Idd is wachten het enige wat ik nu nog kan doen scheelt dat ik heel geduldig benquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef mefke79 het volgende:
mevr_mus: morgen opnieuw met ochtendurine. Geen idee hoe gevoelig die beide testen zijn, ik heb ze nooit gebruikt. Ik ga wel voor je duimen!
Klavertje, nou ja, ik wist toch wel dat ik zwanger was, ook zonder test. En ik wist eigenlijk ook meteen dat het niet goed was. Mijn lichaam is heeeel goed in me dat vertellen. Maar rot is het wel ja.
Debje, tja, lastig dan. Het enige dat je echt kan doen is afwachten, hoe vervelend dan ook.
Ik zit nu op dag 22 als ik er vanuit ga dat de dag van de miskraam ook de eerste dag van de nieuwe cyclus was. En mijn cyclus is ergens tussen de 24 en 26 dagen. Lekker veel als dus. Oftewel, geen peil op te trekken en ik wacht dus rustig af. Het zou wel heeeel apart zijn als het nu weer raak is, dus ik ga er maar vanuit van niet.
Ik weet t streep is streep maarja heb t al eerder gehad en nu ben nu ietsje (heel ietsje maar) voorzichtiger met juichen... Ach ja vrijdag nog een keer testen en als ik echt zwanger ben moet ie dan toch wel wat duidelijker zijn!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Euh... Debje en Mevr_Mus... een streepje is een streepje, hoe lichtroze die ook is...(!) zegt iemand die na die eerste positieve test nog een stuk of zes testen heeft gedaan omdat ze het maar niet kon geloven.
Da's toch ook niks he die onzekerheid! Wanneer had je positief en wanneer negatief dan? En welke testen gebruik jij dan? Ik die van de Kruidvat van 2 voor 5 euro.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
Lief dat jullie zo meeleven en zo positief zijn.. maar een negatieve test net na een positieve test maakt me nu even verdomd onzeker... Ik moet gewoon geduld hebben. Als het echt raak is merk ik het vanzelf
![]()
voor iedereen bij wie het wachten ook zo onzeker is...
Jaaa we willen een streepjesregenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Boepie het volgende:
Jeetje schrok me een hoedje, vol was ie ineens.
Maargoed hopen dat er een hoop streepjes mogen volgen
Eind van de middag met Etos lichte streep en uurtje of wat later met predictor negatiefquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef DebjeD het volgende:
Da's toch ook niks he die onzekerheid! Wanneer had je positief en wanneer negatief dan? En welke testen gebruik jij dan? Ik die van de Kruidvat van 2 voor 5 euro.
Ik geloof dat ik net iets las over Predictor dat die juist niet zo heel gevoelig zijn en later dan andere merken positief testen... Dus het kan allemaal nog! En misschien toch even smorgens proberen het hoeft niet met de meeste testen maar smorgens is de concentratie toch wel t hoogstquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Eind van de middag met Etos lichte streep en uurtje of wat later met predictor negatief![]()
Laten we hopen dat veel van ons hier dit topic voor post 300 verlaten hebben
Haken is rustgevendquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Ben jij ook zo zenuwachtig? De zenuwen gieren hier door mijn lijf
Haha heb ik ooit geprobeerd en toen vloog alles door de kamer heen haha neu niks voor mijquote:
ik denk ik knal het toch nog even hier neer (was de laatste post gister)quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Boepie het volgende:
Hmm hier weer wat vaags, zit op dag 19 van cyclus en ik heb een beetje licht bloed verlies.. zere rug, wel lichter dan als ik ongi zou worden.. maar mijn menstruatie komt normaal pas tussen 25ste en 28ste dag.. heb in feb een keer gehad dat het met 21 dagen kwam.. maar had niet op dag 19 al zoiets..
Ik vind het raaren durf niet eens te hopen op een zwangerschap eigenlijk
Yep, maar die van mij zijn altijd duidelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef GirlGoneBad het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met cyclus-grafiekjes lezen?
Ik zit nu op dag 28 van de ongeveer 40 dagen, dus in theorie zou ik een eisprong gehad moeten hebben, maar uit mijn grafiekje kan ik eigenlijk niks opmaken. Mijn temperatuur schommelt al de hele maand tussen 36,2 en 36,6, en er zitten geen echte uitschieters tussen.
Ja, ik dacht, ik zal het eerst even vragen voordat ik hem plaats.....quote:Op woensdag 22 september 2010 11:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Yep, maar die van mij zijn altijd duidelijk.
Plaats 'm anders eens.
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Dames, wat een onzekerheid zeg... ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.![]()
was even een paar dagen afwezig ivm ziekte...
Nee geduld was opquote:Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef klavertje-4 het volgende:
Hee Vlindur, wat leuk dat je gaat trouwen gefeliciteerd!!![]()
Kunnen jullie je geduld nog bewaren dames-met-lichte-streepjes?
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
Predictortesten van gister was gewoon stom, denk ikBen gevoelsmatig nog niet helemaal overtuigd
![]()
Gistermiddag, gisteravond laat, vanmorgen![]()
[ afbeelding ]
Uurtje geleden![]()
[ afbeelding ]
Raar, bizar, onverwacht snel![]()
![]()
![]()
Stom he? Vond ik ook al! Ik doe morgenvroeg nog een test kijken wat daaruit komt en als ik dan zondag nog niet ongi ben dan bel ik maandag gewoon de huisarts... Weet t anders ook niet meer hoor...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Vischje het volgende:
DebjeD stom dat er nu geen streepje meer is! Zou je het over een paar dagen niet nog eens proberen? Wie weet wat er dan staat helemaal als je ook nog niet ongie bent.
spannend mevr mus! Ben heel benieuwd naar jou streepje!
ik ga volgende week nogmaals naar de huisarts, ik vind het te lang duden en krijg er de kriebels van! Kijken of hij me weer wegstuurt of misschien iets kan doen voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Gefeliciteerd mevr_mus!
Bedankt voor de analyse, Kolonia en Happyme28. Ik ben toch bang dat er geen eisprong (geweest) is. Ik ben 4 weken geleden al bij de dokter geweest, omdat aan mijn vaders kant in de familie onvruchtbaarheid en verminderde vruchtbaarheid geconstateerd is. De dokter raadde mij aan om 2 cycli te tempen om daarna terug te komen om de boel officieel te analyseren. Dat zal dan in november zijn.
Ego/zeurpost:Ik doe met je mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet precies wat je bedoelt...
It's a beautiful day... Now watch some idiot screw it up!
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
Predictortesten van gister was gewoon stom, denk ikBen gevoelsmatig nog niet helemaal overtuigd
![]()
[ afbeelding ]
Uurtje geleden![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Super Mus!! Van harte!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Uurtje geleden![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ego/zeurpost:even een extra dikke knuffel ! ik snap je frustratie heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef mefke79 het volgende:
Oh, en spannend. Nuh. Heb er geen last van. Ik zie wel, ik ben de rust zelve op het moment.Mefke wel spannend hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGBhoop dat t allemaal snel weer beter gaat!
It's a beautiful day... Now watch some idiot screw it up!
Ik ben een paar jaar geleden noodgedwongen gestopt met de pil en toen heeft het 9 maanden geduurd voor ik ongesteld werd. De laatste keer dat ik gestopt ben met de pil deed ik dat om dezelfde reden als jij: ik wilde nog niet zwanger worden maar ik wilde wel alvast ontpillen zodat ik daar niet ook nog eens op hoefde te wachten als we besloten voor een kind te gaan. Het heeft toen geloof ik 3 maanden geduurd voor ik ongesteld werd en mijn cyclus was daarna heel onregelmatig met rare uitschieters naar boven (60 dagen was geen uitzondering). Toen we echter de condooms de deur uit deden was ik in één keer zwanger. De tweede zwangerschap ging het precies zo: ik was voor het eerst ongesteld, had daarna een heel lange cyclus maar was wel in één keer zwanger.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef doehetzelfer het volgende:
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??
Ik vind het allemaal wel eng, dadelijk is er iets mis?? Volgens de huisarts kwam het wel vaker voor, maar dit steld me toch niet helemaal gerust...
er staatquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen zeg, daar rekende ik even niet op!
wat zien we precies?![]()
Ik kwam er gisteren op koor achter dat een van de meiden daar al 12 weken zwanger is!!![]()
Zij, een ander meisje en ik waren ongeveer gelijk begonnen met proberen, dus nu wordt het toch nog ietsje spannender!!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
dus als ie haar daar op de tafel had genomen....
Woeiiiiii, wat gaaf mefkequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:58 schreef mefke79 het volgende:
Gaaf, die eisprong! Maar volgens mij had ik em al een keer gezien. Bijzonder. En ik voel em altijd. Auw.
Dames...ik heb geloof ik weer een plusje gepiest. Eigenlijk gisteravond al..maar die was me te vaag. Die van net was stukken beter. We hebben em even vergeleken met die van Driekus en dat lijkt er meer op. En het allerbelangrijkste: het voelt beter.
Ik ga voorlopig even voor mezelf in afwachtstand. En over een paar dagen nog maar eens proberen enzo. Maar zullen voor nu maar even zeggen: Pupo!
Van mij ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is die vandaag jarig?? Dubbel gefeliciteerd dan!!
Pft nu haal ik alles door elkaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef Aventura het volgende:
Ik dacht dat het uiteinde van een eileider een soort trompetvorm was. En dat het ei er dan uitzweefdeGrappig om te zien.
Ik kan me voorstellen dat je deze keer blij bent met bloedquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:38 schreef Vischje het volgende:
ik ben vandaag bij de ha geweest en daarna wezen bloedprikken, volgende week uitslag... Maarrr uitslag hoeft al niet meer, net ongesteld geworden!! Ben nog nooit zo blij geweest met bloed;)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef mefke79 het volgende:
ik kom nu toch echt mijn houten krukje oppakken en meenemen...
[ afbeelding ]
het is een waaaardeloze telefoonfoto, maar het idee is wel duidelijk geloof ik. Het is precies dag 32 na de miskraam, dus ik voel me er ook wel zekerder onder. En het feit dat ik de aardbeienthee vind stinken, de trap ineens wel erg lang is en je nog niet naar mijn borsten mag kijken helpen daar zeker aan mee.
Ik wil iedereen heel veel succes wensen en ik hoop voor jullie dat ik jullie allemaal snel terug zie in Z&G. Ik hoop hier voorlopig toch niet meer terug te komen, hoe gezellig het ook was.
Wat Mefke al zei... is het niet tijd voor een testje?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeempie ik lurk me hier een ongeluk en rammel een einde in de rondte..
maaruh mijn menstruatie laat nogal op zich wachten...
(yups BV he?)
afwachten dus maar.....
Ik denk zelf van niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:23 schreef klavertje-4 het volgende:
CA je bent terug van vakantie en nog maar een weekje tot nod. Heb je er zelf een voorgevoel over?
da's toch normaal, 37 graden? maar 'rond 37 graden' is wel wat te vaag. het gaat echt maar om tienden van graden, dus neem een thermometer met (liefst 2) cijfers achter de komma!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef GirlGoneBad het volgende:
Vandaag NOD-day, dag 41... Geen zere erwten, geen wisselende gemoedstoestand, geen 'voorsteekjes', niks!
Temperatuurcurve wel nog netjes ingevuld, maar ik kan er nog steeds niks van begrijpen. Heb nu temperaturen van rond de 37 graden 's ochtends....
* GirlGoneBad gaat op het werk in de 'wachtstand op het' zitten...
37 graden in de ochtend was voor mij altijd hoog. Mijn basale temp was 36.4,maar dat is bij iedereen anders. Spannend al is het wel een lange cyclus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef GirlGoneBad het volgende:
Zo, daar ben ik weer! Eventjes een weekje tijd voor mezelf doet me wel goed.
Mefke, gefelciteeeeeeeeeeeeerd!!!![]()
Vandaag NOD-day, dag 41... Geen zere erwten, geen wisselende gemoedstoestand, geen 'voorsteekjes', niks!
Temperatuurcurve wel nog netjes ingevuld, maar ik kan er nog steeds niks van begrijpen. Heb nu temperaturen van rond de 37 graden 's ochtends....
* GirlGoneBad gaat op het werk in de 'wachtstand op het' zitten...
Mijn 'ik voel helemaal niks' heeft gisteren met jou en je zoon gezwommenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef Vlindur het volgende:
Hoi, nieuwelingen welkom en dag Mefke!![]()
Ik ben 'overtijd' zit nu op dag 32 en ga pas testen bij dag 40. Dus ik ga niet weer een test verkloten
ik voel helemaal niks. Heb nog helemaal geen spotting, geen rugpijn en ook geen krampjes. Dus het zal wel niks zijn.
LB is zelfs nog steeds ongesteldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
07 oktober LadyBlack (is toch al ongesteld geworden)
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Mijn 'ik voel helemaal niks' heeft gisteren met jou en je zoon gezwommen
Nog steedsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
LB is zelfs nog steeds ongesteld![]()
![]()
Maar goed dat je het zegt, mag mijn nod op 28 oktober?
En Boepie heeft zich nog wel gemeld, maar entreri weet ik ook niet
[..]!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Getest en.... negatief....![]()
Dan maar weer verder wachten op...
Ja maar, ja maar... kijk het lijkt inderdaad een erg lange cyclus, maar toen je je lijste poste kon ik er niets van maken, maar nu je dit schrijft, kun je ook te vroeg getest hebben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Getest en.... negatief....![]()
Dan maar weer verder wachten op...
Das dan wel errug vreemd, al mijn andere cycli waren tussen de 37 en 41 dagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef happyme28 het volgende:
GGB, dat is dus wat ik beschreef. Kan zomaar dat je nu pas een eisprong hebt en dan is je NOD dus pas over een week.
Geen bloed geeft moed zeggen we dan![]()
Nee hoor, mijn cyclus is ook zo kort... Ik heb echter ook maar een LF van 10/11 dagen, dus m'n eisprong valt mooi in het middenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, donderdag en vrijdag begon het al, zaterdag brak het door, en nu zit ik nog steeds met maandverband
Met een cyclus van 20-23 dagen blijft er natuurlijk verrekte weinig tijd over om een kindje te kunnen maken
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Wat raar Charmed_Angel! Hopelijk hebben al die mensen het bij het juiste eind en heb je volgende week gewoon een positieve test in handen!
Hier wederom en 37,1 gemeten... En het past niet meer op het kaartje/grafiekje van de HA. Aan de ene kant hoop ik dat die
nou onderhand eens aandiend, maar aan de andere kant weer niet. Ik heb gelezen dat het ook zo kan zijn dat een vruchtje er langer dan 2 weken over doet om zich te nestelen, dus er is nog stiekem een sprankje hoop!
@LadyBlack, mocht ik toch ongi worden, ga ik volgende ronde ook aan de ovulatietesten. Ik heb er al een stuk of 15 liggen van testjezelf.nu, en dan ben ik benieuwd wat er gebeurd.
Jeetje zeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)oord__.html?sn=prive
Ben er best wel even stil van
Dank jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hedat was natuurlijk wel extra leuk geweest...
Maargoed, wel een glas champagne op je bruiloft moet je dan maar denkenen ook niet misselijk/moe oid.
Volgende ronde beter! Een vriendin van mij is ook op haar huwelijksreis zwanger geraakt
Ik temperatuur nu pas 1 cyclus, dus het 'begrijpen' van mijn cyclus deed ik zowiezo al niet. Maar aangezien de afgelopen 6 maanden mijn cyclus tussen de 37 en 41 dagen lag, en ik zo'n 2 weken vantevoren altijd last zere tepels had, snap ik nu niet helemaal waarom ik nu op dag 43 zit, ZONDER pijnlijke tepels?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
Hoelang temperatuur je nu al, GGB? Het is heel zuur, maar het duurt meestal even voor je doorhebt wat je 'baseline' is en hoeveel je temperatuur moet stijgen om daarboven te komen. Als je nu voor het eerst temperatuurt dan kun je vrij weinig concluderen uit je grafiek. Wat Fertility Friend aangeeft lijkt mij de meest plausibele verklaring.
Er zijn mensen die dat inderdaad zien ofzo... snap ik ook niets van hoor! Maarrrrrrrr, je weet maar nooit!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi!
Mistig, koud en moe
Gisteren op de verjaardag, hebben wel 4 mensen aan mij gevraagd, ben je zwanger
Dus ik zeg, nee ik ben aangekomen
Nee dat bedoel ik niet zeiden ze.... je ziet er zwanger uit, de uitdrukking in je gezicht ensow....
Ikke:Geen idee joh..... Dat weet ik volgende week pas
Je hebt toch wel een behoorlijk regelmatige cyclus toch? misschien toch eens een afspraak maken met de huisarts. Een paar simpele testjes zal al het een en ander kunnen uitsluiten of bevestigen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik begin het ook een beetje op te geven eigenlijk
Ik heb zo'n gevoel.... Het is me niet gegund
nu weer 29 dagen... Me langste was 34quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een behoorlijk regelmatige cyclus toch? misschien toch eens een afspraak maken met de huisarts. Een paar simpele testjes zal al het een en ander kunnen uitsluiten of bevestigen.
Het is ook jou ook heus wel gegund (alleen moet het allemaal maar net op zijn plek vallen en dat kan best een tijdje duren of misschien wel met een beetje hulp). Maar ik hoop het niet natuurlijk hè
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu weer 29 dagen... Me langste was 34
We willen het nog 2 maandjes zelf proberen
ik heb al 3 maandjes temp op papierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker zo doorgaan totdat je het zelf genoeg vindt. Dan is het nog vroeg genoeg om eens wat te informeren bij de huisarts.
(als ik wel een advies mag geven zou je het kunnen proberen alvast wat te temperaturen de komende cycli, want dat is meestal het eerste dat je huisarts of gyn vraagt zodat vast te stellen is dat je inderdaad een eisprong hebt.)
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb al 3 maandjes temp op papier
Die van testjezelf heb ik ook gehad, werkte prima! Het enige rare dat ik had was dat ik 1 avond een redelijk streepje had (niet echt dik ofzo); en omdat mijn vriend de dagen erna weg zou zijn zijn we maar gaan klussenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Wat raar Charmed_Angel! Hopelijk hebben al die mensen het bij het juiste eind en heb je volgende week gewoon een positieve test in handen!
Hier wederom en 37,1 gemeten... En het past niet meer op het kaartje/grafiekje van de HA. Aan de ene kant hoop ik dat die
nou onderhand eens aandiend, maar aan de andere kant weer niet. Ik heb gelezen dat het ook zo kan zijn dat een vruchtje er langer dan 2 weken over doet om zich te nestelen, dus er is nog stiekem een sprankje hoop!
@LadyBlack, mocht ik toch ongi worden, ga ik volgende ronde ook aan de ovulatietesten. Ik heb er al een stuk of 15 liggen van testjezelf.nu, en dan ben ik benieuwd wat er gebeurd.
Ik heb pas een iphone app gedownload waar ik dat soort dingen in bij kan houden. Al wil ik me er nog niet e bewust mee bezig houden maar gewoon een beetje aan kijken nogquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef Susie het volgende:
C_AHoud de moed erin hoor!
Vlindur een dikke knuffel en een hele fijne bruiloft toegewenst!!
@ Hilliebillie; ik heb een klein agenda-tje gekocht en daarin houd ik bij wanneer ik NOD verwacht. Ik ben ook nog niet lang bezig (nu tweede cyclus pas), maar dan kan ik wel goed in kaart brengen hoe of wat. Wanneer ik bepaalde dingen voel, wanneer we geklust of FFF hebben en dergelijke dingen schrijf ik dat op. Volgens mij was dat een tip die van Mefke af kwam. Het werkt wel, in die zin, je herkent wat dingen uit je vorige cyclus enzo... nog niet zo lang bezig, dus maar even kijken hoe of wat, ik vind het in ieder geval prettig.
Mijn eerste cyclus was 22 dagen (start ongi tot de eerste dag volgende ongi) Theoretisch gezien zal morgen mijn NOD zijn...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:23 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik heb net een echo gehad en daarop was te zien dat ik gister een 'perfecte' vroege miskraam heb gehad. Waarschijnlijk is het vanaf het begin al niet goed geweest. Afgaande op het verhaal van de verloskundige dacht ik dat het veel heftiger zou zijn, dus ik ben zo blij dat ik vandaag terecht kon voor een spoedecho en dat ik dus niet het hele weekend heb hoeven wachten op iets wat ik al achter de rug blijk te hebben.
Hoe verdrietig ik ook ben omdat we niet vanaf mei met z'n drietjes zullen zijn, ik voel me ergens ook heel goed
Vanaf het begin heb ik getwijfelt en toen ik donderdag bloed verloor wist ik dat het ook echt niet goed was. Hoe verdietig het ook is, het voelt wel heel goed dat mijn instict klopte. En ondanks de twijfel of het wel goed zou gaan, heb ik de afgelopen weken geen moment getwijfeld of ik wel een kind wilde en of mijn vriend en ik dat samen wel aan zouden kunnen. Ook dat voelt heel goed.
En tot slot ben ik blij dat ik een 'perfecte' miskraam heb gehad. Mijn lichaam heeft gemerkt dat er iets niet goed was en heeft daar goed op gereageerd. Mijn baarmoeder bleek al helemaal schoon. Baarmoeder en eierstokken zagen er volgens de echoscopisten ook hartstikke mooi uit
Als je ondertussen een jaartje bezig bent en je lijsten ook al hebt, dan is dat voor een ha echt wel voldoende om je door te sturen. En eenmaal bij de gyn duurt het vaak ook nog wel even voordat je alle onderzoeken hebt gehad en daadwerkelijk iets gedaan wordt. Gewoon naar de ha gaan dus, als je bij de gyn loopt kun je ook nog steeds blijven proberen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb al 3 maandjes temp op papier
och mevr.mus... wat verdrietig...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
En ik ben weer terug![]()
Ik quote mezelf even uit Z&G:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |