Gewoon lekker je drankje doen, je hoeft je niet meteen in coma te zuipen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:14 schreef Susie het volgende:
In het kader van slechte dingen en dergelijke, even jullie mening:
Ik zit nu op dag 27 (eerste cyclus was dus 22 dagen) en nog helemaal niets. Ik dacht van de week, ja daar komt ie, want ik had wat last van mijn onderrug, maar nee. Uiteraard hopen we ook dat er niets komt, maar ja, verwacht het eigenlijk nog niet zo snel.....
Aanstaande zaterdag heb ik dus een feestje en jullie begrijpen me al; drankjes?? Ik zit er dus aan te denken om zaterdag te testen, maar dat zou ook zo maar nog veel te vroeg kunnen zijn. Stel nou dat ik zaterdag nog niet ongi ben en ik test en die is negatief, zouden jullie dan zaterdagavond gewoon lekker een borrel nemen??
Wanneer ik geen drankje neem, dan vragen de mensen toch waarschijnlijk of ik zwanger ben, aangezien ik normaal gesproken best wel van een slokkie houd op zulke feestjes
Als je zegt dat je griep heb, staat niemand raar te kijken dat je niet drinktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:22 schreef mefke79 het volgende:
hoezo griep trouwens? Ik snap em niet?
Dan wil ook niemand meer met je praten... niet gezellig...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je zegt dat je griep heb, staat niemand raar te kijken dat je niet drinkt
Helemaal mee eens...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef mefke79 het volgende:
susie, ik zou gewoon wat drinken hoor. Als je al zwanger bent is er nu nog geen uitwisseling tussen jou en het kindje...(en ja, ik weet dat vast onderzoeken te vinden zijn die iets anders beweren en dat het schadelijk is, maar tis goed, na anderhalf jaar werd ik daar vanzelf makkelijk in).
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Susie het volgende:
Nou meiden, ik zou toch echt wat moeten verzinnen, want bekend maken dat ik vanmorgen een licht streepje heb gepiest, dat wil ik nog niet!!![]()
Ik kan helaas met mijn mobiel geen foto mailen, maar ik zag toch echt vanmorgen (ik kon niet meer wachten tot morgen!!! ) een tweede streepje staan........![]()
Ik kan het nog niet bevatten en had het ook niet zo snel verwacht! Het is nog harstikke kort natuurlijk, ik ga morgenochtend nogmaals een testje doen om het echt zeker te weten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |