Geen dankquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
ThnxZwart wit klopte alleen niet. Herinneringen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
Een variatie van Coldplay - Clocks hoor ik er in.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand enig idee welk nummertje dat is?
Voor een vriend van me dus. Anyone?quote:Kan jij is op FoK vragen
hoe dat nummer heet
waar een kind z'n stereo wat hard heeft oid
ze vader die sloopt
dat kind veranderd in de zanger van die rockband geloof ik
en door dat huis heen gaat
als een malle
ik kom er gvd niet op
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Voor een vriend van me dus. Anyone?
Ik denk niet dat het een bestaand nummer is. Het is gewoon gepikt van Coldplay lijkt mij...quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is het een rustig nummer, of juist wat sneller?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt: volgens mij door een man, het klinkt volgens mij een beetje reggae-achtig (hoewel ik dat niet zeker weet) en het is al best een oud nummer. Zeker van voor de jaren 2000.
Een preciezere indicatie heb ik helaas niet
Gokjequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog maar een stuk tekst weet - het klinkt ongeveer als:
"Cool amagadda's, you are like Sophie". Het is dat niet precies, maar ik kom er met Google ook niet uit. Volgens mij wordt het gezongen door een man.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Anyone?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:54 schreef Aybabtu het volgende:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar de titel van een nummer.
Weet iemand deze misschien??
Schijnt erg moeilijk te zijn.
http://www.watzatsong.com/EN/my-query/272823.html
It would make me very eppie
Ik heb het even geprobeerd, maar kan het zo ook niet vinden. Shazam/Midomi al geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef belsen het volgende:
Op 2.40 komt een leuk garagerocknummertje dat ik met tekst niet kan vinden op google...
Misschien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mumford & Sonsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:24 schreef Grrommit het volgende:
Ik zoek 'n nr dat ook wel op mtv komt en het is een beetje rock/country achtig.
In de clip staan ze in een zaaltje te spelen en op een gegeven moment gaan ze eventjes allemaal op t podium stampen met de muziek.
Meer kan ik me zo even niet herinneren, sorry, ik heb ook al gezocht op youtube en google naar rock country folklore en stampen maar daar kon ik niks op vinden
Bedankt! 't was niet het nr dat ik zocht, maar wel van dezelfde artiestenquote:
Hele cd is goed te noemenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:50 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Bedankt! 't was niet het nr dat ik zocht, maar wel van dezelfde artiesten
Dit was degene die ik zocht. Wel lekker nummertje die andere trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |