Bennyquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Je hebt vandaag geleerd de overig-filter te gebruiken, nu nog de Popstars-filter
GEK WORDT IK ER VANquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Je hebt vandaag geleerd de overig-filter te gebruiken, nu nog de Popstars-filter
72% voor dacht ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
valentijn....
wat zei het publiek nou? Datheb ik even gemist
Nouquote:
Ja ik hoor net dat meisje zeggen "ik heb dat nummer gekregen", maar mogen ze wel uit een paar kiezen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Guanabana het volgende:
De nummers worden toch voor ze gekozen?
Ik vind de nummerkeuze in het grootste deel van de gevallen gewoon ruk. Doen ze dat expres zodat ze mensen door de mand kunnen laten vallen ofzo?
Je hebt erom gevraagdquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
!
En dan maak je er niet eens #54 van.![]()
Twee weken geleden moest een meisje This is the Life van Amy MacDonald zingen, en dat nummer haatte ze echt, dus ik denk niet dat ze mogen kiezen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat meisje zeggen "ik heb dat nummer gekregen", maar mogen ze wel uit een paar kiezen?
Dan snap ik echt niet dat ze dat joch, dat nummer lieten zingen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Twee weken geleden moest een meisje This is the Life van Amy MacDonald zingen, en dat nummer haatte ze echt, dus ik denk niet dat ze mogen kiezen.
Nee die daarnet Beyonce zong zei deze kreeg ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Twee weken geleden moest een meisje This is the Life van Amy MacDonald zingen, en dat nummer haatte ze echt, dus ik denk niet dat ze mogen kiezen.
Je bent oplettenderderder dan mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
!
En dan maak je er niet eens #54 van.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Is hij nou nog steeds in denial? En wat is een badger?
Dat is niet het enige vrouwelijke aan hem!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Dat shirt vind ik trouwens een vrouwenshirt.
Ik zou dat eerste deel zonder koptelefoon luisteren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik een deel heb gemist en geen halve aflevering ga kijken
Nee hij is hetero hoor! Niets vrouwelijks aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is niet het enige vrouwelijke aan hem!
Dat gevaar lopen we nu ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef Avey het volgende:
Nou valt niet tegen.
Kan ook zijn dat de rest zo matig was natuurlijk
Het is links over rechts, dus wel een mannenshirtquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Dat shirt vind ik trouwens een vrouwenshirt.
quote:
Klopt ja, ik had toevallig laatst een spijkerbroek gekocht met een vrouwensluiting, was ik helemaal niet gewend.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het is links over rechts, dus wel een mannenshirt
Dat kan helemaal niet, want Dean gaat winnen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja.... vorig jaar een man, dit jaar een vrouw
Wel om te horen, niet om te zingen.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want Dean gaat winnen.
Niks gemist dus?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou dat eerste deel zonder koptelefoon luisteren.
Is expres, kan gewoon niet anders.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:27 schreef TheArt het volgende:
Waarom kiezen ze telkens van die pokke nummers.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou dat eerste deel zonder koptelefoon luisteren.
Begin ik ook te denken, het zijn allemaal best lastige nummers.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is expres, kan gewoon niet anders.
Het origineel hangt ook van het knip- en plakwerk aan elkaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad best lastig is om te zingen.
Dat zal best, live zal het ook wel niet om aan te horen zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Het origineel hangt ook van het knip- en plakwerk aan elkaar
Iedereen die ze er uit willen hebben geven ze een te moeilijk nummerquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is expres, kan gewoon niet anders.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:27 schreef TheArt het volgende:
Waarom kiezen ze telkens van die pokke nummers.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wij denken wel hetzelfde
ik vind haar ook niet mooiquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Avey het volgende:
Ik zal wel een vage smaak hebben maar ik vind haar niet mooi
quote:
Dan delen wij die vage smaakquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Avey het volgende:
Ik zal wel een vage smaak hebben maar ik vind haar niet mooi
Katie Melua vast ook he?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef Avey het volgende:
[..]Wat grappig, alles wat ik stom vind vindt jij leuk.
Ja, vreselijk saaiquote:
En uit haar buik zo te zien, ze stond met haar hand op haar buik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
Ze staat het uit haar strot te duwen lijkt het wel
Ja dan blijf je kijken met deze slechte zooiquote:
quote:
Ken ik niet, waar komt ie vandaan?quote:
Met haar miljoen fietsenquote:
Ik heb haar cd, die is wel vetquote:
mijn standaar UIquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef Avey het volgende:
[..]waarom gebruik je voor die post dat hartje?
quote:
Sinds dat nummer ben ik afgehaaktquote:
UI? Nu ben ik echt in de warquote:
Lokaal artiestje ofzo?quote:
Ze bedoelt ook PIquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Avey het volgende:
[..]
UI? Nu ben ik echt in de war
Ik dacht dat dat een posticon was...
Ja meer is er nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Pff Dean.
Popstars heeft ook een goeie hoor.Lekker maximaal uitmelken natuurlijk.
Nee, ze is goed hoor, lekker puur ookquote:
Ik bedoelde vandaagquote:
Even gegoogled, blijkt een vrouw te zijnquote:
Alsof ik Simone zou afvallenquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met zo'n naam weet je het maar nooit.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Avey het volgende:
[..]
UI? Nu ben ik echt in de war
Ik dacht dat dat een posticon was...
Maar waarom gebruik je die de hele tijd? Zo heeft toch niemand door wat je nou echt bedoeltquote:
ow dat had ik ook wel even kunnen doenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
mijn kleren gepakt voor morgen en nog is de reclame niet afgelopen.
standaar PI... en geen zin om hem telkens te veranderen... ENquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar waarom gebruik je die de hele tijd? Zo heeft toch niemand door wat je nou echt bedoelt
Duhquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef crv het volgende:
sorry maar zit nu VOH te kijken en de beste van postars komt nog niet mijlenver in de buurt van de slechste van VOH
niet danquote:
Johquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef crv het volgende:
sorry maar zit nu VOH te kijken en de beste van postars komt nog niet mijlenver in de buurt van de slechste van VOH
Ja echt wel, alleen Dean dan , die is beter dan die tweeling bij VoHquote:
Ik zeg maar nietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef crv het volgende:
quote:
dat gaat gebeuren, let maar opquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Zou wel humor zijn als Ben VOH wint en Dean Popstars.
Zijn broertjequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
wie was dat achter de schermen
Die neem ik Kally
Ik denk dat hij iets anders ook wel goed had gezongen hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
En voor hem zoeken ze wel een passend nummer uit. Erg eigenlijk.
Inderdaad zegquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
neem me ff niet in de zeik, is voor het eerst dat ik er wat serieuzer naar kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
tgg inderdaad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, niks mis meequote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Nou daar gaatie dan.
HEEL NEDERLAND ZIT KLAAR VOOR DE NIEUWE SENSATIE!
Nee schat die uit VoHquote:
Ja whahahaha, leuk he gewoon een leuke familiequote:
Beter dan Dean wordt het niet meerquote:
Gelukkig bestaan die nogquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja whahahaha, leuk he gewoon een leuke familie
Yep, ik ben weg hierquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef Avey het volgende:
Ik hoop dat ik volgende week maandag wel iets te doen heb anders moet ik dit weer aan zien
Ik was niet serieus he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo nu al, het is al 2,5 uur bezig
We hebben een meet en volgens mij hebben we maandag al gekeken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:02 schreef MissJ het volgende:
vanavond weer om 20.00 of 20.30 online met z'n allen kijken?
Ooooow ok!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben een meet en volgens mij hebben we maandag al gekeken.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:07 schreef MissJ het volgende:
Gaan jullie ook kijken vanavond?
Ik keek altijd BNTM, maar heb nu besloten dat ik liever Popstars ga kijken vanavond
Yes, Gerard, Nance, HJ en de hele bups zijn er vanaafquote:
Ik doelde meer op jouw 'we'quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, Gerard, Nance, HJ en de hele bups zijn er vanaaf
En wat is mijn 'we'?quote:
Ik denk dat ik voor het antwoord 'ja' kies.quote:
Een bonuspuntquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het antwoord 'ja' kies.
Levert dat nog wat op?![]()
Schandaligquote:Ff scannen hoor vandaag, geheel vergeten in alle drukte
Ja maar gevluchte personen kan ik niet scannen natuurlijkquote:
Ik geloof dat er geen animo is voor op zaterdag kijken, dus kijk straks wel meequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar gevluchte personen kan ik niet scannen natuurlijk![]()
Maareh ga je kieken of kijk je Zaterdag terug?
Bedoel je nu 'we'?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat er geen animo is voor op zaterdag kijken, dus kijk straks wel mee
Ik zeg; doen wequote:
quote:
Ik wil best delen hoor. Krijg het toch niet allemaal op, en ik weet ook nog niet of ze wel lekker zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan
![]()
Ik heb niks liggen![]()
Lekkersquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil best delen hoor. Krijg het toch niet allemaal op, en ik weet ook nog niet of ze wel lekker zijn
Da's 1 van de 3quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LekkersAls het maar geen freaky Babi smaak is, die nieuwe chipssmaak
quote:
Zie je, het ligt niet aan mijquote:
Ow, dus je HEBT 'm nog niet geproefdquote:Die wil ik niet proeven, die andere 2 wel graag
Nee, zei ik ook niet D.quote:
Ik eet het buiten de chips om al niet dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar je had er wel al een mening over he
Ow, maar ik eet ook nooit mango'squote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet het buiten de chips om al niet dus
quote:
Zie antwoord in SCquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoef geen chips
Heb je iedereen gevraagd D. ?
Volgens mij zitten we nog in het theaterquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wat voor soort aflevering komt er vandaag
Waarom?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
geven jullie een seintje ?
Ik kijk GTST
omdat het leuk isquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom?
Dat laatste dus he, dat seintje wil ik best geven
echtquote:
Weet het niet zeker (vandaar het vraagteken) maar meende ergens gehoord te hebben dat dit de laatste theatershow wasquote:
oh okquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Weet het niet zeker (vandaar het vraagteken) maar meende ergens gehoord te hebben dat dit de laatste theatershow was
Ja, maar het is wel irritant.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Anders moeten ze teveel aan muziekrechten betalen
Uw toetsenbord heeft kurenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:36 schreef Anonymousz het volgende:
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
quote:
Maar het gaat natuurlijk om de stem hequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zitten wel een paar dames bij die mooi zijn.
hoiquote:
quote:
Ik niet, maar mijn gehoor is dan toch al beschadigdquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik doe soms preventief het geluid even uit.
welke nummer is hetquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
OMG hoe kun je hier de tekst van kwijt zijn, dit nummer is 100 keer per dag op de radio.
Hebben thuis zeker Radio 1 op staanquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
OMG hoe kun je hier de tekst van kwijt zijn, dit nummer is 100 keer per dag op de radio.
Ik gok van niet eigenlijkquote:
Ik hoor hem ook zo vaak maar geheel zingen lukt me ook niequote:
Mij welquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor hem ook zo vaak maar geheel zingen lukt me ook nie
Ja maar jij bent ook hip, lekker kek enzo. Nieuwste chipjes uitproberen, nieuwe smaakjes, nieuwe liedjes.quote:
Was dat die reclame van rimboe of hoe het ook heet?quote:
Aanrader?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:51 schreef Karina het volgende:
Over nieuwe chipjes gesproken, ik heb hier rijstborrelnoten, best te eten.
Groeten uit de rimboe inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat die reclame van rimboe of hoe het ook heet?
Daar had ik eerder wat van gezien, ken dat dwergenfamilie'tje, leuke mensen zijn dat.
Moeder zat een poosje achter de kassa bij de supermarkt, ik moest m'n armen uitstrekken om het contant geld aan te kunnen nemen
Maar zijn uitstraling is tijdens het zingen alles behalve leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
En dat irritante kindje zingt eigenlijk nog het best van allemaal.
Vragen die negers "waar is je moeder"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |