och mevr.mus... wat verdrietig...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
En ik ben weer terug![]()
Ik quote mezelf even uit Z&G:
[..]
tuurlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wil je me nod op 8 november zetten?
Je mag mij wel uit het lijstje halen, ik verhuis definitief naar het andere topic.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:31 schreef mijsje het volgende:
zijn er nog meer die ik moet verplaatsen? Entreri bijvoorbeeld? hebben we al van jou gehoord?
Dit stukje heeft me geraakt. Want ik heb inderdaad het gevoel "het is goed zo", maar daarnaast is er ook heel veel verdriet. Want de (nabije) toekomst ziet er opeens weer heel anders uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:19 schreef mijsje het volgende:
och mevr.mus... wat verdrietig...
je klinkt heel sterk, maar verstop het verdriet niet achter "het is goed zo"... (als je begrijpt wat ik bedoel) je beschrijft heel mooi dat je het zelf al voelde met je twijfels, en dat je gevoel bleek te kloppen. dat moet je evengoed vertrouwen geven! Ik hoop dat je hier niet te lang weer hoeft te wachten meid
Ik sta er nog in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:11 schreef mijsje het volgende:
wilde ik in m'n post om dingen te veranderen, kan ik er niet meer in... merkte ik toen pas dat Rocka dat al gedaan had...thanks
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:14 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik sta er nog in.![]()
Misschien niet zo'n ramp, dan wacht ik gewoon het resultaat van de eerste IUI af en dan ga ik definitief uit het lijstje en naar een ander topic (ik hoop natuurlijk Z&G).
Kolonia na hoeveel rondes heb jij de stap naar de dokter gezet? Ik twijfel nog een beetje ivm eventuele wachttijden. We willen het liefst nog 2 maandjes zelf proberenquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:14 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik sta er nog in.![]()
Misschien niet zo'n ramp, dan wacht ik gewoon het resultaat van de eerste IUI af en dan ga ik definitief uit het lijstje en naar een ander topic (ik hoop natuurlijk Z&G).
zoals boven al gezegd: je kunt gewoon zelf blijven proberen maar daarnaast wat 'standaard' onderzoekjes laten doen en evt. een afspraak maken met de gyn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kolonia na hoeveel rondes heb jij de stap naar de dokter gezet? Ik twijfel nog een beetje ivm eventuele wachttijden. We willen het liefst nog 2 maandjes zelf proberen
Sja, bij mij was het meer een kwestie van het vruchtje wilde niet plakken. Ik was 11 dagen overtijd toen ik weer ging bloeden en dus ongesteld werd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:58 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bedankt voor jullie lieve woorden![]()
[..]
Dit stukje heeft me geraakt. Want ik heb inderdaad het gevoel "het is goed zo", maar daarnaast is er ook heel veel verdriet. Want de (nabije) toekomst ziet er opeens weer heel anders uitEn inderdaad voel ik ook vertrouwen, in mijn gevoel, in mijn lichaam, in mijn relatie. En ik hoop dat ik hier weer snel weg ben, of eigenlijk hoop ik dat dit topic heel snel leeg loopt
![]()
Op internet lees ik trouwens allerlei verschillende dingen over zwanger worden direct na een miskraam. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Niet dat we van plan zijn om nu direct weer te beginnen, maar eigenlijk wil ik ook niet te lang wachten
Uiteraard (en helaas) is er geen garantie, daarom heb ik ook 'proberen te' tussen haakjes gezet. In het onderzoek waar ik het over had gaat het echter over een zwangerschap die kort volgt op een miskraam, vandaar dus dat ik dat zo formuleerde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:11 schreef mijsje het volgende:
helaas werkt dat niet altijd zo. ik wilde ook niet wachten na onze miskraam, maar helaas, ik ben niet meer zwanger geworden erna. het zou fijn zijn als het lukt, maar ga er niet vanuit dat het lukt van tevoren.
Ik duim voor je mee dat je niet meer lang hoeft te posten hier...
wilde ik in m'n post om dingen te veranderen, kan ik er niet meer in... merkte ik toen pas dat Rocka dat al gedaan had...thanks
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Jore het volgende:
[..]
Uiteraard (en helaas) is er geen garantie, daarom heb ik ook 'proberen te' tussen haakjes gezet. In het onderzoek waar ik het over had gaat het echter over een zwangerschap die kort volgt op een miskraam, vandaar dus dat ik dat zo formuleerde.
13, dacht ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Kolonia na hoeveel rondes heb jij de stap naar de dokter gezet? Ik twijfel nog een beetje ivm eventuele wachttijden. We willen het liefst nog 2 maandjes zelf proberen
thxquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:00 schreef Kolonia het volgende:
[..]
13, dacht ik.
En het duurt dan nog wel twee maandjes voordat je bij de gyn terecht kunt.
Lijkt me verstandig: je bent er nu al zo mee bezig dat het goed is voor je gemoedsrust dat je vast een klein stapje zet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Ik geloof dat ik vrijdag maar eens ga bellen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:40 schreef Kolonia het volgende:
Maar als je eisprong op 30 september is geweest, dan test je nu toch ook veel te vroeg?
jij was toch ook nog niet zo lang bezig? Of heb je een onregelmatige cyclusquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Boepie het volgende:
ik ga voor de 22ste NOD en vandaag naar gyn geweest (1ekeer), dat was niet leuk, werd niet begrepen etc. waardeloos dus.
Word vervolg, hang al beetje in andere topic (zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat) blijf hier ook mee lezen en posten hoor vind het leuk om mensen te volgen.
Wat sjips dat het bezoek aan de gyn zo tegen viel. Is het dan een idee om naar een andere gyn te gaan, want het lijkt me toch wel cruciaal dat je een gyn hebt waar je een goed gevoel bij hebt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Boepie het volgende:
ik ga voor de 22ste NOD en vandaag naar gyn geweest (1ekeer), dat was niet leuk, werd niet begrepen etc. waardeloos dus.
Word vervolg, hang al beetje in andere topic (zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat) blijf hier ook mee lezen en posten hoor vind het leuk om mensen te volgen.
Balenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kan een MODje mij even naar het onderste rijtje verplaatsen?
Volgens mij is hetbegonnen en ik ga komende maand geen uitspraken doen over mijn NOD. We zien het allemaal wel!
Ook Balenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Vanochtend ongesteld geworden na 22 dagen. Raar hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n korte cyclus had. Vervelend ook, had niks bij me op kantoor. Dat hoort er ook bij als je pilloos bent
Hoe was je temp. vannochtend?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kan een MODje mij even naar het onderste rijtje verplaatsen?
Volgens mij is hetbegonnen en ik ga komende maand geen uitspraken doen over mijn NOD. We zien het allemaal wel!
Ja leuke verrassing is dat hequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Vanochtend ongesteld geworden na 22 dagen. Raar hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n korte cyclus had. Vervelend ook, had niks bij me op kantoor. Dat hoort er ook bij als je pilloos bent
36,8...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe was je temp. vannochtend?
Aventura, was je ook niet net gestopt met de pil? Kan het me even niet herinneren meer... Mijn eerste cyclus was ook 22 dagen na het stoppen en nu..... nog niets.... dag 25 nu. We wachten geduldig af en ja, tampons mee in de tas en voor het zekere een inlegkruisje alsvast!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Ook alweer iets langer dan een jaar deze ronde.. (en nog iets langer geleden een periode van een jaar of 3 wat ook niet succesvol was;( ) en nu stap wederom naar de gyn gemaakt. Op de 1 of andere manier lukt het niet om zwanger te worden (klinkt ook meteen zo (*&*^&%*)quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij was toch ook nog niet zo lang bezig? Of heb je een onregelmatige cyclusSorry ik weethet allemaal niet meer, er komen zoveel verhalen voorbij
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef Boepie het volgende:
[..]
Ook alweer iets langer dan een jaar deze ronde.. (en nog iets langer geleden een periode van een jaar of 3 wat ook niet succesvol was;( ) en nu stap wederom naar de gyn gemaakt. Op de 1 of andere manier lukt het niet om zwanger te worden (klinkt ook meteen zo (*&*^&%*)
Heb een redelijk regelmatige cyclus, enne verder geeft het niets hoor je vragen
Het is echt vreemd. Voor ik de pil nam had ik werkelijk nooit een cyclus zo kort. Eerder wat langer, 29-30 dagen. Nou ja, ik moet misschien nog wennen. Ik gaf het deze maand toch al weinig kans vanwege mijn 6-daagse reisje zonder ventquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja leuke verrassing is dat heik ben nu ook al 3 keer verrast met zo'n korte cyclus.
Heb nu maar gewoon standaard een tampon in mn tas zitten
GGB, wat raar toch!
Hoe komt het toch dat in 'de boeken' altijd gerekend wordt met 28 dagen. Volgens mij bestaat er geen vrouw met zo'n cyclusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier heb ik de laatste paar keer ook een heel korte cyclus gehad. Mijn cycli waren 38, 30,30, 31, 24, 28, 24, en 22 dagen. Nu zit ik op dag 24, ik ben benieuwd welke dag ik nu ga halen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ok ik ben dan met iemand anders in de war
Maar heb je dan een pauze genomen? Eerst 3 jaar en nu meer dan een jaar? Of in de tussentijd wel zwanger geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat dus maar super blij uiteraard, alleen dat het niet lukt maakt me wel verdrietig.
Ik ben net gestopt, eerste menstruatie is dit!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:51 schreef Susie het volgende:
[..]
Aventura, was je ook niet net gestopt met de pil? Kan het me even niet herinneren meer... Mijn eerste cyclus was ook 22 dagen na het stoppen en nu..... nog niets.... dag 25 nu. We wachten geduldig af en ja, tampons mee in de tas en voor het zekere een inlegkruisje alsvast!
En GGB
Spannend en succesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben net gestopt, eerste menstruatie is dit!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Boepie het volgende:
[..]aaaawwww knuffeltje voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat dus maar super blij uiteraard, alleen dat het niet lukt maakt me wel verdrietig.
Het gaat lukken met ons, ik voel het![]()
Ja hoop het wel hoor en mag ook wel eens tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaaawwww knuffeltje voor jou
Het gaat lukken met ons, ik voel het
wel hoor... ik ben zo'n vrouw... precies 28 dagen duurt mijn cyclus, en iedere 14e dag heb ik netjes een eisprong... (alles supernetjes, dus waarom het nou niet lukt... wie het weet mag het zeggen...)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat in 'de boeken' altijd gerekend wordt met 28 dagen. Volgens mij bestaat er geen vrouw met zo'n cyclus
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat in 'de boeken' altijd gerekend wordt met 28 dagen. Volgens mij bestaat er geen vrouw met zo'n cyclus
Ik zou willen dat mijn cyclus zo wordt! Ik ben sinds juni gestopt met de pil en had daarna een cyclus van 106 dagen. Zit nu op dag 11, dus ik hoop dat ik deze keer een kortere cyclus heb.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik had ook altijd een cyclus vsn 28 dagenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
het is inderdaad erg zuur... we dachten daarom dat we misschien geen match zijn (dat er geen bevruchting plaats kan vinden terwijl alles wel goed werkt maar je gewoon geen goede combi bent met je man/vrouw) maar dat lijkt ook niet zo te zijn na de punctie voor de ivf... van de 13 eicellen waren er 12 bevrucht, en na de terugplaatsing zijn alle overige 11 goed ingevroren... ik weet het echt niet meer wat er nou nog mis zou kunnen zijn... heel frustrerend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje Mijsje, dat maakt het misschien nog wel een beetje zuurder dat het nog niet is gelukt of niet?
Zijn er hier dames die hun eisprong goed voelen en zoja, zouden die (nog) eens willen beschrijven hoe dat voelt?
Ik heb gisteren de hele middag en avond een soort kramp/spierpijn gevoeld rechtsonderin mijn buik, vlakbij mijn lies. Het gevoel kwam me wel bekend voor alleen ik heb het nooit eerder gelinkt aan mn cyclus. Nu natuurlijk wel
Puntje 19 is pas dat je beter niet kunt (mee)roken!quote:14 - Wees voorzichtig bij het schoonmaken, chemicaliën in de lucht kunnen je lichaam binnendringen door je ogen, huid, voedsel en water. Berg chemicalien en schoonmaakmiddelen op in een gesloten plaats, zorg voor een goede ventilatie. Als je schoonmaakt, doe dan handschoenen aan. Was je handen voor je eet, drinkt of rookt.
Gewoon lekker je drankje doen, je hoeft je niet meteen in coma te zuipen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:14 schreef Susie het volgende:
In het kader van slechte dingen en dergelijke, even jullie mening:
Ik zit nu op dag 27 (eerste cyclus was dus 22 dagen) en nog helemaal niets. Ik dacht van de week, ja daar komt ie, want ik had wat last van mijn onderrug, maar nee. Uiteraard hopen we ook dat er niets komt, maar ja, verwacht het eigenlijk nog niet zo snel.....
Aanstaande zaterdag heb ik dus een feestje en jullie begrijpen me al; drankjes?? Ik zit er dus aan te denken om zaterdag te testen, maar dat zou ook zo maar nog veel te vroeg kunnen zijn. Stel nou dat ik zaterdag nog niet ongi ben en ik test en die is negatief, zouden jullie dan zaterdagavond gewoon lekker een borrel nemen??
Wanneer ik geen drankje neem, dan vragen de mensen toch waarschijnlijk of ik zwanger ben, aangezien ik normaal gesproken best wel van een slokkie houd op zulke feestjes
Als je zegt dat je griep heb, staat niemand raar te kijken dat je niet drinktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:22 schreef mefke79 het volgende:
hoezo griep trouwens? Ik snap em niet?
Dan wil ook niemand meer met je praten... niet gezellig...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je zegt dat je griep heb, staat niemand raar te kijken dat je niet drinkt
Helemaal mee eens...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef mefke79 het volgende:
susie, ik zou gewoon wat drinken hoor. Als je al zwanger bent is er nu nog geen uitwisseling tussen jou en het kindje...(en ja, ik weet dat vast onderzoeken te vinden zijn die iets anders beweren en dat het schadelijk is, maar tis goed, na anderhalf jaar werd ik daar vanzelf makkelijk in).
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Susie het volgende:
Nou meiden, ik zou toch echt wat moeten verzinnen, want bekend maken dat ik vanmorgen een licht streepje heb gepiest, dat wil ik nog niet!!![]()
Ik kan helaas met mijn mobiel geen foto mailen, maar ik zag toch echt vanmorgen (ik kon niet meer wachten tot morgen!!! ) een tweede streepje staan........![]()
Ik kan het nog niet bevatten en had het ook niet zo snel verwacht! Het is nog harstikke kort natuurlijk, ik ga morgenochtend nogmaals een testje doen om het echt zeker te weten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |