Wat sjips dat het bezoek aan de gyn zo tegen viel. Is het dan een idee om naar een andere gyn te gaan, want het lijkt me toch wel cruciaal dat je een gyn hebt waar je een goed gevoel bij hebt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Boepie het volgende:
ik ga voor de 22ste NOD en vandaag naar gyn geweest (1ekeer), dat was niet leuk, werd niet begrepen etc. waardeloos dus.
Word vervolg, hang al beetje in andere topic (zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat) blijf hier ook mee lezen en posten hoor vind het leuk om mensen te volgen.
Balenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kan een MODje mij even naar het onderste rijtje verplaatsen?
Volgens mij is hetbegonnen en ik ga komende maand geen uitspraken doen over mijn NOD. We zien het allemaal wel!
Ook Balenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Vanochtend ongesteld geworden na 22 dagen. Raar hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n korte cyclus had. Vervelend ook, had niks bij me op kantoor. Dat hoort er ook bij als je pilloos bent
Hoe was je temp. vannochtend?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kan een MODje mij even naar het onderste rijtje verplaatsen?
Volgens mij is hetbegonnen en ik ga komende maand geen uitspraken doen over mijn NOD. We zien het allemaal wel!
Ja leuke verrassing is dat hequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Vanochtend ongesteld geworden na 22 dagen. Raar hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n korte cyclus had. Vervelend ook, had niks bij me op kantoor. Dat hoort er ook bij als je pilloos bent
36,8...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe was je temp. vannochtend?
Aventura, was je ook niet net gestopt met de pil? Kan het me even niet herinneren meer... Mijn eerste cyclus was ook 22 dagen na het stoppen en nu..... nog niets.... dag 25 nu. We wachten geduldig af en ja, tampons mee in de tas en voor het zekere een inlegkruisje alsvast!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Ook alweer iets langer dan een jaar deze ronde.. (en nog iets langer geleden een periode van een jaar of 3 wat ook niet succesvol was;( ) en nu stap wederom naar de gyn gemaakt. Op de 1 of andere manier lukt het niet om zwanger te worden (klinkt ook meteen zo (*&*^&%*)quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij was toch ook nog niet zo lang bezig? Of heb je een onregelmatige cyclusSorry ik weethet allemaal niet meer, er komen zoveel verhalen voorbij
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef Boepie het volgende:
[..]
Ook alweer iets langer dan een jaar deze ronde.. (en nog iets langer geleden een periode van een jaar of 3 wat ook niet succesvol was;( ) en nu stap wederom naar de gyn gemaakt. Op de 1 of andere manier lukt het niet om zwanger te worden (klinkt ook meteen zo (*&*^&%*)
Heb een redelijk regelmatige cyclus, enne verder geeft het niets hoor je vragen
Het is echt vreemd. Voor ik de pil nam had ik werkelijk nooit een cyclus zo kort. Eerder wat langer, 29-30 dagen. Nou ja, ik moet misschien nog wennen. Ik gaf het deze maand toch al weinig kans vanwege mijn 6-daagse reisje zonder ventquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja leuke verrassing is dat heik ben nu ook al 3 keer verrast met zo'n korte cyclus.
Heb nu maar gewoon standaard een tampon in mn tas zitten
GGB, wat raar toch!
Hoe komt het toch dat in 'de boeken' altijd gerekend wordt met 28 dagen. Volgens mij bestaat er geen vrouw met zo'n cyclusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier heb ik de laatste paar keer ook een heel korte cyclus gehad. Mijn cycli waren 38, 30,30, 31, 24, 28, 24, en 22 dagen. Nu zit ik op dag 24, ik ben benieuwd welke dag ik nu ga halen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ok ik ben dan met iemand anders in de war
Maar heb je dan een pauze genomen? Eerst 3 jaar en nu meer dan een jaar? Of in de tussentijd wel zwanger geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat dus maar super blij uiteraard, alleen dat het niet lukt maakt me wel verdrietig.
Ik ben net gestopt, eerste menstruatie is dit!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:51 schreef Susie het volgende:
[..]
Aventura, was je ook niet net gestopt met de pil? Kan het me even niet herinneren meer... Mijn eerste cyclus was ook 22 dagen na het stoppen en nu..... nog niets.... dag 25 nu. We wachten geduldig af en ja, tampons mee in de tas en voor het zekere een inlegkruisje alsvast!
En GGB
Spannend en succesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben net gestopt, eerste menstruatie is dit!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Boepie het volgende:
[..]aaaawwww knuffeltje voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat dus maar super blij uiteraard, alleen dat het niet lukt maakt me wel verdrietig.
Het gaat lukken met ons, ik voel het![]()
Ja hoop het wel hoor en mag ook wel eens tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaaawwww knuffeltje voor jou
Het gaat lukken met ons, ik voel het
wel hoor... ik ben zo'n vrouw... precies 28 dagen duurt mijn cyclus, en iedere 14e dag heb ik netjes een eisprong... (alles supernetjes, dus waarom het nou niet lukt... wie het weet mag het zeggen...)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat in 'de boeken' altijd gerekend wordt met 28 dagen. Volgens mij bestaat er geen vrouw met zo'n cyclus
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat in 'de boeken' altijd gerekend wordt met 28 dagen. Volgens mij bestaat er geen vrouw met zo'n cyclus
Ik zou willen dat mijn cyclus zo wordt! Ik ben sinds juni gestopt met de pil en had daarna een cyclus van 106 dagen. Zit nu op dag 11, dus ik hoop dat ik deze keer een kortere cyclus heb.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik had ook altijd een cyclus vsn 28 dagenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
het is inderdaad erg zuur... we dachten daarom dat we misschien geen match zijn (dat er geen bevruchting plaats kan vinden terwijl alles wel goed werkt maar je gewoon geen goede combi bent met je man/vrouw) maar dat lijkt ook niet zo te zijn na de punctie voor de ivf... van de 13 eicellen waren er 12 bevrucht, en na de terugplaatsing zijn alle overige 11 goed ingevroren... ik weet het echt niet meer wat er nou nog mis zou kunnen zijn... heel frustrerend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje Mijsje, dat maakt het misschien nog wel een beetje zuurder dat het nog niet is gelukt of niet?
Zijn er hier dames die hun eisprong goed voelen en zoja, zouden die (nog) eens willen beschrijven hoe dat voelt?
Ik heb gisteren de hele middag en avond een soort kramp/spierpijn gevoeld rechtsonderin mijn buik, vlakbij mijn lies. Het gevoel kwam me wel bekend voor alleen ik heb het nooit eerder gelinkt aan mn cyclus. Nu natuurlijk wel
Puntje 19 is pas dat je beter niet kunt (mee)roken!quote:14 - Wees voorzichtig bij het schoonmaken, chemicaliėn in de lucht kunnen je lichaam binnendringen door je ogen, huid, voedsel en water. Berg chemicalien en schoonmaakmiddelen op in een gesloten plaats, zorg voor een goede ventilatie. Als je schoonmaakt, doe dan handschoenen aan. Was je handen voor je eet, drinkt of rookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |