abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:03:28 #251
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87254202
@LadyBlack
is een ovulatietest een ideetje?

Bij mij heeft het geholpen! Anders had ik nooit ontdekt dat ik zo laat pas in de cyclus vruchtbaar was.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:11:09 #252
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87254470
Misschien dat ik dat voor volgende ronde wel ga doen :Y

Deze ronde ga ik gewoon veel gebruik maken van de opties :+ tot ik weer ongesteld word.
pi_87254494
@C_A: je hebt PM
pi_87273323
Hoi!

Mistig, koud en moe :'(

Gisteren op de verjaardag, hebben wel 4 mensen aan mij gevraagd, ben je zwanger :')
Dus ik zeg, nee ik ben aangekomen _O-

Nee dat bedoel ik niet zeiden ze.... je ziet er zwanger uit, de uitdrukking in je gezicht ensow....

Ikke: :? Geen idee joh..... Dat weet ik volgende week pas _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 08:27:02 ]
pi_87273528
Wat raar Charmed_Angel! Hopelijk hebben al die mensen het bij het juiste eind en heb je volgende week gewoon een positieve test in handen!

Hier wederom en 37,1 gemeten... En het past niet meer op het kaartje/grafiekje van de HA }:| . Aan de ene kant hoop ik dat die }) nou onderhand eens aandiend, maar aan de andere kant weer niet. Ik heb gelezen dat het ook zo kan zijn dat een vruchtje er langer dan 2 weken over doet om zich te nestelen, dus er is nog stiekem een sprankje hoop!

@LadyBlack, mocht ik toch ongi worden, ga ik volgende ronde ook aan de ovulatietesten. Ik heb er al een stuk of 15 liggen van testjezelf.nu, en dan ben ik benieuwd wat er gebeurd.
pi_87273715
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Wat raar Charmed_Angel! Hopelijk hebben al die mensen het bij het juiste eind en heb je volgende week gewoon een positieve test in handen!

Hier wederom en 37,1 gemeten... En het past niet meer op het kaartje/grafiekje van de HA }:| . Aan de ene kant hoop ik dat die }) nou onderhand eens aandiend, maar aan de andere kant weer niet. Ik heb gelezen dat het ook zo kan zijn dat een vruchtje er langer dan 2 weken over doet om zich te nestelen, dus er is nog stiekem een sprankje hoop!

@LadyBlack, mocht ik toch ongi worden, ga ik volgende ronde ook aan de ovulatietesten. Ik heb er al een stuk of 15 liggen van testjezelf.nu, en dan ben ik benieuwd wat er gebeurd.
Ik hoop het ook _O-

Je moet dan even je cyclus wijzigen, dan kan je weer verder invullen ;)

Ja het kan best nog hoor ;) Ik denk zelf dat jou nod pas over 7/8 dagen is ;) Als ik zo naar je grafiekje kijk ;) Dus ik ga weer in de duimstand *G*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 08:54:39 ]
pi_87273886
Die kaartjes van Schering gaan maar tot 40 dagen, en ik was al 2 dagen na mijn NOD begonnen. Lief, leuk en aardig die 'ouderwetse' kaartjes, maar voor mij zijn ze gewoon te klein.

Naja, ik neem ook gewoon een uitdraai van FF mee, dan zal het ook wel goed zijn...
pi_87274957
Hoelang temperatuur je nu al, GGB? Het is heel zuur, maar het duurt meestal even voor je doorhebt wat je 'baseline' is en hoeveel je temperatuur moet stijgen om daarboven te komen. Als je nu voor het eerst temperatuurt dan kun je vrij weinig concluderen uit je grafiek. Wat Fertility Friend aangeeft lijkt mij de meest plausibele verklaring.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87276554
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)oord__.html?sn=prive

Ben er best wel even stil van -O-
Jeetje zeg. :{
Was zijn zoontje niet al een jaar of tien? Die krijgt het dus bewust mee. :'(
pi_87279189
Spotting in volle gang -O-

Niet zwanger in de trouwjurk dus :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:11:14 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87280145
He -O- dat was natuurlijk wel extra leuk geweest...

Maargoed, wel een glas champagne op je bruiloft moet je dan maar denken ;) en ook niet misselijk/moe oid.

Volgende ronde beter! Een vriendin van mij is ook op haar huwelijksreis zwanger geraakt :9
pi_87280434
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
He -O- dat was natuurlijk wel extra leuk geweest...

Maargoed, wel een glas champagne op je bruiloft moet je dan maar denken ;) en ook niet misselijk/moe oid.

Volgende ronde beter! Een vriendin van mij is ook op haar huwelijksreis zwanger geraakt :9
Dank je :*
pi_87280837
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
Hoelang temperatuur je nu al, GGB? Het is heel zuur, maar het duurt meestal even voor je doorhebt wat je 'baseline' is en hoeveel je temperatuur moet stijgen om daarboven te komen. Als je nu voor het eerst temperatuurt dan kun je vrij weinig concluderen uit je grafiek. Wat Fertility Friend aangeeft lijkt mij de meest plausibele verklaring.
Ik temperatuur nu pas 1 cyclus, dus het 'begrijpen' van mijn cyclus deed ik zowiezo al niet. Maar aangezien de afgelopen 6 maanden mijn cyclus tussen de 37 en 41 dagen lag, en ik zo'n 2 weken vantevoren altijd last zere tepels had, snap ik nu niet helemaal waarom ik nu op dag 43 zit, ZONDER pijnlijke tepels?
Het is en blijft een raar iets, als ik na het weekend nog geen }) gezien heb, test ik nog wel een keertje.

Vindur -O- ;( :* ! Hier ook een schoonzusje die tijdens haar huwelijksreis zwanger werd, dus dat gaat bij jou gewoon ook gebeuren!!!!
( O+ moet mij ook maar eens ten huwelijk vragen... misschien hebben we dan meer kans :P )
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:07:36 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87281931
Ik gok dat je na het weekend weer kunt gaan testen :Y O+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:08:13 #266
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87281951
misschien sla je net deze cyclus eens een eisprong over, dat kan.
in de haak.
pi_87295132
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]
Ik ga voor je duimen, het wordt nu wel een xtje tijd dat je achter me aankomt, vind je niet!? ^O^
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:17:57 #268
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87295900
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi!

Mistig, koud en moe :'(

Gisteren op de verjaardag, hebben wel 4 mensen aan mij gevraagd, ben je zwanger :')
Dus ik zeg, nee ik ben aangekomen _O-

Nee dat bedoel ik niet zeiden ze.... je ziet er zwanger uit, de uitdrukking in je gezicht ensow....

Ikke: :? Geen idee joh..... Dat weet ik volgende week pas _O-
Er zijn mensen die dat inderdaad zien ofzo... snap ik ook niets van hoor! Maarrrrrrrr, je weet maar nooit!
* Duimstand voor C_A

Oh Vlindur, wat balen -O- Maar wat de anderen al hebben gezegd; lekker genieten op je trouwdag, hatsikiedeeee die champagne erin!! :* Wanneer is de trouwdag? of staat dat al hier ergens
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_87301819
Ik duim hard mee.

Vlindur, balen... Maar idd de champagne mag dan ook vloeien!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:54:08 #270
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_87303525
C_A, ik hoop dat die mensen gelijk hebben. Je hoort het wel eens vaker, dat mensen kunnen zien dat iemand zwanger is, nog voordat de zwangere zelf weet dat ze zwanger is. :Y

Hier staat het trouwens weer een tijdje stil, weer vanwege medische problemen. Maar nu van mijn echtgenoot. Schiet niet op dus. :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_87312913
Mag ik uit de op?
De reden zet ik hier verder niet neer.

De bruiloft is 18 november trouwens ^)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:59:23 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87314395
:{

Vlindur, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je je lekker gaat voorbereiden op je trouwdag... *;
Waarna we je hopelijk snel terugzien! Don't lose hope!

C_A, ik had dat even gemist, ik hoop dat die mensen dat zesde zintuig hebben! 11 oktober is al bijna :Y

GWS, balen :{ hoop dat deze problemen zich snel oplossen en jullie er weer voor kunnen gaan ^O^
pi_87315483
Wil een MOD mijn NOD op 08 novemer 2010 zetten :(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:45:33 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87315522
Nououou..... -O-
pi_87316023
Vlindur -O-

CA, balen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties