Too bad. Maar nu heb je wel iets om elke dinsdag (of woensdag als je geen digi tv heb) naar uit te kijkenquote:
Nee ben niet echt zo een serie fan alleen one three hill.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Too bad. Maar nu heb je wel iets om elke dinsdag (of woensdag als je geen digi tv heb) naar uit te kijken![]()
Heb je wel de andere lesbo series gezien?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:50 schreef lezzer het volgende:
Jij kan gewoon nog 6 seizoenen L-Word kijken
* lezzer is jaloers
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:50 schreef lezzer het volgende:
Jij kan gewoon nog 6 seizoenen L-Word kijken
Opnieuw kijken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Voor ons is het allemaal voorbij.
Hebberdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef Addictionnz het volgende:
8 uur wachten op season 1.![]()
Shit internet
Jaja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:08 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ze op dvd
-nee dit is geen kinderlokpoging-
Je weet dat ik met een andere bejaarde woon hè? In jouw ogen een fossiel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:11 schreef Bakfiets. het volgende:
-dit is wel een bejaardenlokpoging-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee daar had ik nog niet aan gedacht wel handig voor de volgende keer want ik ga zo weg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hebberd
Je kunt natuurlijk vast ep1 downloaden zodat je toch vast kunt beginnen met kijken..
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet dat ik met een andere bejaarde woon hè? In jouw ogen een fossiel waarschijnlijk.Jonger dan mijn ouders is niet bejaard heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Warme trui. Chocolademelk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Hee daar had ik nog niet aan gedacht wel handig voor de volgende keer want ik ga zo weg.
Ga vanavond denk ik maar is beginnen heerlijk met een warme trui aan en chocolade melk en om mijn ex weg te denken! Heb der nu al zin in![]()
![]()
Hoe oud is je moeder?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jonger dan mijn ouders is niet bejaard heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |