SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja dat vond ik ook wel bijzonder, maar zo zag het er toch echt uit. Was ook maar 1 goeie golf zeg maar.quote:
Weet ik veel... ik heb dezelfde bronnen als jij, zoek het zelf maar opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:11 schreef lezzer het volgende:
Wonderer, is er in de US nieuws over die UFO's?
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:09 schreef wonderer het volgende:
Yak.
Ik heb al sinds mijn vijftiende niet meer overgegeven, ik ben er echt als de dood voor
Ja, in mijn onnozelheid dacht ik dat jij er dichterbij zatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik veel... ik heb dezelfde bronnen als jij, zoek het zelf maar opIk ga zo slapen
Nou, tenzij ze boven mijn huis zweefden nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, in mijn onnozelheid dacht ik dat jij er dichterbij zat
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk geweest lately?
Vertel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Nee, 2 dagen. Het was heel anders dan ik verwacht had
Van de mooie meiden? Of van wat er gaande was? Hoe voelde je je? Vertel vertel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja, ik werd nogal overdonderd. Ik wist soms gewoon niet waar ik moest kijken.
*Kan doorschuift*quote:
Sowieso van de mooie meiden. Maar normaal kan ik er niet echt naar kijken, of iig niet opvallend. En nu kon het wel, en ik werd uitgecheckt. Ik werd er immens verlegen vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Van de mooie meiden? Of van wat er gaande was? Hoe voelde je je? Vertel vertel!
[..]
*Kan doorschuift*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |