Ik hoop het ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Wat raar Charmed_Angel! Hopelijk hebben al die mensen het bij het juiste eind en heb je volgende week gewoon een positieve test in handen!
Hier wederom en 37,1 gemeten... En het past niet meer op het kaartje/grafiekje van de HA. Aan de ene kant hoop ik dat die
nou onderhand eens aandiend, maar aan de andere kant weer niet. Ik heb gelezen dat het ook zo kan zijn dat een vruchtje er langer dan 2 weken over doet om zich te nestelen, dus er is nog stiekem een sprankje hoop!
@LadyBlack, mocht ik toch ongi worden, ga ik volgende ronde ook aan de ovulatietesten. Ik heb er al een stuk of 15 liggen van testjezelf.nu, en dan ben ik benieuwd wat er gebeurd.
Jeetje zeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)oord__.html?sn=prive
Ben er best wel even stil van
Dank jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hedat was natuurlijk wel extra leuk geweest...
Maargoed, wel een glas champagne op je bruiloft moet je dan maar denkenen ook niet misselijk/moe oid.
Volgende ronde beter! Een vriendin van mij is ook op haar huwelijksreis zwanger geraakt
Ik temperatuur nu pas 1 cyclus, dus het 'begrijpen' van mijn cyclus deed ik zowiezo al niet. Maar aangezien de afgelopen 6 maanden mijn cyclus tussen de 37 en 41 dagen lag, en ik zo'n 2 weken vantevoren altijd last zere tepels had, snap ik nu niet helemaal waarom ik nu op dag 43 zit, ZONDER pijnlijke tepels?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
Hoelang temperatuur je nu al, GGB? Het is heel zuur, maar het duurt meestal even voor je doorhebt wat je 'baseline' is en hoeveel je temperatuur moet stijgen om daarboven te komen. Als je nu voor het eerst temperatuurt dan kun je vrij weinig concluderen uit je grafiek. Wat Fertility Friend aangeeft lijkt mij de meest plausibele verklaring.
Er zijn mensen die dat inderdaad zien ofzo... snap ik ook niets van hoor! Maarrrrrrrr, je weet maar nooit!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi!
Mistig, koud en moe
Gisteren op de verjaardag, hebben wel 4 mensen aan mij gevraagd, ben je zwanger
Dus ik zeg, nee ik ben aangekomen
Nee dat bedoel ik niet zeiden ze.... je ziet er zwanger uit, de uitdrukking in je gezicht ensow....
Ikke:Geen idee joh..... Dat weet ik volgende week pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |