er staatquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen zeg, daar rekende ik even niet op!
wat zien we precies?![]()
Ik kwam er gisteren op koor achter dat een van de meiden daar al 12 weken zwanger is!!![]()
Zij, een ander meisje en ik waren ongeveer gelijk begonnen met proberen, dus nu wordt het toch nog ietsje spannender!!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
dus als ie haar daar op de tafel had genomen....
Woeiiiiii, wat gaaf mefkequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:58 schreef mefke79 het volgende:
Gaaf, die eisprong! Maar volgens mij had ik em al een keer gezien. Bijzonder. En ik voel em altijd. Auw.
Dames...ik heb geloof ik weer een plusje gepiest. Eigenlijk gisteravond al..maar die was me te vaag. Die van net was stukken beter. We hebben em even vergeleken met die van Driekus en dat lijkt er meer op. En het allerbelangrijkste: het voelt beter.
Ik ga voorlopig even voor mezelf in afwachtstand. En over een paar dagen nog maar eens proberen enzo. Maar zullen voor nu maar even zeggen: Pupo!
Van mij ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is die vandaag jarig?? Dubbel gefeliciteerd dan!!
Pft nu haal ik alles door elkaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef Aventura het volgende:
Ik dacht dat het uiteinde van een eileider een soort trompetvorm was. En dat het ei er dan uitzweefdeGrappig om te zien.
Ik kan me voorstellen dat je deze keer blij bent met bloedquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:38 schreef Vischje het volgende:
ik ben vandaag bij de ha geweest en daarna wezen bloedprikken, volgende week uitslag... Maarrr uitslag hoeft al niet meer, net ongesteld geworden!! Ben nog nooit zo blij geweest met bloed;)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef mefke79 het volgende:
ik kom nu toch echt mijn houten krukje oppakken en meenemen...
[ afbeelding ]
het is een waaaardeloze telefoonfoto, maar het idee is wel duidelijk geloof ik. Het is precies dag 32 na de miskraam, dus ik voel me er ook wel zekerder onder. En het feit dat ik de aardbeienthee vind stinken, de trap ineens wel erg lang is en je nog niet naar mijn borsten mag kijken helpen daar zeker aan mee.
Ik wil iedereen heel veel succes wensen en ik hoop voor jullie dat ik jullie allemaal snel terug zie in Z&G. Ik hoop hier voorlopig toch niet meer terug te komen, hoe gezellig het ook was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |