quote:
Ik niet, maar mijn gehoor is dan toch al beschadigdquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik doe soms preventief het geluid even uit.
welke nummer is hetquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
OMG hoe kun je hier de tekst van kwijt zijn, dit nummer is 100 keer per dag op de radio.
Hebben thuis zeker Radio 1 op staanquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
OMG hoe kun je hier de tekst van kwijt zijn, dit nummer is 100 keer per dag op de radio.
Ik gok van niet eigenlijkquote:
Ik hoor hem ook zo vaak maar geheel zingen lukt me ook niequote:
Mij welquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor hem ook zo vaak maar geheel zingen lukt me ook nie
Ja maar jij bent ook hip, lekker kek enzo. Nieuwste chipjes uitproberen, nieuwe smaakjes, nieuwe liedjes.quote:
Was dat die reclame van rimboe of hoe het ook heet?quote:
Aanrader?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:51 schreef Karina het volgende:
Over nieuwe chipjes gesproken, ik heb hier rijstborrelnoten, best te eten.
Groeten uit de rimboe inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat die reclame van rimboe of hoe het ook heet?
Daar had ik eerder wat van gezien, ken dat dwergenfamilie'tje, leuke mensen zijn dat.
Moeder zat een poosje achter de kassa bij de supermarkt, ik moest m'n armen uitstrekken om het contant geld aan te kunnen nemen
Maar zijn uitstraling is tijdens het zingen alles behalve leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
En dat irritante kindje zingt eigenlijk nog het best van allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |