Same hierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer komt de eerste nou naar boven? Ik wil gaan pitten...
Gaat nog wel ff durenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer komt de eerste nou naar boven? Ik wil gaan pitten...
Tis net als een damestas: er past altijd meer in dan je denkt.quote:
laten we het hopen, toch nog een beetje spanning.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:09 schreef Mercer het volgende:
Misschien stort het wel weer helemaal in.![]()
Hij's gelukkig wel lang.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zeggen meisjes ook altijd tegen mij
Deze was eerder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:12 schreef Cannabist het volgende:
[Live] Redding van de mijnwerkers in Chili.
Net als met schoolreis bukken in de bus zodat de ouders denken dat er een lege bus komtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
Als die mijnwerkers echt baas zijn verstoppen ze zich.![]()
Alles voor spannende tv.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net als met schoolreis bukken in de bus zodat de ouders denken dat er een lege bus komt?
Ze krijgen een zuurstofmasker op. Daarnaast hebben ze 8 uur moeten vasten van te voren, zodat ze niet snel overgeven mochten ze misselijk worden in die capsule.quote:
Ze gaan ook in fasen geloof ik. Een met de ziek/zwak/misselijken, dan de dunnen en dan de dikkeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:12 schreef Paul het volgende:
Volgens mij moet je niet te dik zijn daarvoor
Op RTL werd net gezegd dat de dikkeren eerst gingen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze gaan ook in fasen geloof ik. Een met de ziek/zwak/misselijken, dan de dunnen en dan de dikkeren.
Kan ook, ik heb ook alleen maar flarden onthouden van het stuk in de Pers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op RTL werd net gezegd dat de dikkeren eerst gingen.
Interessantquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:16 schreef Maanvis het volgende:
hier een infographic van flabber.nl
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |