Hmm ok, ik heb gisteravond en vanmorgen van alles gegoogeld, maar kwam maar niet bij de juiste video uit. Ik heb het nummer gewoon op de pc staan maar wist de artiest niet meer en dacht dat het nummer dus iets met broken hearts zou zijn. Maar bedankt voor je hulp.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
6e hit
Was het niet dit nummer ipv Niemand..?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:48 schreef ralphk het volgende:
Ik hoorde van de week een aantal bekende nummers in opera achtige stijl in het Italiaans en Spaans met ineens daartussendoor "Niemand laat zijn eigen kind alleen" van Alberti met een flink accent.
Er zat sowieso een nummer tussen van Vivo per Lei (bekend van Bocellie en Laura Pausini) en ook een paar bekende Spaanse feestnummers, de zanger in kwestie deed alles met een flinke opera stem.
Iemand een idee......
Qua stem komt het wel overeen, maar ik zou toch zweren dat het Nederlands gezongen werd met een accent.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was het niet dit nummer ipv Niemand..?
Je bedoelt toch niet Danny de Munck, zingt m ook, en heeft beetje opera stem met accent:quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef ralphk het volgende:
[..]
Qua stem komt het wel overeen, maar ik zou toch zweren dat het Nederlands gezongen werd met een accent.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:43 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een best wel stevig dancenummer dat begint met SIT DOWN AND SHUT THE FUCK UP of iets dergelijks. Helemaal aan het begin dus. Voor zover die nummers een begin hebben dan.
Cool Corona van Nice Device?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog maar een stuk tekst weet - het klinkt ongeveer als:
"Cool amagadda's, you are like Sophie". Het is dat niet precies, maar ik kom er met Google ook niet uit. Volgens mij wordt het gezongen door een man.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Niemand?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:18 schreef delano.888 het volgende:
Ik hoop, en denk, dat iemand mij hier heeel erg blij gaat maken.
Ik ben al een paar maanden op zoek naar de titel van een liedje, wat ongeveer 1x per dag wordt gedraaid over het audio systeem in de winkel waar ik werk. Maar elke keer als hij op komt, zijn er klanten en kan ik het dus niet opnemen. Tot aan vandaag, eindelijk!
http://www.zshare.net/audio/81460083ef90c15f/
Ik hoop echt heeeeeeeeeel erg dat iemand dit nummer herkent, zou echt geweldig zijn
Ps sorry van de slechte kwaliteit, maar het moet te herkennen zijn.
MIDOMI heb ik al geprobeerd, daar is de kwaliteit dus helaas te slecht voor.
Nee, die is het niet. Het is al een oud nummer. Het lijkt een beetje reggae-achtig, maar zelfs dat weet ik niet zeker. Grrr, irritant vind ik dat.quote:
Als er iemand weg moet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek al een hele tijd naar het eindnummer van benelux next top model. Heb al overal op internet gekeken en weet het gewoon niet. Anyone? x
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek al een hele tijd naar het eindnummer van benelux next top model. Heb al overal op internet gekeken en weet het gewoon niet. Anyone? x
Misschien heel gek, maar ik moest hier aan denken:quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog maar een stuk tekst weet - het klinkt ongeveer als:
"Cool amagadda's, you are like Sophie". Het is dat niet precies, maar ik kom er met Google ook niet uit. Volgens mij wordt het gezongen door een man.
Nee, die is het ook niet. Het is geen liedje uit een film o.i.d..quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Misschien heel gek, maar ik moest hier aan denken:
Die is dus kei eenvoudig te vindenquote:
Niet. Heb op youtube gezocht en op wikipedia en rtl site. :/quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is dus kei eenvoudig te vinden_!
Zie: http://tinyurl.com/34pb284 (eerste hitquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet. Heb op youtube gezocht en op wikipedia en rtl site. :/
Als je het tegen mij hebt: volgens mij door een man, het klinkt volgens mij een beetje reggae-achtig (hoewel ik dat niet zeker weet) en het is al best een oud nummer. Zeker van voor de jaren 2000.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:34 schreef Roolio het volgende:
Is het gezongen door een man of een vrouw? Welk muziekgenre is het? Hoe oud ongeveer?
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Misschien heel gek, maar ik moest hier aan denken:
quote:
Ja, die zin die jij gaf sloeg echt nergens op dus ik gok ook dat die zin er niet in zit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
![]()
Die heeft een hoog Fresh Prince of Bel Air gehalte, dank u wel.
Ik geloof dat het woordje 'Sophie' er niet inzit, het lijkt me zelfs sterk. Het kan ook 'you are like to me' o.i.d. zijn. Ik weet echt niet wat er wel wordt gezongen.
Het is volgens mij wel een redelijk tot vrij bekend liedje, maar ik kom er niet op![]()
Toch stel ik alle hulp op prijs
Dat je zo reageert vind ik dan weer nergens op slaan, ik geef aan wat ik weet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die zin die jij gaf sloeg echt nergens op dus ik gok ook dat die zin er niet in zit.
Sophie zit er niet in volgens jou, Amagadda bestaat niet, dus de zin slaat nergens op nee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat je zo reageert vind ik dan weer nergens op slaan, ik geef aan wat ik weet.
Dan nog vind ik het nergens op slaan als iemand iets zoekt, maar goed. Verder maar weer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sophie zit er niet in volgens jou, Amagadda bestaat niet, dus de zin slaat nergens op nee.
http://lmgtfy.com/?q=And+we+dance+by+the+moonlight%2Blyricsquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:03 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Refrein gaat zo: (voor wat ik heb gehoord)
Baby give me tonight
Because my feeling is just so right
And we dance by the moonlight
Het is een man die het zingt en het is dacht ik een dance nummer.
Iemand een idee welk liedje ik zoek?
Alvast bedankt
Stomme editquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef zquing het volgende:
ik zoek een artiest, vrouwlijke singersongwriter, was ooit op mtv cribs en heeft volgens mij 1 succesvol liedje gehad waar ze in de clip met een gitaar op 't strand speelt
heb 't al gevonden, was colbie callait
zoooo, die heb ik lang niet meer gehoordquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Stomme edit
Ik dacht Lene Marlin:
Blijft nog steeds lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef zquing het volgende:
[..]
zoooo, die heb ik lang niet meer gehoord
ik moest hier aan denken:quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,
ik kan me van rond die tijd wel herinneren dat er 2 uitvoeringen waren van de clip 'so glad you made it' van Kane waren. De officiele clip en een clip met alleen de gezichten/monden van Dinand en Jorinde Moll. Waarbij Dinand zong en Jorinde steeds probeerde te zoenen. Maar kan die uitvoering dus ook niet vindenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef robbolo het volgende:
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik eigenlijk alleen de clip nog herinner. Het is een zwart/wit clip waar je de hele tijd een close-up van 2 zoenende mensen ziet. Je ziet eigenlijk alleen de mond. Volgens mij kwam het nummer rond 2000 uit. Heb op youtube gezocht, maar kom niet echt verder. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef robbolo het volgende:
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik eigenlijk alleen de clip nog herinner. Het is een zwart/wit clip waar je de hele tijd een close-up van 2 zoenende mensen ziet. Je ziet eigenlijk alleen de mond. Volgens mij kwam het nummer rond 2000 uit. Heb op youtube gezocht, maar kom niet echt verder. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
Geen dankquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
ThnxZwart wit klopte alleen niet. Herinneringen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
Een variatie van Coldplay - Clocks hoor ik er in.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand enig idee welk nummertje dat is?
Voor een vriend van me dus. Anyone?quote:Kan jij is op FoK vragen
hoe dat nummer heet
waar een kind z'n stereo wat hard heeft oid
ze vader die sloopt
dat kind veranderd in de zanger van die rockband geloof ik
en door dat huis heen gaat
als een malle
ik kom er gvd niet op
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Voor een vriend van me dus. Anyone?
Ik denk niet dat het een bestaand nummer is. Het is gewoon gepikt van Coldplay lijkt mij...quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is het een rustig nummer, of juist wat sneller?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt: volgens mij door een man, het klinkt volgens mij een beetje reggae-achtig (hoewel ik dat niet zeker weet) en het is al best een oud nummer. Zeker van voor de jaren 2000.
Een preciezere indicatie heb ik helaas niet
Gokjequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,
Anyone?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:54 schreef Aybabtu het volgende:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar de titel van een nummer.
Weet iemand deze misschien??
Schijnt erg moeilijk te zijn.
http://www.watzatsong.com/EN/my-query/272823.html
It would make me very eppie
Ik heb het even geprobeerd, maar kan het zo ook niet vinden. Shazam/Midomi al geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef belsen het volgende:
Op 2.40 komt een leuk garagerocknummertje dat ik met tekst niet kan vinden op google...
Misschien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mumford & Sonsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Grrommit het volgende:
Ik zoek 'n nr dat ook wel op mtv komt en het is een beetje rock/country achtig.
In de clip staan ze in een zaaltje te spelen en op een gegeven moment gaan ze eventjes allemaal op t podium stampen met de muziek.
Meer kan ik me zo even niet herinneren, sorry, ik heb ook al gezocht op youtube en google naar rock country folklore en stampen maar daar kon ik niks op vinden
Bedankt! 't was niet het nr dat ik zocht, maar wel van dezelfde artiestenquote:
Hele cd is goed te noemenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:50 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Bedankt! 't was niet het nr dat ik zocht, maar wel van dezelfde artiesten
Dit was degene die ik zocht. Wel lekker nummertje die andere trouwens.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef JaNeeOkOkOk het volgende:
Ok ik hoop echt dat iemand hier me kan helpen! Het gaat om een nummer waar ik niet veel van weet... alleen dat het
- techno-achtig is
- een soort fluitmelodietje heeft, er wordt dus gefloten: in het refrein (neem ik aan) eerst één keer en in de volgende maat twee keer, altijd hetzelfde riedeltje (een beetje zoals een bouwvakker fluit naar een meisje).
*FIET-FIEHUW*, *FIET-FIHUW FIET-FIHUW*
quote:deze?Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Skwish het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:
- dance achtig
- persoon zingt iig in het nummer "you're amazing... (you're) amazing". Het is een niet zo oud nummer.
Help plz
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Skwish het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:
- dance achtig
- persoon zingt iig in het nummer "you're amazing... (you're) amazing". Het is een niet zo oud nummer. Genoeg gespeeld op radio stations zoals 538.
Help plz
quote:Nee, dat is een niet.
quote:Graag gedaan!Op donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zoek het nummer dat Comedy Central gebruikt bij de aankondiging van 'de beste stand-up comedians'.
Aangezien CC maar één reclameblok heeft en dat eindeloos herhaalt, wil ik jullie graag vragen er op te letten en hier te melden wat het nummer is
Iets meer info:
Het begint met trompetten en verderop in het nummer wordt de tekst "Move on up" gezongen. Ik weet dat ik het ergens in m'n playlist heb staan, erg frustrerend is het
-edit-
En zo heet het nummer blijkbaar ook!
Bedankt voor de moeite![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:51 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek dus dat bekende trance nummer: tu tu tu dudududu!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef Yankee het volgende:
Zoek een nummer waarin 'Monday' centraal staat, verder worden de andere dagen van de week ook aangehaald als ik het me goed herinner. Gok dat het nummer uit de jaren '80 komt, maar '90 zou ook kunnen.
Excuses voor deze slechte beschrijving
quote:Ben zelf ook bezig op youtube, maar tot op heden heb ik dit nummer nog niet kunnen vinden. Hoorde het een paar weken geleden op 3fm, maar kan me niet veel meer van de tekst voor de geest halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |