Nee klopt, sorry. Gister is in de USA de laatste aflevering ge-aired. En die heb ik net "binnengehaald".quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, nee, effe serieus, dat is toch niet nu op?
Niet te enthousiast worden hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
OMGOMGOMG sorry topic change
GLEE!! LADYLOVE IN GLEE!!!![]()
![]()
Nee maar de makers van Glee houden er van om hun publiek enorm te teasen en daarna keihard teleur te stellenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef lezzer het volgende:
Jij weet al hoe het af loopt?
Zoals bij Greys zeker![]()
En het publiek schreeuwt om meer?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee maar de makers van Glee houden er van om hun publiek enorm te teasen en daarna keihard teleur te stellen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
En het publiek schreeuwt om meer?
Ik heb ineens een OUD topic in m'n AT
Werd je zo getriggerd door de borsten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
En het publiek schreeuwt om meer?
Ik heb ineens een OUD topic in m'n AT
Ja, was het even anders dan het leek. Maar nog steeds wel schattigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee maar de makers van Glee houden er van om hun publiek enorm te teasen en daarna keihard teleur te stellen
Huh? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
OMGOMGOMG sorry topic change
GLEE!! LADYLOVE IN GLEE!!!![]()
![]()
Ja, dat heb ik gister zitten kijken, maar ik heb geen meisjemeisje actie gezien...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:34 schreef skunkasaur het volgende:
Verdrongen, geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Tsssquote:
Laat hem het toch verdringen! Ik verdring het ook wel eens, als ik mannen op tv zie.quote:
Wou je een lijstje of bedenk je het zelf?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wou je een lijstje of bedenk je het zelf?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Werd je zo getriggerd door de borsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |