oh best handig!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Speciaal knopje in de nieuwe layout. Als je daarop klikt opent hij een nieuw topic met dezefde titel (die kun je dan aanpassen), en de openingspost van het vorige deel.
Die volgknop, en vooral ook de ontvolgknop, vind ik ideaal
Ik heb een fijne bestwelnieuwe HTC Desire. Ik gebruik gewoon het fokadres dat ik normaal ook gebruik, maar hi pakt vanzelf de mobiele layout (in de opties staat foksilver op mobiel uit). Niet mooi, wel handig. Vind ik dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:20 schreef Qebbel het volgende:
Maar welke mobiel heb jij, want mijn stokoude bb trekt de baggerlayout niet en ik vind die mobiele layout zelf eigenlijk hartstikke bagger!
Hm, ik vind m irritant, maar als ik over een tijdje tijd eindelijk een nieuwe mobiel krijg, zorg ik dat ie wel die andere lay out trekt. Is dat silver?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een fijne bestwelnieuwe HTC Desire. Ik gebruik gewoon het fokadres dat ik normaal ook gebruik, maar hi pakt vanzelf de mobiele layout (in de opties staat foksilver op mobiel uit). Niet mooi, wel handig. Vind ik dan.
Ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:37 schreef lezzer het volgende:
een vriendin van ons beweerde ook dat ze het kon opnemen met Ziggo.
Ik zal eens informeren of dat gelukt is.
Maar, echt, ik had het al wel online verwacht eigenlijk
quote:
Welke die andere? Ik gebruik dus wel mobiel. Foksilver heb ik op de vaste computer. Daar zit heel geen volgtopicknop in, laat staan de maaknieuwtopicknop.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hm, ik vind m irritant, maar als ik over een tijdje tijd eindelijk een nieuwe mobiel krijg, zorg ik dat ie wel die andere lay out trekt. Is dat silver?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:00 schreef lezzer het volgende:
Nou, Qebbel zien we het komend uur niet meer terug denk ik
Ik las minuutquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:54 schreef lezzer het volgende:
Ik heb mezelf toch op de crosstrainer weten te hijsen.
Niet te lang, da's een minpunt...
Pianoën
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:14 schreef lezzer het volgende:
Ik ga nu even een brief posten (te voet!) en daarna ga ik Lip Service kijken
Het is zakelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat dat nog nodig is in deze tijd van elektronische communicatie! Schande!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voordeel is dan wel weer dat de dames die in de ICT werken meer dan gemiddeld vaak pot zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:26 schreef Addictionnz het volgende:
Waarom zijn er amper dames in de ICT
ook op de hele school?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef Addictionnz het volgende:
Haha ja dat is wel weer zo ik ben de enigste vrouw op de hele opleiding.
Nee het is een MBO school dus ik bedoel niveau 1 tot 4 ben ik tot nu toe de enigste dame in de richting ICT.quote:
ik ben gestart bij niveau 2 en dit is pas mijn eerste jaar dus geen idee of er nog dames bij komen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:05 schreef lezzer het volgende:
is dat vier leerjaren waarin je de enige dame bent?
Ik zit op een opleiding waarbij de verdeling toch 1/3e vrouw is. Zijn wel allemaal standaard blonde paardenstaartjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
ik ben gestart bij niveau 2 en dit is pas mijn eerste jaar dus geen idee of er nog dames bij komen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:05 schreef Thomas B. het volgende:
Is die serie wat? Vond het er wel geil uitzien..
En? En? En?quote:
Welke bedoel jij?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat is die dame van Lip Service godganse lekker.
Ik zou vanavond maar vrijhouden voor Lipservice...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:23 schreef Vanyel het volgende:
Damn, ik ben ook eens serieus aan het werk. Half topic vol!
Ah, jij bent ook een shane lover?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Frankie. Maar ook die met dat korte zwarte haar.
Om te lezen hoe jullie erover babbelen terwijl ik het zelf niet kijk? Denk dat ik dan beter kan gaan sporten. Veel gezonderder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou vanavond maar vrijhouden voor Lipservice...
Niet helemaal, maar deze is wel erg leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook een shane lover?
Heel in het kort, concept L-Word in Glasgow setting. Minder glam, meer regen, maar heul fijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb nog niet eens de moeite gedaan om te ontdekken wat het überhaupt is, dus da weet ik nie.
Ik kan een link naar Qebbel pm-en maar niet naar jou??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar jamaar dan moet ik dat dus heul hard gaan zoeken op de interwebz enzo?
Lui!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:51 schreef lezzer het volgende:
Er is ook een official video (vind ik net), ik vind haar echt zo freaking mooi he
Dat haar, dat vind ik echt ge-wel-dig!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ze zingt leuk, maar ik vind haar echt totaal niets hebben.
Vandaar dat je Margriet van der Linden leuk vindt. Die heeft hetzelfde soort haar. Ik zie een verbandquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat haar, dat vind ik echt ge-wel-dig!
Zij is de reden dat ik ooit overwogen heb mijn haar donker te verven.
-maar dat heb ik niet gedaan-
Dat riep ik vroeger ook altijd, maar als je sexyness meeneemt ipv puur leukheid om naar te kijken, wint donker hands down.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Enenen blond is toch veel leuker dan donker?
quote:Religion is the opiate of the masses, so long as the masses are straight. However, amass a bunch of lesbians and you're going to need actual drugs.
Ik vind blond leuk, maar ik ben zelf niet blond hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Vandaar dat je Margriet van der Linden leuk vindt. Die heeft hetzelfde soort haar. Ik zie een verband![]()
Enenen blond is toch veel leuker dan donker?
Die zijn nog niet uitgezonden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:09 schreef Addictionnz het volgende:
Ik ben nu ook Lip service aan het kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
Lezzer weet jij misschien waar ik episode 2/3 kan vinden?
Too bad. Maar nu heb je wel iets om elke dinsdag (of woensdag als je geen digi tv heb) naar uit te kijkenquote:
Nee ben niet echt zo een serie fan alleen one three hill.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Too bad. Maar nu heb je wel iets om elke dinsdag (of woensdag als je geen digi tv heb) naar uit te kijken![]()
Heb je wel de andere lesbo series gezien?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:50 schreef lezzer het volgende:
Jij kan gewoon nog 6 seizoenen L-Word kijken
* lezzer is jaloers
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:50 schreef lezzer het volgende:
Jij kan gewoon nog 6 seizoenen L-Word kijken
Opnieuw kijken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Voor ons is het allemaal voorbij.
Hebberdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef Addictionnz het volgende:
8 uur wachten op season 1.![]()
Shit internet
Jaja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:08 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ze op dvd
-nee dit is geen kinderlokpoging-
Je weet dat ik met een andere bejaarde woon hè? In jouw ogen een fossiel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:11 schreef Bakfiets. het volgende:
-dit is wel een bejaardenlokpoging-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee daar had ik nog niet aan gedacht wel handig voor de volgende keer want ik ga zo weg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hebberd
Je kunt natuurlijk vast ep1 downloaden zodat je toch vast kunt beginnen met kijken..
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet dat ik met een andere bejaarde woon hè? In jouw ogen een fossiel waarschijnlijk.Jonger dan mijn ouders is niet bejaard heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Warme trui. Chocolademelk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Hee daar had ik nog niet aan gedacht wel handig voor de volgende keer want ik ga zo weg.
Ga vanavond denk ik maar is beginnen heerlijk met een warme trui aan en chocolade melk en om mijn ex weg te denken! Heb der nu al zin in![]()
![]()
Hoe oud is je moeder?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jonger dan mijn ouders is niet bejaard heur.
Heuj zit jij op OKCupid?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:03 schreef Vanyel het volgende:
Leuk
http://blog.okcupid.com/index.php/gay-sex-vs-straight-sex/
Met bijvoorbeeld de topquote
[..]
Nee gekkie.quote:
Komt goed, maar dan moet ie wel eerst in de val lopen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Niet doodmaken hoor! Die moet je knuffelen.
Ik stel voor dat Wonderer éérst even de camera aan zetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil jou die muis nog wel eens zien knuffelen zonder tig bijtwonden op te lopen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Wonderer éérst even de camera aan zet
Ik gok dat die niet eerst wild door je huis huppelden waarna je ze in de val hebt gelokt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik knuffel mijn ratten toch ook altijd zonder bijtwonden op te lopen.
Ja, tamme rattenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik knuffel mijn ratten toch ook altijd zonder bijtwonden op te lopen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef Addictionnz het volgende:
Jaaa ben nu bij aflevering 1![]()
Ik ga even door kijkennn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal wild met die smileys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef lezzer het volgende:
Oh, je gaat Vanyel waarschijnlijk met andere ogen bekijken voortaan
Het is toch wat, de eerste keer L Word kijkenquote:
Grappigerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef lezzer het volgende:
Oh, je gaat Vanyel waarschijnlijk met andere ogen bekijken voortaan
Je hebt het er toch al afgesportquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:10 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel ging braaf om 5 uur al eten omdat ze moest 'sporten'.
Nu gaat Vanyel fijn een raspatat met mayo eten.
Baby needs processed food
OMGquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Het is toch wat, de eerste keer L Word kijken
Ik keek het met m'n moeder
Die trok anders in de laatste seizoenen ook nog heel aardig bij hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Grappigerd.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik bloedjegeil ben.
Hoewel ik inmiddels eerder op een zwangere Tina lijk dan op powerBette
Ze vond het nog leuk ookquote:
Zwangere Tina vind ik enorm veel leuker dan Bette.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Grappigerd.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik bloedjegeil ben.
Hoewel ik inmiddels eerder op een zwangere Tina lijk dan op powerBette
Zo heeft mijn moeder Tipping the Velvet en Fingersmith gekeken. Ze heeft overigens niet zo snel ergens moeite mee hoor, maar het blijven toch gewoon Victoriaanse kostuumfilms en daar is ze dol opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Ze vond het nog leuk ookZe houdt wel van dat soort dramaseries. Dat de vrouwen het dan met elkaar doen maakte haar niet zoveel uit
Eg wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zwangere Tina vind ik enorm veel leuker dan Bette.
Ieuwquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zwangere Tina vind ik enorm veel leuker dan Bette.
Waarom verbaast me dat nietsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Da's best jammer eigenlijk dan. Hoewel het meer een mannenzender is dan voor vrouwen.
Ja das nou precies de bron van mijn UI. Zo geil!quote:
I knowquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Ja das nou precies de bron van mijn UI. Zo geil!
Vriendjes worden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:51 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind Bette echt niks met dr bambihuilogen.'k Maak geen vrienden he?
Je woont redelijk ver weg. En dat is gunstig voor jou....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:51 schreef Qebbel het volgende:
Jawel hoor, dat heb ik ook altijd gevonden. Ze kijkt altijd zo alsof ze heel onschuldig is maar ondertussen dus helemaal nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:51 schreef Qebbel het volgende:
Ik gok Shane met een onbekende blonde del in de pool van TiBette, die wordt bespied door Jenny.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
I know
Ik zou nog steeds willen weten welke poolscene dat Addi (ja, moet je maar een makkelijke naam nemen hoor) het nou over had .
Oh uiteraard jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik gok Shane met een onbekende blonde del in de pool van TiBette, die wordt bespied door Jenny.
Dit ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat heb ik ook altijd gevonden. Ze kijkt altijd zo alsof ze heel onschuldig is maar ondertussen dus helemaal niet
I repeat:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat heb ik ook altijd gevonden. Ze kijkt altijd zo alsof ze heel onschuldig is maar ondertussen dus helemaal niet
Doet ze ook niet joh. Laat de kleuters maar kletsen, ze verwarren levenservaring met bambihuilogen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef lezzer het volgende:
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat zij kijkt of ze onschuldig is of met bambihuilogen...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet ze ook niet joh. Laat de kleuters maar kletsen, ze verwarren levenservaring met bambihuilogen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet ze ook niet joh. Laat de kleuters maar kletsen, ze verwarren levenservaring met bambihuilogen.
You bet!quote:
All wrong.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG, Bette en Tina, seizoen 5 in die bar?
Ik dacht trouwens ook even "heej een nieuwe"
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
JA IK WAS HEELMAAL IN DE WAR INEENS
Dat vond ik wel zo'n rotstuk in de serie, dat had ik helemaal gedelete denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
All wrong.
Helena en Tina in da pool.
Ik zei toch zwangere Tina.
Wat nu?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
OMGOMGOMG sorry topic change
GLEE!! LADYLOVE IN GLEE!!!![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De andere komt wel weer eens terug hoor.
Nee klopt, sorry. Gister is in de USA de laatste aflevering ge-aired. En die heb ik net "binnengehaald".quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, nee, effe serieus, dat is toch niet nu op?
Niet te enthousiast worden hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
![]()
Nee maar de makers van Glee houden er van om hun publiek enorm te teasen en daarna keihard teleur te stellenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef lezzer het volgende:
Jij weet al hoe het af loopt?
Zoals bij Greys zeker![]()
En het publiek schreeuwt om meer?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee maar de makers van Glee houden er van om hun publiek enorm te teasen en daarna keihard teleur te stellen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
En het publiek schreeuwt om meer?
Ik heb ineens een OUD topic in m'n AT
Werd je zo getriggerd door de borsten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
En het publiek schreeuwt om meer?
Ik heb ineens een OUD topic in m'n AT
Ja, was het even anders dan het leek. Maar nog steeds wel schattigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee maar de makers van Glee houden er van om hun publiek enorm te teasen en daarna keihard teleur te stellen
Huh? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
![]()
Ja, dat heb ik gister zitten kijken, maar ik heb geen meisjemeisje actie gezien...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:34 schreef skunkasaur het volgende:
Verdrongen, geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Tsssquote:
Laat hem het toch verdringen! Ik verdring het ook wel eens, als ik mannen op tv zie.quote:
Wou je een lijstje of bedenk je het zelf?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wou je een lijstje of bedenk je het zelf?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Werd je zo getriggerd door de borsten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja dat vond ik ook wel bijzonder, maar zo zag het er toch echt uit. Was ook maar 1 goeie golf zeg maar.quote:
Weet ik veel... ik heb dezelfde bronnen als jij, zoek het zelf maar opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:11 schreef lezzer het volgende:
Wonderer, is er in de US nieuws over die UFO's?
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:09 schreef wonderer het volgende:
Yak.
Ik heb al sinds mijn vijftiende niet meer overgegeven, ik ben er echt als de dood voor
Ja, in mijn onnozelheid dacht ik dat jij er dichterbij zatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik veel... ik heb dezelfde bronnen als jij, zoek het zelf maar opIk ga zo slapen
Nou, tenzij ze boven mijn huis zweefden nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, in mijn onnozelheid dacht ik dat jij er dichterbij zat
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk geweest lately?
Vertel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Nee, 2 dagen. Het was heel anders dan ik verwacht had
Van de mooie meiden? Of van wat er gaande was? Hoe voelde je je? Vertel vertel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja, ik werd nogal overdonderd. Ik wist soms gewoon niet waar ik moest kijken.
*Kan doorschuift*quote:
Sowieso van de mooie meiden. Maar normaal kan ik er niet echt naar kijken, of iig niet opvallend. En nu kon het wel, en ik werd uitgecheckt. Ik werd er immens verlegen vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Van de mooie meiden? Of van wat er gaande was? Hoe voelde je je? Vertel vertel!
[..]
*Kan doorschuift*
Ja, voor mij was het nogal een aparte ervaring. Ik woon ook gewoon in een dorp met nul lesbo's, dus er ging echt een wereld open voor mequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:50 schreef lezzer het volgende:
Oh wat schattig![]()
Fijn gevoel is dat hè! Daarom ga ik bijvoorbeeld graag naar de Roze Zaterdag. Dan is een dag alles omgedraaid. Dan zijn "wij" in de meerderheid.
Ik weet nog dat ik voor het eerst naar een lesbocafé ging. Ik was toen 17, bijna 18.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, voor mij was het nogal een aparte ervaring. Ik woon ook gewoon in een dorp met nul lesbo's, dus er ging echt een wereld open voor me
Ahhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor het eerst naar een lesbocafé ging. Ik was toen 17, bijna 18.
Doodeng vond ik het.
Ik ging met m'n eerste vriendinnetje, wij met de bus daar naar toe. Op zondagmiddag.
Zondagmiddag nog welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor het eerst naar een lesbocafé ging. Ik was toen 17, bijna 18.
Doodeng vond ik het.
Ik ging met m'n eerste vriendinnetje, wij met de bus daar naar toe. Op zondagmiddag.
Tja. Ik ben van beide kanten he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
Ja hoor
Zondagmiddag is echt een lesbotijdstip. Let maar eens op...heel veel lesbodingen zijn op zondagmiddag.
Waarom heb jij (Friekin_) bijna blote negers in je profiel?
Aha. Ik moet bekennen dat ik me zelden in de lesbo-scene begeefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
Ja hoor
Zondagmiddag is echt een lesbotijdstip. Let maar eens op...heel veel lesbodingen zijn op zondagmiddag.
Is dat niet vooral voor onze doelgroep en minder voor de categorie onder de 20?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
Ja hoor
Euh ja, misschien wel ja, dat het voor "oudere" lesbo's is om zondagmiddagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat niet vooral voor onze doelgroep en minder voor de categorie onder de 20?
Vroegah, toen ik nog wel eens de deur uitkwam, vond ik zondagmiddag wel fijn. Ben je om 10 uur echt klaar, geen gezeik met werken volgende dag.
Zou je dat wel willen? Dan heb je t namelijk wel over 30+quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:05 schreef Avey het volgende:
Ik ben niet meer onder de 20, hoor ik nu bij jullie doelgroep?
Iemand van onder de 30 klikt dit meteen weg?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:07 schreef Vanyel het volgende:
Dan krijg je dus activiteiten als deze: http://www.krijghetvrouwenfeesten.nl/KRIJGTstartpagina.html.
En ze zeggen wel dat het voor alle leeftijden is, maar hee, kijk eens naar de website!
Zullen we naar beneden afronden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zou je dat wel willen? Dan heb je t namelijk wel over 30+
Waarom is dit zo'n dijenkletser?quote:
Zondag is blijkbaar lesbodagquote:
Daar zou Wonderer wel tussenpassen, geloof ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Vanyel het volgende:
Nope. De enige reguliere homokroeg is voor de tweede keer in een paar jaar failliet. Dan hebben we nog de Bodytalk, maar die is meer voor (leerliefhebbende) mannen. Daarnaast wel veel feestjes.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef lezzer het volgende:
Ik heb toch moeite met de term oma eigenlijk...
Moeder, dan? Of Koningin? Opperhoofd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef lezzer het volgende:
Dat rijmt voor mijn gevoel niet met "ik heb moeite met".
Ja, lijkt me wel he...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:12 schreef Vanyel het volgende:
Een keer mee gevlogen, is dat echt ervaring?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:39 schreef skunkasaur het volgende:
Moet je even linksboven op "Reset sessie" klikken
Kusje eropquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
KNIP naar wijf
En ze typt ook als een malloot trouwens. Zitten soms wel 6 spelfouten in één zin.
Wat voor studie doe je? Klinkt naar wat ik gedaan hebquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
n ons scenario, storyboard, whatever inleveren.
Communicatie&Multimedia Design.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je? Klinkt naar wat ik gedaan heb
Oh, grappig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Communicatie&Multimedia Design.
Nein, ik doe nog geen stage.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, grappig.
Dat heb ik ook gedaan
Zoek je nog een stageplek?
Ik doe wel pepperspray in m'n tas.quote:
Ik geloof er geen zak van...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik doe wel pepperspray in m'n tas.
•quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef skunkasaur het volgende:
Spammserts.
Reactie op de laatste twee pagina's waar jullie allemaal veuls te snel gaan voor mij:
• Waar kan ik Lip Service vinden? Normale kanalen?
• UFO's? Waarwiewanneer ende meer info?
• En homofeesten: ik ga vanavond naar de lgbt studentenvereniging (als ik durf)
• Knuffel voor Fiets
Lijstjes
Bestaat er een LGBT studentenvereniging?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef skunkasaur het volgende:
Spammserts.
Reactie op de laatste twee pagina's waar jullie allemaal veuls te snel gaan voor mij:
• Waar kan ik Lip Service vinden? Normale kanalen?
• UFO's? Waarwiewanneer ende meer info?
[*]En homofeesten: ik ga vanavond naar de lgbt studentenvereniging (als ik durf)
• Knuffel voor Fiets
Lijstjes
Nou, nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef Vanyel het volgende:
Oerhollandse ufo's zijn natuurlijk veel interessanter.
O, die in Nederland was de enige die ik kon vinden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef lezzer het volgende:
Het gaat over andere ufo's hoor...
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=26d195a101501169
Ik wil, ik wil!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:24 schreef lezzer het volgende:
Jullie snappen wel dat ik de zaak niet ga dichtgooien he...
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:33 schreef lezzer het volgende:
Dat magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de docente even gemaild en gezegd dat ik niet met mijn mede-studente verder wil werken.
Voor het nieuwe topic of voor de mail?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou moet ik nog een titel bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |