abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:49:11 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87480330

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:58:01 #2
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87480701
Plakkerig
Wat je vindt, ...
pi_87481329
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef Janneke-04 het volgende:
Hmm, nee dat zijn ze niet,

Bedoel je met die kogel niet korn - freak on a leach?
Iemand anders die de misterieuze vrouw in de woestijn kent?
Dat moet 'm wel zijn. Dacht er ook meteen aan.
pi_87481621
Ik hoop, en denk, dat iemand mij hier heeel erg blij gaat maken.

Ik ben al een paar maanden op zoek naar de titel van een liedje, wat ongeveer 1x per dag wordt gedraaid over het audio systeem in de winkel waar ik werk. Maar elke keer als hij op komt, zijn er klanten en kan ik het dus niet opnemen. Tot aan vandaag, eindelijk!

http://www.zshare.net/audio/81460083ef90c15f/

Ik hoop echt heeeeeeeeeel erg dat iemand dit nummer herkent, zou echt geweldig zijn :D

Ps sorry van de slechte kwaliteit, maar het moet te herkennen zijn.

MIDOMI heb ik al geprobeerd, daar is de kwaliteit dus helaas te slecht voor.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_87482016
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
Ik heb een bijna onmogelijk verzoek, want ik weet eigenlijk niks van het nummer:(
het werd gister gedraaid bij het inspelen voor de wedstrijd.
Dus het had een lekkere beat, en afrikaans-achtige teksten, that's it,
teksten of iets dergelijks weet ik niet, dus als iemand het weet, top!
en anders is het jammer
Deze misschien ?
pi_87483756
Ik probeer weer mee te zoeken.
full stops and exclamation marks
pi_87483872
Ik zoek nog steeds een liedje uit Oh Oh Cherso aflevering 5.

http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml

Het rustige liedje op tijdstip 5:25

Op de lyrics googlen levert niets op, dus ik hoop dat iemand de zangeres herkent.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:44:21 #8
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_87488261
Ik zoek een filmpje van Jimi Hendrix dat ik ooit gezien heb, maar nu ik hem nodig heb niet terug kan vinden.

Het is een live nummer (welke weet ik niet) dat hij introduceert met "This song is dedicated to all the boys who are in war right now" en dan denkt iedereen dat hij het over de Vietnam oorlog heeft, maar dan zegt hij iets van "Yeah, all the boys that are fighting for their rights in Chicago" of iets dergelijks.

Die quote wil ik gebruiken voor een paper, maar dan moet ik wel eerst de bron hebben.
pi_87488810
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:44 schreef MagicMedicine het volgende:
Ik zoek een filmpje van Jimi Hendrix dat ik ooit gezien heb, maar nu ik hem nodig heb niet terug kan vinden.

Het is een live nummer (welke weet ik niet) dat hij introduceert met "This song is dedicated to all the boys who are in war right now" en dan denkt iedereen dat hij het over de Vietnam oorlog heeft, maar dan zegt hij iets van "Yeah, all the boys that are fighting for their rights in Chicago" of iets dergelijks.

Die quote wil ik gebruiken voor een paper, maar dan moet ik wel eerst de bron hebben.
hmm volgens mij niet helemaal de quote die je bedoelde
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:44:03 #10
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87490054
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 02:06 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zoek nog steeds een liedje uit Oh Oh Cherso aflevering 5.

http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml

Het rustige liedje op tijdstip 5:25

Op de lyrics googlen levert niets op, dus ik hoop dat iemand de zangeres herkent.
Hi, het is Bloom met Peace of mind:
Be dance |Be real| Be You
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:47:28 #11
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_87490163
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:03 schreef Prixie het volgende:

[..]

hmm volgens mij niet helemaal de quote die je bedoelde
Hee, dat is hem wel! Ik denk dat ik hem in mijn herinnering vervormd heb, dat verklaart wel waarom ik hem nooit kon vinden. Super bedankt! :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:48:09 #12
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87490181
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:44 schreef MagicMedicine het volgende:
Ik zoek een filmpje van Jimi Hendrix dat ik ooit gezien heb, maar nu ik hem nodig heb niet terug kan vinden.

Het is een live nummer (welke weet ik niet) dat hij introduceert met "This song is dedicated to all the boys who are in war right now" en dan denkt iedereen dat hij het over de Vietnam oorlog heeft, maar dan zegt hij iets van "Yeah, all the boys that are fighting for their rights in Chicago" of iets dergelijks.

Die quote wil ik gebruiken voor een paper, maar dan moet ik wel eerst de bron hebben.
Je hebt hem al gevonden
Be dance |Be real| Be You
pi_87492505
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:47 schreef MagicMedicine het volgende:

[..]

Hee, dat is hem wel! Ik denk dat ik hem in mijn herinnering vervormd heb, dat verklaart wel waarom ik hem nooit kon vinden. Super bedankt! :)
Graag gedaan
pi_87497156
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Loodje het volgende:

[..]

Hi, het is Bloom met Peace of mind:
net het nummer geluisterd, maar da's niet het nummer uit oh oh cherso
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:07:17 #15
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87499049
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:14 schreef kvd het volgende:

[..]

net het nummer geluisterd, maar da's niet het nummer uit oh oh cherso
Het liedje heet You, ik zie dat ik het verkeerde linkje geplaatst heb :)
Be dance |Be real| Be You
pi_87499944
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:29 schreef Prixie het volgende:

[..]

Deze misschien ?
neee, het is denk ik onmogelijk dat ie nog wordt gevonden, maar bedankt!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:56:44 #17
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_87500860
Heb laatst op een laat tijdstip een clip gezien, of op MTV, of op TMF. Weet er heel weinig van, alleen nog dat het een dance-nummer was, en de hoofdrolspeler een man/jongen. Hij had tijdens de clip een paar keer een scene waarin hij recht de camera in keek en volgens mij het refrein zong. Heel misschien dat het woordje 'drug' er in voorkwam maar dat zou net zo goed niet zo hoeven zijn :P

Erg weinig info, maar wellicht dat er een fanatieke TV-kijker is die weet wat ik bedoel :)
pi_87501100
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Loodje het volgende:

[..]

Hi, het is Bloom met Peace of mind:
Bedankt! Dat zijn ze :Y

top!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87501253
Ik heb daar dus heel vaak last van. Dan ligt een woord, een naam of wat dan ook op het puntje van mijn tong maar ik kom er maar niet op! (korsakoff?)

In dit geval dus een band, die uit twee vrouwen en twee mannen bestaat. Alle vier lang haar, beetje hippy-achtig. Als ik me niet vergis zijn het twee stellen en zijn twee van hun ook broer en zus. Maar ik kan er naast zitten. Ik geloof dat ze ook op LL hebben gestaan een x aantal jaar terug. Muziek klinkt een beetje als (het nummer When The War Ends van) Portugal. The Man.

Kan iemand me helpen? Thnx!
pi_87501702
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 04:22 schreef Roolio het volgende:
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:47 schreef Rene_Himself het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een nummer waar ik korte stukken tekst van heb onthouden. Het nummer is wel een jaartje of 15-20 oud ben ik bang en hoorde ik destijds als achtergrond bij een snowboardvideo wat volgens mij op MTV werd uitgezonden (een serie zelfs meen ik)

Maargoed het nummer; Ref: "Easy, tell me something I do not know", "Step u to the clowds, you had to look around" "When you're loaded every day .... " Ik was nog jong en mijn engels was beroerd maar dit zou het moeten zijn, ongeveer dan.

Verder denk ik dat het een alternatief bandje zou moeten zijn, en weet eigenlijk niet eens of ze heel bekend zijn. Hopelijk weten jullie meer !


Misschien Dissident van Pearl Jam?

She had to turn around" ipv "You had to look around"
"But she sold him to the state" ipv "When you're loaded every day"
"Soon he was low" ipv "something i do not know"
"what to say" ipv "When you're loaded every day"

Beetje vergezocht misschien, maar wel rond de goede tijd. (1994)

Welk genre muziek is het ongeveer?
Je zult het vooral moeten zoeken in de punk rock, grunge achtige nummers ... Moet zeggen trouwens dat Pearl Jam er wel op lijkt, maar is het helaas niet. Tijd en periode kloppen ook aardig, zal namelijk ergens rond 1994/1995 zijn geweest.
Wat zit je nou te lullen man ?!
  Boks-Chick woensdag 13 oktober 2010 @ 17:56:22 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87503064
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef artelligence het volgende:
Ik heb daar dus heel vaak last van. Dan ligt een woord, een naam of wat dan ook op het puntje van mijn tong maar ik kom er maar niet op! (korsakoff?)

In dit geval dus een band, die uit twee vrouwen en twee mannen bestaat. Alle vier lang haar, beetje hippy-achtig. Als ik me niet vergis zijn het twee stellen en zijn twee van hun ook broer en zus. Maar ik kan er naast zitten. Ik geloof dat ze ook op LL hebben gestaan een x aantal jaar terug. Muziek klinkt een beetje als (het nummer When The War Ends van) Portugal. The Man.

Kan iemand me helpen? Thnx!
het klinkt als Abba, maar dat zal het wel niet zijn _O-
lolwut
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:07:14 #22
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_87503370
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef artelligence het volgende:
Ik heb daar dus heel vaak last van. Dan ligt een woord, een naam of wat dan ook op het puntje van mijn tong maar ik kom er maar niet op! (korsakoff?)

In dit geval dus een band, die uit twee vrouwen en twee mannen bestaat. Alle vier lang haar, beetje hippy-achtig. Als ik me niet vergis zijn het twee stellen en zijn twee van hun ook broer en zus. Maar ik kan er naast zitten. Ik geloof dat ze ook op LL hebben gestaan een x aantal jaar terug. Muziek klinkt een beetje als (het nummer When The War Ends van) Portugal. The Man.

Kan iemand me helpen? Thnx!
Lijkt me The Magic Numbers, toch?
pi_87503599
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:07 schreef broer het volgende:

[..]

Lijkt me The Magic Numbers, toch?
Dankjewel! Dat zijn ze :D
pi_87505079
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Bedankt! Dat zijn ze :Y

top!
maar welk nummer is het dan? Want ik heb meerdere nummers van hun beluisterd, maar kom nergens de oh oh cherso tekst tegen
pi_87505473
Ik zit weer eens verkeerd te lezen. :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:30:29 #26
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_87506192
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef Scuidward het volgende:
Heb laatst op een laat tijdstip een clip gezien, of op MTV, of op TMF. Weet er heel weinig van, alleen nog dat het een dance-nummer was, en de hoofdrolspeler een man/jongen. Hij had tijdens de clip een paar keer een scene waarin hij recht de camera in keek en volgens mij het refrein zong. Heel misschien dat het woordje 'drug' er in voorkwam maar dat zou net zo goed niet zo hoeven zijn :P

Erg weinig info, maar wellicht dat er een fanatieke TV-kijker is die weet wat ik bedoel :)
Mja, gevonden ... de omschrijving zuigt :+
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:27:51 #27
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87511830
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:07 schreef Loodje het volgende:

[..]

Het liedje heet You, ik zie dat ik het verkeerde linkje geplaatst heb :)
Maar wel van dezelfde zangeressen?
pi_87511960
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]



Maar wel van dezelfde zangeressen?
die heb ik nieteens kunnen vinden, wel because of you, maar dat was m ook niet
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:35:11 #29
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87512196
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef kvd het volgende:

[..]

die heb ik nieteens kunnen vinden, wel because of you, maar dat was m ook niet
Dan weet ik niet waarom rijsttafel zegt dat het klopt, want het klopt niet namelijk. :P
pi_87515149
Ik zoek ook weer een nummer, een vrij bekende maar ik hoop dat de omschrijving duidelijk genoeg is.
Het is, volgens mij, een R&B nummer uit de jaren '90 of misschien van kort na 2000. Er zingt een vrouw in en het refrein gaat ongeveer als 'you know you go to heaven' of 'you know you've got to have it'. Maar ik kan met Google niks vinden. Het ritme lijkt (instrumentaal) een beetje op 'Never forget' van Take That. Iemand enig idee wat ik bedoel?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:33:37 #31
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_87515458
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek ook weer een nummer, een vrij bekende maar ik hoop dat de omschrijving duidelijk genoeg is.
Het is, volgens mij, een R&B nummer uit de jaren '90 of misschien van kort na 2000. Er zingt een vrouw in en het refrein gaat ongeveer als 'you know you go to heaven' of 'you know you've got to have it'. Maar ik kan met Google niks vinden. Het ritme lijkt (instrumentaal) een beetje op 'Never forget' van Take That. Iemand enig idee wat ik bedoel?
Gabrielle - Dreams can come true?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_87515504
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek ook weer een nummer, een vrij bekende maar ik hoop dat de omschrijving duidelijk genoeg is.
Het is, volgens mij, een R&B nummer uit de jaren '90 of misschien van kort na 2000. Er zingt een vrouw in en het refrein gaat ongeveer als 'you know you go to heaven' of 'you know you've got to have it'. Maar ik kan met Google niks vinden. Het ritme lijkt (instrumentaal) een beetje op 'Never forget' van Take That. Iemand enig idee wat ik bedoel?
Deze?
zie Gambolputty ik was net te laat -O-
pi_87515541
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Gabrielle - Dreams can come true?
Kan niet missen, dat is 'm, bedankt ^O^
Beetje hoog sky-radio gehalte maar toch een relaxed nummer :)

Ook Prixie bedankt ;)
pi_87515723
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]



Dan weet ik niet waarom rijsttafel zegt dat het klopt, want het klopt niet namelijk. :P
RIJSTTAFEL.....help ons???? alsjeblieft??? Want wij willen inmiddels ook weten wel nummer het is
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:00:05 #35
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87516611
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef kvd het volgende:

[..]

RIJSTTAFEL.....help ons???? alsjeblieft??? Want wij willen inmiddels ook weten wel nummer het is
En RTL reageert nog niet op mijn email. :( :P
pi_87518434
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:33 schreef Tompsen het volgende:

[..]

neee, het is denk ik onmogelijk dat ie nog wordt gevonden, maar bedankt!
Gokje
pi_87521915
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:18 schreef Rene_Himself het volgende:

[..]

Je zult het vooral moeten zoeken in de punk rock, grunge achtige nummers ... Moet zeggen trouwens dat Pearl Jam er wel op lijkt, maar is het helaas niet. Tijd en periode kloppen ook aardig, zal namelijk ergens rond 1994/1995 zijn geweest.
Ik zal morgen nog eens dingen gaan bedenken. (verkapte tvp)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:56:42 #38
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87533948
Het deuntje van deze reclame

Is die ook niet van een ander lied? Zo ja, welke..
A little knowledge is a dangerous thing.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:58:18 #39
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87534012
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:56 schreef -SG- het volgende:
Het deuntje van deze reclame

Is die ook niet van een ander lied? Zo ja, welke..
quote:
Tekst en muziek zijn speciaal voor deze commercial geschreven.
Maar het deuntje lijkt wel op een ander Nederlandstalig nummer:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:02:37 #40
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87534180
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef donroyco het volgende:

[..]


[..]

Maar het deuntje lijkt wel op een ander Nederlandstalig nummer:
Ohja ik denk dat ik hem daarvan herken. Bedankt ^O^ .
A little knowledge is a dangerous thing.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:05:47 #41
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87534287
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:02 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ohja ik denk dat ik hem daarvan herken. Bedankt ^O^ .
Graag gedaan :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87540379
quote:
Bedankt voor de moeite!
Maar weer niet welke ik zocht.
pi_87551844
quote:
is deze voor mij?:$
zo ja, dan is dit 'm niet.
Deze had ik wel herkend;)
maar bedankt voor het zoeken!
pi_87552022
Jaa, er is er weer een met een ohohcherso zoektocht!
Dat liedje dat kwam toen tony te horen kreeg dat hij op een mainstage mocht draaien, hoe heettie?
Ik moest denken aan born slippy maar daar zijn zoveel remixes van. Het klonk iig wel bekend!
Bvd!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:31:39 #46
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87555442
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:33 schreef Tompsen het volgende:

[..]

neee, het is denk ik onmogelijk dat ie nog wordt gevonden, maar bedankt!
`

Nog een gokje dan...

Weet je anders wat voor soort muziek het was? Snel? Langzaam? etc...
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87555635
Ik zoek er een, een foute..

Man met z'n auto (cabrio) in woenstijnachtig gebied waar hij 3 dames tegenkomt die zijn auto wassen.
Naam van artiest was iets van pedan, perlan of zo. Genre trance en rond 2001
pi_87555767
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:37 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er een, een foute..

Man met z'n auto (cabrio) in woenstijnachtig gebied waar hij 3 dames tegenkomt die zijn auto wassen.
Naam van artiest was iets van pedan, perlan of zo. Genre trance en rond 2001
Peran - We want to be free
pi_87555869
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

Peran - We want to be free
Bedankt!
pi_87556966
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef iewl het volgende:
Jaa, er is er weer een met een ohohcherso zoektocht!
Dat liedje dat kwam toen tony te horen kreeg dat hij op een mainstage mocht draaien, hoe heettie?
Ik moest denken aan born slippy maar daar zijn zoveel remixes van. Het klonk iig wel bekend!
Bvd!
Underworld - Scribble

wel underworld dus ;)
pi_87559236
Oke ik denk dat dit kansloos is, heb het jaren geleden voor het laatst gehoord maar wie weet.
Ik zoek een dance/trance nummer, waar volgens mij wordt gezongen: "You thought you'd like to change the world" ongeveer.
In de videoclip van dat nummer zie je een gigantische pinguin die door een stad loopt (op de kingkong manier).
pi_87559360
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 02:29 schreef OnCraintDégun het volgende:
Oke ik denk dat dit kansloos is, heb het jaren geleden voor het laatst gehoord maar wie weet.
Ik zoek een dance/trance nummer, waar volgens mij wordt gezongen: "You thought you'd like to change the world" ongeveer.
In de videoclip van dat nummer zie je een gigantische pinguin die door een stad loopt (op de kingkong manier).
5 minuten googlen..

pi_87559376
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 03:12 schreef Roppenzo het volgende:

[..]

5 minuten googlen..

whah bedankt gap :D
je bent veel beter in googlen dan ik zo te zien :o
pi_87569480
Iemand enig idee welk liedje bij deze reclame hoort?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:35:56 #55
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87573924
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:44 schreef lennart12 het volgende:
Iemand enig idee welk liedje bij deze reclame hoort?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87574273
Hey, ik zoek eigelijk meer de band dan een liedje.

Ze hebben 1 clip waarin ze in een gevangenis spelen, het is punk rock en de gitaar/bass speler is behoorlijk dik en is ook nog eens kaal.

weet iemand wat ik bedoel? :p
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:50:14 #57
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_87574417
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:35 schreef Roland1000 het volgende:

Volgens mij hebben ze wel geprobeerd om een commercial met een 'Coldplay-feel' te maken (zie ook de acteur aan het einde die op Chris Martin lijkt), maar is het liedje niet 'Clocks'. Ik denk dat het speciaal voor deze reclame is geschreven.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:53:05 #58
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87574543
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:50 schreef broer het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze wel geprobeerd om een commercial met een 'Coldplay-feel' te maken (zie ook de acteur aan het einde die op Chris Martin lijkt), maar is het liedje niet 'Clocks'. Ik denk dat het speciaal voor deze reclame is geschreven.
Nouja geschreven... Het is eerder slecht gestolen dan ;)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87574617
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:35 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

:o nu hoor ik 't pas. En toch klinkt het net iets anders :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:57:23 #60
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_87574717
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Roland1000 het volgende:
Nouja geschreven... Het is eerder slecht gestolen dan ;)
Daar heb je inderdaad geljik in.
pi_87579768
Ik zoek er zelf ook weer eens een. *O*

Er schiet me net ineens een zinnetje van een bepaald nummer in mijn hoofd maar kan het maar niet plaatsen, de lyrics die ik weet (uit het refrein)
.....star.... That's what/who you are....

Ik meen een Engels/Amerikaans bandje, zit een vrij hoog tempo in en volgens mij ook wat Hey's en Oehs.
Mannelijke zanger, beetje pop/rock. Lijkt me sterk dat het nummer ouder dan 10 jaar is.


Edit :
Gevonden
w/
pi_87580852
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef CraniuM het volgende:
Hey, ik zoek eigelijk meer de band dan een liedje.

Ze hebben 1 clip waarin ze in een gevangenis spelen, het is punk rock en de gitaar/bass speler is behoorlijk dik en is ook nog eens kaal.

weet iemand wat ik bedoel? :p
Bowling for Soup?

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_87581410
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:54 schreef bartrid het volgende:

[..]

Bowling for Soup?

Ja, danje :)
pi_87586106
Afgelopen vrijdag was ik dus op een feest waar Sunnery James & Ryan Marciano draaide, en heb daar bij toeval een stuk opgenomen waar ik graag van zou willen weten welk lied het is.

Ik hoop dat iemand het weet

File weg,

Dankzij shazam heb ik heb gevonden:
Mark Knight - Sax (club mix)

[ Bericht 32% gewijzigd door Dirkos1987 op 15-10-2010 21:15:31 ]
pi_87591957
http://www.dumpert.nl/mediabase/1156791/c1e46f79/60_moorden.html
Weet iemand hoe het fragment heet dat je een paar seconden hoort vanaf 4.20? Ik herken het direct van een discotheek, een tijd geleden waar dit nummer werd gedraaid.
pi_87592422
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1156791/c1e46f79/60_moorden.html
Weet iemand hoe het fragment heet dat je een paar seconden hoort vanaf 4.20? Ik herken het direct van een discotheek, een tijd geleden waar dit nummer werd gedraaid.
Hiervan :

pi_87593075
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:31 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

`

Nog een gokje dan...

Weet je anders wat voor soort muziek het was? Snel?
Langzaam? etc...
nou ik vond t een beetje op Bob Marley lijken, sommige stukjes.
Misschien dat je hier iets mee kan?
pi_87593339
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hiervan :

Dat is 'm idd, bedankt :)
Nu ff zoeken of ik een redelijke remix kan vinden :P
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 03:35:30 #69
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87596987
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:58 schreef Tompsen het volgende:

[..]

nou ik vond t een beetje op Bob Marley lijken, sommige stukjes.
Misschien dat je hier iets mee kan?
Ok, maar was het afrikaans, of gewoon een taal die je niet begreep?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:07:13 #70
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_87598444
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_87599312
Weet iemand het nummer dat vanaf 0.06 (t/m 0.18) wordt afgespeeld in de volgende link ? :

Hety is heel kort, ik weet het maar bolgens mij voldoende om te herkennen als je het kent.
Bij voorbaat dank!
pi_87601590
Weet iemand misschien een liedje van Antonie Kamerling waarin de tekst
" met de liefste ogen" in voorkomt?

Alvast bedankt.
Twiddel
pi_87602285
quote:
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Roppenzo het volgende:

[..]

Underworld - Scribble

wel underworld dus ;)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:10:00 #75
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_87602692
- nevermind -
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_87604585
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:10 schreef Gambolputty het volgende:
- nevermind -
Ik zoek een album met een zwemmende baby op de hoes, iemand?
pi_87604829
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:08 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik zoek een album met een zwemmende baby op de hoes, iemand?
_O-

Deze :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:48:33 #78
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_87605641
Ik hoorde van de week een aantal bekende nummers in opera achtige stijl in het Italiaans en Spaans met ineens daartussendoor "Niemand laat zijn eigen kind alleen" van Alberti met een flink accent.

Er zat sowieso een nummer tussen van Vivo per Lei (bekend van Bocellie en Laura Pausini) en ook een paar bekende Spaanse feestnummers, de zanger in kwestie deed alles met een flinke opera stem.

Iemand een idee......
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
  Boks-Chick zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:56:52 #79
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87605851
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:08 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik zoek een album met een zwemmende baby op de hoes, iemand?


of

lolwut
pi_87606389
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:56 schreef BrandX het volgende:

[..]



[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]
|:(
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:20:57 #81
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87606470
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:56 schreef BrandX het volgende:

[..]



[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]
:')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Boks-Chick zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:00:00 #82
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87607438
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:17 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

|:(
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

:')
ja ga happen met z'n allen _O-

Waarom denk je dat ik eerst mutter plaats...
of voel ik hier een generatiekloof :@
lolwut
pi_87609544
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 03:35 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Ok, maar was het afrikaans, of gewoon een taal die je niet begreep?
haha nouja ik weet of het Afrikaans was, ik verstond het sowieso niet haha
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:40:22 #84
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_87611860
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_87612049
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:40 schreef Susteren het volgende:
Muziek :P ?
quote:
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
pi_87612976
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:40 schreef Susteren het volgende:
Muziek :P ?
artiest is Maxdiggy ft Slap it tone, nummer is I am

[ Bericht 1% gewijzigd door kvd op 16-10-2010 19:30:47 ]
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:07:45 #87
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_87614251
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:25 schreef kvd het volgende:

[..]

artiest is Maxdiggy ft Slap it tone, nummer is I am
TY :D heb je miss yt link, kan hem nie vinde :P

[ Bericht 7% gewijzigd door krioro op 17-10-2010 02:13:41 ]
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:10:54 #88
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87614341
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:07 schreef Susteren het volgende:

[..]

TY :D heb je miss yt link, kan hem nie vinde :P
Anders lees je de OP eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 17-10-2010 02:15:45 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87614514
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:07 schreef Susteren het volgende:

[..]

TY :D heb je miss yt link, kan hem nie vinde :P
Wat donroyco zegt. En sowieso nee...dit is het enige wat erover te vinden is, via de labels achtergekomen (wat je zelf natuurlijk ook had kunnen vinden). Had geen zin om ook nog eens verder te zoeken, sommige dingen moet je gewoon zelf doen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 17-10-2010 02:15:06 ]
pi_87624532
Ik zoek een supervet nummer dat Marco V op het eind draaide bij Summerlake Festival:
(vanaf 0:50 min.)
pi_87626240
heejj

ik zoek een nummer wat in oh oh cherso voorbij kwam

http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a7.xml

op 13:39

iets in de zin van ''it is ok''?

ik zoek ook een nummer waar ik niet veel van weet.

het is een dance/trance nummer met een meisje/jonge vrouwtje dat zingt, verder weet ik er niet veel van, het is wel van de laatste tijd uitgekomen volgens mij.

tnx >:O

[ Bericht 9% gewijzigd door CrJimmy op 17-10-2010 11:01:11 ]
pi_87626383
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:54 schreef CrJimmy het volgende:
heejj

ik zoek een nummer wat in oh oh cherso voorbij kwam

http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a7.xml

op 13:39

iets in de zin van ''it is ok''?
Nog steeds Underworld - Scribble ;)
pi_87626419
En ik zoek twee nummers uit deze film te weten:

11:42 - 11:57

en

26:42 - 27:42

:s)
pi_87627292
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:43 schreef ruud.nl het volgende:
Die 2e:

Dank u.
pi_87630136
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen nog een stukje van de clip weet en niets meer van de lyrics.
De clip gaat over een hartendokter wat ook tevens de zangeres is, in de wachtkamer zitten volgens mij mensen of dieren die allemaal een gebroken hart hebben en 1 voor 1 naar binnen worden geroepen en allemaal worden geholpen aan hun gebroken hart en allemaal weer vrolijk naar buiten gaan. Het nummer is nooit heel erg bekend geworden, ik weet wel dat het dus een vrouwelijke zangeres was en het eigenlijk een best vrolijk poppy liedje was. De zangeres had volgens mij donker haar.
pi_87631906
Weet iemand hoe het nummer heet vanaf 0:50?
pi_87634593
Iemand weet hoe dit nummer heet onder deze reclame?
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:59:06 #99
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87635363
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen nog een stukje van de clip weet en niets meer van de lyrics.
De clip gaat over een hartendokter wat ook tevens de zangeres is, in de wachtkamer zitten volgens mij mensen of dieren die allemaal een gebroken hart hebben en 1 voor 1 naar binnen worden geroepen en allemaal worden geholpen aan hun gebroken hart en allemaal weer vrolijk naar buiten gaan. Het nummer is nooit heel erg bekend geworden, ik weet wel dat het dus een vrouwelijke zangeres was en het eigenlijk een best vrolijk poppy liedje was. De zangeres had volgens mij donker haar.
Wat je vindt, ...
pi_87635508
quote:
Juist, erg knap.
Bedankt ^O^
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:05:37 #101
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87635577
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Juist, erg knap.
Bedankt ^O^
http://www.google.com/sea(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=

6e hit
Wat je vindt, ...
pi_87635650
quote:
Hmm ok, ik heb gisteravond en vanmorgen van alles gegoogeld, maar kwam maar niet bij de juiste video uit. Ik heb het nummer gewoon op de pc staan maar wist de artiest niet meer en dacht dat het nummer dus iets met broken hearts zou zijn. Maar bedankt voor je hulp. w/
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:12:00 #103
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87635778
np
Wat je vindt, ...
pi_87636958
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:48 schreef ralphk het volgende:
Ik hoorde van de week een aantal bekende nummers in opera achtige stijl in het Italiaans en Spaans met ineens daartussendoor "Niemand laat zijn eigen kind alleen" van Alberti met een flink accent.

Er zat sowieso een nummer tussen van Vivo per Lei (bekend van Bocellie en Laura Pausini) en ook een paar bekende Spaanse feestnummers, de zanger in kwestie deed alles met een flinke opera stem.

Iemand een idee......
Was het niet dit nummer ipv Niemand..?
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:22:27 #105
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_87644107
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Was het niet dit nummer ipv Niemand..?
Qua stem komt het wel overeen, maar ik zou toch zweren dat het Nederlands gezongen werd met een accent.
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:07:11 #106
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_87646603
Ik zoek een liedje dat een beetje lijkt op de stijl van Stromae - alors on danse, maar in de clip
van het liedje wat ik zoek zie je 2 jongens zingen en het is niet van Stromae. Komt wel eens ooit op tmf.
Edit: ze zingen iets van: i've got the sun in my pocket and the moon in my hands.

Laat maar, al gevonden :P
T was deze:
( het lijkt niet eens op stromae :') )

[ Bericht 34% gewijzigd door silent_scream1 op 18-10-2010 18:25:48 ]
pi_87653405
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef ralphk het volgende:

[..]

Qua stem komt het wel overeen, maar ik zou toch zweren dat het Nederlands gezongen werd met een accent.
Je bedoelt toch niet Danny de Munck, zingt m ook, en heeft beetje opera stem met accent:
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1241866/langid=43
vanaf +/- 31:20
pi_87658350
Ik ben ook nog steeds op zoek naar de titel van een nummer.
Weet iemand deze misschien??
Schijnt erg moeilijk te zijn.

http://www.watzatsong.com/EN/my-query/272823.html

It would make me very eppie :Y
pi_87659960
Ik zoek een best wel stevig dancenummer dat begint met SIT DOWN AND SHUT THE FUCK UP of iets dergelijks. Helemaal aan het begin dus. Voor zover die nummers een begin hebben dan.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:47:30 #110
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_87663953
De artiest en het nummer vanaf 0:40 in de trailer van This Is England:

Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:22:27 #111
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87665037
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 02:43 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een best wel stevig dancenummer dat begint met SIT DOWN AND SHUT THE FUCK UP of iets dergelijks. Helemaal aan het begin dus. Voor zover die nummers een begin hebben dan.
Wat je vindt, ...
pi_87668743
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog maar een stuk tekst weet - het klinkt ongeveer als:

"Cool amagadda's, you are like Sophie". Het is dat niet precies, maar ik kom er met Google ook niet uit. Volgens mij wordt het gezongen door een man.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
pi_87671200
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog maar een stuk tekst weet - het klinkt ongeveer als:

"Cool amagadda's, you are like Sophie". Het is dat niet precies, maar ik kom er met Google ook niet uit. Volgens mij wordt het gezongen door een man.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Cool Corona van Nice Device?
pi_87672578
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Dat is 'm! Thanks! ^O^
pi_87672623
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:18 schreef delano.888 het volgende:
Ik hoop, en denk, dat iemand mij hier heeel erg blij gaat maken.

Ik ben al een paar maanden op zoek naar de titel van een liedje, wat ongeveer 1x per dag wordt gedraaid over het audio systeem in de winkel waar ik werk. Maar elke keer als hij op komt, zijn er klanten en kan ik het dus niet opnemen. Tot aan vandaag, eindelijk!

http://www.zshare.net/audio/81460083ef90c15f/

Ik hoop echt heeeeeeeeeel erg dat iemand dit nummer herkent, zou echt geweldig zijn :D

Ps sorry van de slechte kwaliteit, maar het moet te herkennen zijn.

MIDOMI heb ik al geprobeerd, daar is de kwaliteit dus helaas te slecht voor.
Niemand?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_87677651
Ik zoek al een hele tijd naar het eindnummer van benelux next top model. Heb al overal op internet gekeken en weet het gewoon niet. Anyone? x
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_87678175
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:07 schreef smods02 het volgende:

[..]

Cool Corona van Nice Device?
Nee, die is het niet. Het is al een oud nummer. Het lijkt een beetje reggae-achtig, maar zelfs dat weet ik niet zeker. Grrr, irritant vind ik dat.

Toch bedankt voor je hulp :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:01:56 #118
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87678375
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek al een hele tijd naar het eindnummer van benelux next top model. Heb al overal op internet gekeken en weet het gewoon niet. Anyone? x
Als er iemand weg moet?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87678545
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek al een hele tijd naar het eindnummer van benelux next top model. Heb al overal op internet gekeken en weet het gewoon niet. Anyone? x
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:26:28 #120
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87679427
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog maar een stuk tekst weet - het klinkt ongeveer als:

"Cool amagadda's, you are like Sophie". Het is dat niet precies, maar ik kom er met Google ook niet uit. Volgens mij wordt het gezongen door een man.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Misschien heel gek, maar ik moest hier aan denken:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87679661
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Misschien heel gek, maar ik moest hier aan denken:

Nee, die is het ook niet. Het is geen liedje uit een film o.i.d..

Toch ook bedankt voor de hulp :)
pi_87679766
Is het gezongen door een man of een vrouw? Welk muziekgenre is het? Hoe oud ongeveer?
pi_87679784
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:05 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja! Dankjewel!!! :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:39:06 #124
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87679924
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef Tamashii het volgende:

[..]


Ja! Dankjewel!!! :D
Die is dus kei eenvoudig te vinden :')_!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87680221
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef donroyco het volgende:

[..]

Die is dus kei eenvoudig te vinden :')_!
Niet. Heb op youtube gezocht en op wikipedia en rtl site. :/
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:50:40 #126
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87680365
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef Tamashii het volgende:

[..]


Niet. Heb op youtube gezocht en op wikipedia en rtl site. :/
Zie: http://tinyurl.com/34pb284 (eerste hit :') )
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87680432
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:34 schreef Roolio het volgende:
Is het gezongen door een man of een vrouw? Welk muziekgenre is het? Hoe oud ongeveer?
Als je het tegen mij hebt: volgens mij door een man, het klinkt volgens mij een beetje reggae-achtig (hoewel ik dat niet zeker weet) en het is al best een oud nummer. Zeker van voor de jaren 2000.
Een preciezere indicatie heb ik helaas niet ;(
  Boks-Chick maandag 18 oktober 2010 @ 17:55:38 #128
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87680553
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Misschien heel gek, maar ik moest hier aan denken:

Daar moest ik ook aan denken _O-
lolwut
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:00:48 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87680722
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87680894
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
:')
:N
Die heeft een hoog Fresh Prince of Bel Air gehalte, dank u wel.

Ik geloof dat het woordje 'Sophie' er niet inzit, het lijkt me zelfs sterk. Het kan ook 'you are like to me' o.i.d. zijn. Ik weet echt niet wat er wel wordt gezongen.
Het is volgens mij wel een redelijk tot vrij bekend liedje, maar ik kom er niet op 8)7
Toch stel ik alle hulp op prijs :Y
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:19:43 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87681372
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

:N
Die heeft een hoog Fresh Prince of Bel Air gehalte, dank u wel.

Ik geloof dat het woordje 'Sophie' er niet inzit, het lijkt me zelfs sterk. Het kan ook 'you are like to me' o.i.d. zijn. Ik weet echt niet wat er wel wordt gezongen.
Het is volgens mij wel een redelijk tot vrij bekend liedje, maar ik kom er niet op 8)7
Toch stel ik alle hulp op prijs :Y
Ja, die zin die jij gaf sloeg echt nergens op dus ik gok ook dat die zin er niet in zit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87682089
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, die zin die jij gaf sloeg echt nergens op dus ik gok ook dat die zin er niet in zit.
Dat je zo reageert vind ik dan weer nergens op slaan, ik geef aan wat ik weet.
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:44:21 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87682288
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat je zo reageert vind ik dan weer nergens op slaan, ik geef aan wat ik weet.
Sophie zit er niet in volgens jou, Amagadda bestaat niet, dus de zin slaat nergens op nee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87682609
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Sophie zit er niet in volgens jou, Amagadda bestaat niet, dus de zin slaat nergens op nee.
Dan nog vind ik het nergens op slaan als iemand iets zoekt, maar goed. Verder maar weer.
pi_87683087
Refrein gaat zo: (voor wat ik heb gehoord)

Baby give me tonight
Because my feeling is just so right
And we dance by the moonlight

Het is een man die het zingt en het is dacht ik een dance nummer.
Iemand een idee welk liedje ik zoek?

Alvast bedankt
Brinky, de nieuwe BMW
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:04:24 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87683143
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87683164
8 seconden te laat.
pi_87683171
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:03 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Refrein gaat zo: (voor wat ik heb gehoord)

Baby give me tonight
Because my feeling is just so right
And we dance by the moonlight

Het is een man die het zingt en het is dacht ik een dance nummer.
Iemand een idee welk liedje ik zoek?

Alvast bedankt
http://lmgtfy.com/?q=And+we+dance+by+the+moonlight%2Blyrics
^O^
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:05:25 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87683188
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:04 schreef Beaudelaire het volgende:
8 seconden te laat.
Volgende keer beter.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87683309
Dankje :)
Brinky, de nieuwe BMW
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:38:36 #142
122997 zquing
Drama Junk
pi_87684621
ik zoek een artiest, vrouwlijke singersongwriter, was ooit op mtv cribs en heeft volgens mij 1 succesvol liedje gehad waar ze in de clip met een gitaar op 't strand speelt

heb 't al gevonden, was colbie callait
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:40:59 #143
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87684744
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef zquing het volgende:
ik zoek een artiest, vrouwlijke singersongwriter, was ooit op mtv cribs en heeft volgens mij 1 succesvol liedje gehad waar ze in de clip met een gitaar op 't strand speelt

heb 't al gevonden, was colbie callait
Stomme edit :(

Ik dacht Lene Marlin:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:47:31 #144
122997 zquing
Drama Junk
pi_87685079
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

Stomme edit :(

Ik dacht Lene Marlin:
zoooo, die heb ik lang niet meer gehoord
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:50:58 #145
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87685251
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef zquing het volgende:

[..]

zoooo, die heb ik lang niet meer gehoord
Blijft nog steeds lekker :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:53:10 #146
13973 ranja
image means nothing
pi_87688522
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog maar een stuk tekst weet - het klinkt ongeveer als:

"Cool amagadda's, you are like Sophie". Het is dat niet precies, maar ik kom er met Google ook niet uit. Volgens mij wordt het gezongen door een man.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
ik moest hier aan denken:
pi_87689319
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik eigenlijk alleen de clip nog herinner. Het is een zwart/wit clip waar je de hele tijd een close-up van 2 zoenende mensen ziet. Je ziet eigenlijk alleen de mond. Volgens mij kwam het nummer rond 2000 uit. Heb op youtube gezocht, maar kom niet echt verder. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
pi_87690724
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef robbolo het volgende:
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik eigenlijk alleen de clip nog herinner. Het is een zwart/wit clip waar je de hele tijd een close-up van 2 zoenende mensen ziet. Je ziet eigenlijk alleen de mond. Volgens mij kwam het nummer rond 2000 uit. Heb op youtube gezocht, maar kom niet echt verder. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
ik kan me van rond die tijd wel herinneren dat er 2 uitvoeringen waren van de clip 'so glad you made it' van Kane waren. De officiele clip en een clip met alleen de gezichten/monden van Dinand en Jorinde Moll. Waarbij Dinand zong en Jorinde steeds probeerde te zoenen. Maar kan die uitvoering dus ook niet vinden
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:37:01 #149
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87690825
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef robbolo het volgende:
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik eigenlijk alleen de clip nog herinner. Het is een zwart/wit clip waar je de hele tijd een close-up van 2 zoenende mensen ziet. Je ziet eigenlijk alleen de mond. Volgens mij kwam het nummer rond 2000 uit. Heb op youtube gezocht, maar kom niet echt verder. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87691075
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

Thnx :) Zwart wit klopte alleen niet. Herinneringen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:42:29 #151
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87691145
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:41 schreef robbolo het volgende:

[..]

Thnx :) Zwart wit klopte alleen niet. Herinneringen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
Geen dank :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:50:22 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_87694828
Iemand enig idee welk nummertje dat is?
#26 || Luciano da Silva
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:54:21 #153
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87695058
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand enig idee welk nummertje dat is?
Een variatie van Coldplay - Clocks hoor ik er in.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:55:59 #154
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_87695174
Ja, zo ver was ik ook al haha.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 04:29:26 #155
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_87701330
quote:
Kan jij is op FoK vragen
hoe dat nummer heet
waar een kind z'n stereo wat hard heeft oid
ze vader die sloopt
dat kind veranderd in de zanger van die rockband geloof ik
en door dat huis heen gaat
als een malle
ik kom er gvd niet op
Voor een vriend van me dus. Anyone?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:17:05 #156
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87701970
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 04:29 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Voor een vriend van me dus. Anyone?
;)

Maar dat zal hem niet zijn denk ik....
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:17:59 #157
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87701978
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, zo ver was ik ook al haha.
Ik denk niet dat het een bestaand nummer is. Het is gewoon gepikt van Coldplay lijkt mij...
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87702274
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 04:29 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Voor een vriend van me dus. Anyone?
;)
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_87711113
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Als je het tegen mij hebt: volgens mij door een man, het klinkt volgens mij een beetje reggae-achtig (hoewel ik dat niet zeker weet) en het is al best een oud nummer. Zeker van voor de jaren 2000.
Een preciezere indicatie heb ik helaas niet ;(
Is het een rustig nummer, of juist wat sneller?

Nog wat bij me opkomt:
Right type of mood - Herbie
You to me are everything - The Real Thing
pi_87712602
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog maar een stuk tekst weet - het klinkt ongeveer als:

"Cool amagadda's, you are like Sophie". Het is dat niet precies, maar ik kom er met Google ook niet uit. Volgens mij wordt het gezongen door een man.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Gokje
Yo dab dub dub ------- sing along with me/repeat after me

- ow dit is dus niet echt reggea -achtig 8)7
pi_87720610
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:54 schreef Aybabtu het volgende:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar de titel van een nummer.
Weet iemand deze misschien??
Schijnt erg moeilijk te zijn.

http://www.watzatsong.com/EN/my-query/272823.html

It would make me very eppie :Y
Anyone?
pi_87727405
Ik zoek het volgende nummer:

het is van 2 mannen uit engeland. In de clip zijn ze bij een zwembad geloof ik. Het is een vrij nieuw liedje, vooral op slam is ie vaker geloof ik. Rustig nummer
pi_87727984
Ik zoek een supervet nummer dat Marco V op het eind draaide bij Summerlake Festival:
(vanaf 0:50 min.)
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:24:38 #164
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_87730192
Op 2.40 komt een leuk garagerocknummertje dat ik met tekst niet kan vinden op google... :X
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_87736367
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef belsen het volgende:
Op 2.40 komt een leuk garagerocknummertje dat ik met tekst niet kan vinden op google... :X
Ik heb het even geprobeerd, maar kan het zo ook niet vinden. Shazam/Midomi al geprobeerd?
pi_87738234
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 04:29 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Voor een vriend van me dus. Anyone?
Misschien?
"Music, man. Put that tape on!"
  woensdag 20 oktober 2010 @ 01:51:33 #167
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_87739609
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:47 schreef niesl2 het volgende:

[..]

Misschien?
Nee, maar bedankt. Hij heeft 'm ondertussen zelf gevonden heb ik vernomen. :P

pi_87740422
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:47 schreef niesl2 het volgende:

[..]

Misschien?
haha moest daar ook al aan denken geweldig :D
pi_87750405
Ik zoek 'n nr dat ook wel op mtv komt en het is een beetje rock/country achtig.
In de clip staan ze in een zaaltje te spelen en op een gegeven moment gaan ze eventjes allemaal op t podium stampen met de muziek.
Meer kan ik me zo even niet herinneren, sorry, ik heb ook al gezocht op youtube en google naar rock country folklore en stampen maar daar kon ik niks op vinden :P
pi_87750695
Ik ben op zoek naar het nummer uit de delta lloyd reclame die op dit moment op tv is. Is beetje oude stijl muziek. De reclame gaat over verzekeren. Iemand?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:44:19 #171
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87751165
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Grrommit het volgende:
Ik zoek 'n nr dat ook wel op mtv komt en het is een beetje rock/country achtig.
In de clip staan ze in een zaaltje te spelen en op een gegeven moment gaan ze eventjes allemaal op t podium stampen met de muziek.
Meer kan ik me zo even niet herinneren, sorry, ik heb ook al gezocht op youtube en google naar rock country folklore en stampen maar daar kon ik niks op vinden :P
Mumford & Sons O+
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87751360
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:44 schreef donroyco het volgende:

[..]

Mumford & Sons O+
Bedankt! 't was niet het nr dat ik zocht, maar wel van dezelfde artiesten

Dit was degene die ik zocht. Wel lekker nummertje die andere trouwens.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:51:56 #173
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87751424
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:50 schreef Grrommit het volgende:

[..]

Bedankt! 't was niet het nr dat ik zocht, maar wel van dezelfde artiesten

Dit was degene die ik zocht. Wel lekker nummertje die andere trouwens.
Hele cd is goed te noemen _O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87751773
net begonnen met luisteren ernaar :P Klinkt iig lekker als muziek als ik aan m'n verslagen bezig ben. Herinnert me beetje aan muziek die vroeger altijd in de auto opstond als we op vakantie gingen.
pi_87756338
Kan iemand mij helpen met het vinden van dit nummer :

wordt gezongen door een vrij oude man (zo rond de 60) die het refrein zingt en tussenin werd gerapt door een jonge rapper (zo rond de 20). Dit alles was in het duits. Het was als ik me goed herinner een cover van een Amerikaans liedje, vandaar dat ik er ook bij was gekomen. Ik heb niet heel veel informatie, maar in de clip zit de oudere man in een auto als hij zingt en regent het buiten.
Als iemand het herkent zou het echt tof zijn !
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:59:18 #176
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_87756497
Haus am See van Peter Fox
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_87756541
Ik heb hem al gevonden, het was Bushido ft. Karel Gott - Fur immer jung een cover van Forever Young :)
pi_87756657
Ik ben op zoek naar een programmaatje dat ooit een keer bij een tony hawk (deel 3/4?) game voor de pc zat. Het had niets met de soundtrack van de game te maken (ik vraag me af of het uberhaupt iets met dat spel te maken had), maar het waren een aantal elektronische melodietjes die in een loop afgespeeld werden.
De 'sound' leek erg veel hier op.

Niet geschoten...
pi_87763530
Ok ik hoop echt dat iemand hier me kan helpen! Het gaat om een nummer waar ik niet veel van weet... alleen dat het
- techno-achtig is
- een soort fluitmelodietje heeft, er wordt dus gefloten: in het refrein (neem ik aan) eerst één keer en in de volgende maat twee keer, altijd hetzelfde riedeltje (een beetje zoals een bouwvakker fluit naar een meisje).

*FIET-FIEHUW*, *FIET-FIHUW FIET-FIHUW*
_O_
Alien Abduction Probe
pi_87768802
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef JaNeeOkOkOk het volgende:
Ok ik hoop echt dat iemand hier me kan helpen! Het gaat om een nummer waar ik niet veel van weet... alleen dat het
- techno-achtig is
- een soort fluitmelodietje heeft, er wordt dus gefloten: in het refrein (neem ik aan) eerst één keer en in de volgende maat twee keer, altijd hetzelfde riedeltje (een beetje zoals een bouwvakker fluit naar een meisje).

*FIET-FIEHUW*, *FIET-FIHUW FIET-FIHUW*
_O_
pi_87774190
Ik zoek het volgende nummer:

- dance achtig
- persoon zingt iig in het nummer "you're amazing... (you're) amazing". Het is een niet zo oud nummer. Genoeg gespeeld op radio stations zoals 538.

Help plz :)
pi_87774279
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Skwish het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:

- dance achtig
- persoon zingt iig in het nummer "you're amazing... (you're) amazing". Het is een niet zo oud nummer.

Help plz :)
deze?
of deze

pi_87774377
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Skwish het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:

- dance achtig
- persoon zingt iig in het nummer "you're amazing... (you're) amazing". Het is een niet zo oud nummer. Genoeg gespeeld op radio stations zoals 538.

Help plz :)
pi_87774430
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef Prixie het volgende:

[..]

deze?
Nee, dat is een niet. :) Ik had al de gezongen tekst (zie mijn vorige post) op youtube gezocht maar lijkt er niet bij te staan.
pi_87774455
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:28 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

Thx, dat is em :)
pi_87786317
Ik ben op zoek naar een nummer uit het TV-programma: Future Express

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/993036-taiwan

Op 1 minuut 11 begint het en eindigd ongeveer op 2: 33 en herhaalt zich over de hele documentaire.

Maar hoe heet dit nummer.

Het zal zeker niet zo bekend zijn, maar het is lekker rustgevend :P

Ja ok:
Rob Hauser en Ying-Ying Shih, maar waar kan ik deze muziek vinden?

[ Bericht 7% gewijzigd door ChevyVanDude op 21-10-2010 11:50:54 (artiestennamen) ]
pi_87803563
Ehm, ik zoek een nummer dat in een reclame van tmf/mtv wordt afgespeelt waar er verschillende artiesten achter elkaar op een podium staan met een soort rock/metal nummer iemand enig idee hoe dat nummer heet? ty alvast.
pi_87815409
Liedje dat begint op 08:20?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:29:52 #189
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87815619
Ik zoek het nummer dat Comedy Central gebruikt bij de aankondiging van 'de beste stand-up comedians'.

Aangezien CC maar één reclameblok heeft en dat eindeloos herhaalt, wil ik jullie graag vragen er op te letten en hier te melden wat het nummer is :P

Iets meer info:

Het begint met trompetten en verderop in het nummer wordt de tekst "Move on up" gezongen. Ik weet dat ik het ergens in m'n playlist heb staan, erg frustrerend is het :(

-edit-
En zo heet het nummer blijkbaar ook!


Bedankt voor de moeite *O*

[ Bericht 29% gewijzigd door InTrePidIvity op 21-10-2010 23:37:25 ]
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Boks-Chick donderdag 21 oktober 2010 @ 23:40:15 #190
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87815984
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zoek het nummer dat Comedy Central gebruikt bij de aankondiging van 'de beste stand-up comedians'.

Aangezien CC maar één reclameblok heeft en dat eindeloos herhaalt, wil ik jullie graag vragen er op te letten en hier te melden wat het nummer is :P

Iets meer info:

Het begint met trompetten en verderop in het nummer wordt de tekst "Move on up" gezongen. Ik weet dat ik het ergens in m'n playlist heb staan, erg frustrerend is het :(

-edit-
En zo heet het nummer blijkbaar ook!


Bedankt voor de moeite *O*
Graag gedaan!
lolwut
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:51:19 #191
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_87818046
Ik zoek dus dat bekende trance nummer: tu tu tu dudududu!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:01:14 #192
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87818285
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 00:51 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek dus dat bekende trance nummer: tu tu tu dudududu!
:')

Jordan & Baker - Explode
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:44:03 #193
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87823482
-

[ Bericht 54% gewijzigd door NouMooiNiet op 22-10-2010 18:35:42 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:52:26 #194
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87825775
Zoek een nummer waarin 'Monday' centraal staat, verder worden de andere dagen van de week ook aangehaald als ik het me goed herinner. Gok dat het nummer uit de jaren '80 komt, maar '90 zou ook kunnen.

Excuses voor deze slechte beschrijving :@
.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:54:27 #196
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87825847
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef Yankee het volgende:
Zoek een nummer waarin 'Monday' centraal staat, verder worden de andere dagen van de week ook aangehaald als ik het me goed herinner. Gok dat het nummer uit de jaren '80 komt, maar '90 zou ook kunnen.

Excuses voor deze slechte beschrijving :@
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:54:55 #197
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87825868
quote:
Die is het niet. Mannenstem
.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:55:32 #198
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87825901
quote:
en die ook niet
.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:59:32 #199
862 Arcee
Look closer
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:04:42 #200
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87826274
quote:
Ben zelf ook bezig op youtube, maar tot op heden heb ik dit nummer nog niet kunnen vinden. Hoorde het een paar weken geleden op 3fm, maar kan me niet veel meer van de tekst voor de geest halen.
.
pi_87826321
Om zeker te zijn dat 't 'm niet is:

  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:09:27 #202
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_87826434
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef Yankee het volgende:
Zoek een nummer waarin 'Monday' centraal staat, verder worden de andere dagen van de week ook aangehaald als ik het me goed herinner. Gok dat het nummer uit de jaren '80 komt, maar '90 zou ook kunnen.

Excuses voor deze slechte beschrijving :@
Deze?

Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:09:28 #203
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87826435
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:05 schreef nightcowboy het volgende:
Om zeker te zijn dat 't 'm niet is:

Nee, er zit in mijn herinnering zo'n jaren '80 sound in. Tekst zit onder andere iets als 'I don't care...............monday...........'

Niet de meest geniale omschrijvingen maar goed, als ik meer wist had ik 'm zelf wel gevonden :7
.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:10:16 #204
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87826461
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:09 schreef Lov1 het volgende:

[..]

Deze?

Ja dat is hem ^O^ Bedankt
.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:31:06 #205
63956 the__watcher
I am watching you!
pi_87831236
Ik was net de dvd van guus meeuwis in het philips stadion 2010 aan het luisteren/kijken
en hoorde toen het nummer "Nooit te laat" en hoorde daar een ander nummer in maar ik kan er niet op komen... zou iemand mij daar mee kunnen helpen??



alvast tnx!
everywhere that i go, i got people i know, who got people they know so i suggest you lay low
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:35:28 #206
862 Arcee
Look closer
pi_87831388
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:31 schreef the__watcher het volgende:
Ik was net de dvd van guus meeuwis in het philips stadion 2010 aan het luisteren/kijken
en hoorde toen het nummer "Nooit te laat" en hoorde daar een ander nummer in maar ik kan er niet op komen... zou iemand mij daar mee kunnen helpen??



alvast tnx!
Deze misschien:

  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:46:29 #207
63956 the__watcher
I am watching you!
pi_87831699
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:35 schreef Arcee het volgende:

[..]



Deze misschien:

Nee helaas dat is em niet...
everywhere that i go, i got people i know, who got people they know so i suggest you lay low
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:14:57 #208
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_87832612
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:31 schreef the__watcher het volgende:
Ik was net de dvd van guus meeuwis in het philips stadion 2010 aan het luisteren/kijken
en hoorde toen het nummer "Nooit te laat" en hoorde daar een ander nummer in maar ik kan er niet op komen... zou iemand mij daar mee kunnen helpen??



alvast tnx!
Ik hoor in de coupletten


en in het refrein wel een beetje

Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:31:15 #209
63956 the__watcher
I am watching you!
pi_87833150
quote:
Helaas ook niet die ik bedoel.. :(

Kan het niet goed hebben als ik niet kan vinden haha

Dit is echt n beetje laatste hoop :P
everywhere that i go, i got people i know, who got people they know so i suggest you lay low
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:00:43 #210
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_87836982
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:31 schreef the__watcher het volgende:
Ik was net de dvd van guus meeuwis in het philips stadion 2010 aan het luisteren/kijken
en hoorde toen het nummer "Nooit te laat" en hoorde daar een ander nummer in maar ik kan er niet op komen... zou iemand mij daar mee kunnen helpen??



alvast tnx!
Ik luisterde en toen kwam dit nummer in mij op;
pi_87838350

vanaf 7.25 weet iemand hoe dat nummer heet?
pi_87840037
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:31 schreef the__watcher het volgende:
Ik was net de dvd van guus meeuwis in het philips stadion 2010 aan het luisteren/kijken
en hoorde toen het nummer "Nooit te laat" en hoorde daar een ander nummer in maar ik kan er niet op komen... zou iemand mij daar mee kunnen helpen??



alvast tnx!
met dat gitaartje moet ik aan deze denken
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:36:31 #214
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87840204
Weet iemand wat het eerste nummer is wat hier gedraaid wordt?
Kan er niet op komen...

"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  ESF Reporter zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:06:13 #215
87554 Cee
Welluk?
pi_87856938
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:31 schreef the__watcher het volgende:

[..]

Helaas ook niet die ik bedoel.. :(

Kan het niet goed hebben als ik niet kan vinden haha

Dit is echt n beetje laatste hoop :P
Nou, ik doe ook even mee. Mijn eerste gedachte ging uit naar:

  zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:20:17 #216
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_87857280
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:31 schreef the__watcher het volgende:
Helaas ook niet die ik bedoel.. :(

Kan het niet goed hebben als ik niet kan vinden haha

Dit is echt n beetje laatste hoop :P
Ik vind het gitaarloopje wel dezelfde sfeer hebben als deze:

pi_87859562
ik ben op zoek naar een liedje uit so you think you can dance 2009. het was het nummer waar els en ?? poppin op dansten.... beetje vage omschrijving maar mischien kan iemand er iets mee.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:37:43 #218
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87860136
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:31 schreef the__watcher het volgende:
Ik was net de dvd van guus meeuwis in het philips stadion 2010 aan het luisteren/kijken
en hoorde toen het nummer "Nooit te laat" en hoorde daar een ander nummer in maar ik kan er niet op komen... zou iemand mij daar mee kunnen helpen??



alvast tnx!

Deze misschien heel in de verte?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_87860372
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 06:50 schreef just-ikke het volgende:
ik ben op zoek naar een liedje uit so you think you can dance 2009. het was het nummer waar els en ?? poppin op dansten.... beetje vage omschrijving maar mischien kan iemand er iets mee.
pi_87861611
oh hij was al lang gevonden |:(
pi_87869590
Ik zoek dat liedje dat hoort bij het clipje waarop zo'n meisje met een bus meegaat en dan uit zo'n koffer stapt. is nog van dit jaar, lekker zomerliedje was. Iemand enig idee?
Twiddel
pi_87871154
Laat maar heb al gevonden, mijn zusje wist het:
Twiddel
pi_87872473
Ik weet niet waar ik het anders moet vragen/posten, maar heeft iemand een idee hoe die blonde vrouw heet?

Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_87873367
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:06 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet waar ik het anders moet vragen/posten, maar heeft iemand een idee hoe die blonde vrouw heet?

:')
pi_87873571
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:34 schreef stijn_ het volgende:

[..]

:')
:? zo'n rare vraag vind ik het niet, en nee, het is niet Barbra Streisand :')
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:44:33 #226
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87873636
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 18:41 schreef Samson het volgende:

[..]

:? zo'n rare vraag vind ik het niet, en nee, het is niet Barbra Streisand :')
In ieder geval hier niet de juiste plek om het te vragen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:36:54 #227
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87874974
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:06 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet waar ik het anders moet vragen/posten, maar heeft iemand een idee hoe die blonde vrouw heet?

ten eerste het is geen vrouw
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87875775
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:44 schreef donroyco het volgende:

[..]

In ieder geval hier niet de juiste plek om het te vragen.
Laat dan maar zitten, en bedankt
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:05:24 #229
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87875818
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:04 schreef Samson het volgende:

[..]

Laat dan maar zitten, en bedankt
Open een topic in GC of MUZ.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:06:36 #230
13973 ranja
image means nothing
pi_87875865
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:05 schreef donroyco het volgende:

Open een topic in GC of MUZ.
of B&H
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:08:49 #231
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87875944
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:06 schreef ranja het volgende:

[..]

of B&H
:')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87877371
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:31 schreef the__watcher het volgende:
Ik was net de dvd van guus meeuwis in het philips stadion 2010 aan het luisteren/kijken
en hoorde toen het nummer "Nooit te laat" en hoorde daar een ander nummer in maar ik kan er niet op komen... zou iemand mij daar mee kunnen helpen??



alvast tnx!

Hetzelfde gevoel bij mij, ik dacht ook aan een bestaand nummer.
Ik hoor deze er een beetje in. Maar, wellicht ook nog wat anders! Die Guus toch!
pi_87879666
Hey mensen,

Ik zat ff X-Men te kijken net op RTL 5 en nu de film die daarna kwam, ik heb dus aardig wat reclameblokken gezien.

Op het begin en het eind van deze reclameblokken is er een introfimpje te zien van So You Think You Can Dance de Live Shows, daar draait zo een mooi nummer.

Het enige wat ik kan zeggen is een vrouwenstem die iets met het woordje Dance zingt en
een voice-over zegt in het begin ''De jury staat versteld'' ook een jurylid (Dan Karaty) zegt in het filmpje; Ik zoek naar het woord om uit te drukken hoe slecht het wel niet was

Als je het weet meld het alsjeblieft, het is zoo cool.

Bij voorbaat dank !

[ Bericht 8% gewijzigd door CR9 op 24-10-2010 01:26:59 ]
pi_87884021
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:06 schreef ranja het volgende:

[..]

of B&H
Inderdaad: [Centraal] Wie is dit? Wie kent hem/haar naam?
pi_87884115
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:23 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,

Ik zat ff X-Men te kijken net op RTL 5 en nu de film die daarna kwam, ik heb dus aardig wat reclameblokken gezien.

Op het begin en het eind van deze reclameblokken is er een introfimpje te zien van So You Think You Can Dance de Live Shows, daar draait zo een mooi nummer.

Het enige wat ik kan zeggen is een vrouwenstem die iets met het woordje Dance zingt en
een voice-over zegt in het begin ''De jury staat versteld'' ook een jurylid zegt in het filmpje; Ik zoek naar het woord om uit te drukken hoe slecht het wel niet was

Als je het weet meld het alsjeblieft, het is zoo cool.

Bij voorbaat dank !
Is het een nummer dat tijdens die live shows gezongen wordt of is het een achtergrondliedje voor de voice-over?
pi_87884792
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:58 schreef Roolio het volgende:

[..]

Is het een nummer dat tijdens die live shows gezongen wordt of is het een achtergrondliedje voor de voice-over?
Dat laatste, door RTL 5 gekozen dus waarschijnlijk...
pi_87884963
Ik heb in ieder geval die promo gevonden staat gewoon direct op de voorpagina van www.rtl.nl , begint zelfs automatisch te spelen na de reclame. Weet alleen niet hoe lang het blijft staan zo natuurlijk. Ik ken het nummer niet trouwens.
pi_87885131
Nope hij staat er niet meer....
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:43:11 #239
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87885150
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 01:42 schreef CR9 het volgende:
Nope hij staat er niet meer....
Hier stond ie er net nog wel. Kon het niet goed beluisteren, maar herkende het ook niet.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87885193
Damn
pi_87885363
Hier staat hij er nog wel hoor. Ik heb alleen geen shazam of Midomi anders had ik dat even geprobeerd voor je.
pi_87885514
Maar wel een iPhone ? Thx anyway

Iemand anders die wel die programma's heeft voor muziekherkenning ?!
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:03:03 #243
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87885569
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 02:00 schreef CR9 het volgende:
Maar wel een iPhone ? Thx anyway

Iemand anders die wel die programma's heeft voor muziekherkenning ?!
Ja, heb ik. Maar gaat niet werken, omdat het een te kort fragment is met voice-over. Mail RTL maar.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87885617
Die gaan nooit antwoorden, dat weet ik nu al.

Maarja zal het wel proberen
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:10:07 #245
122648 Bravebart
Křbenhavn er pĺ plads ja
pi_87885683

Weet iemand welke plaat dit is? Kansloos denk ik, maar wie weet 8-)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_87886044
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:03 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ja, heb ik. Maar gaat niet werken, omdat het een te kort fragment is met voice-over. Mail RTL maar.
Heb je het geprobeerd? Die programma's herkennen meer dan je denkt.
pi_87886068
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:10 schreef Bravebart het volgende:

Weet iemand welke plaat dit is? Kansloos denk ik, maar wie weet 8-)
Vraag het even op zijn MySpace: http://www.myspace.com/richiehawtin/
pi_87886392
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:37 schreef Roolio het volgende:

[..]

Heb je het geprobeerd? Die programma's herkennen meer dan je denkt.
Yes
pi_87886562
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:23 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,

Ik zat ff X-Men te kijken net op RTL 5 en nu de film die daarna kwam, ik heb dus aardig wat reclameblokken gezien.

Op het begin en het eind van deze reclameblokken is er een introfimpje te zien van So You Think You Can Dance de Live Shows, daar draait zo een mooi nummer.

Het enige wat ik kan zeggen is een vrouwenstem die iets met het woordje Dance zingt en
een voice-over zegt in het begin ''De jury staat versteld'' ook een jurylid (Dan Karaty) zegt in het filmpje; Ik zoek naar het woord om uit te drukken hoe slecht het wel niet was

Als je het weet meld het alsjeblieft, het is zoo cool.

Bij voorbaat dank !

vanaf 2:07 min hoor je het stukje van de promo/intro
pi_87887980
quote:
Bedankt :)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:59:20 #251
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87888495
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:10 schreef Bravebart het volgende:

Weet iemand welke plaat dit is? Kansloos denk ik, maar wie weet 8-)
Dat is wel heel kort (na al het gejuich)... Kan er niks uit halen.

Mag mijn vraag nog een keer?

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet iemand wat het eerste nummer is wat hier gedraaid wordt?
Kan er niet op komen...

"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87893367
Ik heb dit nummer gister rond iets voor 15:00 in de auto gehoord op radio 1. Het is niet een hele duidelijke opname maar iemand die het nummer kent moet hem denk ik wel kunnen achterhalen:)




BvD!
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:17:59 #253
122648 Bravebart
Křbenhavn er pĺ plads ja
pi_87893444
quote:
3.gif Op zondag 24 oktober 2010 02:40 schreef Roolio het volgende:

[..]

Vraag het even op zijn MySpace: http://www.myspace.com/richiehawtin/
Mja, ik dacht ik probeer het eerst hier ff :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_87894329
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:03 schreef poon het volgende:
Ik ben op zoek naar een programmaatje dat ooit een keer bij een tony hawk (deel 3/4?) game voor de pc zat. Het had niets met de soundtrack van de game te maken (ik vraag me af of het uberhaupt iets met dat spel te maken had), maar het waren een aantal elektronische melodietjes die in een loop afgespeeld werden.
De 'sound' leek erg veel hier op.

Niet geschoten...
Gevonden


Te baas.
pi_87897395
Het nummer op 0:17 van het stukje over Paul Blanca bij de Jakhalzen:
http://dewerelddraaitdoor(...)3d1cc4d0032d3831ea6e

Iemand een id?
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:09:08 #256
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_87897720
Ik zit hier nog met een lastige waar ik maar niet kan opkomen. Was een nummer eind jaren negentig of begin 2000. Soort techno-achtig. Werd volgens mij gezongen door twee Japanse vrouwtjes, maar wel in het Engels. Clip was een mix met beelden van een animefilm (Ghost in the Shell?) en er zat zo'n grappig fluitje in die 3 tonen speelde. Meer weet ik niet, maar ik zit hier al een week mijn hersenen mee te pijnigen.
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat
pi_87897767
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:58 schreef Snorf het volgende:
Het nummer op 0:17 van het stukje over Paul Blanca bij de Jakhalzen:
http://dewerelddraaitdoor(...)3d1cc4d0032d3831ea6e

Iemand een id?
The XX - Crystalised.
pi_87897825
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:10 schreef friekin_ het volgende:

[..]

The XX - Crystalised.
Thanks a million!
pi_87897877
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:12 schreef Snorf het volgende:

[..]

Thanks a million!
8-)
pi_87899778
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:17 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Mja, ik dacht ik probeer het eerst hier ff :P
Is het deze niet?
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:39:28 #261
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_87901660
Ik heb al 2 dagen een melodie van een liedje (ongeveer uit 2000, gok ik) in m'n hoofd. Het is een videoclip van een blonde vrouw in een rode open auto die tegen het verkeerd in rijd. Ze heeft een tattoo op haar linkerarm en het liedje heeft iets in de richting van 'most dangerous game' ofzo, ik heb al veel gezocht maar ik kan alleen geen tekst erbij verzinnen.

Iemand enig idee? Zo ver nog niks kunnen vinden!
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_87901729
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:39 schreef eightone. het volgende:
Ik heb al 2 dagen een melodie van een liedje (ongeveer uit 2000, gok ik) in m'n hoofd. Het is een videoclip van een blonde vrouw in een rode open auto die tegen het verkeerd in rijd. Ze heeft een tattoo op haar linkerarm en het liedje heeft iets in de richting van 'most dangerous game' ofzo, ik heb al veel gezocht maar ik kan alleen geen tekst erbij verzinnen.

Iemand enig idee? Zo ver nog niks kunnen vinden!
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:42:41 #263
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_87901797
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:41 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAA.

Damn, en dat terwijl ik een heel album van The Cardigans op m'n iPod heb staan, slecht. :')

Dankjewel in ieder geval!
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:37:39 #264
122648 Bravebart
Křbenhavn er pĺ plads ja
pi_87903997
quote:
5.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:05 schreef Roolio het volgende:

[..]

Is het deze niet?
Volgens mij niet, maar die gast draait altijd 4 platen tegelijk, dus misschien zit hij er wel in :D
Bedankt iig!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_87907959
Ik ben op zoek naar de snipperhit van radio veronica van vanochtend, het zat de hele dag in m'n hoofd maar ik kan er nu niet meer opkomen... Ik weet niet of je dit ergens kan beluisteren maar ja. Het had een leuk deuntje en het woord rendez-vous kwam er in voor, het werd gezongen door een vrouw :p Lekker veel info :)

Edit: ik heb 'm , ik zat de playlist van veronica al te luisteren maar ik wist niet dat ik er vanochtend al zo vroeg af was :)



[ Bericht 20% gewijzigd door Sjorsien op 24-10-2010 19:55:39 ]
pi_87912683
Ik ben op zoek naar een redelijk bekend klassiek nummer, gespeeld op een cello (chello? spelling?). Komt heel vaak in films en series voor als een karakter kennelijk de cello speelt. Het nummer lijkt naar mijn weten heel erg op de intro van 'Secrets' van Onerepublic:

  zondag 24 oktober 2010 @ 21:22:40 #267
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87913074
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Ik zit hier nog met een lastige waar ik maar niet kan opkomen. Was een nummer eind jaren negentig of begin 2000. Soort techno-achtig. Werd volgens mij gezongen door twee Japanse vrouwtjes, maar wel in het Engels. Clip was een mix met beelden van een animefilm (Ghost in the Shell?) en er zat zo'n grappig fluitje in die 3 tonen speelde. Meer weet ik niet, maar ik zit hier al een week mijn hersenen mee te pijnigen.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:24:37 #268
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87916892
Nog een 2e vraagje (mijn andere staat ook nog open):

Welk nummer wordt hier gebruikt voor de solo van Agar (SYTYCD):

http://www.rtl.nl/xl/u/3a366f01-408b-461f-bb25-19bbeb0e9d16
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:41:37 #269
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_87917911
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat
pi_87919712
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:41 schreef StefSOFT-NL het volgende:
@InTrePidIvity: held

@M4a1

!
Aha! dat is hem! Ik dank u! _O_
pi_87925123
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:54 schreef Aybabtu het volgende:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar de titel van een nummer.
Weet iemand deze misschien??
Schijnt erg moeilijk te zijn.

http://www.watzatsong.com/EN/my-query/272823.html

It would make me very eppie :Y
Is er echt helemaal niemand die dit herkent?? :?
pi_87927044
Wie O Wie kan mij helpen? Ik zoek dit nummer nu al eeuwen, maar kan hem nergens vinden.
Na een tijdje schiet hij mijn hoofd dan weer in en dan MOET ik er naar zoeken, maar helaas :'(

Het nummer begint met iets van: Ik zag je gisteravond in de kroeg
Vlak voor het refrein begint zeggen ze: En ik dacht
En dan komt het refrein, erg simpel, hetzelfde refrein als in Pennywise - Bro Hymn
Refrein begint op 0:53

Eeuwige roem voor degene die mij kan helpen _O_
  maandag 25 oktober 2010 @ 09:30:39 #273
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87927073
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef DAN13L het volgende:
Wie O Wie kan mij helpen? Ik zoek dit nummer nu al eeuwen, maar kan hem nergens vinden.
Na een tijdje schiet hij mijn hoofd dan weer in en dan MOET ik er naar zoeken, maar helaas :'(

Het nummer begint met iets van: Ik zag je gisteravond in de kroeg
Vlak voor het refrein begint zeggen ze: En ik dacht
En dan komt het refrein, erg simpel, hetzelfde refrein als in Pennywise - Bro Hymn
Refrein begint op 0:53

Eeuwige roem voor degene die mij kan helpen _O_
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_87927452
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:59 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Mag mijn vraag nog een keer?
[..]


Als het dat nummer is dat op 4 min begint dan is het "Loesje", de naam van de artiest weet ik zo even niet.
Dat exacte stukje dat op 4 min gespeeld werd zit hier niet in, dat is weer een andere remix volgens mij.
pi_87927494
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:30 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

DDDAAAANNKKKK UUUUUU :D :D :D :D
EEUWIGE ROEM voor u meneer _O_ _O_
Tranen in me ogen van de nostalgie, jij hebt mijn dag gemaakt :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 09:53:23 #276
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87927545
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 09:49 schreef DAN13L het volgende:

[..]

Als het dat nummer is dat op 4 min begint dan is het "Loesje", de naam van de artiest weet ik zo even niet.
Dat exacte stukje dat op 4 min gespeeld werd zit hier niet in, dat is weer een andere remix volgens mij.
Op 4:00 begint No Speak Americano...

quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef DAN13L het volgende:

[..]

DDDAAAANNKKKK UUUUUU :D :D :D :D
EEUWIGE ROEM voor u meneer _O_ _O_
Tranen in me ogen van de nostalgie, jij hebt mijn dag gemaakt :D
8-)
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_87928890
Hoe heet dat nummer dat op 6:33 aanvangt?
Internet?Is that thing still around?!
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:07:13 #278
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87929481
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef Hollandfever het volgende:
Hoe heet dat nummer dat op 6:33 aanvangt?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87929681
Soeper Thanks!
Internet?Is that thing still around?!
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:16:44 #280
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87929801
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef Hollandfever het volgende:
Soeper Thanks!
Geen dank, de originele sample:

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87930005
Thanks! Ga ik ff vieren met de buren :P
Internet?Is that thing still around?!
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:24:00 #282
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87930034
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:23 schreef Hollandfever het volgende:
Thanks! Ga ik ff vieren met de buren :P
:D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87933189
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 03:28 schreef Prixie het volgende:

[..]


vanaf 2:07 min hoor je het stukje van de promo/intro
Duizend maal bedankt !!

Je bent een topper ;)
pi_87933944

Ik ben op zoek naar het nummer vanaf 0:05.

(goede film trouwens, voor wie hem wil zien)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 oktober 2010 @ 13:26:49 #285
862 Arcee
Look closer
pi_87934008
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:24 schreef Toad het volgende:

Ik ben op zoek naar het nummer vanaf 0:05.

(goede film trouwens, voor wie hem wil zien)
pi_87934165
quote:
Dat is snel. :D
Thnx. ^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:59:41 #287
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87937296
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:49 schreef DAN13L het volgende:

[..]

Als het dat nummer is dat op 4 min begint dan is het "Loesje", de naam van de artiest weet ik zo even niet.
Dat exacte stukje dat op 4 min gespeeld werd zit hier niet in, dat is weer een andere remix volgens mij.
Nee ik vroeg het nummer METEEN AAN HET BEGIN bij 0.05 sec op de achtergrond . Dat instrumentale
!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87944773
-niet om warez vragen op FOK!-

[ Bericht 96% gewijzigd door krioro op 26-10-2010 01:16:32 ]
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:42:43 #289
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_87946622
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Nee ik vroeg het nummer METEEN AAN HET BEGIN bij 0.05 sec op de achtergrond . Dat instrumentale
!

Of een remix er van.
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:53:37 #290
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87947136
-reactie op edit-

Kopen zul je :6

[ Bericht 80% gewijzigd door krioro op 26-10-2010 01:17:01 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:56:03 #291
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87947240
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef EvanStone het volgende:

[..]


Of een remix er van.
Thanks! ^O^
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87947251
Hallo!

Wie kan me alsjeblieft helpen met het nummer dat sterretje draait op +/- 2:30 gaat met name om de vocals.


Alvast bedankt! _O_
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:08:31 #293
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87947752
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:56 schreef stennis_nl het volgende:
Hallo!

Wie kan me alsjeblieft helpen met het nummer dat sterretje draait op +/- 2:30 gaat met name om de vocals.


Alvast bedankt! _O_
Deze uitvoering:

Origineel:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87953084
Helemaal top donroyco!
Eindelijk een eind aan al die slapeloze nachten! :z
pi_87953972
Oke, dit zal waarschijnlijk wel een uitdaging voor jullie zijn, maar ik moet het toch proberen..

Ik ben jarenlang op zoek naar een nummer dat een experimental techno nummer is, van zweedse/finse/weetikveelmaarikdachtergensuitdiehoek afkomst en kenmerkent is dat in het nummer (eerste keer dat je het
beluistert haat je het, maar daarna kan je niet zonder) komt er veel ruis en een zogenaamde
"BSOD" (Blue Screen Of Death, van Windows) op om daarna weer verder te gaan.
De clip heeft ietwat duistere/mysterieuze (magische?) invloeden met een soort van kogel/regendruppel dat door allerlei computer geanimeerde vormen gaat met vooral blauwe kleuren (fantastisch mooi om te zien)

*Edit: Nu weet ik het weer, het zijn regendruppels/regen en je volgt dan als het ware een zo'n druppel
dat dan weer door die geanimeerde vormen gaat.

Als iemand dit numer vind.. Dan.. Is mijn leven compleet!
Ontzettend bedankt voor diegene die het probeert!

[ Bericht 5% gewijzigd door 3miel op 25-10-2010 21:18:20 ]
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:13:01 #296
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87954238
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef stennis_nl het volgende:
Helemaal top donroyco!
Eindelijk een eind aan al die slapeloze nachten! :z
:D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87957842
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:08 schreef 3miel het volgende:
Oke, dit zal waarschijnlijk wel een uitdaging voor jullie zijn, maar ik moet het toch proberen..

Ik ben jarenlang op zoek naar een nummer dat een experimental techno nummer is, van zweedse/finse/weetikveelmaarikdachtergensuitdiehoek afkomst en kenmerkent is dat in het nummer (eerste keer dat je het
beluistert haat je het, maar daarna kan je niet zonder) komt er veel ruis en een zogenaamde
"BSOD" (Blue Screen Of Death, van Windows) op om daarna weer verder te gaan.
De clip heeft ietwat duistere/mysterieuze (magische?) invloeden met een soort van kogel/regendruppel dat door allerlei computer geanimeerde vormen gaat met vooral blauwe kleuren (fantastisch mooi om te zien)

*Edit: Nu weet ik het weer, het zijn regendruppels/regen en je volgt dan als het ware een zo'n druppel
dat dan weer door die geanimeerde vormen gaat.

Als iemand dit numer vind.. Dan.. Is mijn leven compleet!
Ontzettend bedankt voor diegene die het probeert!
Jaaajaaaa.. Deze misschien?

Dus toch .
pi_87958197
....... Jij... Oh.. Mijn ... God.. Dank.. Is .. Zo.. Groot!
pi_87964025
Hoi! Ik kijk een film, 4,3,2,1, en er speelt een plaatje op de achtergrond. Snippets van de lyrics:

an unexpected surprise
you look different this time
as we gaze out to the sunset

Drinking red wine
we walked out into the night
I felt more and more intrigued

Ik kan 'm niet vinden via google. Kan iemand me helpen? Het is een akoestische gitaar met een vrouwenstem. Liefs!
pi_87964184
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
Hoi! Ik kijk een film, 4,3,2,1, en er speelt een plaatje op de achtergrond. Snippets van de lyrics:

an unexpected surprise
you look different this time
as we gaze out to the sunset

Drinking red wine
we walked out into the night
I felt more and more intrigued

Ik kan 'm niet vinden via google. Kan iemand me helpen? Het is een akoestische gitaar met een vrouwenstem. Liefs!
pi_87964270
quote:
HAIL. SNEL _O_ GEWELDIG _O_
pi_87965331
full stops and exclamation marks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')