6 uur morgenochtend NL tijd beginnen ze..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:42 schreef Paul het volgende:
Ik hoorde dat je live kon kijken hoe de mijnwerkers boven komen, iemand een idee hoelaat dat begint vanavond?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
6 uur morgenochtend NL tijd beginnen ze..
Wat zeur je nou, jij maakt een kloon aan met de naam lonkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:28 schreef lonker3.0 het volgende:
JOngens, ik ben nog steeds geband. Zouden jullie mij niet willen veraden, het geen jullie op deze manier doen. Dankjewel
Vaag, ze storten net allemaal cementzakken leeg in die koker .quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:06 schreef Noelle06 het volgende:
Hier, http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml kan je vast live meekijken.
Ja, iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vaag, ze storten net allemaal cementzakken leeg in die koker .
Anders zou het te makkelijk worden, ze willen wel een uitdaging natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vaag, ze storten net allemaal cementzakken leeg in die koker .
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom wappert daar een Canadese vlag
Er is nu ook nog niet veel te zien. Een man staat een belspelletje te presenteren. Ze weten het wel uit te buitenquote:Het kwam toch ook op journaal24? Rik leest nu nog gewoon het nieuws daar...
Lijkt meer een bouwplaats waar wagens af en aan komenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:39 schreef Susi het volgende:
Het is een beetje raden wat ze daar aan het doen zijn he, zo zonder verslag.
Nog net zo veel als een uur geleden dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Het journaal meldt toch dat er 1200 journalisten zijn.
Same hierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer komt de eerste nou naar boven? Ik wil gaan pitten...
Gaat nog wel ff durenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer komt de eerste nou naar boven? Ik wil gaan pitten...
Tis net als een damestas: er past altijd meer in dan je denkt.quote:
laten we het hopen, toch nog een beetje spanning.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:09 schreef Mercer het volgende:
Misschien stort het wel weer helemaal in.![]()
Hij's gelukkig wel lang.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zeggen meisjes ook altijd tegen mij
Deze was eerder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:12 schreef Cannabist het volgende:
[Live] Redding van de mijnwerkers in Chili.
Net als met schoolreis bukken in de bus zodat de ouders denken dat er een lege bus komtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
Als die mijnwerkers echt baas zijn verstoppen ze zich.![]()
Alles voor spannende tv.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net als met schoolreis bukken in de bus zodat de ouders denken dat er een lege bus komt?
Ze krijgen een zuurstofmasker op. Daarnaast hebben ze 8 uur moeten vasten van te voren, zodat ze niet snel overgeven mochten ze misselijk worden in die capsule.quote:
Ze gaan ook in fasen geloof ik. Een met de ziek/zwak/misselijken, dan de dunnen en dan de dikkeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:12 schreef Paul het volgende:
Volgens mij moet je niet te dik zijn daarvoor
Op RTL werd net gezegd dat de dikkeren eerst gingen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze gaan ook in fasen geloof ik. Een met de ziek/zwak/misselijken, dan de dunnen en dan de dikkeren.
Kan ook, ik heb ook alleen maar flarden onthouden van het stuk in de Pers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op RTL werd net gezegd dat de dikkeren eerst gingen.
Interessantquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:16 schreef Maanvis het volgende:
hier een infographic van flabber.nl
[ afbeelding ]
President.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:19 schreef Susi het volgende:
Is die belangrijke meneer nou de president of de eigenaar van de mijn ofzo ?
quote:COPIAPO - De 33 kopels die sinds 5 augustus vastzitten in een mijn in Chili moeten nog iets langer wachten op redding. Volgens de Chileense president Sebastian Pinera zal het nog tot 23.00 uur lokale tijd (04.00 uur Nederlandse tijd) duren voor de reddingsoperatie begint.
Een reden voor het uitstel gaf Pinera niet. Hij kwam per helikopter aan op het terrein van de mijn in het noorden van Chili om de reddingsoperatie bij te wonen.
De eerste kompel zal vermoedelijk niet voor middernacht lokale tijd boven zijn. Zoals het er nu uitziet wordt de 31-jarige mijnwerker Florencio Avalos als eerste naar boven getakeld
Weten we meteen waarom men op het dooie gemak zit te grappenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:22 schreef nattermann het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)uren-uitgesteld.html
[..]
– Zo, en nu gaan we die lelijke paupers naar boven halen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:21 schreef Mercer het volgende:
Ja joh ga ff lekker rustig met elkaar zitten lullen.![]()
Wachten tot 4 uurquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
kunnen ze mooi 3,5 uur gaan volpratenquote:
Oh, het feest gaat niet door dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:22 schreef nattermann het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
– Zo, en nu gaan we die lelijke paupers naar boven halen?
– Zometeen, zometeen. Rustig aan. Borrel?
– Ja graag! Er staat ons immers nog een lange dag te wachten! (gelach)
– Nou, zeker als we dit werktempo aanhouden! (nog een keer gelach)
Precies. Om 04.30 gaat mijn wekker weer, dus ik ga pitten. Ik hoor het straks wel op de radioquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:26 schreef Samael het volgende:
[..]
Wachten tot 4 uurdat is het niet waard
* Type-R zet stream uitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:22 schreef nattermann het volgende:
COPIAPO - De 33 kopels die sinds 5 augustus vastzitten in een mijn in Chili moeten nog iets langer wachten op redding. Volgens de Chileense president Sebastian Pinera zal het nog tot 23.00 uur lokale tijd (04.00 uur Nederlandse tijd) duren voor de reddingsoperatie begint.)
Om 04.00 komt dan ook pas de eerste naar boven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ze lijken niet zoveel haast te hebben
Ik weet het, ik ben een van die zeldzame FOK!kers die nog wel eens wat naleest in topicsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:33 schreef nattermann het volgende:
Om 04.00 komt dan ook pas de eerste naar boven.
dank uquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:33 schreef Kwaliteit het volgende:
RTL 4 live op internet:
http://stream.rtl.nl/rtl_insb_1
edit: oh is alleen mijn
maak daar maar half 6, 6 uur van denk ik voordat de eerste echt boven isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Om 04.00 komt dan ook pas de eerste naar boven.
Ja same here, beter stellen ze het nog wat uurtjes uit zodat ik morgen live de "eerste" kan zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:36 schreef knep het volgende:
Dit gaan we niet meer meemaken, check morgenvroeg bij het ontbijt wel ff wat beelden.
Gute Nacht.
Natuurlijk, maar als ze zeggen dat het is uitgesteld zet 70% het kastje uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:36 schreef Arcee het volgende:
Weten ze bij RTL wel dat het is uitgesteld?
iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:37 schreef Paul het volgende:
Wel erg voor die presentatrice dat die maar alles vol moet lullen
ach niet erg...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maak daar maar half 6, 6 uur van denk ik voordat de eerste echt boven is
Denk ik ook. Natuurlijk moet alles piekfijn in orde zijn voordat ze kunnen gaan hijsen, maar ze lopen rond alsof ze denken: Na twee maanden maken een paar uurtjes meer ook niks meer uitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
maak daar maar half 6, 6 uur van denk ik voordat de eerste echt boven is
ik zou RTL kijken als ik jou wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:40 schreef Janetje het volgende:
[ afbeelding ]
Moppen tappen met de president.
[ afbeelding ]
Overzicht.
vanuit wikipedia:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:20 schreef Shasty het volgende:
whehe zit er ook een dikzak bij die bij voorbaat al niet door de schacht past?
quote:The diameter of the rescue borehole will be 66 cm (26 inches), meaning each miner will have to have a waistline of no more than 90 cm (35 inches) to escape.[13] In order to ensure they are the correct size an exercise regimen is being developed to keep them in shape.
Staat aan op tv.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik zou RTL kijken als ik jou was
En nu de stream ook.quote:
Wees blij! Een nachtlang moppen tappen met de president van ons belastinggeld!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:40 schreef Kwaliteit het volgende:
LOL RTL zit er gewoon live, en NOS faalt weer...
duurt denk ik nog wel 4 uur ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zit het op CNN te kijken, maar wanneer gaat dat ding nou eens naar beneden?!
Andere uitkeringstrekkers die fok nog niet hebben gevonden ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Type-R het volgende:
nutteloos om hiervoor live te gaan, hoeveel mensen kijken dit nou op een doordeweekse dag muv een paar fokkers
Aan de andere kant: wat valt er anders uit te zenden op dit tijdstip?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Type-R het volgende:
nutteloos om hiervoor live te gaan, hoeveel mensen kijken dit nou op een doordeweekse dag muv een paar fokkers
er zijn ook mensen die in de nacht werkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Andere uitkeringstrekkers die fok nog niet hebben gevonden ?
pokerbabes.nlquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Aan de andere kant: wat valt er anders uit te zenden op dit tijdstip?
waarom in hemelsnaam nu live gaan als het pas over 4 uur gaat gebeuren?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
duurt denk ik nog wel 4 uur ofzo
Ja en het zandmannetje bestaat ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:47 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die in de nacht werken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef Paul-89 het volgende:
Op de een of andere manier komen die 'klussers' bij die capsule een beetje over als :
[ [url=
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:iN0-nSGn1U1DqM:http://img.photobucket.com/albums/v681/menramerika/markro/Buurman2.jpg]afbeelding[/url] ]
A je To.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:52 schreef Studiotje het volgende:
Momentos, was het enige wat ik begreep
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef Studiotje het volgende:
Ze krijgen die kabelding niet goedzie ze drukken (Livestream)
Oh ja, dit versta je ook lekker
Ze zijn er een telefooncel van aan het maken zodat ze beter kunnen communiceren met de persoon daarin, dan zijn ze niet alleen afhankelijk van de enige camera in die buis om te kijken hoe het met die persoon gaat, maar kunnen ze het ook vragen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef Studiotje het volgende:
Ze krijgen die kabelding niet goedzie ze drukken (Livestream)
Oh ja, dit versta je ook lekker
ik voorzie een AT&T reclame: "Can you hear me now?"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Ze zijn er een telefooncel van aan het maken zodat ze beter kunnen communiceren met de persoon daarin, dan zijn ze niet alleen afhankelijk van de enige camera in die buis om te kijken hoe het met die persoon gaat..
Komkommertijd he?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Type-R het volgende:
quote:MINERS RESCUED
0 of 33
nu hoeft ze tenminste niet urenlang niks aan elkaar te pratenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:59 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft ze zich de hele dag lopen verheugen hierop, komt er alsnog niemand boven.
ben ineens buurman en buurman gaan kijken op youtubequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef Paul-89 het volgende:
Op de een of andere manier komen die 'klussers' bij die capsule een beetje over als :
[ afbeelding ]
A je To.
Dat hele kreng in de kleuren van de vlag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel een raketlancering...
Bron: Teletekstquote:Aanvankelijk werd gezegd dat de eerste
mijnwerker rond 01.00 uur boven zou
komen.Maar omdat de communicatie-
apparatuur in de reddingscapsule niet
werkt,loopt de hele operatie enkele
uren vertraging op.
Hoe kom je bij 03:00 uur?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
Bron: Teletekst
Kortom: het wordt 03.00 uur ofzo. Ik ga slapen
Denk dat een 2maands onderdegrond dieet wel wonderen doetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:50 schreef Caland het volgende:
Het is maar goed dat er geen mijnwerker van 140 kilo en 1.60m tussen zit.
BBC2 is live bezig. Kan zo snel geen stream vinden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:40 schreef rub3n het volgende:
Dat ze er nu pas aan denken om die kabel te centreren... Ze zijn met mensenlevens bezig!
Heeft iemand ook een stream met iets van "commentaar" ofzo?
En hoe ze die kabel dan vervolgens centreren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:40 schreef rub3n het volgende:
Dat ze er nu pas aan denken om die kabel te centreren... Ze zijn met mensenlevens bezig!
ik keek even niet maar ze zijn dus echt als buurman en buurman bezig?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:46 schreef Mercer het volgende:
[..]
En hoe ze die kabel dan vervolgens centreren.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik keek even niet maar ze zijn dus echt als buurman en buurman bezig?
Ook de laatste, hoop ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:11 schreef ETA het volgende:
het lijkt erop dat de eerste reddingswerker nu omlaag gaat!
Die capsule is mede door nasa ontworpen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:00 schreef svann het volgende:
Ah, hij komt weer naar boven, vrij snel.
gaan iets van 4 reddingswerkers omlaag. Zodra de eerste beneden staat, gaat de eerste mijnwerker omhoog. Dus nadat deze omlaag gaat met de reddingswerker, duurt het iets van 45 minuten tot een uur voordat de eerste mijnwerker boven is.quote:
Tnx, is stuk beter kijken met een beetje commentaar erbij, dan alleen die stille beelden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:28 schreef ETA het volgende:
nu zeggen ze op BBC ineens dat deze reddingswerker omlaag en dan meteen weer omhoog gaat, daarna gaat er een medicus naar beneden, en dan pas komt de eerste mijnwerker.... dus wordt een verrassing wie er straks bovenkomt
Morgen bij de aankoop van twee badlakens bij de Blokker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:47 schreef NorthernStar het volgende:
Is die stream van ondergrond ook ergens rechtstreeks te krijgen?
Het is mooi docu materiaal dus die zullen er zeker komen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen bij de aankoop van twee badlakens bij de Blokker.
Ziet er wel zo naar uit, ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:54 schreef ETA het volgende:
reddingswerker in oranje staat naast de capsule, dus er staat een mijnwerker in de capsule.
Volgens mij stond die reddingswerker ernaast het deurtje dicht te doen ed. Dus dan zou dit een mijner zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:53 schreef ETA het volgende:
er staat nu iemand in de capsule beneden. Iemand gezien of dat een mijner was of die reddingswerker?
zit een camera in de capsule, hopelijk krijgen we dat binnenkort ook te zien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:57 schreef Karzai het volgende:
Ze hadden de miner wel een vinger cameraatje mee kunnen geven
Ja maar als ik dan toch moest dan liever naar boven dan naar beneden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:57 schreef Arcee het volgende:
Brrr, ziet er wel claustrofobisch uit, hè? 1 voor 1 door dat nauwe gat... pfff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |