och mevr.mus... wat verdrietig...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
En ik ben weer terug![]()
Ik quote mezelf even uit Z&G:
[..]
tuurlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Wil je me nod op 8 november zetten?
Je mag mij wel uit het lijstje halen, ik verhuis definitief naar het andere topic.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:31 schreef mijsje het volgende:
zijn er nog meer die ik moet verplaatsen? Entreri bijvoorbeeld? hebben we al van jou gehoord?
Dit stukje heeft me geraakt. Want ik heb inderdaad het gevoel "het is goed zo", maar daarnaast is er ook heel veel verdriet. Want de (nabije) toekomst ziet er opeens weer heel anders uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:19 schreef mijsje het volgende:
och mevr.mus... wat verdrietig...
je klinkt heel sterk, maar verstop het verdriet niet achter "het is goed zo"... (als je begrijpt wat ik bedoel) je beschrijft heel mooi dat je het zelf al voelde met je twijfels, en dat je gevoel bleek te kloppen. dat moet je evengoed vertrouwen geven! Ik hoop dat je hier niet te lang weer hoeft te wachten meid
Ik sta er nog in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:11 schreef mijsje het volgende:
wilde ik in m'n post om dingen te veranderen, kan ik er niet meer in... merkte ik toen pas dat Rocka dat al gedaan had...thanks
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:14 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik sta er nog in.![]()
Misschien niet zo'n ramp, dan wacht ik gewoon het resultaat van de eerste IUI af en dan ga ik definitief uit het lijstje en naar een ander topic (ik hoop natuurlijk Z&G).
Kolonia na hoeveel rondes heb jij de stap naar de dokter gezet? Ik twijfel nog een beetje ivm eventuele wachttijden. We willen het liefst nog 2 maandjes zelf proberenquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:14 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik sta er nog in.![]()
Misschien niet zo'n ramp, dan wacht ik gewoon het resultaat van de eerste IUI af en dan ga ik definitief uit het lijstje en naar een ander topic (ik hoop natuurlijk Z&G).
zoals boven al gezegd: je kunt gewoon zelf blijven proberen maar daarnaast wat 'standaard' onderzoekjes laten doen en evt. een afspraak maken met de gyn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kolonia na hoeveel rondes heb jij de stap naar de dokter gezet? Ik twijfel nog een beetje ivm eventuele wachttijden. We willen het liefst nog 2 maandjes zelf proberen
Sja, bij mij was het meer een kwestie van het vruchtje wilde niet plakken. Ik was 11 dagen overtijd toen ik weer ging bloeden en dus ongesteld werd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:58 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bedankt voor jullie lieve woorden![]()
[..]
Dit stukje heeft me geraakt. Want ik heb inderdaad het gevoel "het is goed zo", maar daarnaast is er ook heel veel verdriet. Want de (nabije) toekomst ziet er opeens weer heel anders uitEn inderdaad voel ik ook vertrouwen, in mijn gevoel, in mijn lichaam, in mijn relatie. En ik hoop dat ik hier weer snel weg ben, of eigenlijk hoop ik dat dit topic heel snel leeg loopt
![]()
Op internet lees ik trouwens allerlei verschillende dingen over zwanger worden direct na een miskraam. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Niet dat we van plan zijn om nu direct weer te beginnen, maar eigenlijk wil ik ook niet te lang wachten
Uiteraard (en helaas) is er geen garantie, daarom heb ik ook 'proberen te' tussen haakjes gezet. In het onderzoek waar ik het over had gaat het echter over een zwangerschap die kort volgt op een miskraam, vandaar dus dat ik dat zo formuleerde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:11 schreef mijsje het volgende:
helaas werkt dat niet altijd zo. ik wilde ook niet wachten na onze miskraam, maar helaas, ik ben niet meer zwanger geworden erna. het zou fijn zijn als het lukt, maar ga er niet vanuit dat het lukt van tevoren.
Ik duim voor je mee dat je niet meer lang hoeft te posten hier...
wilde ik in m'n post om dingen te veranderen, kan ik er niet meer in... merkte ik toen pas dat Rocka dat al gedaan had...thanks
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Jore het volgende:
[..]
Uiteraard (en helaas) is er geen garantie, daarom heb ik ook 'proberen te' tussen haakjes gezet. In het onderzoek waar ik het over had gaat het echter over een zwangerschap die kort volgt op een miskraam, vandaar dus dat ik dat zo formuleerde.
13, dacht ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Kolonia na hoeveel rondes heb jij de stap naar de dokter gezet? Ik twijfel nog een beetje ivm eventuele wachttijden. We willen het liefst nog 2 maandjes zelf proberen
thxquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:00 schreef Kolonia het volgende:
[..]
13, dacht ik.
En het duurt dan nog wel twee maandjes voordat je bij de gyn terecht kunt.
Lijkt me verstandig: je bent er nu al zo mee bezig dat het goed is voor je gemoedsrust dat je vast een klein stapje zet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Ik geloof dat ik vrijdag maar eens ga bellen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:40 schreef Kolonia het volgende:
Maar als je eisprong op 30 september is geweest, dan test je nu toch ook veel te vroeg?
jij was toch ook nog niet zo lang bezig? Of heb je een onregelmatige cyclusquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Boepie het volgende:
ik ga voor de 22ste NOD en vandaag naar gyn geweest (1ekeer), dat was niet leuk, werd niet begrepen etc. waardeloos dus.
Word vervolg, hang al beetje in andere topic (zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat) blijf hier ook mee lezen en posten hoor vind het leuk om mensen te volgen.
Wat sjips dat het bezoek aan de gyn zo tegen viel. Is het dan een idee om naar een andere gyn te gaan, want het lijkt me toch wel cruciaal dat je een gyn hebt waar je een goed gevoel bij hebt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Boepie het volgende:
ik ga voor de 22ste NOD en vandaag naar gyn geweest (1ekeer), dat was niet leuk, werd niet begrepen etc. waardeloos dus.
Word vervolg, hang al beetje in andere topic (zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat) blijf hier ook mee lezen en posten hoor vind het leuk om mensen te volgen.
Balenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kan een MODje mij even naar het onderste rijtje verplaatsen?
Volgens mij is hetbegonnen en ik ga komende maand geen uitspraken doen over mijn NOD. We zien het allemaal wel!
Ook Balenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Vanochtend ongesteld geworden na 22 dagen. Raar hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n korte cyclus had. Vervelend ook, had niks bij me op kantoor. Dat hoort er ook bij als je pilloos bent
Hoe was je temp. vannochtend?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kan een MODje mij even naar het onderste rijtje verplaatsen?
Volgens mij is hetbegonnen en ik ga komende maand geen uitspraken doen over mijn NOD. We zien het allemaal wel!
Ja leuke verrassing is dat hequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Vanochtend ongesteld geworden na 22 dagen. Raar hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n korte cyclus had. Vervelend ook, had niks bij me op kantoor. Dat hoort er ook bij als je pilloos bent
36,8...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe was je temp. vannochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |