quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Jore het volgende:
[..]
Uiteraard (en helaas) is er geen garantie, daarom heb ik ook 'proberen te' tussen haakjes gezet. In het onderzoek waar ik het over had gaat het echter over een zwangerschap die kort volgt op een miskraam, vandaar dus dat ik dat zo formuleerde.
13, dacht ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Kolonia na hoeveel rondes heb jij de stap naar de dokter gezet? Ik twijfel nog een beetje ivm eventuele wachttijden. We willen het liefst nog 2 maandjes zelf proberen
thxquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:00 schreef Kolonia het volgende:
[..]
13, dacht ik.
En het duurt dan nog wel twee maandjes voordat je bij de gyn terecht kunt.
Lijkt me verstandig: je bent er nu al zo mee bezig dat het goed is voor je gemoedsrust dat je vast een klein stapje zet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Ik geloof dat ik vrijdag maar eens ga bellen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:40 schreef Kolonia het volgende:
Maar als je eisprong op 30 september is geweest, dan test je nu toch ook veel te vroeg?
jij was toch ook nog niet zo lang bezig? Of heb je een onregelmatige cyclusquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Boepie het volgende:
ik ga voor de 22ste NOD en vandaag naar gyn geweest (1ekeer), dat was niet leuk, werd niet begrepen etc. waardeloos dus.
Word vervolg, hang al beetje in andere topic (zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat) blijf hier ook mee lezen en posten hoor vind het leuk om mensen te volgen.
Wat sjips dat het bezoek aan de gyn zo tegen viel. Is het dan een idee om naar een andere gyn te gaan, want het lijkt me toch wel cruciaal dat je een gyn hebt waar je een goed gevoel bij hebt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Boepie het volgende:
ik ga voor de 22ste NOD en vandaag naar gyn geweest (1ekeer), dat was niet leuk, werd niet begrepen etc. waardeloos dus.
Word vervolg, hang al beetje in andere topic (zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat) blijf hier ook mee lezen en posten hoor vind het leuk om mensen te volgen.
Balenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kan een MODje mij even naar het onderste rijtje verplaatsen?
Volgens mij is hetbegonnen en ik ga komende maand geen uitspraken doen over mijn NOD. We zien het allemaal wel!
Ook Balenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Vanochtend ongesteld geworden na 22 dagen. Raar hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n korte cyclus had. Vervelend ook, had niks bij me op kantoor. Dat hoort er ook bij als je pilloos bent
Hoe was je temp. vannochtend?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kan een MODje mij even naar het onderste rijtje verplaatsen?
Volgens mij is hetbegonnen en ik ga komende maand geen uitspraken doen over mijn NOD. We zien het allemaal wel!
Ja leuke verrassing is dat hequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Vanochtend ongesteld geworden na 22 dagen. Raar hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n korte cyclus had. Vervelend ook, had niks bij me op kantoor. Dat hoort er ook bij als je pilloos bent
36,8...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe was je temp. vannochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |