abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87422302
Ik hoop dat jullie gelijk hebben, Charmed_Angel en Kolonia, maar het blijft natuurlijk errug vreemd dat juist deze cyclus, nu ik aan het temperaturen ben, ineens (meer dan) een week langer is dan de afgelopen 4 cycli....
Vandaar dat ik ook zeg dat mijn lijf me gewoon voor de gek aan het houden is.
Het blijft dus maar afwachten, en daar ben ik al zo goed in |:( !
pi_87422455
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Boepie het volgende:
ik ga voor de 22ste NOD en vandaag naar gyn geweest (1ekeer), dat was niet leuk, werd niet begrepen etc. waardeloos dus.
Word vervolg, hang al beetje in andere topic (zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat) blijf hier ook mee lezen en posten hoor vind het leuk om mensen te volgen.
Wat sjips dat het bezoek aan de gyn zo tegen viel. Is het dan een idee om naar een andere gyn te gaan, want het lijkt me toch wel cruciaal dat je een gyn hebt waar je een goed gevoel bij hebt?
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:58:11 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_87427917
Vanochtend ongesteld geworden na 22 dagen. Raar hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n korte cyclus had. Vervelend ook, had niks bij me op kantoor. Dat hoort er ook bij als je pilloos bent :(
pi_87448620
Kan een MODje mij even naar het onderste rijtje verplaatsen?
Volgens mij is het }) begonnen en ik ga komende maand geen uitspraken doen over mijn NOD. We zien het allemaal wel!
pi_87448653
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Volgens mij is het }) begonnen en ik ga komende maand geen uitspraken doen over mijn NOD. We zien het allemaal wel!
Balen -O-
pi_87448665
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Aventura het volgende:
Vanochtend ongesteld geworden na 22 dagen. Raar hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n korte cyclus had. Vervelend ook, had niks bij me op kantoor. Dat hoort er ook bij als je pilloos bent :(
Ook Balen -O-
pi_87448688
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Hoe was je temp. vannochtend?
pi_87448807
Jammer GirlGoneBad en Aventura. :*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:16:04 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87449100
quote:
Ja leuke verrassing is dat he :') ik ben nu ook al 3 keer verrast met zo'n korte cyclus.

Heb nu maar gewoon standaard een tampon in mn tas zitten :D

GGB, wat raar toch! -O-
pi_87454392
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoe was je temp. vannochtend?
36,8...

Iedereen bedankt voor de support... Het is een goed ding dat het doorgezet heeft, nou weet ik tenminste weer waar ik aan toe ben en kunnen we weer opnieuw beginnen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:35:54 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87461245
Sja, en hoe deze cyclus dan zo vreemd heeft kunnen verlopen, daar kun je dan alleen maar naar gissen he...
Succes in de komende ronde!

Ik ben me ernstig aan het focussen op een eisprong, maar ik bak er niet veel van :') De ene keer wel draden, dan weer niet, ben ik nou te vroeg of te laat aan het denken, hoort [insert kwaaltje] er nou wel of niet bij? :')

Kortom, geen flauw idee. Maarrrrrrr, het krampje dat ik vandaag rechtsonderin mijn buik kreeg toen ik het balkon aan het schrobben was, vond ik wel verdacht! :9
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:51:12 #52
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87466021
quote:
Aventura, was je ook niet net gestopt met de pil? Kan het me even niet herinneren meer... Mijn eerste cyclus was ook 22 dagen na het stoppen en nu..... nog niets.... dag 25 nu. We wachten geduldig af en ja, tampons mee in de tas en voor het zekere een inlegkruisje alsvast!

En GGB :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:45:28 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_87468233
Zie opeens Aoraki in de lijst. Heel veel succes! :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_87468865
Thanx, Rocka!

GGB, vervelend zeg... En wat raar dat je cyclus opeens langer is dan normaal.

C_A, een belletje kan nooit kwaad. Iemand schreef hier van een wachttijd van 2 maanden? (Happy?). Dat is wel echt absurd hoor! Hier moest ik 2 weken wachten voor de eerste afspraak, maar dat vond ik ook wel heel snel. Zouden ze trouwens verschil maken in fertiliteitsvragen/onderzoeken en andere onderzoeken?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:15:35 #55
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_87469615
Hier heb ik de laatste paar keer ook een heel korte cyclus gehad. Mijn cycli waren 38, 30,30, 31, 24, 28, 24, en 22 dagen. Nu zit ik op dag 24, ik ben benieuwd welke dag ik nu ga halen. :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_87471005
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

jij was toch ook nog niet zo lang bezig? Of heb je een onregelmatige cyclus :? Sorry ik weethet allemaal niet meer, er komen zoveel verhalen voorbij :*
Ook alweer iets langer dan een jaar deze ronde.. (en nog iets langer geleden een periode van een jaar of 3 wat ook niet succesvol was;( ) en nu stap wederom naar de gyn gemaakt. Op de 1 of andere manier lukt het niet om zwanger te worden (klinkt ook meteen zo (*&*^&%*)
Heb een redelijk regelmatige cyclus, enne verder geeft het niets hoor je vragen :D
pi_87471127
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef Boepie het volgende:

[..]

Ook alweer iets langer dan een jaar deze ronde.. (en nog iets langer geleden een periode van een jaar of 3 wat ook niet succesvol was;( ) en nu stap wederom naar de gyn gemaakt. Op de 1 of andere manier lukt het niet om zwanger te worden (klinkt ook meteen zo (*&*^&%*)
Heb een redelijk regelmatige cyclus, enne verder geeft het niets hoor je vragen :D
-O- ok ik ben dan met iemand anders in de war :)

Maar heb je dan een pauze genomen? Eerst 3 jaar en nu meer dan een jaar? Of in de tussentijd wel zwanger geworden?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:47:15 #58
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_87471155
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja leuke verrassing is dat he :') ik ben nu ook al 3 keer verrast met zo'n korte cyclus.

Heb nu maar gewoon standaard een tampon in mn tas zitten :D

GGB, wat raar toch! -O-
Het is echt vreemd. Voor ik de pil nam had ik werkelijk nooit een cyclus zo kort. Eerder wat langer, 29-30 dagen. Nou ja, ik moet misschien nog wennen. Ik gaf het deze maand toch al weinig kans vanwege mijn 6-daagse reisje zonder vent :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:51:34 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_87471344
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier heb ik de laatste paar keer ook een heel korte cyclus gehad. Mijn cycli waren 38, 30,30, 31, 24, 28, 24, en 22 dagen. Nu zit ik op dag 24, ik ben benieuwd welke dag ik nu ga halen. :')
Hoe komt het toch dat in 'de boeken' altijd gerekend wordt met 28 dagen. Volgens mij bestaat er geen vrouw met zo'n cyclus :')
pi_87471352
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

-O- ok ik ben dan met iemand anders in de war :)

Maar heb je dan een pauze genomen? Eerst 3 jaar en nu meer dan een jaar? Of in de tussentijd wel zwanger geworden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dus maar super blij uiteraard, alleen dat het niet lukt maakt me wel verdrietig.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:52:45 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_87471399
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:51 schreef Susie het volgende:

[..]

Aventura, was je ook niet net gestopt met de pil? Kan het me even niet herinneren meer... Mijn eerste cyclus was ook 22 dagen na het stoppen en nu..... nog niets.... dag 25 nu. We wachten geduldig af en ja, tampons mee in de tas en voor het zekere een inlegkruisje alsvast!

En GGB :*
Ik ben net gestopt, eerste menstruatie is dit!
pi_87471459
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:52 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik ben net gestopt, eerste menstruatie is dit!
Spannend en succes :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:57:00 #63
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87471616
Zeker spannend Aventura, loop ik net 1 ronde voor op je.... ik wacht op mijn tweede ongi, die dus langer op zich laat wachten dan de eerste!

En nog even een dikke knuffel voor Boepie!
pi_87471739
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Boepie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dus maar super blij uiteraard, alleen dat het niet lukt maakt me wel verdrietig.
aaaawwww knuffeltje voor jou O+

Het gaat lukken met ons, ik voel het :9
pi_87472682
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

aaaawwww knuffeltje voor jou O+

Het gaat lukken met ons, ik voel het :9
Ja hoop het wel hoor en mag ook wel eens toch ;) ben best een beetje benauwd voor de toekomst, ben heel er ook heel nuchter in, maar zal toch balen mocht het niet lukken! en dan die kabinets plannen omtrend de zorgverzekering! echt dan lijkt alles tegen te werken zeg maar.
Maar ik blijf positief hoor.
Thanks en voor jou ook een dikke :*
pi_87478920
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hoe komt het toch dat in 'de boeken' altijd gerekend wordt met 28 dagen. Volgens mij bestaat er geen vrouw met zo'n cyclus :')
wel hoor... ik ben zo'n vrouw... precies 28 dagen duurt mijn cyclus, en iedere 14e dag heb ik netjes een eisprong... (alles supernetjes, dus waarom het nou niet lukt... wie het weet mag het zeggen...)

:* boepie
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:19:45 #67
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87479026
hier nog een. 8-) (al is 't na mijn zwangerschappen net wat minder regelmatig).
in de haak.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:15:24 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87492782
Jeetje Mijsje, dat maakt het misschien nog wel een beetje zuurder dat het nog niet is gelukt of niet? :{

Zijn er hier dames die hun eisprong goed voelen en zoja, zouden die (nog) eens willen beschrijven hoe dat voelt?
Ik heb gisteren de hele middag en avond een soort kramp/spierpijn gevoeld rechtsonderin mijn buik, vlakbij mijn lies. Het gevoel kwam me wel bekend voor alleen ik heb het nooit eerder gelinkt aan mn cyclus. Nu natuurlijk wel oO<
pi_87509070
quote:

[..]

:W , Hier nog eentje... Altijd geweest, nu na mijn eerste zwangerschap ook weer. Maakt het plannen net ietsjes makkelijker. Maargoed, geen garanties helaas -O-

LadyBlack, ik kan je niet helpen. Nog nooit een eisprong gevoeld, en ik zou met mijn cyclus wel moeten weten op welke dag ik moet opletten...
pi_87509504
lb, eerst wat krampjes en dan even (uurtje -twee uur) steken die gemeen zeer doen. Het houdt heel plotseling ook weer op en zit in mijn lies. Heb serieus wel eens gedacht dat ik een blindedarmontsteking had.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87514550
quote:

[..]

Ik zou willen dat mijn cyclus zo wordt! Ik ben sinds juni gestopt met de pil en had daarna een cyclus van 106 dagen. Zit nu op dag 11, dus ik hoop dat ik deze keer een kortere cyclus heb.

Sinds ik gestopt ben heb ik wel soms steken links onder in mijn buik, net of er een mes in gestoken wordt!! (al weet ik niet precies hoe dat voelt :P maar ik denk dat het vergelijkbaar is )
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
pi_87515864
quote:

[..]

ik had ook altijd een cyclus vsn 28 dagen
alleen toen ik de 2e keer met de pil stopte was het langer. werd wel steeds korter, maar goed toen werd ik zwanger.
nu heb ik geen cyclus, ook wel lekker :P
pi_87516850
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje Mijsje, dat maakt het misschien nog wel een beetje zuurder dat het nog niet is gelukt of niet? :{

Zijn er hier dames die hun eisprong goed voelen en zoja, zouden die (nog) eens willen beschrijven hoe dat voelt?
Ik heb gisteren de hele middag en avond een soort kramp/spierpijn gevoeld rechtsonderin mijn buik, vlakbij mijn lies. Het gevoel kwam me wel bekend voor alleen ik heb het nooit eerder gelinkt aan mn cyclus. Nu natuurlijk wel oO<
het is inderdaad erg zuur... we dachten daarom dat we misschien geen match zijn (dat er geen bevruchting plaats kan vinden terwijl alles wel goed werkt maar je gewoon geen goede combi bent met je man/vrouw) maar dat lijkt ook niet zo te zijn na de punctie voor de ivf... van de 13 eicellen waren er 12 bevrucht, en na de terugplaatsing zijn alle overige 11 goed ingevroren... ik weet het echt niet meer wat er nou nog mis zou kunnen zijn... heel frustrerend.

en de eisprong, ik voel wel eens (lang niet iedere keer) rond die datum steekjes en krampjes, en een keer heb ik echt dubbelgevouwen gezeten van de pijn. toen mijn blindedarm werd verwijderd, bleek die licht ontstoken, maar niet erg genoeg voor zoveel pijn... de chirurg dacht toen ook aan de combi licht ontstoken blindedarm met een eisprong. toen dacht ik nog dat dat belachelijk was... :')
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:57:20 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87526130
Maar er zijn dus nog 11 bevruchte eicellen van je ingevroren? Mogen die allemaal teruggeplaatst worden indien nodig of zit er een maximum aan? Ik hoop zo dat het de volgende keer lukt!!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:00:46 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87526218
Ik las net iets heel raars trouwens, ik was op babybytes de tips om zwanger te worden aan het lezen, en hier viel mn mond echt van open:
quote:
14 - Wees voorzichtig bij het schoonmaken, chemicaliėn in de lucht kunnen je lichaam binnendringen door je ogen, huid, voedsel en water. Berg chemicalien en schoonmaakmiddelen op in een gesloten plaats, zorg voor een goede ventilatie. Als je schoonmaakt, doe dan handschoenen aan. Was je handen voor je eet, drinkt of rookt.
Puntje 19 is pas dat je beter niet kunt (mee)roken! :o

Ik doe erg veel 'fout' trouwens :') ik vrij 's avonds, ik werk in de thuiszorg (en maak schoon zonder handschoenen), ik eet regelmatig brie....... tsk tsk tsk
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:19:58 #76
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_87526767
Ow, dat schoonmaken doe ik wel goed, ik maak nooit schoon... :P :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_87537752
:) ze moeten zelfs allemaal opgebruikt worden voor er een nieuwe poging wordt gedaan. dat scheelt ook weer veel geld, want een punctie en alles wat daarbij komt kijken, is vele malen duurder dan een terugplaatsing van een al bestaande embryo.

:o wat raar zeg, dat ze zo tegenstrijdig zijn. en inderdaad beter om van tevoren al niet meer te roken, anders krijg je de stress van het stoppen met roken tijdens de zwangerschap en dat is weer niet goed voor de ontwikkeling van je kindje...
en brie eet ik ook gewoon hoor, ik verdiep me tegen dat ik een positieve test heb wel in wat ik niet meer mag eten. heb ik ook heel anders gedaan in mijn eerste jaartje proberen, maar daar ben ik maar mee gestopt...
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:14:54 #78
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87541223
In het kader van slechte dingen en dergelijke, even jullie mening:
Ik zit nu op dag 27 (eerste cyclus was dus 22 dagen) en nog helemaal niets. Ik dacht van de week, ja daar komt ie, want ik had wat last van mijn onderrug, maar nee. Uiteraard hopen we ook dat er niets komt, maar ja, verwacht het eigenlijk nog niet zo snel.....
Aanstaande zaterdag heb ik dus een feestje en jullie begrijpen me al; drankjes?? Ik zit er dus aan te denken om zaterdag te testen, maar dat zou ook zo maar nog veel te vroeg kunnen zijn. Stel nou dat ik zaterdag nog niet ongi ben en ik test en die is negatief, zouden jullie dan zaterdagavond gewoon lekker een borrel nemen??
Wanneer ik geen drankje neem, dan vragen de mensen toch waarschijnlijk of ik zwanger ben, aangezien ik normaal gesproken best wel van een slokkie houd op zulke feestjes ;)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:30:40 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87541660
Een vriendin van mij die ook zwanger probeert te worden, is in het algeheel wat geminderd met drinken, maar die zou het denk ik wel doen (maar dan dus niet teveel). Ikzelf drink eigenlijk niet zodra mn vruchtbare dagen beginnen, tot aan de menstruatie.

Er gaan allerlei verhalen rond vanaf wanneer het schadelijk is, maar ik wil niet elke keer gaan rekenen enzo, dus ik drink maar gewoon niet. Simpel. En ik zeg met een glimlach dat ik meer zin heb in cola :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:46:51 #80
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87542155
Gaan ze bij mij echt niet intrappen LB... oh, nu klink ik net als een zuipschuit, maar zoveel feestjes heb ik nu ook weer niet! :D Ik denk dat ik gewoon water en een biertje neem, gewoon idd minderen. Eerst de test maar eens afwachten, ga straks alvast halen, verder geen tijd daarvoor en zaterdag testen.... en ik ben al zo'n geduldig typje! En wie weet dus helemaal geen drankje! Laten we daar dan vanuit gaan.... _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')