Dat hele kreng in de kleuren van de vlag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel een raketlancering...
Bron: Teletekstquote:Aanvankelijk werd gezegd dat de eerste
mijnwerker rond 01.00 uur boven zou
komen.Maar omdat de communicatie-
apparatuur in de reddingscapsule niet
werkt,loopt de hele operatie enkele
uren vertraging op.
Hoe kom je bij 03:00 uur?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
Bron: Teletekst
Kortom: het wordt 03.00 uur ofzo. Ik ga slapen
Denk dat een 2maands onderdegrond dieet wel wonderen doetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:50 schreef Caland het volgende:
Het is maar goed dat er geen mijnwerker van 140 kilo en 1.60m tussen zit.
BBC2 is live bezig. Kan zo snel geen stream vinden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:40 schreef rub3n het volgende:
Dat ze er nu pas aan denken om die kabel te centreren... Ze zijn met mensenlevens bezig!
Heeft iemand ook een stream met iets van "commentaar" ofzo?
En hoe ze die kabel dan vervolgens centreren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:40 schreef rub3n het volgende:
Dat ze er nu pas aan denken om die kabel te centreren... Ze zijn met mensenlevens bezig!
ik keek even niet maar ze zijn dus echt als buurman en buurman bezig?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:46 schreef Mercer het volgende:
[..]
En hoe ze die kabel dan vervolgens centreren.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik keek even niet maar ze zijn dus echt als buurman en buurman bezig?
Ook de laatste, hoop ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:11 schreef ETA het volgende:
het lijkt erop dat de eerste reddingswerker nu omlaag gaat!
Die capsule is mede door nasa ontworpen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:00 schreef svann het volgende:
Ah, hij komt weer naar boven, vrij snel.
gaan iets van 4 reddingswerkers omlaag. Zodra de eerste beneden staat, gaat de eerste mijnwerker omhoog. Dus nadat deze omlaag gaat met de reddingswerker, duurt het iets van 45 minuten tot een uur voordat de eerste mijnwerker boven is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |