Ja, voor mij was het nogal een aparte ervaring. Ik woon ook gewoon in een dorp met nul lesbo's, dus er ging echt een wereld open voor mequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:50 schreef lezzer het volgende:
Oh wat schattig![]()
Fijn gevoel is dat hè! Daarom ga ik bijvoorbeeld graag naar de Roze Zaterdag. Dan is een dag alles omgedraaid. Dan zijn "wij" in de meerderheid.
Ik weet nog dat ik voor het eerst naar een lesbocafé ging. Ik was toen 17, bijna 18.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, voor mij was het nogal een aparte ervaring. Ik woon ook gewoon in een dorp met nul lesbo's, dus er ging echt een wereld open voor me
Ahhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor het eerst naar een lesbocafé ging. Ik was toen 17, bijna 18.
Doodeng vond ik het.
Ik ging met m'n eerste vriendinnetje, wij met de bus daar naar toe. Op zondagmiddag.
Zondagmiddag nog welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor het eerst naar een lesbocafé ging. Ik was toen 17, bijna 18.
Doodeng vond ik het.
Ik ging met m'n eerste vriendinnetje, wij met de bus daar naar toe. Op zondagmiddag.
Tja. Ik ben van beide kanten he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
Ja hoor
Zondagmiddag is echt een lesbotijdstip. Let maar eens op...heel veel lesbodingen zijn op zondagmiddag.
Waarom heb jij (Friekin_) bijna blote negers in je profiel?
Aha. Ik moet bekennen dat ik me zelden in de lesbo-scene begeefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
Ja hoor
Zondagmiddag is echt een lesbotijdstip. Let maar eens op...heel veel lesbodingen zijn op zondagmiddag.
Is dat niet vooral voor onze doelgroep en minder voor de categorie onder de 20?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
Ja hoor
Euh ja, misschien wel ja, dat het voor "oudere" lesbo's is om zondagmiddagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat niet vooral voor onze doelgroep en minder voor de categorie onder de 20?
Vroegah, toen ik nog wel eens de deur uitkwam, vond ik zondagmiddag wel fijn. Ben je om 10 uur echt klaar, geen gezeik met werken volgende dag.
Zou je dat wel willen? Dan heb je t namelijk wel over 30+quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:05 schreef Avey het volgende:
Ik ben niet meer onder de 20, hoor ik nu bij jullie doelgroep?
Iemand van onder de 30 klikt dit meteen weg?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:07 schreef Vanyel het volgende:
Dan krijg je dus activiteiten als deze: http://www.krijghetvrouwenfeesten.nl/KRIJGTstartpagina.html.
En ze zeggen wel dat het voor alle leeftijden is, maar hee, kijk eens naar de website!
Zullen we naar beneden afronden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zou je dat wel willen? Dan heb je t namelijk wel over 30+
Waarom is dit zo'n dijenkletser?quote:
Zondag is blijkbaar lesbodagquote:
Daar zou Wonderer wel tussenpassen, geloof ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Vanyel het volgende:
Nope. De enige reguliere homokroeg is voor de tweede keer in een paar jaar failliet. Dan hebben we nog de Bodytalk, maar die is meer voor (leerliefhebbende) mannen. Daarnaast wel veel feestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |