whah bedankt gapquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:44 schreef lennart12 het volgende:
Iemand enig idee welk liedje bij deze reclame hoort?
Volgens mij hebben ze wel geprobeerd om een commercial met een 'Coldplay-feel' te maken (zie ook de acteur aan het einde die op Chris Martin lijkt), maar is het liedje niet 'Clocks'. Ik denk dat het speciaal voor deze reclame is geschreven.quote:
Nouja geschreven... Het is eerder slecht gestolen danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:50 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel geprobeerd om een commercial met een 'Coldplay-feel' te maken (zie ook de acteur aan het einde die op Chris Martin lijkt), maar is het liedje niet 'Clocks'. Ik denk dat het speciaal voor deze reclame is geschreven.
Daar heb je inderdaad geljik in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Roland1000 het volgende:
Nouja geschreven... Het is eerder slecht gestolen dan
Bowling for Soup?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef CraniuM het volgende:
Hey, ik zoek eigelijk meer de band dan een liedje.
Ze hebben 1 clip waarin ze in een gevangenis spelen, het is punk rock en de gitaar/bass speler is behoorlijk dik en is ook nog eens kaal.
weet iemand wat ik bedoel? :p
Hiervan :quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1156791/c1e46f79/60_moorden.html
Weet iemand hoe het fragment heet dat je een paar seconden hoort vanaf 4.20? Ik herken het direct van een discotheek, een tijd geleden waar dit nummer werd gedraaid.
nou ik vond t een beetje op Bob Marley lijken, sommige stukjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:31 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
`
Nog een gokje dan...
Weet je anders wat voor soort muziek het was? Snel?
Langzaam? etc...
Ok, maar was het afrikaans, of gewoon een taal die je niet begreep?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:58 schreef Tompsen het volgende:
[..]
nou ik vond t een beetje op Bob Marley lijken, sommige stukjes.
Misschien dat je hier iets mee kan?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:50 schreef CR9 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a7.xml
Vanaf 13:28 ????!!!!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Underworld - Scribble
wel underworld dus
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zoek een album met een zwemmende baby op de hoes, iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zoek een album met een zwemmende baby op de hoes, iemand?
quote:
quote:
ja ga happen met z'n allenquote:
haha nouja ik weet of het Afrikaans was, ik verstond het sowieso niet hahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:35 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ok, maar was het afrikaans, of gewoon een taal die je niet begreep?
quote:
quote:• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
artiest is Maxdiggy ft Slap it tone, nummer is I amquote:
TYquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:25 schreef kvd het volgende:
[..]
artiest is Maxdiggy ft Slap it tone, nummer is I am
Anders lees je de OP eens.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
TYheb je miss yt link, kan hem nie vinde
![]()
Wat donroyco zegt. En sowieso nee...dit is het enige wat erover te vinden is, via de labels achtergekomen (wat je zelf natuurlijk ook had kunnen vinden). Had geen zin om ook nog eens verder te zoeken, sommige dingen moet je gewoon zelf doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
TYheb je miss yt link, kan hem nie vinde
![]()
Nog steeds Underworld - Scribblequote:Op zondag 17 oktober 2010 10:54 schreef CrJimmy het volgende:
heejj
ik zoek een nummer wat in oh oh cherso voorbij kwam
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a7.xml
op 13:39
iets in de zin van ''it is ok''?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen nog een stukje van de clip weet en niets meer van de lyrics.
De clip gaat over een hartendokter wat ook tevens de zangeres is, in de wachtkamer zitten volgens mij mensen of dieren die allemaal een gebroken hart hebben en 1 voor 1 naar binnen worden geroepen en allemaal worden geholpen aan hun gebroken hart en allemaal weer vrolijk naar buiten gaan. Het nummer is nooit heel erg bekend geworden, ik weet wel dat het dus een vrouwelijke zangeres was en het eigenlijk een best vrolijk poppy liedje was. De zangeres had volgens mij donker haar.
Hmm ok, ik heb gisteravond en vanmorgen van alles gegoogeld, maar kwam maar niet bij de juiste video uit. Ik heb het nummer gewoon op de pc staan maar wist de artiest niet meer en dacht dat het nummer dus iets met broken hearts zou zijn. Maar bedankt voor je hulp.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
6e hit
Was het niet dit nummer ipv Niemand..?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:48 schreef ralphk het volgende:
Ik hoorde van de week een aantal bekende nummers in opera achtige stijl in het Italiaans en Spaans met ineens daartussendoor "Niemand laat zijn eigen kind alleen" van Alberti met een flink accent.
Er zat sowieso een nummer tussen van Vivo per Lei (bekend van Bocellie en Laura Pausini) en ook een paar bekende Spaanse feestnummers, de zanger in kwestie deed alles met een flinke opera stem.
Iemand een idee......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |