quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef lezzer het volgende:
Ik heb toch moeite met de term oma eigenlijk...
Moeder, dan? Of Koningin? Opperhoofd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef lezzer het volgende:
Dat rijmt voor mijn gevoel niet met "ik heb moeite met".
Ja, lijkt me wel he...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:12 schreef Vanyel het volgende:
Een keer mee gevlogen, is dat echt ervaring?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:39 schreef skunkasaur het volgende:
Moet je even linksboven op "Reset sessie" klikken
Kusje eropquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
KNIP naar wijf
En ze typt ook als een malloot trouwens. Zitten soms wel 6 spelfouten in één zin.
Wat voor studie doe je? Klinkt naar wat ik gedaan hebquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
n ons scenario, storyboard, whatever inleveren.
Communicatie&Multimedia Design.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je? Klinkt naar wat ik gedaan heb
Oh, grappig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Communicatie&Multimedia Design.
Nein, ik doe nog geen stage.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, grappig.
Dat heb ik ook gedaan
Zoek je nog een stageplek?
Ik doe wel pepperspray in m'n tas.quote:
Ik geloof er geen zak van...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik doe wel pepperspray in m'n tas.
•quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef skunkasaur het volgende:
Spammserts.
Reactie op de laatste twee pagina's waar jullie allemaal veuls te snel gaan voor mij:
• Waar kan ik Lip Service vinden? Normale kanalen?
• UFO's? Waarwiewanneer ende meer info?
• En homofeesten: ik ga vanavond naar de lgbt studentenvereniging (als ik durf)
• Knuffel voor Fiets
Lijstjes
Bestaat er een LGBT studentenvereniging?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef skunkasaur het volgende:
Spammserts.
Reactie op de laatste twee pagina's waar jullie allemaal veuls te snel gaan voor mij:
• Waar kan ik Lip Service vinden? Normale kanalen?
• UFO's? Waarwiewanneer ende meer info?
[*]En homofeesten: ik ga vanavond naar de lgbt studentenvereniging (als ik durf)
• Knuffel voor Fiets
Lijstjes
Nou, nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef Vanyel het volgende:
Oerhollandse ufo's zijn natuurlijk veel interessanter.
O, die in Nederland was de enige die ik kon vinden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef lezzer het volgende:
Het gaat over andere ufo's hoor...
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=26d195a101501169
Ik wil, ik wil!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:24 schreef lezzer het volgende:
Jullie snappen wel dat ik de zaak niet ga dichtgooien he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:33 schreef lezzer het volgende:
Dat magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de docente even gemaild en gezegd dat ik niet met mijn mede-studente verder wil werken.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Voor het nieuwe topic of voor de mail?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou moet ik nog een titel bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |