abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86692151
Vorige deel: Wachten op het tweede streepje deel 176

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

14 september Entreri
29 september Boepie
05 oktober GirlGoneBad (04-2010)
07 oktober LadyBlack
11 oktober charmed_angel (09-2009)
17 oktober GreatWhiteSilence (02-2010)
19 oktober Kolonia (04-2009)
20 oktober vrouwtje-theelepel (10-2009)

Elynasedai
IslaBonita (12-2008)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Vlindur (05-2010)
Aoraki

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 05-10-2010 20:37:48 ]
pi_86692198
Jeetje schrok me een hoedje, vol was ie ineens.
Maargoed hopen dat er een hoop streepjes mogen volgen *O*
pi_86692791
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef mefke79 het volgende:
mevr_mus: morgen opnieuw met ochtendurine. Geen idee hoe gevoelig die beide testen zijn, ik heb ze nooit gebruikt. Ik ga wel voor je duimen!

Klavertje, nou ja, ik wist toch wel dat ik zwanger was, ook zonder test. En ik wist eigenlijk ook meteen dat het niet goed was. Mijn lichaam is heeeel goed in me dat vertellen. Maar rot is het wel ja.
Debje, tja, lastig dan. Het enige dat je echt kan doen is afwachten, hoe vervelend dan ook.

Ik zit nu op dag 22 als ik er vanuit ga dat de dag van de miskraam ook de eerste dag van de nieuwe cyclus was. En mijn cyclus is ergens tussen de 24 en 26 dagen. Lekker veel als dus. Oftewel, geen peil op te trekken en ik wacht dus rustig af. Het zou wel heeeel apart zijn als het nu weer raak is, dus ik ga er maar vanuit van niet.
Idd is wachten het enige wat ik nu nog kan doen scheelt dat ik heel geduldig ben ;(

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Euh... Debje en Mevr_Mus... een streepje is een streepje, hoe lichtroze die ook is...(!) zegt iemand die na die eerste positieve test nog een stuk of zes testen heeft gedaan omdat ze het maar niet kon geloven :D.
Ik weet t streep is streep maarja heb t al eerder gehad en nu ben nu ietsje (heel ietsje maar) voorzichtiger met juichen... Ach ja vrijdag nog een keer testen en als ik echt zwanger ben moet ie dan toch wel wat duidelijker zijn!

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
Lief dat jullie zo meeleven en zo positief zijn :D .. maar een negatieve test net na een positieve test maakt me nu even verdomd onzeker... Ik moet gewoon geduld hebben. Als het echt raak is merk ik het vanzelf :+

:* voor iedereen bij wie het wachten ook zo onzeker is...
Da's toch ook niks he die onzekerheid! Wanneer had je positief en wanneer negatief dan? En welke testen gebruik jij dan? Ik die van de Kruidvat van 2 voor 5 euro.
It's a beautiful day... Now watch some idiot screw it up!
pi_86692947
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Boepie het volgende:
Jeetje schrok me een hoedje, vol was ie ineens.
Maargoed hopen dat er een hoop streepjes mogen volgen *O*
Jaaa we willen een streepjesregen *O*

Hihi had Glee gekeken en ik wou reageren en dat kon ineens niet meer toen was er dus al weer een nieuw deeltje :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:36:50 #5
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86693224
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef DebjeD het volgende:

Da's toch ook niks he die onzekerheid! Wanneer had je positief en wanneer negatief dan? En welke testen gebruik jij dan? Ik die van de Kruidvat van 2 voor 5 euro.
Eind van de middag met Etos lichte streep en uurtje of wat later met predictor negatief :{

Laten we hopen dat veel van ons hier dit topic voor post 300 verlaten hebben :Y
Oude (on)bekende.
pi_86693581
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Eind van de middag met Etos lichte streep en uurtje of wat later met predictor negatief :{

Laten we hopen dat veel van ons hier dit topic voor post 300 verlaten hebben :Y
Ik geloof dat ik net iets las over Predictor dat die juist niet zo heel gevoelig zijn en later dan andere merken positief testen... Dus het kan allemaal nog! En misschien toch even smorgens proberen het hoeft niet met de meeste testen maar smorgens is de concentratie toch wel t hoogst :)

Ben jij ook zo zenuwachtig? De zenuwen gieren hier door mijn lijf :Y
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:51:06 #7
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86693885
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef DebjeD het volgende:

[..]

Ben jij ook zo zenuwachtig? De zenuwen gieren hier door mijn lijf :Y
Haken is rustgevend :+
Oude (on)bekende.
pi_86694293
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Haken is rustgevend :+
Haha heb ik ooit geprobeerd en toen vloog alles door de kamer heen haha neu niks voor mij ;) Kan wel 3d kaartjes gaan knippen ofzo... Of gewoon naar bed gaan... Maar daar heb ik eigenlijk ook geen zin in....
Hier wel weer van die steekjes in mijn buik waar ik al een paar dagen geen last meer van had :?
  woensdag 22 september 2010 @ 09:13:16 #9
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86701204
Dames, wat een onzekerheid zeg... ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. :*

was even een paar dagen afwezig ivm ziekte...
Make love, not war ☮
pi_86701535
Boepie, wil je mijn nieuwe NOD op 19 oktober zetten?
Thanks. ;)
  woensdag 22 september 2010 @ 09:43:51 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86701877
Gedaan. :*
pi_86702470
Dank je. ;)

Spannend hier met al die vage streepjes, dat ze maar snel donker worden. ^O^
pi_86703129
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Boepie het volgende:
Hmm hier weer wat vaags, zit op dag 19 van cyclus en ik heb een beetje licht bloed verlies.. zere rug, wel lichter dan als ik ongi zou worden.. maar mijn menstruatie komt normaal pas tussen 25ste en 28ste dag.. heb in feb een keer gehad dat het met 21 dagen kwam.. maar had niet op dag 19 al zoiets..
Ik vind het raar :o en durf niet eens te hopen op een zwangerschap eigenlijk ;(
ik denk ik knal het toch nog even hier neer (was de laatste post gister)
Heb nu dus nog steeds die rug, en kramperige buik maar niet ingesteld, vind het maar vaag.
pi_86703784
Heeft er hier iemand ervaring met cyclus-grafiekjes lezen?
Ik zit nu op dag 28 van de ongeveer 40 dagen, dus in theorie zou ik een eisprong gehad moeten hebben, maar uit mijn grafiekje kan ik eigenlijk niks opmaken. Mijn temperatuur schommelt al de hele maand tussen 36,2 en 36,6, en er zitten geen echte uitschieters tussen.
pi_86703845
Oh he hoi! :W

En weer nieuwe aanwas, tof! w/

Hier geen nieuws. Alles ff op een laag pitje qua plannen, we hebben wel sex, maar nu wanneer het ons uitkomt en niet omdat het 'moet' We hebben het even te druk met onze ^)

ik ga duim voor aankomende streepjes! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86704387
Hee Vlindur, wat leuk dat je gaat trouwen gefeliciteerd!! ^)

Kunnen jullie je geduld nog bewaren dames-met-lichte-streepjes?
pi_86705375
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef GirlGoneBad het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met cyclus-grafiekjes lezen?
Ik zit nu op dag 28 van de ongeveer 40 dagen, dus in theorie zou ik een eisprong gehad moeten hebben, maar uit mijn grafiekje kan ik eigenlijk niks opmaken. Mijn temperatuur schommelt al de hele maand tussen 36,2 en 36,6, en er zitten geen echte uitschieters tussen.
Yep, maar die van mij zijn altijd duidelijk.
Plaats 'm anders eens. :Y
pi_86714250
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:42 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Yep, maar die van mij zijn altijd duidelijk.
Plaats 'm anders eens. :Y
Ja, ik dacht, ik zal het eerst even vragen voordat ik hem plaats.....

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mijn kunstwerk (sjips hij is wel errug klein uitgevallen?):

Die temperaturen van dag 8 en 13 zijn zo hoog omdat ik te laat wakker werd, dus die tellen eigenlijk niet mee toch?
pi_86714904
Da's inderdaad een lastige. :D
Ik zou zelf denken dat je eisprong op dag 21 geweest kan zijn.
Of misschien dag 19 waardoor de tempdip op dag 25 als een innestelingsdip kan worden verklaard.
Dat je temp vandaag lager is kan betekenen dat je over een paar dagen ongesteld wordt.
Al met al moeilijk te zeggen m.i., ik ben benieuwd wat Fertilityfriend ervan maakt.

Dag 8 en 13 tellen niet mee.
Zijn de rest van de dagen wel op dezelfde tijd, in even wakkere danwel slaperige toestand en na een gelijk aantal uren slaap gemeten?
pi_86715418
Dat dacht ik al ja, dat dit een lastige zou zijn...

Temperatuur is elke dag om 7.30uur gemeten. Ik meet altijd als de wekker net gegaan is.
Ook het aantal slaapuren zijn vrijwel gelijk, kan af en toe een uurtje tussen zitten, maar dat zal de ernst niet zijn?
pi_86715578
Kolonia, dat je er wat van kan maken vind ik al knap. Ik heb er ook geen ervaring mee hoor, dus dat verklaart. Maar toch.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86717354
Ik heb heel veel ervaring met tempen (zowel van cyclussen met eisprong als zonder) en dit ziet er eerlijk gezegd uit als een cyclus zonder eisprong (tot nu toe). Maar je zou de eerste niet zijn die niet af en toe geen eisprong heeft hoor.

Overigens was een cyclus van meer dan 35 dagen een 'onregelmatige' cyclus volgens mijn gyn, dus dat zou ik ook in de gaten houden.

Overigens kun je met een cyclus van 40 dagen ook nog best op dag 30 een eisprong hebben. :Y

Geef de moed niet op!! Nog even doorzetten en dan zie je vanzelf een patroon.
pi_86718460
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Dames, wat een onzekerheid zeg... ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. :*

was even een paar dagen afwezig ivm ziekte...
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef klavertje-4 het volgende:
Hee Vlindur, wat leuk dat je gaat trouwen gefeliciteerd!! ^)

Kunnen jullie je geduld nog bewaren dames-met-lichte-streepjes?
Nee geduld was op :) Zonet weer getest en kan er met de beste wil van de wereld geen streepje op zien -O-

Had de test van gisteren nog wel aan iemand anders laten zien en die zag ook wel 2 strepen maarja daar heb ik nu weinig aan denk ik....
Morgenvroeg maar nog een keer proberen

Diaan ben je weer helemaal opgeknapt?

Vlindur leuk trouwen ^) Gefeliciteerd!

Mevr_mus al nieuws??
pi_86731736
DebjeD stom dat er nu geen streepje meer is! Zou je het over een paar dagen niet nog eens proberen? Wie weet wat er dan staat helemaal als je ook nog niet ongie bent.
spannend mevr mus! Ben heel benieuwd naar jou streepje!
ik ga volgende week nogmaals naar de huisarts, ik vind het te lang duden en krijg er de kriebels van! Kijken of hij me weer wegstuurt of misschien iets kan doen voor me.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:20:05 #25
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86733702
Predictortesten van gister was gewoon stom, denk ik :') Ben gevoelsmatig nog niet helemaal overtuigd :')

Gistermiddag, gisteravond laat, vanmorgen :o

Uurtje geleden :@

Raar, bizar, onverwacht snel O+
:D :o O+
Oude (on)bekende.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:21:10 #26
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86733751
En ik hoop echt van harte dat ik hiermee een trent zet! Echt :*
Oude (on)bekende.
pi_86734113
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
Predictortesten van gister was gewoon stom, denk ik :') Ben gevoelsmatig nog niet helemaal overtuigd :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

*O* *O* *O* Gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_86734270
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Vischje het volgende:
DebjeD stom dat er nu geen streepje meer is! Zou je het over een paar dagen niet nog eens proberen? Wie weet wat er dan staat helemaal als je ook nog niet ongie bent.
spannend mevr mus! Ben heel benieuwd naar jou streepje!
ik ga volgende week nogmaals naar de huisarts, ik vind het te lang duden en krijg er de kriebels van! Kijken of hij me weer wegstuurt of misschien iets kan doen voor me.
Stom he? Vond ik ook al! Ik doe morgenvroeg nog een test kijken wat daaruit komt en als ik dan zondag nog niet ongi ben dan bel ik maandag gewoon de huisarts... Weet t anders ook niet meer hoor...
Heb trouwens wel geprobeerd het vage streepje op de foto te krijgen maar dat is dus niet gelukt :{
Was wel wat vager als die van Mevr_mus
Bij jou dus nog steeds niks? Die huisarts moet je wel helpen hoor :(
pi_86734487
Gefeliciteerd mevr_mus!

Bedankt voor de analyse, Kolonia en Happyme28. Ik ben toch bang dat er geen eisprong (geweest) is. Ik ben 4 weken geleden al bij de dokter geweest, omdat aan mijn vaders kant in de familie onvruchtbaarheid en verminderde vruchtbaarheid geconstateerd is. De dokter raadde mij aan om 2 cycli te tempen om daarna terug te komen om de boel officieel te analyseren. Dat zal dan in november zijn.

Ego/zeurpost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86734692
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Gefeliciteerd mevr_mus!

Bedankt voor de analyse, Kolonia en Happyme28. Ik ben toch bang dat er geen eisprong (geweest) is. Ik ben 4 weken geleden al bij de dokter geweest, omdat aan mijn vaders kant in de familie onvruchtbaarheid en verminderde vruchtbaarheid geconstateerd is. De dokter raadde mij aan om 2 cycli te tempen om daarna terug te komen om de boel officieel te analyseren. Dat zal dan in november zijn.

Ego/zeurpost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe met je mee... :* Ik weet precies wat je bedoelt...
  donderdag 23 september 2010 @ 00:24:56 #31
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_86735782
Doe mijn nieuwe NOD maar op 17 oktober.

Ik ben er momenteel niet zo heel erg meer me bezig eigenlijk, veel te druk met andere dingen. Vandaar dat ik wat minder reageer tegenwoordig... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 23 september 2010 @ 00:47:17 #32
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86736253
Mevrouw Muske, van harte :) *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 23 september 2010 @ 07:31:31 #33
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86737733
*O* mevr Mus *O* gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_86737755
*O* Gefeliciteerd mevrouw Mus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 23 september 2010 @ 07:41:51 #35
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86737785
Gefeliciteerd Mevr Mus :D
Wordt dat dan ook een meibaby?
Debje GGD en de andere dames die aan het wachten zijn: *;
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86737811
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:D *O* *O* Helemaal super!!! Gefeliciteerd *O* *O* :D
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_86737837
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Super Mus!! Van harte! *O*

Hier geen noemandwaardige nieuwtjes. Ik ben na 3 maanden nog steeds aan het ontdekken hoe m'n cyclus in elkaar steekt.
pi_86737850
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef GirlGoneBad het volgende:

Ego/zeurpost:
SPOILER
even een extra dikke knuffel ! ik snap je frustratie heel goed :*
  donderdag 23 september 2010 @ 08:20:51 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86738130
MevrMus, van harte gefeliciteerd! :*
  donderdag 23 september 2010 @ 08:22:24 #40
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86738155
Mevrouw Mus, van harte *O* *O*

Kom je nu ook uit de kast? B-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86738448
he vrouw Mus! *O* Super!
Oh en als je wilt verklappen wie je bent dan wil ik dat heeeel graag weten! :Y
  donderdag 23 september 2010 @ 08:46:18 #42
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86738511
Dank allemaal! En als alles goed gaat wordt dit een mei-kindje O+

Nooit verwacht dat het zo snel zou gaan, 2,5 week na het besluit om er serieus voor te gaan, zit ik hier met een (nahja, 6 :p ) test :o

Nogmaals, ik hoop echt van harte dat de anderen hier ook snel weg kunnen :*
Oude (on)bekende.
  donderdag 23 september 2010 @ 08:46:23 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86738513
Mevr Mus! Wat goed zeg! *O* Gefeliciteerd!
pi_86738753
Mevr_mus!! Wat goed zeg, wat fijn! Ik wens je een heerlijke zwangerschap!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 23 september 2010 @ 09:02:53 #45
114177 Diaan73
pi_86738881
mevr Mus, jippie!! *O* *O* Er is geen ontkomen meer aan. Van harte gefeliciteerd!!

GGB, dikke knuffel voor jou :*
Make love, not war ☮
  donderdag 23 september 2010 @ 09:15:50 #46
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_86739185
super nieuws!

some people just have all the luck ;)

wij gisteren toch maar getest na 10 dagen overtijd maar het bleef bij een streepje.
pi_86739295
gefeliciteerd mevr. Mus! *O* *O*

En nog een meikindje? dan schelen we elkaar niet veel. Ik ben op 23 mei uitgerekend. En jij?
pi_86740210
Gefeliciteerd Mevr_Mus! *O* *O* *O*
Lekker snel inderdaad.

GirlGoneBad. :*
Ik snap je frustratie wel hoor.
Maar het is toch al bijna november dus er komt lekker snel actie.
pi_86740929
Gefeliciteerd mevrouw Mus!!! *O* *O* *O*
pi_86741062
wat ontzettend snel zeg mevrouw Mus!!! gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 23 september 2010 @ 10:26:50 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86741196
mevrouwMus, wow! gefeliciteerd!
in de haak.
pi_86743197
Vanochtend weer getest... Weer een vaag streepje... Heb meteen maar even de dokter gebeld en die feliciteerde me! Ik ben volgens haar gewoon zwanger! Durf het eigenlijk nog niet te geloven...
pi_86743716
debjed en mevrouw mus: gefeliciteerd!!!

Hier begint de spanning toe te nemen, dag 23 na de miskraam en cyclus is iets van 24 tot 26 dagen. Ik voel vanalles maar ik vermoed dat ik me aanstel. Als als als, dan is het gevoel wel veel beter dan de vorige keer. Maar goed duimen hoeft nog niet en aan testen denk ik nog niet eens.
Hoe gaat het met de rest?
pi_86743803
wow super debje! nog zo'n snelle!

Mefke ik vind het toch spannend voor je hoor!
  donderdag 23 september 2010 @ 12:22:49 #55
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86744749
debje ook gefeliciteerd! spannend!
in de haak.
pi_86746066
Ook al zo vlotjes DebjeD, gefeliciteerd. *O* *O* *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 13:05:06 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86746162
Hey wat goed! *O* Gefeliciteerd!
  donderdag 23 september 2010 @ 13:08:06 #58
114177 Diaan73
pi_86746263
Debje, wat goed zeg!! ^O^ *O*
Make love, not war ☮
  donderdag 23 september 2010 @ 13:16:01 #59
190853 RockabeIIa
pi_86746519
*O* gefeliciteerd!
pi_86746730
Woei! van harte DebjeD!

Mef, spannend zeg :*

Ik voel niks, maar ik ben er ook niet mee bezig :@
  donderdag 23 september 2010 @ 13:24:02 #61
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86746797
Debje *O* wat goed
pi_86746906
Gefeliciteerd beide! Succes met deze spannende tijd!

Mefke voor jou ook spannend, succes met wachten.
pi_86747418
Gefeliciteerd met de streepjesregen dames, dat het nog maar even mag blijven regenen hier *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 september 2010 @ 14:32:11 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86749240
Debje jij ook gefeliciteerd! *O*
pi_86749285
Wow! Wat een streepjes! Gefeliciteerd allemaal :D *O*
pi_86750475
Gefeliciteerd DebjeD!!!!

Ik heb besloten om het even wat rustiger aan te doen. Zowel psychisch als lichamelijk merk ik dat het niet goed gaat. In de privésfeer zit het ook niet allemaal even goed, heb in de laatste weken nogal wat narigheid op m'n dakje gehad waar ik toch niet goed mee om kan gaan.

Onder het rustiger aan doen valt bij mij ook dat ik tijdelijk even dit topic verlaat. Niet dat we stoppen met het proberen, maar even een stapje terug doen is voor mij geen overbodige luxe zijn.
Het kan een aantal weken zijn, maar misschien ook voor langere tijd dat ik hier niet meer kom.

Ik wens iedereen het beste, en dat ik, zodra ik terug kom, NIEMAND van jullie meer mag begroeten hier omdat jullie allemaal met je dikke buik naar Z&G zijn verhuisd!
  donderdag 23 september 2010 @ 15:10:27 #67
114177 Diaan73
pi_86750661
GGB, wat een triest berichtje. Heel veel sterkte met alles wat op je bordje ligt. :* Dikke knuffel

Ik hoop dat je snel weer alles op een rijtje hebt en weer hier komt posten!!
Make love, not war ☮
pi_86751163
*O* DebjeD ook al goed nieuws *O* :*
pi_86751221
GirlGoneBad Heel veel sterkte met alles :* dikke knuffel en hopelijk gaat het allemaal snel wat beter
pi_86751636
GGB wat naar joh :*
Heel veel sterkte, met alles dat er op je afkomt!
pi_86753172
Voor iedereen die zwanger is GEFELICITEERD!!

Ik heb een vraagje,
Mijn vriend en ik willen NU nog geen kinderen, maar toch ben ik al met de pil gestopt zodat ik erachter kan komen hoe mijn cyclus is. (En omdat ik heb gelezen dat het een hele tijd kan duren voordat je na pil gebruik zwanger kunt worden.) Ik ben ongeveer 11 jaar aan de pil geweest, dus ik weet niet meer hoe mijn cyclus vroeger was... Ik ben in juni gestopt met de pil en ben nog steeds niet ongesteld geweest na de laatste ontrekkings bloeding door de pil. (cyclus duurt nu dus al 97dagen)
Ik ben al bij de huisarts geweest en zit nu aan de orgametril (2xdgs 5mg) zodat ik wel weer ongesteld ga worden. Voordat ik met deze tabletten mocht beginnen moest ik eerst een zwangerschapstest doen om er zeker van te zijn dat ik niet zwanger was, maar dat was ik volgens de test niet.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??
Ik vind het allemaal wel eng, dadelijk is er iets mis?? Volgens de huisarts kwam het wel vaker voor, maar dit steld me toch niet helemaal gerust...
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
pi_86753177
GGB, heel veel sterkte en ik hoop dat je snel opknapt en hier je (zwangere) neus weer laat zien. :*
pi_86755488
Gefeliciteerd Debje-D!!! *O* *O* *O*

Wat vervelend GirlGoneBad, hoop dat je snel weer wat rust vind.

Het lijkt weer een heuse streepjesregen te worden! Ik duim voor iedereen!
  donderdag 23 september 2010 @ 17:20:54 #74
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86755977
Even snel vanaf m'n telefoon:

DebjeD gefeliciteerd! *insert dansende mevr mus* We gaan gewoon samen verhuizen naar het volgende topic!

En een tussen alle vrolijke posts staan ook wat mindere berichtjes. :*
Oude (on)bekende.
  donderdag 23 september 2010 @ 18:45:36 #75
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86758882
Nou zeg!!! Ik log 1 avond, ja dames 1 avond niet in en wat zie ik..... 2 dames met streepjes!!!!
*O* Van harte Mevr_Mus en DebjeD! Top hoor, binnenschuiven en weer snel naar buiten, zoals het natuurlijk hoort!

@GGB (weet niet of je dit nu nog leest) : :* sterkte ermee!

@Mefke: spannund! Lijkt me moeilijk al die signalen enzo! Zet hem op! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_86761088
GGB, sterkte!

Doehetzelfer, ik neem aan dat je huisarts heeft uitgelegd waarom je die pillen krijgt en dat het een soort van resetten van je lichaam is. Je hormoonhuishouding krijgt er zeg maar een zetje van om weer z'n werk te doen. Je kan ook blijven afwachten, het is toch weer een kunstmatig hormoon, net als bij de pil. En dat de eerste cyclus na pilgebruik langer duurt, komt vaker voor. Dat is het zogenaamde ontpillen.
pi_86761152
Oh, en spannend. Nuh. Heb er geen last van. Ik zie wel, ik ben de rust zelve op het moment.
SPOILER
  donderdag 23 september 2010 @ 20:49:47 #78
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86764754
Jeeeh nog meer meiden die kort na mij meeverhuizen naar het volgende topic :D
Ook gefeliciteerd DebjeD!

GGB: Hopelijk lossen alle problemen snel op, zodat je weer gauw terug kan komen :) Sterkte :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86768469
Wow streepjes :) gefeliciteerd :*

GGD mega knuffel hoor, begrijp ook jou heel goed, is ook ontzettend lastig en frustrerend allemaal, voor jou :*
pi_86793619
Vandaag bij de fertiliteitsarts geweest.
Aangezien ik nu ongeveer 2 maanden geleden ben gestopt met de pil heeft ze
alleen een inwendige echo gedaan. Waren duidelijk veel blaasjes te zien en niets wat er
ook maar op lijkt dat er een eisprong is geweest of zit aan te komen.
Voor nu hebben we afgesproken dat ik over een paar weken terug kom en dan 2-3 dagen
voor de afspraak bloed laat prikken om te kijken hoe de hormoonwaardes zijn.
Als dan blijkt dat er nog geen ei-sprong geweest is gaan we verder kijken :)
Ondertussen toch proberen om wat af te vallen om zo m'n PCO wat meer onder controle te krijgen.
pi_86799793
He, klumsy, vervelend zeg. Maar wel fijn dat je meteen serieus genomen wordt.
pi_86806031
Beetje late reactie :@ maar dankjewel allemaal :*
Geloof t nog steeds niet helemaal, zal wel met de vage streepjes te maken hebben... Blijf eerst nog even lekker hier hangen :)

quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef mefke79 het volgende:
Oh, en spannend. Nuh. Heb er geen last van. Ik zie wel, ik ben de rust zelve op het moment.
SPOILER
Mefke wel spannend hoor!

GGB :* hoop dat t allemaal snel weer beter gaat!
pi_86810901
GGB heel veel sterkte hoop dat alles snel beter gaat!
Mevr Mus en DebjeD gefeliciteerd!
doehetzelf ik zit in het zelfde schuitje heb nu een cyclus van 104 dagen en ga aankomende week naar de HS dus zullen zien wat hij er van zegt...
pi_86825171
Goed dat je gaat!!
Mijn huisarts zei dat ik ook gerust kon wachten, ik zou vanzelf weer ongesteld worden...Maar ik heb toch maar voor de medicatie gekozen want een cyclus van meer dan 90 dagen vind ik toch wel erg lang... Nog 3 dagen aan de tableten en daarna zullen we het wel weer zien...
succes bij de huisarts!! Ben benieuwd wat die van jou zegt...
pi_86838642
Iemand nog nieuws? Moet ik nog aan het duimen slaan voor iemand?
Ik zit inmiddels op (effe tellen) dag 25 of 26, afhankelijk van of ik tel vanaf het eerste bloedverlies of vanaf de ochtend erna. Maar goed, dat bloedverlies was dus een miskraam, dus geen idee wat het nu wordt. Ik kan er ook weer niets van zeggen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:01:30 #86
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86842850
Geen nieuws hier, maar moeten we gewoon niet duimen voor jou dan? ;)
pi_86843191
voor mij duimen? Nuh. Hoe groot is nou de kans dat het twee keer achter elkaar in 1 keer raak zou zijn? Ik acht die kans heeeeeel klein. Tel daar bij op dat ik geen goede ervaringen heb met een cyclus na een miskraam, dus nee. Mag wel hoor, maar ik reken echt nergens op. Of toch wel, ik reken op ongesteld worden.
pi_86846756
Ik weet niet eens op welke dag ik zit :@

maar Mef, ik ga voor je duimen! O+
En voor iedereen anders natuurlijk ook! :Y
  zondag 26 september 2010 @ 15:18:53 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86861481
:W

Ik ben terug van vakantie, en ik zie dat ik zowel mw Mus als debje mag feliciteren!! *O* Wat fijn dames!!
En GGB, ik hoop dat wat het ook is dat je bezighoudt, zich snel oplost en dat je in de tussentijd een tweede streepje plast!

Mefke, je weet het maar nooit he, ik duim evengoed wel ;)
pi_86865922
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef doehetzelfer het volgende:

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??
Ik vind het allemaal wel eng, dadelijk is er iets mis?? Volgens de huisarts kwam het wel vaker voor, maar dit steld me toch niet helemaal gerust...
Ik ben een paar jaar geleden noodgedwongen gestopt met de pil en toen heeft het 9 maanden geduurd voor ik ongesteld werd. De laatste keer dat ik gestopt ben met de pil deed ik dat om dezelfde reden als jij: ik wilde nog niet zwanger worden maar ik wilde wel alvast ontpillen zodat ik daar niet ook nog eens op hoefde te wachten als we besloten voor een kind te gaan. Het heeft toen geloof ik 3 maanden geduurd voor ik ongesteld werd en mijn cyclus was daarna heel onregelmatig met rare uitschieters naar boven (60 dagen was geen uitzondering). Toen we echter de condooms de deur uit deden was ik in één keer zwanger. De tweede zwangerschap ging het precies zo: ik was voor het eerst ongesteld, had daarna een heel lange cyclus maar was wel in één keer zwanger.

Moraal van het verhaal: het kan prima dat er niets aan de hand is. Natuurlijk zijn er ook vrouwen die wel problemen hebben en dus is het niet zo raar om daar alert op te blijven. Ik ben op een bepaald moment gaan temperaturen om uit te zoeken of ik in ieder geval een eisprong had.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 26 september 2010 @ 19:52:54 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86871584
Merken jullie iets van het stoppen met de pil? Ik heb vetter haar en pukkels.
Op zich niet gek, die dingen gebeuren vaak onder invloed van hormonen. Ik hoop wel dat dit tijdelijk is :P
pi_86875410
Thx voor t goede bericht claudia! Maar hopen dat als de tijd zover is het net zo snel gaat als bij jou!!

Ik heb minder vaak last van puistjes, maar als ze er zijn.... :')
Soms ook pijn in mijn onderbuik, niet dezelfde pijn al dat je ongesteld moet worden, meer een stekende pijn...

Morgen de laatste dag van mijn kuurtje!! *O*

Voor degene die wel zwanger proberen te worden, vinden jullie het niet moeilijk om dat voor je te houden? Lijkt me dat je het dan aan iedereen zou willen vertellen (lang leven het anoniem zijn op internet :P )
  zondag 26 september 2010 @ 21:27:02 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86876325
Ik heb het alleen aan mijn zus verteld. Dat is een actieve fokker dus ja...:P Verder hoeft niemand het te weten, zit niet te wachten op het geven van statusupdates. Bovendien vind ik het voorbarig om erover te beginnen. Net iets teveel verhalen in mijn omgeving waar het erg lang duurde.
pi_86876811
ik zou het ook niet rond vertellen(want stel nou dat t wat tegen zit), maar lijkt me wel moeilijk om het niet te zeggen....
Maar wel leuk dat je het met je zus kan delen, dat lijkt me heel bijzonder....
  zondag 26 september 2010 @ 21:42:34 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86877317
Het is mijn tweelingzus, een groot ding als dit niet delen is ondenkbaar! :)
pi_86881248
gaaf!! Lijkt me echt super een zus, maar 2ling zus helemaal!!.........jaloers!!!
pi_86883416
Hoi allemaal

Kom even laten weten dat t hier niet goed is gegaan... Dus ik mag binnenkort ook weer verder wachten op 2 streepjes ;(
Kruip nu weer lekker mijn nestje in met een kruikje voor de ongelofelijke kl@#$%^&*&^%$#tebuikpijn...
pi_86884917
oww Debje! Wat enorm $|$|!,|{$^~^$|!{^{^^~$!!!!!! Heel veel sterkte en blijf nog maar lekker in je nestje liggen tot je je weer goed genoeg voelt...
  maandag 27 september 2010 @ 00:08:55 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86885448
Ohhhh debje :o ;(

Sterkte voor de pijn, en laat je maar even lekker vertroetelen :{
pi_86888879
he debje, shit! Sterkte. Pak wat iboprufen als je dat hebt, dat werkt goed weet ik.
  maandag 27 september 2010 @ 07:35:13 #101
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86889118
Debje sterkte :*
  maandag 27 september 2010 @ 08:46:53 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86889789
Wat erg Debje, veel sterkte!
pi_86891079
Veel sterkte Debje. :*
pi_86891246
Wat verdrietig Debje, veel sterkte :*
pi_86896809
wat vervelend!!
Heel veel sterke!!
pi_86897540
ahh debje wat shit! Echt balen meis laat je even verwennen en neem je tijd :*
pi_86897996
Oh Deb wat balen -O- Sterkte..
  maandag 27 september 2010 @ 13:53:13 #108
114177 Diaan73
pi_86898471
Pff Debje wat balen zeg. -O- Heel veel sterkte en een dikke knuffel :*
Make love, not war ☮
  maandag 27 september 2010 @ 14:13:43 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86899187
He nee Debje... -O- Wat ongelofelijk k*t zeg... :{
  maandag 27 september 2010 @ 18:32:18 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86910256
He verdorie Debje, wat balen is dit! :*
  maandag 27 september 2010 @ 22:05:09 #111
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86921589
Ah shit man Debje ;( , Ook een dikke knuffel van mij :*
pi_86923961
Debje, voel je je al wat beter? Ik hoop het :*
  maandag 27 september 2010 @ 22:47:13 #113
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86924137
Bah, Debje, wat ontzettend vervelend!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86925294
Dankjewel iedereen jullie zijn zoooooo lief :*
Buikpijn is bijna weg gelukkig maarja verder voel ik me gewoon k*t natuurlijk...

Mefke hoe is t bij jou? Al nieuws?
pi_86926472
nope, geen nieuws. Fijn dat de pijn minder is!
  maandag 27 september 2010 @ 23:55:18 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86926858
Och Debje toch, heel veel sterkte meid :*
pi_86933186
wow, ik kwam dit tegen

eisprong!
(vrouw bleek spontaan te ovuleren tijdens een operatie)

met allemaal jankerige comments eronder :')

http://www.trotsemoeders.nl/wp-content/uploads/ovulation.jpg
pi_86933353
Zo dat is een gaaf gezicht!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:26:58 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86933382
Goeiemorgen zeg, daar rekende ik even niet op! :o
wat zien we precies? :@ een eisprong, maar waarom dat chirurgisch instrument?
-edit- wauw! :D

Ik kwam er gisteren op koor achter dat een van de meiden daar al 12 weken zwanger is!! :o
Zij, een ander meisje en ik waren ongeveer gelijk begonnen met proberen, dus nu wordt het toch nog ietsje spannender!!
pi_86933392
ja O+

*plop*
pi_86933411
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen zeg, daar rekende ik even niet op! :o
wat zien we precies? :@

Ik kwam er gisteren op koor achter dat een van de meiden daar al 12 weken zwanger is!! :o
Zij, een ander meisje en ik waren ongeveer gelijk begonnen met proberen, dus nu wordt het toch nog ietsje spannender!!
er staat

EISPRONG. en ook dat t per ongeluk tijdens een operatie gebeurde
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:29:24 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86933441
Ja ik zag t ook, ik ga eerst wel koffie drinken :')
pi_86933461
dus als ie haar daar op de tafel had genomen :P....
:P
pi_86933506
tis wel een heel tof gezicht zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86933538
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
dus als ie haar daar op de tafel had genomen :P....
:P
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86933621
Getver wat ranzig :X
Heb je de url van de hele post KD? Ben wel benieuwd naar die reacties :Y
pi_86933808
nou dat waren dus dat soort reacties :') ik snap namelijk niet wat er ranzig aan is..
pi_86933825
tís net een slakje <3
pi_86934219
Je zal maar slakken in je buik hebben
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:20:07 #130
114177 Diaan73
pi_86935014
Die eisprong is best bijzonder om te zien... ik had geen beeld van hoe een eisprong er uit ziet.... maar nu wel!! ^O^
Ik kan me er trouwens niets bij voorstellen dat dat in mn buik gebeurt.
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:26:08 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86935192
Nee inderdaad!

Ik zou graag willen dat ik m ook kon voelen, ik heb niet zo'n zin om te gaan temperaturen, maar ik heb nog geen idee wanneer mn eisprong is.
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:35:15 #132
114177 Diaan73
pi_86935473
Ik heb nog nooit getemperatuurd, hoefd ik ook niet van de gyn... ik voel hem soms.
Make love, not war ☮
pi_86936262
Gaaf, die eisprong! Maar volgens mij had ik em al een keer gezien. Bijzonder. En ik voel em altijd. Auw.

Dames...ik heb geloof ik weer een plusje gepiest. Eigenlijk gisteravond al..maar die was me te vaag. Die van net was stukken beter. We hebben em even vergeleken met die van Driekus en dat lijkt er meer op. En het allerbelangrijkste: het voelt beter.
Ik ga voorlopig even voor mezelf in afwachtstand. En over een paar dagen nog maar eens proberen enzo. Maar zullen voor nu maar even zeggen: Pupo!
pi_86936363
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:58 schreef mefke79 het volgende:
Gaaf, die eisprong! Maar volgens mij had ik em al een keer gezien. Bijzonder. En ik voel em altijd. Auw.

Dames...ik heb geloof ik weer een plusje gepiest. Eigenlijk gisteravond al..maar die was me te vaag. Die van net was stukken beter. We hebben em even vergeleken met die van Driekus en dat lijkt er meer op. En het allerbelangrijkste: het voelt beter.
Ik ga voorlopig even voor mezelf in afwachtstand. En over een paar dagen nog maar eens proberen enzo. Maar zullen voor nu maar even zeggen: Pupo!
Woeiiiiii, wat gaaf mefke *O*

Een voorzichtige Van harte gefeliciteerd met de pupo!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:03:30 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86936418
Mefke!!! :o :D *O*

Pupo met een beter gevoel dan eerst is al geweldig toch? O+
pi_86936488
Nou ja dat dus. Dat gevoel is al zooooveeeel fijner. Ben me er ernstig bewust van dat het goed alsnog mis kan gaan hoor, dat gevoel gaat de eerste week ook echt niet weg. En we gaan zeker nog wel een keer testen, maar nu even niet.
pi_86936571
Mef! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

w/
pi_86936620
leuk verjaardagskado van Driekus _O-
pi_86936911
:D Gefeliciteerd mefke :*
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:20:50 #140
114177 Diaan73
pi_86936972
Mefke :o wow wat snel en goed zeg!! ^O^ *O* Gefeliciteerd!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:20:59 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86936975
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:10 schreef mefke79 het volgende:
leuk verjaardagskado van Driekus _O-
Is die vandaag jarig?? Dubbel gefeliciteerd dan!! :s)
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:23:36 #142
114177 Diaan73
pi_86937065
ow ja, Driekus is vandaag jarig :@ *O* Van harte gefeliciteerd met zn verjaardag!! :*
Make love, not war ☮
pi_86937165
Mefke, wat gaaf! En de timing is geweldig.
pi_86937344
Super!! Wat goed zeg!!
En gefeliciteerd met Driekus!!
pi_86937508
Vischje, ben je al bij de huisarts geweest?? Hoe is t gegaan?
pi_86937707
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Is die vandaag jarig?? Dubbel gefeliciteerd dan!! :s)
Van mij ook
:+
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_86937909
wow Mefke! wat goed en wat snel!! *O* *O* *O*

Gefeliciteerd!
pi_86938623
wat voor mij heel fijn is om te zien is dat de twee testen van nu mooi opdrogen, dus met lijntje in beeld. Bij de testen vorige maand is geen tweede streep meer te zien en dat was al heel snel zo. En wat ben ik blij dat ik tussendoor nog even getest heb en toen een negatieve test had, anders had ik nu niet geloofd.
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:17:12 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86938811
Wat goed zeg Mefke! *O* Gefeliciteerd!
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:26:33 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86939149
Ik herken het tussendoor testen ook wel Mefke, geeft nu wel weer wat meer zekerheid...

We gaan er gewoon vanuit dat deze mooi blijft plakken, een goed gevoel zegt al heel veel :Y

Voorzichtig gefeliciteerd dus :* *O*
pi_86941272
Gefeliciteerd Mefke! *O*
En vertrouw op je gevoel. ;)
pi_86941546
Mefke!!! *O* *O* *O*

En gefeliciteerd met Driekus natuurlijk *O*
pi_86942987
Ohhhhhh Mefke!! Jeeeeeeetje zeg! Wat ontzettend gaaf voor jullie! En wat ben ik ontzettend blij voor je dat het nu zovee beter voelt! *O*

Gefeliciteerd joh!! Verjaardagen zijn toffe momenten om een positieve test in handen te hebben!!! *O* Maar dat is natuurlijk welke dag dan ook een tof moment om een positieve test in handen te hebben bij een gewenste zwangerschap!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86944228
Oh wauw Mefke! Gefeliciteerd!
pi_86944289
Mefke!!!! *O* *O* Wat cool op Driekus' verjaardag!!

Die eisprong :o Wat tof!! Nu begrijp ik ook waarom ik buikpijn heb tijdens mijn ovulatie :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:44:36 #156
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86946272
Mefke *O* PUPO whoehoe.. Fijn dat je er ook een beter gevoel bij hebt
pi_86953943
* GirlGoneBad steekt even haar hoofd om het hoekje....

DebjeD, wat verschrikkelijk... ;( Echt balen...

Mefke, gefeliciteerd!!!!

Hier is de situatie nog steeds hetzelfde, alleen ben ik nou ook nog eens grieperig :r :X ...
Voor de rest, geen pijnlijke erwten deze maand, iets wat ik normaal al een week of 2 voor m'n NOD heb. Vaaaaggggg.....

* GirlGoneBad kruipt weer terug in haar schulpje...
pi_86957517
Gefeliciteerd mefke!! *O* *O* *O* super!
pi_86958253
Mefke *O*

Wat een mooi cadeau voor jullie en voor Driekus ^O^

:o
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86958570
ahhhhh Mefke wat onwijs leuk voor jullie zeg!!! en weer zo lekker snel, ik ga helemaal voor je duimen dat het goed gaat komen deze keer!
gefeliciteerd joh! *O* *O*
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:35:20 #161
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86958735
Wat leuk Mefke, en een ontzettende fijne zwangerschap toegewenst en een ideale baby natuurlijk. Eentje die meteen doorslaapt ofzo. Is ook prettig voor Driekus :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86961848
Mefke, van harte!!!

En die foto's zijn bijzonder zeg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86962121
mefke gefeliciteerd met driekus en je streepje! Hoop dat het allemaal goed gaat maar iig heb je al een fijner gevoel!
ik ben vandaag bij de ha geweest en daarna wezen bloedprikken, volgende week uitslag... Maarrr uitslag hoeft al niet meer, net ongesteld geworden!! Ben nog nooit zo blij geweest met bloed;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:45:47 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86962606
Ik dacht dat het uiteinde van een eileider een soort trompetvorm was. En dat het ei er dan uitzweefde :D Grappig om te zien.
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:54:34 #165
190853 RockabeIIa
pi_86963082
Mefke dubbel gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:57:17 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86963229
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef Aventura het volgende:
Ik dacht dat het uiteinde van een eileider een soort trompetvorm was. En dat het ei er dan uitzweefde :D Grappig om te zien.
Pft nu haal ik alles door elkaar :') Eierstok, eileider. Het is laat, zullen we maar zeggen.
pi_86963353
Mefke, gefeliciteerd met je *O* zwangerschap *O* en natuurlijk ook met Driekus!! *O* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_86963461
gefeliciteerd mefke!!! :)

en ik had ook geen flauw idee hoe ik me een eisprong had voorgesteld :D

iets van een stokje, met bubbeltjes erin en dat er dan steeds eentje uitschoot ofzo :P maar dan wel wit :D
  woensdag 29 september 2010 @ 07:38:19 #169
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86969108
Jeeee Mefke!!! *O* *O* *O*
pi_86974077
Debje, wat ongelooflijk klote zeg! :*

Mevr Mus en Mefke, gefeliciteerd!! *O* Gaaf hoor Mef dat je nu zo snel toch weer een positieve test hebt en dat je gevoel dan ook nog eens veel beter is! En dat op Driekus zijn verjaardag, super tof!
pi_86976973
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:38 schreef Vischje het volgende:
ik ben vandaag bij de ha geweest en daarna wezen bloedprikken, volgende week uitslag... Maarrr uitslag hoeft al niet meer, net ongesteld geworden!! Ben nog nooit zo blij geweest met bloed;)

Ik kan me voorstellen dat je deze keer blij bent met bloed :Y
En nu hopen op een cyclus die minder lang is!! ;)

Ik zit nu op dag 103... Maar als het goed is moet ik 1 deze dagen ook ongesteld worden, door die tabletten...
fijn hoor...ontpillen :N
pi_86982315
Debje :* das wel mega naar zeg, sterkte :*

en voor de 2e streepjes mensen *O* gaaf *O*

(altijd zo lekker dubbel in 1 post maargoed niet minder gemeend hoor!)

Hier sinds maandag ongesteld, weer eens veel te vroeg, maargoed volhouden maar he.. bijna de 11e, scheelt dan wel dan ik dan ruim ongesteld ben geweest want met plannen afspraak was het wel even de vraag of ik dan wel/niet ongesteld zou zijn en laat dat nu net onhandig werken bij een arts :')
pi_87003669
Hallo iedereen!

Volg al een tijdje dit topic. Nu zelf gestopt met pil en na 32 dagen braag ongesteld w/ nu dus zwaar aan de slag en hopende op snel 2de steepje!!!
Ik zal mezelf kennende niet zoveel melden, maar daarom niet minder aanwezig :*
Succes iedereen!!
En hopelijk tot snel bij Zwangerschap&geboorte!!! :Y
pi_87011809
Mevr mus en mefke gefeliciteerd *O*
pi_87012924
Mefke :)
Gefeliciteerd.

En wat gaaf om eens een eisprong gezien te hebben. Vind het zeker niet ranzig.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:42:20 #176
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87013060
Lange tijd niet heer geweest maar toch:
Mevr Mus en Mefke gefeliciteerd!!!! (en Mefke natuurlijk ook nog met de verjaardag van Driekus!)

Hopelijk volgen er snel meer streepjes!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_87020402
Owwww ik wou dat het alvast volgende ronde was... heb totaal geen hoop op deze rond, dus die moet maar snel voorbij zijn :{w

Zojuist een paar te schattige slofjes gehaakt voor een kennis die net een dochtertje heeft gekregen, en maandag dus ook al een zwangere vriendin gezien... pfff.

Kijk mij eens ongeduldig zijn als een van de nieuwsten hier :')
pi_87035245
ongeduldig mag je altijd zijn hoor ladyblack!
Waarom heb je geen hoop trouwens?

Ik ga zaterdag op z'n vroegst weer testen, al denk ik dat het wel goed zit.
pi_87039561
Ik hou van mensen die met hun intuïtie werken O+

Enneuh, laten we zeggen dat het deze maand zo goed als onmogelijk is :')
Of het moet wel one hell of a lucky shot zijn oO<
pi_87040492
lb, je hebt er maar eentje nodig he...flauw cliche, maar tis waar.
En die intuitie: tja je moet haast wel als het zo vaak klopt.
pi_87042377
Nou, het cliche gaat voor mij helaas niet op, ik ben alweer ongesteld! :o

Cyclus van 20, hoezo back to normal :{w
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:39:22 #182
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87050262
Hey Mefke, wat te gek! Ik zal duimen dat het nu wel goed gaat! :*

oh LB, wat naar! Maar je had zelf al het gevoel dat het niet zo zou zijn toch? Blijft vervelend natuurlijk!

Ik weet niet wat ik allemaal voel in mijn onderbuik en ik durf er ook echt niet op te hopen uiteraard doet mijn onderbewustzijn dat wel, maar verstand zegt gewoon dat het nog lang niet mogelijk kan zijn.
Ik ga vandaag lekker een weekendje weg met mijn zus, ff lekker ontspannen en niks doen! Heerlijk!!!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:30:06 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87051071
Fijn weekend dan Susie! Weet je zus er al van dat je met de pil bent gestopt? :)
Enne, eerste keer raak kan best wel hoor! ;)

Ik vind het niet zozeer vervelend dat deze ronde mislukt is, dat wist ik inderdaad al, maar ik baal dat de mirenaspiraal dus toch meer overhoop heeft gehaald dan ik dacht.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:45:11 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87053241
Thanks LB. Nee, zus weet het niet. Ik neem haar in de maling (maakt wekelijks schoon bij mij) door geprepareerde pilstrips klaar te leggen! haha! :D En toevallig zou ik dus gisteren mijn laatste genomen hebben.... dus dat kan ik omzeilen :o . Zit alleen met foliumzuur, weet niet hoe ik dat ga doen dit weekend! Wel moeilijk om het niet te delen met mijn zus, normaal vertel ik alles tegen haar, maar dit wil ik straks toch als verrassing brengen (mocht het een keer raak zijn!)

Ik heb overigens al besloten nooit meer aan de pil te gaan, weg met die bende! Die troep in je lijf, kan toch echt niet goed zijn lijkt mij!

Koffer is gepakt, ik ga ervan door!! *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:58:56 #185
100412 mefke79
komt goed!
pi_87069208
:@ ik kom nu toch echt mijn houten krukje oppakken en meenemen...

het is een waaaardeloze telefoonfoto, maar het idee is wel duidelijk geloof ik. Het is precies dag 32 na de miskraam, dus ik voel me er ook wel zekerder onder. En het feit dat ik de aardbeienthee vind stinken, de trap ineens wel erg lang is en je nog niet naar mijn borsten mag kijken helpen daar zeker aan mee.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen en ik hoop voor jullie dat ik jullie allemaal snel terug zie in Z&G. Ik hoop hier voorlopig toch niet meer terug te komen, hoe gezellig het ook was. :W
pi_87069394
nog een paar extra *O* *O* *O* wat een duidelijk streepje O+
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:48:43 #187
238474 Jeetjejom
pi_87078705
LB, wat jammer van deze ronde.
Susie, veel plezier dit weekend en je vindt vast wel een oplossing voor het foliumzuur!
En Mefke, snel dat krukje inpakken en wegwezen hoor! Dat is een echt wel duidelijke-geen-twijfel-mogelijke-plus!!!!!!! Wat super voor jullie!
Jouw warmte is genoeg
pi_87080455
*G* mefke *G* gefeliciteerd, goede zwangerschap gewenst

knuffel ook voor alle anderen
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:23:49 #189
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_87080574
*O* Mefkeeeeeee, gefeliciteerd *O*
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:24:30 #190
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87080610
Gefeliciteerd mefke *O*

En succes voor de rest!
pi_87080633
Mefke gefeliciteerd *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87081685
Mefke! Wat geweldig O+ *O*
#geen
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:25:31 #193
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87083510
Mefke, ziet er goed uit!!! *O* *O* *O*

Van harte meid! :*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:35:25 #194
12913 GreatWhiteSilence
pi_87083943
Wauw, duidelijker krijg je ze bijna niet. Gefeliciteerd! *O*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_87085919
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef mefke79 het volgende:
:@ ik kom nu toch echt mijn houten krukje oppakken en meenemen...
[ afbeelding ]

het is een waaaardeloze telefoonfoto, maar het idee is wel duidelijk geloof ik. Het is precies dag 32 na de miskraam, dus ik voel me er ook wel zekerder onder. En het feit dat ik de aardbeienthee vind stinken, de trap ineens wel erg lang is en je nog niet naar mijn borsten mag kijken helpen daar zeker aan mee.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen en ik hoop voor jullie dat ik jullie allemaal snel terug zie in Z&G. Ik hoop hier voorlopig toch niet meer terug te komen, hoe gezellig het ook was. :W
O+ mefke, gefeliciteerd meid! :*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:31:29 #196
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87086208
wat fijn, mefke! ik ben heel blij voor jullie! :* nu deze spannende weken goed doorkomen, zet 'm op! *O*
in de haak.
pi_87086381
Mefke gefeliciteerd *O*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:00:25 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87089680
Mefke! :o
Van harte gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:28:11 #199
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87089790
Mefke *O* van harte gefeliciteerd *O*
pi_87090050
:o :o Gefeliciteerd Mefke! *O* *O* *O* das een dikke vette streep
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:13:50 #201
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_87090108
Mefke *O* Super. Congratz! :*.
pi_87090452
Oeh, duidelijker dan niet.
Gefeliciteerd Mefke. *O*
En nu vertrouwen op je intuitie en genieten hoor.

LadyBlack, balen. :*
Inderdaad wel een erg korte cyclus.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:03:37 #203
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_87091744
Wat goed Mefke *O* *O* *O*

:* voor DebjeD ( je hebt een PM)
Oude (on)bekende.
pi_87095101
Ik wil me bij deze ook komen mengen in dit topic :)
Ik ben een paar maandjes geleden gestopt met de pil en heb vorige maand met m'n vriend besloten dat we er vanaf deze maand voor willen gaan!!
Ik ken m'n cyclus nog niet zo goed dus wanneer mn nod is weet ik zo niet precies (ben er nog niet zo hevig op gefocust maar dat komt wel)

gefeliciteerd aan iedereen die de afgelopen dagen 2 streepjes getest heeft want dat zijn er nogal wat :s) en succes aan alle anderen :*
pi_87095540
Ooooh Mefke, wat een mooi streepje
Gefeliciteerd!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:09:56 #206
62233 Jelief
ikke lief!
pi_87150195
Mefke gefeliciteerd, ik wens je een gezonde zwangerschap toe!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:33:40 #207
114177 Diaan73
pi_87161418
Mefke, volgens mij had ik je al gefeliciteerd, maar zo niet... bij deze *O* :*

Hilliebillie welkom hier!!

Voor mij wordt deze ronde niets... vorige week had ik waarschijnlijk de eisprong maar ook een keelontsteking waar ik erg ziek van was en antibiotica voor heb gekregen...

LB, -O- :*
Make love, not war ☮
pi_87167558
Hoi, nieuwelingen welkom en dag Mefke! :W

Ik ben 'overtijd' zit nu op dag 32 en ga pas testen bij dag 40. Dus ik ga niet weer een test verkloten ;)
ik voel helemaal niks. Heb nog helemaal geen spotting, geen rugpijn en ook geen krampjes. Dus het zal wel niks zijn. :N
pi_87168604
Vlindur... ik ga in de duimstand voor jou :*
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:23:02 #210
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_87168781
CA je bent terug van vakantie en nog maar een weekje tot nod. Heb je er zelf een voorgevoel over?

LBtje wat balen 20 dagen is wel erg kort, hopelijk nu weer een mooie cyclus!

Vlindur, t zou zo mooi zijn, trouwen met een baby in de buik! Ik duim voor je
Hoe staat het met de andere dames?
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:42:39 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87171632
Mefke *O* heel goed! Neem uw kruk en wandel :D regelrecht naar Z&G!! Geniet ervan!

Ik ga mn korte cyclus maar positief zien als extra veel kans :') heb ik er tenminste iets aan. En dit weekend heb ik maar van mn menstruatie geprofiteerd door lekker wijntjes te drinken op mn vriendinnenweekend :)

Nog een paar daagjes en dan zijn er nieuwe kansen ^O^
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:48:34 #212
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87171849
*duimstand voor Vlindur!

Balen Diaan!

Goed gedaan LB, dan gewoon lekker genieten toch? Hoop dat het gezellig is geweest?
Mijn weekend was heerlijk! En het slikken van foliumzuur is goed gegaan hoor, was altijd wel een momentje 's morgens dat zuslief naar de wc moest... hihi!
Nu maar hopen dat ik aankomend weekend niet ongesteld wordt! Mhaw, moet ook niet teveel hopen, aangezien ik mijn cyclus nog niet goed ken, maar goed, waar zouden we zijn zonder hoop!
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:42:06 #213
238474 Jeetjejom
pi_87173917
Vlindur, ik ga voor je duimen!
LB, nu heb je wel lekker zorgeloos van je wijntjes kunnen genieten! En idd, meer kansen dus!
Susie ik wist wel dat het je zou lukken!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:46:25 #214
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87174111
En ook op de een of andere manier bij mijn zus weten uit te vissen hoe lang het duurde voordat zij zwanger was.... hihihi.... moeilijk om mijn mondje te houden hoor! Poehey!
pi_87183790
Mefke, Gefeliciteerd!

En hiermee sluip ik geniepig weer dit topic in 8-) :7

Even een korte introductie:

Vorig jaar 16 november is onze zoon Thomas geboren met een keizersnede. Tijdens de operatie mompelde de gynaecoloog iets over 'twee baarmoeders'. Later ben ik door de medische molen geweest om uit te zoeken wat er nu aan de hand was. Het lijkt erop dat ik een uterus bicornis heb en een vrij extreme. Hierbij is mijn baarmoeder verdeeld in twee compartimenten. Om een lang verhaal kort te maken heb ik hoogst waarschijnlijk minder kans om zwanger te raken. Maar goed het is de eerste keer ook gelukt! Dus we zullen wel zien.
Ik rammel al weer een tijdje, maar wij wilden eerst de risico's van een tweede zwangerschap in kaart brengen (voor zover dat gaat natuurlijk ;) )

Zet mij voorlopig maar in het onderste lijstje!

Dames succes allemaal!
pi_87186624
Wat gaaf, Aoraki! Ik hoopte het stiekem al toen ik je naam bij dit topic tegenkwam. Ik duim voor je!
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:15:22 #217
100412 mefke79
komt goed!
pi_87188403
aoraki! Leuk dat je het weer gaat proberen. Succes!
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:23:56 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87188901
jeempie ik lurk me hier een ongeluk en rammel een einde in de rondte..
maaruh mijn menstruatie laat nogal op zich wachten...
(yups BV he?)
afwachten dus maar.....
:@
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:49:53 #219
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87190162
Mefke! *O* :* Gefeliciteerd!! Yay!

Aoraki, succes, wat leuk dat jullie ervoor gaan, ik hoop dat je weinig hinder zal ondervinden van dat tweede kamer-gebeuren :*

Vlindur, ik duim voor jou!

Euhm, ik kom zomaar dit topic binnenvallen, maar wil ook de andere wachtenden even een geluks-*O* toewerpen. Ik wens jullie veel succes!!

Ow, en BJ, het kan gewoon wel he? Ook zonder menstruatie., wat zijn er alweer veel meiden van 'mijn' clubje zwanger of aan het proberen! :o
3!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 06:46:28 #220
100412 mefke79
komt goed!
pi_87196568
bj moet je niet eens testen dan?!
pi_87197123
Zo, daar ben ik weer! Eventjes een weekje tijd voor mezelf doet me wel goed.

Mefke, gefelciteeeeeeeeeeeeerd!!! *O*

Vandaag NOD-day, dag 41... Geen zere erwten, geen wisselende gemoedstoestand, geen 'voorsteekjes', niks!
Temperatuurcurve wel nog netjes ingevuld, maar ik kan er nog steeds niks van begrijpen. Heb nu temperaturen van rond de 37 graden 's ochtends :? ....
* GirlGoneBad gaat op het werk in de 'wachtstand op het }) ' zitten...
pi_87197404
Welkom nieuwe meiden... dat jullie ook maar snel naar het andere topic gaan :)
pi_87197419
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeempie ik lurk me hier een ongeluk en rammel een einde in de rondte..
maaruh mijn menstruatie laat nogal op zich wachten...
(yups BV he?)
afwachten dus maar.....
:@
Wat Mefke al zei... is het niet tijd voor een testje?
pi_87197449
ik zit op het werk dus niet zoveel tijd om terug te lezen...
maar ga iig in duimstand voor alle meiden die in spanning aan het wachten zijn *O*
pi_87200869
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:23 schreef klavertje-4 het volgende:
CA je bent terug van vakantie en nog maar een weekje tot nod. Heb je er zelf een voorgevoel over?

Ik denk zelf van niet.

We hebben trouwens besloten om het toch maar nog 2 maanden te proberen als het nu niet raak is. En niet gelijk naar de dokter te stappen ;)

Dus als ik na ronde 15 nog niet zwanger ben, dan pas naar de dokter :)
pi_87202288
Mefke gefeliciteerd! Fantastisch meis! *O* *O* *O*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:25:57 #227
100412 mefke79
komt goed!
pi_87222342
BJ??? Nachtdienst? Avonddienst? Al getest?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:47:25 #228
238474 Jeetjejom
pi_87226347
Nieuwe meiden, welkom hier, en hopelijk zijn jullie snel ook weer weg hier!
BJ, een testje van 2,50 euro kan natuurlijk nooit kwaad he ;)
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:12:25 #229
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87227696
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef GirlGoneBad het volgende:
Vandaag NOD-day, dag 41... Geen zere erwten, geen wisselende gemoedstoestand, geen 'voorsteekjes', niks!
Temperatuurcurve wel nog netjes ingevuld, maar ik kan er nog steeds niks van begrijpen. Heb nu temperaturen van rond de 37 graden 's ochtends :? ....
da's toch normaal, 37 graden? maar 'rond 37 graden' is wel wat te vaag. het gaat echt maar om tienden van graden, dus neem een thermometer met (liefst 2) cijfers achter de komma!

BJ, ja, wie weet! :o
in de haak.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:46:01 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87229397
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef GirlGoneBad het volgende:
Zo, daar ben ik weer! Eventjes een weekje tijd voor mezelf doet me wel goed.

Mefke, gefelciteeeeeeeeeeeeerd!!! *O*

37 graden in de ochtend was voor mij altijd hoog. Mijn basale temp was 36.4,maar dat is bij iedereen anders. Spannend al is het wel een lange cyclus.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:53:43 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87229717
haha niets PUPO ofzoiets hoor ;)

heb dr al 2 testen aan gewaagd de laatste weken... helaas helaas...

en tis niet zo dat we al flink aan het oefenen zijn hoor, vind het eerst ook ngo wel ff prima met zijn 3tjes... maar soms, soms, kriebelt het toch wel erg hoor, vooral als dr al veel met kindjes in dezelfde leeftijd al voor een 2e aan het zwangeren zijn...
O+
pi_87235398
@ Trui en HappyMe: Vanmorgen 37,1 gemeten, dat betekend dat ik de laatste 6 dagen mijn temperatuur schommelt tussen 36,6 en 37,1.
De gemiddelde temperatuur van deze cylcus, vóór deze 7 dagen, was 36,4.
Vandaag is het dag 42, 'normaal' is mijn cyclus zo'n 40 dagen.
Ik had mijn temperatuurcurve al eens eerder gepost hier, en toen kon er ook niemand echt duidelijkheid geven over wat er nou gebeurde.
Maar al met al verwacht ik er niks van deze maand....

[ Bericht 0% gewijzigd door GirlGoneBad op 06-10-2010 16:19:33 ]
pi_87237670
14 september Entreri
29 september Boepie
Hoe is het met jullie of heb ik iets gemist?

05 oktober GirlGoneBad (04-2010) Testen testen *O* Hoge temp.... O+ Ik heb een goed gevoel :9

07 oktober LadyBlack (is toch al ongesteld geworden)
pi_87237737
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef Vlindur het volgende:
Hoi, nieuwelingen welkom en dag Mefke! :W

Ik ben 'overtijd' zit nu op dag 32 en ga pas testen bij dag 40. Dus ik ga niet weer een test verkloten ;)
ik voel helemaal niks. Heb nog helemaal geen spotting, geen rugpijn en ook geen krampjes. Dus het zal wel niks zijn. :N
Mijn 'ik voel helemaal niks' heeft gisteren met jou en je zoon gezwommen :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:24:47 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87237933
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
07 oktober LadyBlack (is toch al ongesteld geworden)
LB is zelfs nog steeds ongesteld :X -O-

Maar goed dat je het zegt, mag mijn nod op 28 oktober?
En Boepie heeft zich nog wel gemeld, maar entreri weet ik ook niet :?
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:16 schreef McLaura het volgende:

[..]

Mijn 'ik voel helemaal niks' heeft gisteren met jou en je zoon gezwommen :D
:D!
pi_87238469
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

LB is zelfs nog steeds ongesteld :X -O-

Maar goed dat je het zegt, mag mijn nod op 28 oktober?
En Boepie heeft zich nog wel gemeld, maar entreri weet ik ook niet :?
[..]

:D!
Nog steeds :? Jeetje....
Boepie wel?? ow overheen gelezen dan :)
pi_87238557
ik heb zo'n gevoell dat ik ongesteld ga worden....

Ik heb wel veel gesport de afgelopen 2 dagen, dus het kan ook vermoeidheid zijn...
Ik hoop dat ik dit keer later ongesteld ga worden :') Ik heb volgende week een etentje en stapavondje.... en dan wil ik wel wat drinken _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2010 10:48:26 ]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:49:41 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87238610
Ja, donderdag en vrijdag begon het al, zaterdag brak het door, en nu zit ik nog steeds met maandverband }:|
Met een cyclus van 20-23 dagen blijft er natuurlijk verrekte weinig tijd over om een kindje te kunnen maken -O-
pi_87242488
Getest en.... negatief.... :(

Dan maar weer verder wachten op }) ...
pi_87242627
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef GirlGoneBad het volgende:

-O-

Verdikkeme... ik had er echt een goed gevoel over :(
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:25:00 #241
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87243466
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef GirlGoneBad het volgende:

Ja maar, ja maar... kijk het lijkt inderdaad een erg lange cyclus, maar toen je je lijste poste kon ik er niets van maken, maar nu je dit schrijft, kun je ook te vroeg getest hebben.

Stel nou hè, dat je een cyclus hebt overgeslagen. Dus geen ongesteldheid na de cyclus want geen eisprong. En dan weer opnieuw telt.... Als de temperatuurverhoging van 7 dagen geleden nu wel een eisprong is geweest, dan zou je nu pas 7 dagen na je eisprong zitten en heb je dus waarschijnlijkt te vroeg getest?? En dan kun je het over een week nog eens proberen als je temperatuur hoog blijft en de ongesteldheid uitblijft.

Dit is wat positief voorgesteld, maar het is niet onmogelijk! Ik heb wel vaker gezien dat een eisprong pas ergens rond dag 35 ofzo plaatsvond.
pi_87250097
Daar issie weer:

(Nou issie weer te groot :? Ah, hij verkleind em zelf...)

Kijk en oordeel zelf, hoezo een wazige grafiek!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:28:10 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87250491
Ik zie toch een duidelijke stijging, en een duidelijke stijging kan maar 1 ding betekenen toch? :9
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:28:28 #244
238474 Jeetjejom
pi_87250501
GGB -O-
LadyBlack, op zo'n manier schiet het idd niet op natuurlijk! Maar misschien is het maar eenmalig ofzow...
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:32:37 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87250704
GGB, dat is dus wat ik beschreef. Kan zomaar dat je nu pas een eisprong hebt en dan is je NOD dus pas over een week.

Geen bloed geeft moed zeggen we dan ;) :*
pi_87251136
LB, ik heb altijd heerlijk korte cyclussen, dus geef de moed niet op! Bekijk het positief: je krijgt wel meer kansen in een jaar.
GGB, ik snap niets van grafieken, sorry. Maar het verhaal van happy klinkt logisch.
pi_87251146
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef happyme28 het volgende:
GGB, dat is dus wat ik beschreef. Kan zomaar dat je nu pas een eisprong hebt en dan is je NOD dus pas over een week.

Geen bloed geeft moed zeggen we dan ;) :*
Das dan wel errug vreemd, al mijn andere cycli waren tussen de 37 en 41 dagen :?...

Ach, ik verwacht er niks van, en ik zie het allemaal wel! Thanx voor het meedenken en meeleven!!!
pi_87251491
Zoals ik het zie ben je nu 6 dagen na je eisprong, dus heb je best kans dat je NOD pas over 8 dagen is ;)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:00:47 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87251887
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, donderdag en vrijdag begon het al, zaterdag brak het door, en nu zit ik nog steeds met maandverband }:|
Met een cyclus van 20-23 dagen blijft er natuurlijk verrekte weinig tijd over om een kindje te kunnen maken -O-
Nee hoor, mijn cyclus is ook zo kort... Ik heb echter ook maar een LF van 10/11 dagen, dus m'n eisprong valt mooi in het midden ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 06-10-2010 17:46:38 ]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:31:26 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87253125
Hm, dat is toch goed om te horen, mefke en flugeltje O+

Nu toch maar eens heel goed op gaan letten of ik ook een eisprong kan ontdekken. Een beetje meer zicht op mn cyclus lijkt me fijn :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:03:28 #251
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87254202
@LadyBlack
is een ovulatietest een ideetje?

Bij mij heeft het geholpen! Anders had ik nooit ontdekt dat ik zo laat pas in de cyclus vruchtbaar was.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:11:09 #252
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87254470
Misschien dat ik dat voor volgende ronde wel ga doen :Y

Deze ronde ga ik gewoon veel gebruik maken van de opties :+ tot ik weer ongesteld word.
pi_87254494
@C_A: je hebt PM
pi_87273323
Hoi!

Mistig, koud en moe :'(

Gisteren op de verjaardag, hebben wel 4 mensen aan mij gevraagd, ben je zwanger :')
Dus ik zeg, nee ik ben aangekomen _O-

Nee dat bedoel ik niet zeiden ze.... je ziet er zwanger uit, de uitdrukking in je gezicht ensow....

Ikke: :? Geen idee joh..... Dat weet ik volgende week pas _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 08:27:02 ]
pi_87273528
Wat raar Charmed_Angel! Hopelijk hebben al die mensen het bij het juiste eind en heb je volgende week gewoon een positieve test in handen!

Hier wederom en 37,1 gemeten... En het past niet meer op het kaartje/grafiekje van de HA }:| . Aan de ene kant hoop ik dat die }) nou onderhand eens aandiend, maar aan de andere kant weer niet. Ik heb gelezen dat het ook zo kan zijn dat een vruchtje er langer dan 2 weken over doet om zich te nestelen, dus er is nog stiekem een sprankje hoop!

@LadyBlack, mocht ik toch ongi worden, ga ik volgende ronde ook aan de ovulatietesten. Ik heb er al een stuk of 15 liggen van testjezelf.nu, en dan ben ik benieuwd wat er gebeurd.
pi_87273715
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Wat raar Charmed_Angel! Hopelijk hebben al die mensen het bij het juiste eind en heb je volgende week gewoon een positieve test in handen!

Hier wederom en 37,1 gemeten... En het past niet meer op het kaartje/grafiekje van de HA }:| . Aan de ene kant hoop ik dat die }) nou onderhand eens aandiend, maar aan de andere kant weer niet. Ik heb gelezen dat het ook zo kan zijn dat een vruchtje er langer dan 2 weken over doet om zich te nestelen, dus er is nog stiekem een sprankje hoop!

@LadyBlack, mocht ik toch ongi worden, ga ik volgende ronde ook aan de ovulatietesten. Ik heb er al een stuk of 15 liggen van testjezelf.nu, en dan ben ik benieuwd wat er gebeurd.
Ik hoop het ook _O-

Je moet dan even je cyclus wijzigen, dan kan je weer verder invullen ;)

Ja het kan best nog hoor ;) Ik denk zelf dat jou nod pas over 7/8 dagen is ;) Als ik zo naar je grafiekje kijk ;) Dus ik ga weer in de duimstand *G*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 08:54:39 ]
pi_87273886
Die kaartjes van Schering gaan maar tot 40 dagen, en ik was al 2 dagen na mijn NOD begonnen. Lief, leuk en aardig die 'ouderwetse' kaartjes, maar voor mij zijn ze gewoon te klein.

Naja, ik neem ook gewoon een uitdraai van FF mee, dan zal het ook wel goed zijn...
pi_87274957
Hoelang temperatuur je nu al, GGB? Het is heel zuur, maar het duurt meestal even voor je doorhebt wat je 'baseline' is en hoeveel je temperatuur moet stijgen om daarboven te komen. Als je nu voor het eerst temperatuurt dan kun je vrij weinig concluderen uit je grafiek. Wat Fertility Friend aangeeft lijkt mij de meest plausibele verklaring.
pi_87276554
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)oord__.html?sn=prive

Ben er best wel even stil van -O-
Jeetje zeg. :{
Was zijn zoontje niet al een jaar of tien? Die krijgt het dus bewust mee. :'(
pi_87279189
Spotting in volle gang -O-

Niet zwanger in de trouwjurk dus :N
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:11:14 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87280145
He -O- dat was natuurlijk wel extra leuk geweest...

Maargoed, wel een glas champagne op je bruiloft moet je dan maar denken ;) en ook niet misselijk/moe oid.

Volgende ronde beter! Een vriendin van mij is ook op haar huwelijksreis zwanger geraakt :9
pi_87280434
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
He -O- dat was natuurlijk wel extra leuk geweest...

Maargoed, wel een glas champagne op je bruiloft moet je dan maar denken ;) en ook niet misselijk/moe oid.

Volgende ronde beter! Een vriendin van mij is ook op haar huwelijksreis zwanger geraakt :9
Dank je :*
pi_87280837
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
Hoelang temperatuur je nu al, GGB? Het is heel zuur, maar het duurt meestal even voor je doorhebt wat je 'baseline' is en hoeveel je temperatuur moet stijgen om daarboven te komen. Als je nu voor het eerst temperatuurt dan kun je vrij weinig concluderen uit je grafiek. Wat Fertility Friend aangeeft lijkt mij de meest plausibele verklaring.
Ik temperatuur nu pas 1 cyclus, dus het 'begrijpen' van mijn cyclus deed ik zowiezo al niet. Maar aangezien de afgelopen 6 maanden mijn cyclus tussen de 37 en 41 dagen lag, en ik zo'n 2 weken vantevoren altijd last zere tepels had, snap ik nu niet helemaal waarom ik nu op dag 43 zit, ZONDER pijnlijke tepels?
Het is en blijft een raar iets, als ik na het weekend nog geen }) gezien heb, test ik nog wel een keertje.

Vindur -O- ;( :* ! Hier ook een schoonzusje die tijdens haar huwelijksreis zwanger werd, dus dat gaat bij jou gewoon ook gebeuren!!!!
( O+ moet mij ook maar eens ten huwelijk vragen... misschien hebben we dan meer kans :P )
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:07:36 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87281931
Ik gok dat je na het weekend weer kunt gaan testen :Y O+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:08:13 #266
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87281951
misschien sla je net deze cyclus eens een eisprong over, dat kan.
in de haak.
pi_87295132
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]
Ik ga voor je duimen, het wordt nu wel een xtje tijd dat je achter me aankomt, vind je niet!? ^O^
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:17:57 #268
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87295900
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi!

Mistig, koud en moe :'(

Gisteren op de verjaardag, hebben wel 4 mensen aan mij gevraagd, ben je zwanger :')
Dus ik zeg, nee ik ben aangekomen _O-

Nee dat bedoel ik niet zeiden ze.... je ziet er zwanger uit, de uitdrukking in je gezicht ensow....

Ikke: :? Geen idee joh..... Dat weet ik volgende week pas _O-
Er zijn mensen die dat inderdaad zien ofzo... snap ik ook niets van hoor! Maarrrrrrrr, je weet maar nooit!
* Duimstand voor C_A

Oh Vlindur, wat balen -O- Maar wat de anderen al hebben gezegd; lekker genieten op je trouwdag, hatsikiedeeee die champagne erin!! :* Wanneer is de trouwdag? of staat dat al hier ergens
pi_87301819
Ik duim hard mee.

Vlindur, balen... Maar idd de champagne mag dan ook vloeien!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:54:08 #270
12913 GreatWhiteSilence
pi_87303525
C_A, ik hoop dat die mensen gelijk hebben. Je hoort het wel eens vaker, dat mensen kunnen zien dat iemand zwanger is, nog voordat de zwangere zelf weet dat ze zwanger is. :Y

Hier staat het trouwens weer een tijdje stil, weer vanwege medische problemen. Maar nu van mijn echtgenoot. Schiet niet op dus. :P
pi_87312913
Mag ik uit de op?
De reden zet ik hier verder niet neer.

De bruiloft is 18 november trouwens ^)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:59:23 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87314395
:{

Vlindur, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je je lekker gaat voorbereiden op je trouwdag... *;
Waarna we je hopelijk snel terugzien! Don't lose hope!

C_A, ik had dat even gemist, ik hoop dat die mensen dat zesde zintuig hebben! 11 oktober is al bijna :Y

GWS, balen :{ hoop dat deze problemen zich snel oplossen en jullie er weer voor kunnen gaan ^O^
pi_87315483
Wil een MOD mijn NOD op 08 novemer 2010 zetten :(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:45:33 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87315522
Nououou..... -O-
pi_87316023
Vlindur -O-

CA, balen...
pi_87329853
Vlindur, jammer dat je weggaat... :{ :W

Charmed_Angel: $(*&(&#$%#)*#$!!!! :( :( :( :( :(

Hier nog steeds niks te zien, temp wel gezakt naar 36,9...
pi_87332848
Vlindur, sterkte meis.

C_A: wat is dat nou??? En al die familieleden dan die zo dachten? Toch vreemd dat ze allemaal hetzelfde op je reageerde. Balen meid! :( Je hebt nu wel lang genoeg gewacht hoor! Tijd dat je naar ons toe komt in Z&G. :*
pi_87333047
Ik begin het ook een beetje op te geven eigenlijk :@

Ik heb zo'n gevoel.... Het is me niet gegund ;(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:54:51 #279
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87333567
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik begin het ook een beetje op te geven eigenlijk :@

Ik heb zo'n gevoel.... Het is me niet gegund ;(
Je hebt toch wel een behoorlijk regelmatige cyclus toch? misschien toch eens een afspraak maken met de huisarts. Een paar simpele testjes zal al het een en ander kunnen uitsluiten of bevestigen.

Het is ook jou ook heus wel gegund (alleen moet het allemaal maar net op zijn plek vallen en dat kan best een tijdje duren of misschien wel met een beetje hulp). Maar ik hoop het niet natuurlijk hè :*
pi_87334051
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een behoorlijk regelmatige cyclus toch? misschien toch eens een afspraak maken met de huisarts. Een paar simpele testjes zal al het een en ander kunnen uitsluiten of bevestigen.

Het is ook jou ook heus wel gegund (alleen moet het allemaal maar net op zijn plek vallen en dat kan best een tijdje duren of misschien wel met een beetje hulp). Maar ik hoop het niet natuurlijk hè :*
nu weer 29 dagen... Me langste was 34 ;)

We willen het nog 2 maandjes zelf proberen :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:14:16 #281
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87334410
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nu weer 29 dagen... Me langste was 34 ;)

We willen het nog 2 maandjes zelf proberen :)
^O^ Je moet gewoon lekker zo doorgaan totdat je het zelf genoeg vindt. Dan is het nog vroeg genoeg om eens wat te informeren bij de huisarts.

(als ik wel een advies mag geven zou je het kunnen proberen alvast wat te temperaturen de komende cycli, want dat is meestal het eerste dat je huisarts of gyn vraagt zodat vast te stellen is dat je inderdaad een eisprong hebt.)
pi_87334624
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef happyme28 het volgende:

[..]

^O^ Je moet gewoon lekker zo doorgaan totdat je het zelf genoeg vindt. Dan is het nog vroeg genoeg om eens wat te informeren bij de huisarts.

(als ik wel een advies mag geven zou je het kunnen proberen alvast wat te temperaturen de komende cycli, want dat is meestal het eerste dat je huisarts of gyn vraagt zodat vast te stellen is dat je inderdaad een eisprong hebt.)
ik heb al 3 maandjes temp op papier :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:27:21 #283
272454 Boepie
spannend!
pi_87334935
Zo ben ik ook weer eens, had ff helemaal geen zin in internet.
Nu weer beetje mondjes maat.
Mijn NOD mag naar 22 oktober spannend wel deze maand.
Maandag de afspraak en van daaruit verder, heb er totaal geen zin in :{
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:41:06 #284
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87335619
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

^O^ Hopenlijk blijken die overbodig :*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:56:36 #285
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87336309
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:42 schreef GirlGoneBad het volgende:

Die van testjezelf heb ik ook gehad, werkte prima! Het enige rare dat ik had was dat ik 1 avond een redelijk streepje had (niet echt dik ofzo); en omdat mijn vriend de dagen erna weg zou zijn zijn we maar gaan klussen :P

volgende dag helemaal geen streep meer te zien!

Maar.. het is die keer wel gelukt :P

Dus tip van mij: redelijk streepje = klussen!
pi_87351515
volgens mij is vandaag mijn NOD, zeker weten doe ik het niet omdat ik nadat ik gestopt ben met de pil m'n cyclus niet goed heb bij gehouden. Ik weet dat ik ongesteld geworden ben vlak voor ik op vakantie ging en volgens mij had ik toen ik vorige keer ongesteld werd zoiets van d'r zit precies 28 dagen tussen. Maar ik heb dus niet echt een idee welke dag dat dat was en of dat dus klopt (tjonge wat een geheugen heb ik zeg..)

Maar als dus vandaag ongesteld wordt dan weet ik in ieder geval te vertellen wanneer m'n NOD is, en anders wacht ik gewoon nog een weekje af.. Ik wil het vanaf nu in ieder geval goed bij gaan houden of m'n cyclus een beetje regelmatig is
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 11:33:48 #287
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87352132
C_A -O- Houd de moed erin hoor!

Vlindur een dikke knuffel en een hele fijne bruiloft toegewenst!!

@ Hilliebillie; ik heb een klein agenda-tje gekocht en daarin houd ik bij wanneer ik NOD verwacht. Ik ben ook nog niet lang bezig (nu tweede cyclus pas), maar dan kan ik wel goed in kaart brengen hoe of wat. Wanneer ik bepaalde dingen voel, wanneer we geklust of FFF hebben en dergelijke dingen schrijf ik dat op. Volgens mij was dat een tip die van Mefke af kwam. Het werkt wel, in die zin, je herkent wat dingen uit je vorige cyclus enzo... nog niet zo lang bezig, dus maar even kijken hoe of wat, ik vind het in ieder geval prettig.

Mijn eerste cyclus was 22 dagen (start ongi tot de eerste dag volgende ongi) Theoretisch gezien zal morgen mijn NOD zijn...
pi_87352150
Ik lurk hier regelmatig mee.
En leef ook met iedereen mee :* Hopelijk hebben jullie allemaal snel 2 streepjes.

(oh en wij hebben besloten het in jan/feb dit jaar weer te gaan proberen. Spannend wel).
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 11:38:24 #289
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87352262
Bedankt Ymme.... kan wel zeggen tot januari dan maar... maar liever niet natuurlijk! :P
pi_87353429
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef Susie het volgende:
C_A -O- Houd de moed erin hoor!

Vlindur een dikke knuffel en een hele fijne bruiloft toegewenst!!

@ Hilliebillie; ik heb een klein agenda-tje gekocht en daarin houd ik bij wanneer ik NOD verwacht. Ik ben ook nog niet lang bezig (nu tweede cyclus pas), maar dan kan ik wel goed in kaart brengen hoe of wat. Wanneer ik bepaalde dingen voel, wanneer we geklust of FFF hebben en dergelijke dingen schrijf ik dat op. Volgens mij was dat een tip die van Mefke af kwam. Het werkt wel, in die zin, je herkent wat dingen uit je vorige cyclus enzo... nog niet zo lang bezig, dus maar even kijken hoe of wat, ik vind het in ieder geval prettig.

Mijn eerste cyclus was 22 dagen (start ongi tot de eerste dag volgende ongi) Theoretisch gezien zal morgen mijn NOD zijn...
Ik heb pas een iphone app gedownload waar ik dat soort dingen in bij kan houden. Al wil ik me er nog niet e bewust mee bezig houden maar gewoon een beetje aan kijken nog
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:00:27 #291
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87354101
Ah dat kan ook... ik heb alleen geen iphone, dus nog ouderwets met papier en pen! haha!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:25:57 #292
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_87354713
Ik heb ook een iPhone-app. Vind het wel fijn om een historie te hebben. Volgende week moet ik ongesteld worden, zal mij benieuwen!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:30:13 #293
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_87354826
En ik ben weer terug -O-

Ik quote mezelf even uit Z&G:

quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:23 schreef Mevr_Mus het volgende:

Ik heb net een echo gehad en daarop was te zien dat ik gister een 'perfecte' vroege miskraam heb gehad. Waarschijnlijk is het vanaf het begin al niet goed geweest. Afgaande op het verhaal van de verloskundige dacht ik dat het veel heftiger zou zijn, dus ik ben zo blij dat ik vandaag terecht kon voor een spoedecho en dat ik dus niet het hele weekend heb hoeven wachten op iets wat ik al achter de rug blijk te hebben.

Hoe verdrietig ik ook ben omdat we niet vanaf mei met z'n drietjes zullen zijn, ik voel me ergens ook heel goed :@

Vanaf het begin heb ik getwijfelt en toen ik donderdag bloed verloor wist ik dat het ook echt niet goed was. Hoe verdietig het ook is, het voelt wel heel goed dat mijn instict klopte. En ondanks de twijfel of het wel goed zou gaan, heb ik de afgelopen weken geen moment getwijfeld of ik wel een kind wilde en of mijn vriend en ik dat samen wel aan zouden kunnen. Ook dat voelt heel goed.

En tot slot ben ik blij dat ik een 'perfecte' miskraam heb gehad. Mijn lichaam heeft gemerkt dat er iets niet goed was en heeft daar goed op gereageerd. Mijn baarmoeder bleek al helemaal schoon. Baarmoeder en eierstokken zagen er volgens de echoscopisten ook hartstikke mooi uit :')

Oude (on)bekende.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:37:14 #294
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_87354992
Mw. Mus wat balen zeg :-( heel veel sterkte..
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:42:33 #295
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87355127
Oh, wat een triest bericht Mevr_Mus... uit je bericht haal overigens wel veel positiviteit, wat goed van je!
Een dikke knuffel voor jou en Dhr_Mus!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:45:12 #296
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_87356446
Wat ontzettend jammer. Zo te lezen heb je er wel vrede mee, gelukkig maar.
pi_87367652
wat een rotbericht, mevr.Mus.
Wel goed dat je lichaam het zelf al opgelost heeft, maar dat neemt natuurlijk het verdriet niet weg...

Hier is het same sh*t, different day... Temp weer/nog steeds hoog (37,1), geen rood mannetje te bespeuren, maar ik merk wel dat mijn borsten enorm gevoelig zijn terwijl bij een aankomende NOD zijn het meestal m'n tepels die gruwelijk zeer doen. We wachten maar af...
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:25:57 #298
12913 GreatWhiteSilence
pi_87367835
Mevr_Mus, sterkte. :* Heel bijzonder dat je zo'n sterk instinct hebt. Ik heb dat soort dingen zelf nooit.
pi_87368338
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Als je ondertussen een jaartje bezig bent en je lijsten ook al hebt, dan is dat voor een ha echt wel voldoende om je door te sturen. En eenmaal bij de gyn duurt het vaak ook nog wel even voordat je alle onderzoeken hebt gehad en daadwerkelijk iets gedaan wordt. Gewoon naar de ha gaan dus, als je bij de gyn loopt kun je ook nog steeds blijven proberen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87369182
Heeey Mevr_mus!! Wat een vervelend nieuws!
Wel goed dat je het positief oppakt, zeker omdat je eigenlijk vanaf het begin al een niet pluis gevoel had. Wat bijzonder dat je je lichaam zo goed kent!
Voel je je wel al wat beter? Geen buikpijn meer ofzo?
pi_87369280
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
En ik ben weer terug -O-

Ik quote mezelf even uit Z&G:
[..]

och mevr.mus... wat verdrietig...
je klinkt heel sterk, maar verstop het verdriet niet achter "het is goed zo"... (als je begrijpt wat ik bedoel) je beschrijft heel mooi dat je het zelf al voelde met je twijfels, en dat je gevoel bleek te kloppen. dat moet je evengoed vertrouwen geven! Ik hoop dat je hier niet te lang weer hoeft te wachten meid :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')