Duhquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef crv het volgende:
sorry maar zit nu VOH te kijken en de beste van postars komt nog niet mijlenver in de buurt van de slechste van VOH
niet danquote:
Johquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef crv het volgende:
sorry maar zit nu VOH te kijken en de beste van postars komt nog niet mijlenver in de buurt van de slechste van VOH
Ja echt wel, alleen Dean dan , die is beter dan die tweeling bij VoHquote:
Ik zeg maar nietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef crv het volgende:
quote:
dat gaat gebeuren, let maar opquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Zou wel humor zijn als Ben VOH wint en Dean Popstars.
Zijn broertjequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
wie was dat achter de schermen
Die neem ik Kally
Ik denk dat hij iets anders ook wel goed had gezongen hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
En voor hem zoeken ze wel een passend nummer uit. Erg eigenlijk.
Inderdaad zegquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
En voor hem zoeken ze wel een passend nummer uit. Erg eigenlijk.
quote:
neem me ff niet in de zeik, is voor het eerst dat ik er wat serieuzer naar kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |