da's toch normaal, 37 graden? maar 'rond 37 graden' is wel wat te vaag. het gaat echt maar om tienden van graden, dus neem een thermometer met (liefst 2) cijfers achter de komma!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef GirlGoneBad het volgende:
Vandaag NOD-day, dag 41... Geen zere erwten, geen wisselende gemoedstoestand, geen 'voorsteekjes', niks!
Temperatuurcurve wel nog netjes ingevuld, maar ik kan er nog steeds niks van begrijpen. Heb nu temperaturen van rond de 37 graden 's ochtends....
* GirlGoneBad gaat op het werk in de 'wachtstand op het' zitten...
37 graden in de ochtend was voor mij altijd hoog. Mijn basale temp was 36.4,maar dat is bij iedereen anders. Spannend al is het wel een lange cyclus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef GirlGoneBad het volgende:
Zo, daar ben ik weer! Eventjes een weekje tijd voor mezelf doet me wel goed.
Mefke, gefelciteeeeeeeeeeeeerd!!!![]()
Vandaag NOD-day, dag 41... Geen zere erwten, geen wisselende gemoedstoestand, geen 'voorsteekjes', niks!
Temperatuurcurve wel nog netjes ingevuld, maar ik kan er nog steeds niks van begrijpen. Heb nu temperaturen van rond de 37 graden 's ochtends....
* GirlGoneBad gaat op het werk in de 'wachtstand op het' zitten...
Mijn 'ik voel helemaal niks' heeft gisteren met jou en je zoon gezwommenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef Vlindur het volgende:
Hoi, nieuwelingen welkom en dag Mefke!![]()
Ik ben 'overtijd' zit nu op dag 32 en ga pas testen bij dag 40. Dus ik ga niet weer een test verkloten
ik voel helemaal niks. Heb nog helemaal geen spotting, geen rugpijn en ook geen krampjes. Dus het zal wel niks zijn.
LB is zelfs nog steeds ongesteldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
07 oktober LadyBlack (is toch al ongesteld geworden)
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Mijn 'ik voel helemaal niks' heeft gisteren met jou en je zoon gezwommen
Nog steedsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
LB is zelfs nog steeds ongesteld![]()
![]()
Maar goed dat je het zegt, mag mijn nod op 28 oktober?
En Boepie heeft zich nog wel gemeld, maar entreri weet ik ook niet
[..]!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Getest en.... negatief....![]()
Dan maar weer verder wachten op...
Ja maar, ja maar... kijk het lijkt inderdaad een erg lange cyclus, maar toen je je lijste poste kon ik er niets van maken, maar nu je dit schrijft, kun je ook te vroeg getest hebben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Getest en.... negatief....![]()
Dan maar weer verder wachten op...
Das dan wel errug vreemd, al mijn andere cycli waren tussen de 37 en 41 dagenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef happyme28 het volgende:
GGB, dat is dus wat ik beschreef. Kan zomaar dat je nu pas een eisprong hebt en dan is je NOD dus pas over een week.
Geen bloed geeft moed zeggen we dan![]()
Nee hoor, mijn cyclus is ook zo kort... Ik heb echter ook maar een LF van 10/11 dagen, dus m'n eisprong valt mooi in het middenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, donderdag en vrijdag begon het al, zaterdag brak het door, en nu zit ik nog steeds met maandverband
Met een cyclus van 20-23 dagen blijft er natuurlijk verrekte weinig tijd over om een kindje te kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |