Bennyquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Je hebt vandaag geleerd de overig-filter te gebruiken, nu nog de Popstars-filter
GEK WORDT IK ER VANquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Je hebt vandaag geleerd de overig-filter te gebruiken, nu nog de Popstars-filter
72% voor dacht ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
valentijn....
wat zei het publiek nou? Datheb ik even gemist
Nouquote:
Ja ik hoor net dat meisje zeggen "ik heb dat nummer gekregen", maar mogen ze wel uit een paar kiezen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Guanabana het volgende:
De nummers worden toch voor ze gekozen?
Ik vind de nummerkeuze in het grootste deel van de gevallen gewoon ruk. Doen ze dat expres zodat ze mensen door de mand kunnen laten vallen ofzo?
Je hebt erom gevraagdquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
!
En dan maak je er niet eens #54 van.![]()
Twee weken geleden moest een meisje This is the Life van Amy MacDonald zingen, en dat nummer haatte ze echt, dus ik denk niet dat ze mogen kiezen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat meisje zeggen "ik heb dat nummer gekregen", maar mogen ze wel uit een paar kiezen?
Dan snap ik echt niet dat ze dat joch, dat nummer lieten zingen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Twee weken geleden moest een meisje This is the Life van Amy MacDonald zingen, en dat nummer haatte ze echt, dus ik denk niet dat ze mogen kiezen.
Nee die daarnet Beyonce zong zei deze kreeg ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Twee weken geleden moest een meisje This is the Life van Amy MacDonald zingen, en dat nummer haatte ze echt, dus ik denk niet dat ze mogen kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |