abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:19:58 #76
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_87526767
Ow, dat schoonmaken doe ik wel goed, ik maak nooit schoon... :P :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_87537752
:) ze moeten zelfs allemaal opgebruikt worden voor er een nieuwe poging wordt gedaan. dat scheelt ook weer veel geld, want een punctie en alles wat daarbij komt kijken, is vele malen duurder dan een terugplaatsing van een al bestaande embryo.

:o wat raar zeg, dat ze zo tegenstrijdig zijn. en inderdaad beter om van tevoren al niet meer te roken, anders krijg je de stress van het stoppen met roken tijdens de zwangerschap en dat is weer niet goed voor de ontwikkeling van je kindje...
en brie eet ik ook gewoon hoor, ik verdiep me tegen dat ik een positieve test heb wel in wat ik niet meer mag eten. heb ik ook heel anders gedaan in mijn eerste jaartje proberen, maar daar ben ik maar mee gestopt...
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:14:54 #78
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87541223
In het kader van slechte dingen en dergelijke, even jullie mening:
Ik zit nu op dag 27 (eerste cyclus was dus 22 dagen) en nog helemaal niets. Ik dacht van de week, ja daar komt ie, want ik had wat last van mijn onderrug, maar nee. Uiteraard hopen we ook dat er niets komt, maar ja, verwacht het eigenlijk nog niet zo snel.....
Aanstaande zaterdag heb ik dus een feestje en jullie begrijpen me al; drankjes?? Ik zit er dus aan te denken om zaterdag te testen, maar dat zou ook zo maar nog veel te vroeg kunnen zijn. Stel nou dat ik zaterdag nog niet ongi ben en ik test en die is negatief, zouden jullie dan zaterdagavond gewoon lekker een borrel nemen??
Wanneer ik geen drankje neem, dan vragen de mensen toch waarschijnlijk of ik zwanger ben, aangezien ik normaal gesproken best wel van een slokkie houd op zulke feestjes ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:30:40 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87541660
Een vriendin van mij die ook zwanger probeert te worden, is in het algeheel wat geminderd met drinken, maar die zou het denk ik wel doen (maar dan dus niet teveel). Ikzelf drink eigenlijk niet zodra mn vruchtbare dagen beginnen, tot aan de menstruatie.

Er gaan allerlei verhalen rond vanaf wanneer het schadelijk is, maar ik wil niet elke keer gaan rekenen enzo, dus ik drink maar gewoon niet. Simpel. En ik zeg met een glimlach dat ik meer zin heb in cola :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:46:51 #80
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87542155
Gaan ze bij mij echt niet intrappen LB... oh, nu klink ik net als een zuipschuit, maar zoveel feestjes heb ik nu ook weer niet! :D Ik denk dat ik gewoon water en een biertje neem, gewoon idd minderen. Eerst de test maar eens afwachten, ga straks alvast halen, verder geen tijd daarvoor en zaterdag testen.... en ik ben al zo'n geduldig typje! En wie weet dus helemaal geen drankje! Laten we daar dan vanuit gaan.... _O-
pi_87545211
susie, ik zou gewoon wat drinken hoor. Als je al zwanger bent is er nu nog geen uitwisseling tussen jou en het kindje...(en ja, ik weet dat vast onderzoeken te vinden zijn die iets anders beweren en dat het schadelijk is, maar tis goed, na anderhalf jaar werd ik daar vanzelf makkelijk in).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87546019
Susie, ik zou ook gewoon wat drinken, misschien niet die liter-pullen ;)
Ik deel de mening van mefke.
pi_87546170
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:14 schreef Susie het volgende:
In het kader van slechte dingen en dergelijke, even jullie mening:
Ik zit nu op dag 27 (eerste cyclus was dus 22 dagen) en nog helemaal niets. Ik dacht van de week, ja daar komt ie, want ik had wat last van mijn onderrug, maar nee. Uiteraard hopen we ook dat er niets komt, maar ja, verwacht het eigenlijk nog niet zo snel.....
Aanstaande zaterdag heb ik dus een feestje en jullie begrijpen me al; drankjes?? Ik zit er dus aan te denken om zaterdag te testen, maar dat zou ook zo maar nog veel te vroeg kunnen zijn. Stel nou dat ik zaterdag nog niet ongi ben en ik test en die is negatief, zouden jullie dan zaterdagavond gewoon lekker een borrel nemen??
Wanneer ik geen drankje neem, dan vragen de mensen toch waarschijnlijk of ik zwanger ben, aangezien ik normaal gesproken best wel van een slokkie houd op zulke feestjes ;)
Gewoon lekker je drankje doen, je hoeft je niet meteen in coma te zuipen.

Ik kwam er pas achter met 9 weken dat ik zwanger was, en ik heb dus in het begin van mn zwangerschap nog wel een biertje gedronken.
In de prille zwangerschap komt die alcohol ook niet bij je kindje heb ik altijd begrepen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87547478
als je niet wil drinken en niet teveel vragen wilt hebben, dan kan je altijd nog zeggen dat je aan een antibiotca kuur zit ( blaasontsteking ofzo ) en dat je geen alcohol mag :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_87547706
Griep heerst ^O^
pi_87552245
Wat Mefke en Tico ook zeggen: de eerste periode heb je nog geen bloedverband met je kind en kan de alcohol ook nog geen schade aanrichten. Pas als de placenta de voeding van het kindje op zich neemt (na ong. 8-10 weken) kan de alcohol schadelijk zijn.
Dus je kan best wat drinken hoor, maar idd met mate zou ik dan doen.
pi_87559781
hoezo griep trouwens? Ik snap em niet?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:52:19 #88
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_87561822
Toch kun je beter helemaal niet drinken. Alcohol heeft namelijk invloed op je vruchtbaarheid (in negatieve zin dus!).
Niet dat ik me eraan hou. Gister gewoon meegeborreld met collega's. :P

bron
pi_87562082
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 07:22 schreef mefke79 het volgende:
hoezo griep trouwens? Ik snap em niet?
Als je zegt dat je griep heb, staat niemand raar te kijken dat je niet drinkt ;)
pi_87563655
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Als je zegt dat je griep heb, staat niemand raar te kijken dat je niet drinkt ;)
Dan wil ook niemand meer met je praten... niet gezellig... -O-
pi_87563704
als je griep hebt sta je niet op een feestje. Ik niet althans.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:08:10 #92
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_87564026
Ik heb weleens echt de griep gehad, 17 jaar geleden en ik kan het me nog goed heugen. Als je echt griep hebt lig je in bed en ben je nauwelijks in staat om eruit te komen, laat staan naar buiten te gaan :P

Ik zou het op een antibioticakuurtje houden, alhoewel ik daar zelf nooit in trap. Al te vaak op die manier 'voorgelogen' :D
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:33:19 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87564839
Waarom zou je het perse met een smoesje willen brengen?

Ik vind het veel te leuk om gewoon met een uitgestreken smoel fris te drinken, en als iemand vraagt of ik geen wijn/port wil, zeggen dat ik meer zin heb in cola :) Mensen tellen heus wel 1 en 1 bij elkaar op, maar je hoeft toch niet meteen alle details uit te leggen?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:36:18 #94
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_87564942
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef mefke79 het volgende:
susie, ik zou gewoon wat drinken hoor. Als je al zwanger bent is er nu nog geen uitwisseling tussen jou en het kindje...(en ja, ik weet dat vast onderzoeken te vinden zijn die iets anders beweren en dat het schadelijk is, maar tis goed, na anderhalf jaar werd ik daar vanzelf makkelijk in).
Helemaal mee eens...
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:46:16 #95
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87567310
Nou meiden, ik zou toch echt wat moeten verzinnen, want bekend maken dat ik vanmorgen een licht streepje heb gepiest, dat wil ik nog niet!! :o
Ik kan helaas met mijn mobiel geen foto mailen, maar ik zag toch echt vanmorgen (ik kon niet meer wachten tot morgen!!! ) een tweede streepje staan........ :Y
Ik kan het nog niet bevatten en had het ook niet zo snel verwacht! Het is nog harstikke kort natuurlijk, ik ga morgenochtend nogmaals een testje doen om het echt zeker te weten....
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:48:22 #96
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_87567373
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Susie het volgende:
Nou meiden, ik zou toch echt wat moeten verzinnen, want bekend maken dat ik vanmorgen een licht streepje heb gepiest, dat wil ik nog niet!! :o
Ik kan helaas met mijn mobiel geen foto mailen, maar ik zag toch echt vanmorgen (ik kon niet meer wachten tot morgen!!! ) een tweede streepje staan........ :Y
Ik kan het nog niet bevatten en had het ook niet zo snel verwacht! Het is nog harstikke kort natuurlijk, ik ga morgenochtend nogmaals een testje doen om het echt zeker te weten....
:D ^O^ *O* dat klinkt erg goed!! *O*

Kun je niet zeggen dat jij terug moet rijden? Of heb je geen rijbewijs/gaan jullie met de fiets/OV?
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:49:58 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_87567415
@ Susie: wat goed! Gefeliciteerd! hopelijk volg ik jouw voetsporen, heb precies dezelfde cyclus als jij de vorige keer :D
pi_87567428
*O* Susie gefeliciteerd *O* Dat is idd lekker snel zeg!

C-A: heb je toevallig al naar de huisarts gebeld vandaag? Ben benieuwd hoe het gesprek is gegaan.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:54:49 #99
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87567572
Thanks girls!
Euh nee, niet met de auto, kroeg zit om de hoek! hahaha! Denk dat ik toch maar voor de antibiotica ga ergens voor ofzo... whahaha!
pi_87568748
Jeeeeej Susie, je bent PUPO!!!! *O* *O* *O*

En wat betreft die 'smoesjes', ik kan je er helaas niet verder mee helpen, ik drink namelijk zeer zelden...
Maar inderdaad een antibiotica, of dat je last van je maag hebt ofzo, dat zou wel een goede smoes kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')