Jawel hoor, dat heb ik ook altijd gevonden. Ze kijkt altijd zo alsof ze heel onschuldig is maar ondertussen dus helemaal nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:51 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind Bette echt niks met dr bambihuilogen.'k Maak geen vrienden he?
Ik gok Shane met een onbekende blonde del in de pool van TiBette, die wordt bespied door Jenny.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
I know
Ik zou nog steeds willen weten welke poolscene dat Addi (ja, moet je maar een makkelijke naam nemen hoor) het nou over had .
Oh uiteraard jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik gok Shane met een onbekende blonde del in de pool van TiBette, die wordt bespied door Jenny.
Dit ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat heb ik ook altijd gevonden. Ze kijkt altijd zo alsof ze heel onschuldig is maar ondertussen dus helemaal niet
I repeat:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat heb ik ook altijd gevonden. Ze kijkt altijd zo alsof ze heel onschuldig is maar ondertussen dus helemaal niet
Doet ze ook niet joh. Laat de kleuters maar kletsen, ze verwarren levenservaring met bambihuilogen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef lezzer het volgende:
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat zij kijkt of ze onschuldig is of met bambihuilogen...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet ze ook niet joh. Laat de kleuters maar kletsen, ze verwarren levenservaring met bambihuilogen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet ze ook niet joh. Laat de kleuters maar kletsen, ze verwarren levenservaring met bambihuilogen.
You bet!quote:
All wrong.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG, Bette en Tina, seizoen 5 in die bar?
Ik dacht trouwens ook even "heej een nieuwe"
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
JA IK WAS HEELMAAL IN DE WAR INEENS
Dat vond ik wel zo'n rotstuk in de serie, dat had ik helemaal gedelete denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
All wrong.
Helena en Tina in da pool.
Ik zei toch zwangere Tina.
Wat nu?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
OMGOMGOMG sorry topic change
GLEE!! LADYLOVE IN GLEE!!!![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De andere komt wel weer eens terug hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |