Bennyquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Je hebt vandaag geleerd de overig-filter te gebruiken, nu nog de Popstars-filter
GEK WORDT IK ER VANquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Je hebt vandaag geleerd de overig-filter te gebruiken, nu nog de Popstars-filter
72% voor dacht ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
valentijn....
wat zei het publiek nou? Datheb ik even gemist
Nouquote:
Ja ik hoor net dat meisje zeggen "ik heb dat nummer gekregen", maar mogen ze wel uit een paar kiezen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Guanabana het volgende:
De nummers worden toch voor ze gekozen?
Ik vind de nummerkeuze in het grootste deel van de gevallen gewoon ruk. Doen ze dat expres zodat ze mensen door de mand kunnen laten vallen ofzo?
Je hebt erom gevraagdquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
!
En dan maak je er niet eens #54 van.![]()
Twee weken geleden moest een meisje This is the Life van Amy MacDonald zingen, en dat nummer haatte ze echt, dus ik denk niet dat ze mogen kiezen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat meisje zeggen "ik heb dat nummer gekregen", maar mogen ze wel uit een paar kiezen?
Dan snap ik echt niet dat ze dat joch, dat nummer lieten zingen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Twee weken geleden moest een meisje This is the Life van Amy MacDonald zingen, en dat nummer haatte ze echt, dus ik denk niet dat ze mogen kiezen.
Nee die daarnet Beyonce zong zei deze kreeg ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Twee weken geleden moest een meisje This is the Life van Amy MacDonald zingen, en dat nummer haatte ze echt, dus ik denk niet dat ze mogen kiezen.
Je bent oplettenderderder dan mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
!
En dan maak je er niet eens #54 van.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Is hij nou nog steeds in denial? En wat is een badger?
Dat is niet het enige vrouwelijke aan hem!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Dat shirt vind ik trouwens een vrouwenshirt.
Ik zou dat eerste deel zonder koptelefoon luisteren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik een deel heb gemist en geen halve aflevering ga kijken
Nee hij is hetero hoor! Niets vrouwelijks aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is niet het enige vrouwelijke aan hem!
Dat gevaar lopen we nu ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef Avey het volgende:
Nou valt niet tegen.
Kan ook zijn dat de rest zo matig was natuurlijk
Het is links over rechts, dus wel een mannenshirtquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Dat shirt vind ik trouwens een vrouwenshirt.
quote:
Klopt ja, ik had toevallig laatst een spijkerbroek gekocht met een vrouwensluiting, was ik helemaal niet gewend.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het is links over rechts, dus wel een mannenshirt
Dat kan helemaal niet, want Dean gaat winnen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja.... vorig jaar een man, dit jaar een vrouw
Wel om te horen, niet om te zingen.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want Dean gaat winnen.
Niks gemist dus?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou dat eerste deel zonder koptelefoon luisteren.
Is expres, kan gewoon niet anders.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:27 schreef TheArt het volgende:
Waarom kiezen ze telkens van die pokke nummers.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou dat eerste deel zonder koptelefoon luisteren.
Begin ik ook te denken, het zijn allemaal best lastige nummers.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is expres, kan gewoon niet anders.
Het origineel hangt ook van het knip- en plakwerk aan elkaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad best lastig is om te zingen.
Dat zal best, live zal het ook wel niet om aan te horen zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Het origineel hangt ook van het knip- en plakwerk aan elkaar
Iedereen die ze er uit willen hebben geven ze een te moeilijk nummerquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is expres, kan gewoon niet anders.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:27 schreef TheArt het volgende:
Waarom kiezen ze telkens van die pokke nummers.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wij denken wel hetzelfde
ik vind haar ook niet mooiquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Avey het volgende:
Ik zal wel een vage smaak hebben maar ik vind haar niet mooi
quote:
Dan delen wij die vage smaakquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Avey het volgende:
Ik zal wel een vage smaak hebben maar ik vind haar niet mooi
Katie Melua vast ook he?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef Avey het volgende:
[..]Wat grappig, alles wat ik stom vind vindt jij leuk.
Ja, vreselijk saaiquote:
En uit haar buik zo te zien, ze stond met haar hand op haar buik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
Ze staat het uit haar strot te duwen lijkt het wel
Ja dan blijf je kijken met deze slechte zooiquote:
quote:
Ken ik niet, waar komt ie vandaan?quote:
Met haar miljoen fietsenquote:
Ik heb haar cd, die is wel vetquote:
mijn standaar UIquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef Avey het volgende:
[..]waarom gebruik je voor die post dat hartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |