Staat aan op tv.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik zou RTL kijken als ik jou was
En nu de stream ook.quote:
Wees blij! Een nachtlang moppen tappen met de president van ons belastinggeld!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:40 schreef Kwaliteit het volgende:
LOL RTL zit er gewoon live, en NOS faalt weer...
duurt denk ik nog wel 4 uur ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zit het op CNN te kijken, maar wanneer gaat dat ding nou eens naar beneden?!
Andere uitkeringstrekkers die fok nog niet hebben gevonden ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Type-R het volgende:
nutteloos om hiervoor live te gaan, hoeveel mensen kijken dit nou op een doordeweekse dag muv een paar fokkers
Aan de andere kant: wat valt er anders uit te zenden op dit tijdstip?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Type-R het volgende:
nutteloos om hiervoor live te gaan, hoeveel mensen kijken dit nou op een doordeweekse dag muv een paar fokkers
er zijn ook mensen die in de nacht werkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Andere uitkeringstrekkers die fok nog niet hebben gevonden ?
pokerbabes.nlquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Aan de andere kant: wat valt er anders uit te zenden op dit tijdstip?
waarom in hemelsnaam nu live gaan als het pas over 4 uur gaat gebeuren?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
duurt denk ik nog wel 4 uur ofzo
Ja en het zandmannetje bestaat ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:47 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die in de nacht werken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef Paul-89 het volgende:
Op de een of andere manier komen die 'klussers' bij die capsule een beetje over als :
[ [url=
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:iN0-nSGn1U1DqM:http://img.photobucket.com/albums/v681/menramerika/markro/Buurman2.jpg]afbeelding[/url] ]
A je To.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:52 schreef Studiotje het volgende:
Momentos, was het enige wat ik begreep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |