SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef mefke79 het volgende:
Oh, en spannend. Nuh. Heb er geen last van. Ik zie wel, ik ben de rust zelve op het moment.Mefke wel spannend hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGBhoop dat t allemaal snel weer beter gaat!
It's a beautiful day... Now watch some idiot screw it up!
Ik ben een paar jaar geleden noodgedwongen gestopt met de pil en toen heeft het 9 maanden geduurd voor ik ongesteld werd. De laatste keer dat ik gestopt ben met de pil deed ik dat om dezelfde reden als jij: ik wilde nog niet zwanger worden maar ik wilde wel alvast ontpillen zodat ik daar niet ook nog eens op hoefde te wachten als we besloten voor een kind te gaan. Het heeft toen geloof ik 3 maanden geduurd voor ik ongesteld werd en mijn cyclus was daarna heel onregelmatig met rare uitschieters naar boven (60 dagen was geen uitzondering). Toen we echter de condooms de deur uit deden was ik in één keer zwanger. De tweede zwangerschap ging het precies zo: ik was voor het eerst ongesteld, had daarna een heel lange cyclus maar was wel in één keer zwanger.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef doehetzelfer het volgende:
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??
Ik vind het allemaal wel eng, dadelijk is er iets mis?? Volgens de huisarts kwam het wel vaker voor, maar dit steld me toch niet helemaal gerust...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |